Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
TheProb
veterán
Üdv urak,
Azt hiszem tényleg szét fog b@szni már az ideg... Pályán felforrt a hűtővizem..., egyből megállt mellettem egy autómentő és el is trailerezték a kocsit. Csak a mentés 30k...
Elvileg "jobbik" esetben "csak" a vízpumpa adta meg magát (az a vízpumpa, amit vezérléssel együtt januárban cseréltek, <4000km van benne), rosszabbik esetben hengeres lehet, mert egyik mentős olajat érzett a vízen...
Na most mivel a vezérlés csere garanciás, így tényleg ki kellene fizetnie mindent a szerviznek (mentést is)? Mert a mentős srác ezt mondta. Persze gondolom, ha nem a pumpa adta meg magát, hanem hengeres akkor ez már nem él, mivel ahhoz nem nyúltak.
Szerintetek? Komolyan mondom, vicc már ez az autó...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
runner 125
nagyúr
Kabbe', a rózsaszín hálóinget én akartam ellőni.
mod.
Hétvégén én most szrtam az autókra..
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
TheProb
veterán
szétspriccelt a víz az egész motortérben, a kupak mellett. Rozsdaszínű volt maga a víz, nemtom ez mond-e valamit
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
zack
nagyúr
Fehér füst nem volt?
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
MunezXBK
nagyúr
Igen, meg magassarkúban.
TheProb
veterán
Nem, csak gőzölt a motor környékén, de gondolom csak azért mert ami odafröcsögött víz az párolgott el.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
F_Zolee
veterán
Ejj, nincs is jobb, mint frissen vett kocsinál ilyen bajok.
Kornel
veterán
Vizhofok stabil volt eddig, mindig beállt középre?
w333
félisten
Ez inkább szerintem termosztát ami nem nyitott ki és felforralta a vizet !
Azért ennyitől még nem hinnél hogy hengerfejes lesz !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
r.levente75
addikt
Nem vagyok autószerelő, de amikor az autóm hengerfejes lett, eléggé füstölt a kipuffogó előtte, és a színe is kékes volt.
SzlobiG
félisten
Esélyes a hengerfejesedés én többek között ezért se néztem a puntokat. Ismerősnek kettő lett hengerfejes úgy hogy nem állat módon használta, a szerelőnél jó pár darab volt már ilyen bajjal. Viszont nem vészes árban mozog a javítása ez az egy jó benne.
Vidd vissza ahol csinálták, csak ott meg akármi legyen a hiba úgy is azt fogják mondani, hogy nem ő miattuk volt...
TheProb
veterán
Igen
(#31910) r.levente75: Nem volt ilyen előjele
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Kornel
veterán
Inkabb fehéres, kékes az olajtol lesz.
r.levente75
addikt
Másfél évig bajlódtam a hűtéssel egy közel harminc éves e30-ason. Szinte mindent cseréltünk, beleértve a hengerfejet is. Most úgy tűnik beállt.
SzlobiG
félisten
Noh rátettem egy remapot a kis pugra, így már olyan 90 ló körül mozog érezhetően jobban ugrik, jobban viszi a bodét asszony is érzékelte, elvileg kevesebb lesz a fogyi is.
Qru
MODERÁTOR
Két lépés távolságról már jó, pálya után mindig lecsapom nagynyomásúval a bogarak, télen meg a só miatt.
Tekertem ma fél órát hegynek, hát... még nem az igazi a formám.
Qru
MODERÁTOR
Pedig nem mentem gyorsan. Bár egy A4-et le kellett villognom a belsőben mert 140-el botorkált előttem felfelé az érdi emelkedőn.
Ez ilyen, minden (szenzon)kezdet nehéz.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Ne is mondd!
Ma vakok és gyengénlátók intézete volt az M3.
Cimbora előttem volt valamivel, telefonáltunk, kiderült, hogy 15km a difi. Gondoltam, utólérem, szóval 170 körül elindultam utána.
Hát nem túl agresszív az IS, vagy nem tudom, de volt, akit konkrétan le kellett dudálni (balra index és refi utáni fázis), illetve volt, akit nagyon kényelmesen megelőztem egy idő után jobbról, de amúgy mint ha átlátszó lettem volna.
Pedig tényleg nem sokat mentem így, vagy fél órát, de ennyi idő alatt is legalább 5 ember volt, aki tükörbe nézés nélkül szambázott ki elém vagy csak simán b@szott kimenni.
Annyi előnye volt, hogy oldalszeles idő volt, szóval az összes X3-mas "énvagyokajani" arc egy idő után belátta, hogy itt most nem osztottak neki lapot.
Szóval a múltkori témára visszatérve: a gyorsan menés autópályán nem élvezetes, de legalább fárasztó.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Predator2
addikt
Helló
Ezt a fajta ponyvagarázst hogy hívják pontosan? [link]
Mert csak magára a ponyvagarázsra sok olyan találatot is kapok ami nem érdekel.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
EQMontoya
veterán
Ööö, ez a koncepció csak nekem fura?
Betonon ezt mi tartja oda?
Füvön meg ugye senkinek nem jut eszébe autót tárolni tartósan?
Same rules apply!
Integrale
veterán
Ezekre az 1.2 -es motorokra nem jellemzo a hengerfejesedes, ugyan az a motor mint a Bravoban, es sosem hallottam errol, clubot is erdemes olvasni.
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Ne is mondd.
4-5 korul voltam az M3-on, asszony is megkérdezte, hogy mi ez a csorda?
(Pedig nála kicsit magasabban van a léc türelemben)
Bevanszorog a belsobe 90-el, mikor 140-150-el mész felé, stb.
Tegnap direkt türelmes voltam, de párszor előkerült a fénykürt.
Komolyan elvennem a jogsijukat az ilyen debileknek.
[ Szerkesztve ]
Calogero
addikt
Betonba le van csavarozva, de nem ér semmit.....
Az első nagyobb szél szétszedi, és "fém" vázat is neki csapkodja az autónak.
[ Szerkesztve ]
BéeMWé kell, a civicnek pályán nincs tekintélye
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
EQMontoya
veterán
Láttad volna tegnap az X3-akat oldalszélben. 150-nél már csilingelt a beszarásjelző.
Same rules apply!
Az X3-nak akkora szélfogója van, mint egy kisebb vitorlásnak, nem is csodálom, hogy fosi volt ebben a szélviharban Érdekes, az öreg szerint anno a Fordok voltak nagyon szélérzékenyek (Escort, Sierra, Mondeo mk1). A merci az le se tojja, 2 tonna az 2 tonna
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
csababarca
őstag
https://b5passat.files.wordpress.com/2014/08/fuses.png
mit szedjek ki hogy a riasztó ne szólaljon meg?
Sajnos valamiért megszólal, lemerült az akksi, azóta ha a jobb elsőt nyitom vagy a hátsó ajtókat megszólal a riasztó.
Bal egynél nem,szerencsére.
vw passat 98-as évjárat..
vagy egyéb ötlet a riasztó kiikatatására?
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
_NCT
őstag
Sziasztok!
Mennyibe fáj mostanában egy klímatisztítás/fertőtlenítés és töltés/ellenőrzés? 4 éve nem igazán nézettem meg hogy áll a gázzal a rendszer, gyanítom már ment el annyi, hogy tölteni kelljen.
Reális amit látok, hogy 15-18 körül van egy ilyen akció?
Declare
őstag
"a gyorsan menés autópályán nem élvezetes, de legalább fárasztó. "
Ez azert attol függ hol is van az az autopalya
En dudalni/indexelni nem szoktam....ezt a nemet autopalyan nem szeretik es nem is merem megnyomni a dudat nekirantja ijedteben a hülyeje a szalgkorlatnak miattam, aztan mehetek meg en gyonni
En refi, raközelites, aztan ha nem lehet mit tenni, akkor szepen jobbrol el....mint tudjuk ez nem szabalytalan a rendörautos video ota
Viszont az is erdekes es idegesitö helyzet, amikor nagyon telitett a palya, jön egy pár kamion mondjuk es mindenki a belsöben megy 120 al. Mindenki gyorsabban menne, de senki nem tud es a jobb sav meg üres a kamionig kb 1 km hosszan....csak ugye senki nem akar kimenni jobbra, mert utanna mar a kamiont elerve vissza nem engedi öket senki....vezetesi kultura ismet nem egyszer eljatszottam, hogy szepen minig kihuzodtam jobbra 2 kamion között, nem mentem el az elöttem levö mellett, inkabb ilyen iranymutato jelleggel probaltam elöl jarni....a vege az lett, hogy egyszer sem (!!) tudtam visszasorolni a belsöbe....
Nem tudom honnan jön ez a böszme vezetesi kultura, de igazan ki lehetne vinni az embereket a T betüs autoval nyugatabbra, hogy lassak, hogy is müködik beengedesnel a zippzar elv, meg a jobbratarts
Qru
MODERÁTOR
Hazafelé az M7-en egész szépen tudtam jönni már a 3 sávon de azért ott is volt pár ember aki bealudt a belsőben. Már nem is fárasztom magam, ha tudok elmegyek mellettük jobbról és szevasz.
Sokszor a külső a legjobb surranó pálya, nem átalkodom azt is igénybe venni ha a szükség úgy hozza.
#nincsbennetarcsi
Az M7 tragikus, amikor a középsőben üdül a sok hibbant, hiába van kint a sok tarts jobbra felirat. Vagy olvasni nem tud, vagy... Áhh csak simán buta mint a föld
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
tresh
addikt
Ugyanezt csinálom én is ha jövök fel Fehérvárról Tegnap azon röhögtem hogy én balról másik autós kolléga jobbról előzte a középen eltévedett mammert... nem tudom hogy mit néznek ezek az életképtelen egyének de ha minden km-nél kb ki van téve a kib*szott tábla még angolul is ha netán a magyar nem menne neki hogy takarodj jobbra.. még is 100-al feltartja a forgalmat.. Akkor az igazi amikor 3 ilyen sérült megy egymás mellett.. na akkor szoktam agyvérzést kapni és mikor észbe kap 101-el előzni kezdi a 100-al haladó haverját.
-v-
addikt
A legjobb recept az eros auto, es az atlagnal picit (de nem sokkal) gyorsabb tempo .. akkor foleg eloled mennek le, ha lemesz is konnyeden visszajossz, nincs nagy tempokulonbseg, pl. ha 130cal haladgat a palya raalsz egy 140-150re .. szerintem ugy lehet itthon a legstresszmentesebben palyazni, ha meg nagyon nagy a forgalom baszhatod mindenhogy
z123456789
addikt
(#31859) gzbotii
Egy rohadás az osztrák autópálya. A létező összes osztrák sofőr forma egyes pilóta, arrogánsak, és egy sem ismeri a követési távolságot. Csak a padlógáz, meg a refi, akkor is ha 130/140-nel kamionsort előzöl. 5km-enként atuomata trafi, minden évben valahol valami hosszabb felújítás, és fullon van hétfőtől vasárnapig. Hegyeshalomtól egy hányadék a pálya rögtön ahogy átléped a határt. Beérsz Bécsbe, szintén. Az a beton rész valami katasztrófa. Ingyen vibrátor a seggednek. Vagy mintha lóval ügetnél. Én jobban szeretem a magyar pályákat.
(#31835) EQMontoya
Srry, nem Neked ment, hanem eggyel előtted levő hsz.-re.
lenko
aktív tag
Nem feltétlen kell 140-150el menni, ha nem sietek, beállok 120tempomatra, aztán most van annyi tartalék ha éppen külsőbe vagyok kamion stb. miatt, akkor nyomok 1 kövéret, ha közeledik valaki, és hamar 140-en vagyok.
Az embereknek fáj az igazság!
-v-
addikt
Ez csak akkor megy ha nagyon kevesen vannak .. mindig lesz egy rakat balfasz meg kamion is ami 90el megy, a belsőben meg mindig van gyökér audis meg béemvés aki 170el bele is áll a seggedbe és villog, nem olyan egyszerű ott kövéret nyomni meg folyton ki be sorolni ha nagy a forgalom meg a tempókülönbség.
Utóbbi lenne érdekes, hogy ne legyen, de gyökerek felfogni az emberek, hogy azon múlna a gördülékeny közlekedés.
Declare
őstag
adom.
Legutobb epp egy baleset miatt feltorlodott az M1....idegesitö volt.....jobbsav km hosszan üres a kamion mögött, mindenki a belsöben 100-120 al....mit csinalsz? Elözgeted a sort jobbrol a kamionig, ott bepofatlankodsz, kamion utan vissza jobbra következö kamionig....nem egy szep huzas....aztan ez szüli a feszültseget es agressziot is....a "harcot"
de tenyleg amugy ebben a szituban szerintetek mi a helyes? (nyilvan az lenne, ha jobbratarts lenne es szepen amikor valaki balra akar sorolni, azt beengedik.....ez otthon nem szimpi a tömegeknek )
-v-
addikt
Ha mocsok nagy a forgalom akkor szerintem a külső jobb, megy amennyivel megy és kész, nem előzgetek senkit, ha kamion mögött fix 90 akkor annyi, nyáron M7en is ez éri meg néha, ha akciózok se jutok előrébb mert aki a belsőben nyomul se tud nagyon többel menni.
lenko
aktív tag
Túlnyomó részt M3-on járok havi 1x 180-180km. Mióta ilyen drága a gyorshajtás, azért 99%nem megy óra szerinti 145-nél többel. Talán 1-2 autó megy el gyorsabban ezen a távon, az is szinte mind Szlovák rendszámos...
Az embereknek fáj az igazság!
oliwire
őstag
Mostanában hetente megjárom a 4-es vonalon Debrecen Cegléd távot, és van egy hosszabb szakasz, ahol 110-zel lehet menni a tábla szerint, nagyon jó minőségű út, belátható. Nekem itt egyszer az idegesített fel, hogy 70-nel tötyögött itt egy autó, és a szembeforgalom miatt nem tudtam rögtön kielőzni, és azért eléggé használni kellett a féket, hogy felvegyem addig a tötyögését. Utána újra fel 110-re, nem túl benzintakarékos.
SzlobiG
félisten
Ne is mond tegnap jöttünk fel Siófokról a belső sávban villognom kellett több km-en keresztül a barom ott tanyázott. Oké hogy megy 130-al,de akkor is takarodjon ki, ha mögé ér vki. Mellé értem benéztem vmi idős nő volt...
rbalint88
addikt
pont így. én is ezért lövöm 140-re a tempomatot, általában hagynak élni, néha van egy két nagyonjani, aki 180-nal hasít a cirkálójával, azokat el kell engedni, meg vannak az öntudatos apukák, aki biztos dpf-regeneráláson vannak, ezért akarnak letolni, mikor sorban haladunk kamiont előzve. na ezeknek szoktam elrúgni, amikor kitisztul az út, hogy ha annyira siet, akkor ne maradjon le, csinálom neki a szabad utat
Qru
MODERÁTOR
Másik típusfazon, a területi képviselő az 1,6 cr Oktávval. Na azok szoktak még sietni ennyire...
#nincsbennetarcsi
lenko
aktív tag
Meg villogni, lehúzódás után aztán eltelik vagy 5-6mp mire elém kerül.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
tresh
addikt
Azok nagyon mennek...
ja nem
Qru
MODERÁTOR
Azok csak lendületből janik, azért az a 105 ló ami benne van abban a kasztniban nem csodafegyver, főleg nem pályán. Múltkor is rám villogott egy. Na ott elszakadt a cérna picit, visszahúztam 4.-be aztán bedobtam a gyeplőt a lovak közé.
mod:
tresh: Haha azokat még a tartalék nélküli sz@rom is körbe autózza.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Németeknél ráadásul büntetik is az ilyen "tolakodó" magatartást (villogás, dudálás, követési távolsággal való fenyegetés).
"Bad reklám is reklám too"
Mágus2
Közösségépítő
Csak nehogy összeakadj egy okosított kètliteressel.