Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31551) Qru válasza EQMontoya (#31548) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen.

Aktivitás
utoljára bejelentkezve
2016-04-12 09:31
utolsó feltűnés
2016-04-12 09:31

#nincsbennetarcsi

(#31552) tomcsi23 válasza Qru (#31547) üzenetére


tomcsi23
veterán

Jah értem. Elrúgtátok 60-ig? :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#31553) lenko válasza tresh (#31549) üzenetére


lenko
aktív tag

Nem derült ki semmi, nyilván nem azért kerül 2x annyiba a turbora megírás mint a szívó, mert egyszerűbb, a kóklerokra értettem ezt...

Miért állítanék valótlant? Így volt, és kész. Lehet a gyári Sw kezdeti szar volt 97-es korai gyártás, nem tudom.

Már megint ez, hogy nem lehet mint egy turbosat.
És akkor mi van? Nem lehet megelégedni 5-10 + lóval és 0-5,-1l f. csökkenéssel, csak azzal ha legalább +30-40van? :(

Az embereknek fáj az igazság!

(#31554) Qru válasza tomcsi23 (#31552) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ááá, nincs hozzá tartalék. 50-ig csak. :D

#nincsbennetarcsi

(#31555) lenko válasza tomiii. (#31550) üzenetére


lenko
aktív tag

Te már csak tudod. Vezetted 15e km-t chip előtt, utána meg 30e-t. :C

Az embereknek fáj az igazság!

(#31556) tresh válasza lenko (#31553) üzenetére


tresh
addikt

Még mindig nem értesz.. nem azt mondtam hogy nem lehet hanem azt hogy nincs értelme.. én elhiszem nálad hozott javulást de ez egy az 1000000ból eset. Motor optimalizálásnak turbós autónál van értelme ott tényleg lehetségesek ezek a fogyi csökkenések de az se jellemző. Inkább hogy egy egyenletesebb teljesítményt kapsz, jobb dinamikával. Ami mérhető és érezhető. Szívónál ez max csak placebo.

(#31557) Mágus2 válasza Qru (#31554) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kell a chip, hogy optimalizálva legyen 0 tartallék. :DDD

(#31558) kaszaking


kaszaking
tag

Köszönöm srácok. Akkor az ioncserélt víz marad másra és nem hűtőfolyadékra

(#31559) -v- válasza Qru (#31547) üzenetére


-v-
addikt

A kormos nem számít.

(#31560) Declare válasza tresh (#31556) üzenetére


Declare
őstag

A placebo sokszor nagyon sokat szamit ;) Lasd az e46 316i ben jampizo embereket, akiknek a propelleres emblemara van merevedesük, vagy az iphone juzert, aki az alma logo miatt erzi magat egy kivalasztott kaszt reszesenek, vagy a TC n tesztelt "tuningboxnak", ami kb azt csinalja, hogy jobban benyomja helyetted a gazt es ezelatal azt erzed, hogy az eddigiekehez kepest jobban gyorsulsz :D

ez meg a végsö elkeseredes :DDD

(#31561) pocokxx


pocokxx
Közösségépítő

Hol érdemes még hirdetni egy eladó használt autót? hasznaltauto.hu-n meg jofogas.hu-n van fenn.

[ Szerkesztve ]

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#31562) lenko válasza Declare (#31560) üzenetére


lenko
aktív tag

Nem placebo, jó az értékítéletem, mérnökként szar lenne, ha nem lenne az.
Egyébként a 2.3 v5-ről van video előtte utána állapotról. Estefelé feltöltöm.
1500-s fordulatról padló 2-esbe 70-ig, helyszín ugyanaz...

pocokxx: Ha ezeken nem viszik el akkor sehol, tehát felesleges foglalkozni a témával.

[ Módosította: Qru ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#31564) nyogo83 válasza lenko (#31562) üzenetére


nyogo83
senior tag

Mernokkent pedig akkor azt is tudhatnad, hogy attol hogy a helyszin ugyanaz, millio mas korulmeny is szamit es ez igy egy eleg saccolasos osszehasonlitas.
Dynopad elotte, utana. Az meres lenne, nem "ertekitelet".

(#31565) lenko válasza nyogo83 (#31564) üzenetére


lenko
aktív tag

Mi ebben a sacc.? Van idő tényező is. Mennyi idő alatt érte el a 70et előtte utána.
Mi a millió más tényező? 15km/h-s szél helyett 20volt? 70-ig nagyon nagy befolyásoló erővel bír. Vagy a hőmérséklet? Volt vagy 2-3 fok difi. Benya ugyanúgy OMV 100 volt benne kb. 1/3 szinten mindkét esetben.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#31566) w333 válasza pocokxx (#31561) üzenetére


w333
félisten

Sehol ... de szerintem rakhatnál fel több képet is (3 kép szvsz. kevés) :)

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#31567) brumi1024 válasza lenko (#31565) üzenetére


brumi1024
veterán

Mi ebben a mérés? Talaj hőmérséklete, levegő páratartalma, gumi hőmérséklete, stb... mind-mind változó tényező, és semmiféle konfidencia intervallumot nem adsz meg.

[ Szerkesztve ]

(#31568) nyogo83 válasza lenko (#31565) üzenetére


nyogo83
senior tag

Mar az is sokkal kozelebb allna a mereshez, ha nem erzesre vagy videorol hasonlitod ossze a rugalmassagot, gyorsulast, ha egy G merot raaggatsz.
Videozas, erzekeles az nem meres hanem saccolas. :U

(#31569) lenko válasza brumi1024 (#31567) üzenetére


lenko
aktív tag

Talaj/gumihő hogy jön ide? +15-20 fok környékén. Nem egy dragsterről írok.
Egy 2.3 szívó benzin szerinted leforgat 1500-s fordulaton 2-be egy kereket? Ha innen indulok egyenletesen kezd el húzni, és semmilyen tartományban nem forog le. Mi a meres? Padlózástól eltelt idő 70ig.

nyogo83: nyilván nem tudom pontosan lemérni, de ha már +-0,1s a hibatényező, az már elfogadható nemde?

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#31570) Skillet válasza zack (#31496) üzenetére


Skillet
addikt

nem veszedelmesen hosszú a váltód, de az enyémnél azért kellemesebb.
nálam a 3e rpm=112km/h
nincs fedélzeti comp, úgyhogy "rendes" adatok:
igazi városi dugó felejtős... de városban 11 literrel elvagyok, akkor nem egyszer el is rúgom.
de összességében nem tempósan közlekedem (persze, ez nézőpont kérdése). tojáson lépkedve el lehet érni a 10-et.
pálya: ritkán megyünk. 8 körül nekem is volt már. valami 7.8,
max 100 környékén haladva.
120-nál nagyjából 9 liter.
nincs tempomat! szóval ebben azért van lábmunka.
tiéd nem tudom mekkora, de ez majd' 1.6 tonna,
2.5 V6 TT.
autópálya tempót még sosem néztem, de legközelebb meglesem.

múltkor kérdeztem a rugalmassági adatokról.
galant vr4 sajna nincsen a zeperfs.com-on.
mit érdemes nézni, 80-120 5-ösben (meg 4-esben, 3-asban)?
régen az 50-80-at hallottam, hogy szokás mérni, de az itt a zeperfs-en nincsen...
akkor mondjuk 60-90?
az 1km is érdekes lehet.

gondolom az androidos programok eléggé pontatlanok a mindenféle gyorsulási mérésekben...

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#31571) Qru válasza Skillet (#31570) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem láttalak RedSun-on. Kint voltál végül?

#nincsbennetarcsi

(#31572) Skillet válasza Qru (#31571) üzenetére


Skillet
addikt

micsoooodaaaa? simán! :)
itt vannak a képek. szarok, de ez is valami
KATT

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#31573) Qru válasza Skillet (#31572) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Én is lőttem pár képet:

#nincsbennetarcsi

(#31574) TaaT válasza Qru (#31573) üzenetére


TaaT
veterán

Azért a hangyász egyre szarabbul néz ki az idő előrehaladtával. :( Meg amikor karotta elkezdte pimpelni akkor még az volt a divat, most meg már ez...

Give them hell Ukraine!

(#31575) Qru válasza TaaT (#31574) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szerintem is gányul néz ki. :K

#nincsbennetarcsi

(#31576) rbalint88 válasza Qru (#31575) üzenetére


rbalint88
addikt

úgy tudom, hogy a tctv werkhez lett így összeganézva. plusz azért azt ne felejtsük el, hogy ez alapvetően egy versenyautó, ami gyors kell legyen, nem szép. és minél kevésbé szép, annál kevésbé félti az ember, ergo annál gyorsabb :DDD

(#31577) -v- válasza TaaT (#31574) üzenetére


-v-
addikt

Hű ez fasza ;]

(#31578) TaaT válasza rbalint88 (#31576) üzenetére


TaaT
veterán

"ne felejtsük el, hogy ez alapvetően egy versenyautó, ami gyors kell legyen, nem szép."

Igen, erre az usankában van is egy mondás "because racecar"

De akkoris, ez így egy förtelem...

Give them hell Ukraine!

(#31579) tboy93 válasza TaaT (#31574) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ez a piros adja nagyon :)

(#31580) tomiii. válasza lenko (#31555) üzenetére


tomiii.
aktív tag

4000-es fordulattól levándorolt a nyomaték 2000-re? 3800-ról 2500-re a fordnak egy komplett új motort kellett tervezni, úgy hogy a még egy vákuum cső se egyezett meg a két motorban, hogy ezt elérje és neked egy chippel megoldották? Nekünk is ilyen trükköket kéne tanulni egyetemen, nem a különböző alakú/irányú szívócsatornák, meg a négyzetes égéstér kialakításának hatásait, ahhoz, hogy a nyomaték azonos ccm-es autónál alacsonyabban jelentkezzen. Biztos éreztél valamit, de hogy a motorhoz magához nem volt köze az is biztos.

(#31581) tomiii. válasza Qru (#31573) üzenetére


tomiii.
aktív tag

fuhh csak a drift részhez tudok hozzászólni, ezt figyelemmel követtük, elég érdekes volt. TOP 12-vel kezdődött a drift pl. :F ez mi?? jó, lehet majd a drifting.hu-s rendezvényre készülnek az emberek, nem tudom.
A másik meg az exxplosion... 10+ millióból összelapátoltak egy autót elöl wisefab, hátul wisefab és megveri őket egy sima bmw, amit kompletten annyiból raktak össze, mint a fent említett futómű ára. :C Meg 500+-os s14 és nincs füst? :F

na, mindegy érdekes. Ebből is látszik, hogy tavaly miért csak egy futamra mentem el, akkor sem a futam miatt, hanem amiket versenyen kívül csináltunk. :DDD

(#31582) Qru válasza tomiii. (#31581) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Itt volt egy turbós GT86 is. Sajnos azt pont nem tudtam lencsevégre kapni. :(

#nincsbennetarcsi

(#31583) zack válasza Skillet (#31570) üzenetére


zack
nagyúr

Azt hiszem 1500 kg környéke. 2.5 V6.

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#31584) Qru válasza zack (#31583) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Elvileg csak 1383 kg.

#nincsbennetarcsi

(#31585) tomiii. válasza Qru (#31582) üzenetére


tomiii.
aktív tag

René alexander

(#31586) pocokxx válasza w333 (#31566) üzenetére


pocokxx
Közösségépítő

Meg is találtad? :) Mit fényképezzek még le?

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#31587) w333 válasza pocokxx (#31586) üzenetére


w333
félisten

Igen :K pl. hátsó ülések, csomagtartó, motortér (ezekre kíváncsiak) :D

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#31588) Qru


Qru
MODERÁTOR

A VÉDA működés közben: [link]

#nincsbennetarcsi

(#31589) w333 válasza Qru (#31588) üzenetére


w333
félisten

Ajajaj ... lesznek itt még ebből komoly gondok ! :U

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#31590) Declare válasza Qru (#31588) üzenetére


Declare
őstag

Ez korrekt egyebken, hogy ennyit beszelnek rola, meg ilyen videokat tesznek fel stb....mondjuk hogy valaki olyan hülye legyen, hogy a fel Magyarorszag fel eve a kapuktol meg a VEDA rol zeng es erre egy ilyen kapu alatt megfordul a zarovonalon.......hat erre mit lehet mondani? :U meg az a vw polos is megerdemli vastagon a csekket, amelyik kb 10 masodperccel a piros utan ment at a lampanal...... :U

(#31591) mqm válasza pocokxx (#31586) üzenetére


mqm
senior tag

Mi kell keresni?
Kíváncsi vagyok miről maradtam le! Pü is jöhet.

Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html

(#31592) w333 válasza Declare (#31590) üzenetére


w333
félisten

Hogy sülne le a pofájukról a bőr ... pénzéhes kutyák ! :W

Inkább az utak minőségét kéne rendbe rakni és a zártvonalakat is újra festeni mert ez így nagyon gáz, haladási irányról pedig nem is beszélve, 1-2 helyen nem is látszik hogy melyik a haladási irány aztán csak jön a csekk, a zártvonalnál ugyan ez, most jól megsz*patják a népet tiszta vicc az egész, hogy rohadjanak meg ! :U

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#31593) }{3@Đ$}{0ot válasza w333 (#31592) üzenetére


}{3@Đ$}{0ot
addikt

"Inkább az utak minőségét kéne rendbe rakni"

A számból vetted ki a szót!

™MØИ$T€R-EИEЯGY™® || ИVIĐIA® || ᴺᴵѕѕᴀᴺ ᴳᴛЯ The Best ||

(#31594) birno


birno
addikt

Sziasztok,

Tudnatok ajanlani egy megbizhato szerelot budapesten?
Auto vasarlas elott allok es kellene valaki aki atnezi majd a kiszemelt kocsit/kocsikat.
Koszi.

(#31595) szőröscica válasza w333 (#31592) üzenetére


szőröscica
addikt

Melyik rész nem tetszett a videóból? Vagy téged is lefotózott már? :DDD

(#31596) Qru válasza w333 (#31592) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

"Inkább az utak minőségét kéne rendbe rakni" -> Na arra várhatunk... Az a baj, hogy arra nem ad lóvét az EU csak traffira. :(

#nincsbennetarcsi

(#31597) Skillet válasza Qru (#31573) üzenetére


Skillet
addikt

Nem futottunk össze. Kár. Megnéztem volna a vasat.
Jó fostos idő volt.
Több ilyen rendezvény kellene szezononként. Április, június, szeptember. 3-mal már ki lennék békülve.
Az augusztusi red sun eléggé gyenge szokott lenni.
A nippon weekend passz, nem voltam még, de nem hiszen, hogy nagy eresztés lenne.
Sajnos csak ez az egy normális autós megmozdulás van az évben :U

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#31598) MunezXBK válasza w333 (#31592) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mi az a zártvonal?

(#31599) Qru válasza Skillet (#31597) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hányadik sorban parkoltál?

Sok mindenről nem maradtál le. :D Az egyik itteni fórumtárssal egymás mellett parkoltunk a 3. sorban.

mod:

Munez: Záróvonal. ;)

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#31600) Skillet válasza Qru (#31599) üzenetére


Skillet
addikt

Nem nevezném sornak. Az egyik budi mellé tereltek minket :D mert későn érkeztünk... dél körül. Így a micusok között már nem igazán volt hely.
Amennyire néztük, volt még hely, át lehetett volna állni, de azért annyira nem érdekelt a dolog :)
Így egyik hondás és egyik micus haverral egymás mellé álltunk, együtt érkeztünk.

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.