Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integrale
veterán
A mostani szakinál nem nézeti át a Swiftet, rossz országban készül, és az embléma sem passzol a lehetséges 3-4-hez.
w333: Delták nekem is tetszenek, műszakilag teljesen azonos a Bravoval, a motorkínálat szűkös (1.6, 1.8, 2.0 16v/16vT és 1.9 TDs) Bravo esetében 1.2 -2.0 között minden 0,2 literes lépcsővel (1.4-et kerülni kell) és van benne 1.9 JTD.
4 légzsák stb, modernebb autó minden téren, egyedül a műszerfalával nem tudok megbarátkozni, a Deltáéról pedig hiányzik a fa, így a Dedrához képest csak egy műanyagtenger, de legalább jó minőségű.
"Bad reklám is reklám too"
w333
félisten
Igaz ... a Dedra kicsit komolyabb !
De milyen jó kis autók ezek, nem nagyon halottam még róluk rosszat !
Illetve a 156,166 és 147 örök favorit marad, na meg ugye a GT
És akkor ha már olasz ott a Libra is ami külsőleg nem jön be ... de a belsőtér vetekszik szinte egy Maserati -al hasonló minőségi anyagokból van
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Fúú mint Salamon Töke Az enyémre is ráférne egy alapos, fakul szegény.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
roberto211
őstag
Ígértem pár darab képet.
Ahogy varakoztam eszembe jutott így csináltam párat,igaz sötétedéskor
Tudom tudom 1db disztarcsat elhagytam de amúgy is ilyen filléres disztarcsa,a kereskedés tette rá
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Ironizer
tag
"1,4-es 95 lóerős" Nagyon gáz.
Integrale
veterán
Faterom a második Dedráját koptatja, az első 2 literes benzines volt, bő 300e km volt benne, összetört.
Aztán most fut egy utolsó szériás 1.9 TDs, 318e km van benne, turbó és a kuplung cserés mind a kettő gyári még.
Jó vétel volt 10 évvel ezelőtt, szervizkönyv, a megrendelő lapja is benne van, extrák melletti pipákkal, aláírásokkal stb.
Közepesen felszerelt, 4x el.ablak, automata klíma, automata lámpamagasság állítás, teljes velúr belső, légzsák, övfeszítő, elektromos fűthető tükrök, szélvédőbe integrált antenna,3 légrostély hátra is, könyöklők, ülés és kormánymagasság állítás, fényszórómosó jelenleg nincs rajta, mert az előző tulaj lökhárítót cserélt (alacsony az orra, könnyen meg lehet szakítani az alját).
Ülésfűtés, tükörbehajtás, bőr kormány (vicc, hogy az ülés az 1500 márkáért, de a kormány nem), tetőablak, és az állítható futómű nincs benne.
2-400e körül szerintem jó vétel, ezért a pénzért rengeteg extrát ad, kényelmes és tágas, de nem lehet már jót találni belőle.
Az a baj mint a legtöbb olasszal, értéktartása a béka segge alatt, így azokat vonzza többnyire, főleg ennyi idősen, akik autóvásárláskor kevesebből gazdálkodhatnak, ami még nem is probléma, csak ez a karbantartáson is meglátszik.
Lybra! csak kombiban valamelyik 5 hengeressel.
Az a Stilo pedig a vicc kategória, így elbaszni szerencsétlen autót. Talál egy patika állapotú autót, amin már gyárilag is ott az optikai nagyzolás, és jól körbefossa kötényekkel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
MunezXBK
nagyúr
Mostanában pihenni is szeretnék, csak szemmel jól látható összegért vagyok hajlandó nekiállni.
Akkor ne is menjek Teddyért?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Dede, a hajam is leeszi + nem jön be ez az atom szervó.
Mee most komolyan sikerült 2 nap alatt kihasználni 60 liter nyálat?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Neeem, de többet eszik az enyémnél. Meg fent ülök a Holdon.
Évinek mondjuk nagyon tetszik.
Jó mondjuk nekem spec szikrát vet a seggem a tiédben
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
A fapadon, vagy mi?
Same rules apply!
Nem fapad az , de sport futómű van alatta. Az első ív és a kerék közé szó szerint nem fér bé az ujjam... Igazi kecskexar a fapallón érzés amikor minden fűszálat meg lehet számolni az ülésből a futóművön keresztül. Meg hát egy trabant olyan árnyékot vet Munez avantjára a magassága miatt, hogy halálfélelmem van benne.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
trassher
addikt
Én a mai napig szívesen ülök bele a 20 éves swift-be, bár nekem az volt az első autóm. Mondtam is otthon, hogy ez sosem lesz eladva. Ha anya "lecseréli" akkor jó lesz nekem akármire is, nem tétel kb a fenntartása.
Redmi Note 7
TheProb
veterán
Kezdem lassan úgy érezni, hogy ellenem fordul a topic...
Nem nagyon tudok már mit mondani... Hiába magyarázzátok nekem, hogy ez meg az volt a jele, hogy ne vegyem meg a kocsit, ha egyszer nem értek hozzá... Megpróbálom idézni a szervizes szóbeli összefoglalóját a kocsiról: "16éves korához képest jó állapotban van, hibakód sincs benne. Az aljával kell kezdeni valamit, ami kb 80-100e megcsinálni." Most ebből nem jött le, hogy pénztemető. A szervizben meg csak annyit mondtam, hogy szarakszik a váltó, gondoltam, hogy az olaj az első amit ilyenkor megnéznek. +ne én mondjam már meg a szakinak, hogy mit csináljon. Nálunk se a user mondja meg, hogy mi a baja a gépnek (jelen esetben PC-nek)...
De ezen már tényleg értelmetlen pörögni. Attól, hogy lassan engem flameltek, hogy milyen hülye voltam, hogy megvettem nem lesz jobb semmivel senkinek. Plusz bűntudatom se lesz, mert abban a hiszemben voltam, hogy a szaki megbízható, most már tudom hogy nem. Ismét a tanulópénz esete.
(#32141) kornelka: szúrkálódásod okát nem nagyon értem.
Lényeg a lényeg, pénteken elviszem az Érd melletti szakihoz, hogy nézze meg a kocsit és ne csak a motort, hanem az egészet, mert én se akarom, hogy kövi hónapban megint többet legyen szerelőnél, mint nálam... Ha további javítandó dolgokat talál akkor megy fel hahu-ra, mert kezd már elegem lenni. Inkább járok rollerral győrbe majd...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
EQMontoya
veterán
Te se ültél még tisztességes roadsterben.
Nekem pont az ad biztonságérzetet, hogy a földön ülök. Akkor ugyanis nem tudok felborulni.
Anyám suvjában is félek, pedig tudom, hogy nem fog felborulni, de nekem akkor is irreálisan magasan van.
Same rules apply!
rbalint88
addikt
Minden rosszindulat nélkül:
most van az, hogy a rózsaszín álmokból jó keményen a seggedre esve érkeztél meg a valóságba és látod, hogy mennyibe kerül egy autó fenntartása. A rozsda az egy dolog, de ahogy néztem, eddig komoly baja nem volt. Most van ez a vizes-gőzös beszopódás, de alapvetően eddig úgy érzem, hogy részben a pékek áldozata vagy.
Én is átéltem ezt az első autómmal, utána találtam rendes szerelőt, plusz tényleg kicsit, de beleástam magam a témába (csak annyira, hogy ne verjenek át). Ezt neked is ajánlom, kevesebb nem leszel tőle. A gumi és társai pedig csak az autó vételárához képest tűnnek soknak, de ezek ennyibe kerülnek. Ezek azok a dolgok, amivel a legtöbb első autós nem számol, hogy bizony bizony a jóságos nepper geci bácsi nem vadiúj téli-nyári gumival adja az autót, ami ráadásul soha se kopik el. Meg igen, vétel után kötelező egy vezérlés-olajak-szűrők-fagyálló cseréje is. Nekem ez a köröm 150+ volt most az Alfára, mert gyári alkatrésszel csináltattam és volt benne pár extra tétel (váltóolaj, izzítógyertyák). Szóval a helyet inkább az, hogy akinek 400ezre van kocsira, annak nincs igazán pénze fenntartani...
TheProb
veterán
Ez oké és jogos, de erre már rájöttünk. Csak azt nem értem, hogy mért mentek át a hsz-ek abba, hogy mért voltam hülye h megvettem. Mikor ezzel már nem lehet mit kezdeni. Evvan.
De szerintem zárjuk le a témát ilyen téren. Pénteken remélhetőleg kiderül mivan, utána megosztom, ha még érdekel valakit a téma és nem kell dedalont bekapnia a téma/topic olvasása előtt. Mert őszintén már ezt is megértem, mai nap kb csak az én témámmal volt tele a topic, elhiszem ha egyesek már besok(k)altak.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
w333
félisten
Az tényleg durva ... igazi kilométer falók ezek a gépek
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
ültem mán mx5-ben is, meg porsche turbo S-ben is, bár tudom, egyik sem roadster igazán... Mea maxima culpa amiért nekem az rossz. És rossz hír, de mindennel fel lehet borulni. Prsze értem amit mondc, de akkor se nem. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Ugyanezt érzem. És ezen nem segít az agyonszervózott kormányzás sem.
Ide irkálunk a meló meg nem halad?
Látod mán mikó érsz vissza?
MOD: próbálnád meg szervó nélkül tekerni a kormányt...lehet 2 nap után sírva könyörögnél egy szálkás műbrokiért
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Még aludnom kéne.
Integrale
veterán
Előtte az 1984-es 1.6-os Prismánk 460e km-t futott, aztán megvették a brazilok kemény 20e Ft-ért.
Igaz ekkorra a gyári 108 lóerőből és a 9.5 másodperces gyorsulásból jó ha a fele, illetve a duplája megvolt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Nem akarok én rosszat neked Meg fehérvár egy fényesre nyaláshoz messze van w333 úgyis pesti, egy pár jó szó az iPhone-jára és máris ingyen dolgozik
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
mdani01
aktív tag
Megnéznélek egy agyonültetett swift vagy civicben mit szólnál
Faterom is ilyen már zavarja ha alacsonyabb autóba kell ülnie a miénkhez képest
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
zack
nagyúr
Csináltasd meg, az az első. Ne mindent, csak hogy járóképes legyen. Aztán nézesd át rendesen, érdemes e megtartani. Ha mindig előjön valami, akkor nem szabad megtartani, mert pénztemető lesz, a mellett, hogy nem lesz üzembiztos, és bármikor ott hagyhat, ami nem jó.
Ha járóképes, akkor azonnal be kell tolni valami kereskedésbe, és ráfizetni (ha más nem hitelből) valami másra, mert még így is jobban jársz. 3-500e hitel nem a világ, és az autód árát hozzádobva abból azért már kijönne egy normális 1.6-os IV Golf, Astra, Focus, bármi ami üzembiztosabb.
Az elsődleges, hogy időben meg tudd ítélni mi a jobb megoldás, a megtartás, vagy az eladás. A hiteles variáció is jobb, mint egy pénztemető, ami úton útfélen otthagy.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
tresh
addikt
Szédülsz benne?
z123456789
addikt
Most akkor érdemes néha nagyobb oktánszámút tankolni, vagy teljesen felesleges, és még káros is lehet? 98-assal mi a helyzet? 2.0 szívó benyásba. Sose értettem a kémiát.
lenko
aktív tag
Mi a gyári előírás az autódhoz, tankfedélben ált. benne van. Nekem pl. premium 95/ sima 98 szívó 2.3.
Lehet 100ast tankolni, ami egyébként sokak szerint itthon kb. 98as nak felel meg.
Ha motor computere nem tud mit kezdeni a 100as-al, az enyém észrevehetően tud, akkor felesleges azt tankolnod, max időnként a tisztító hatás miatt. Én folyamatosan OMV 100at tolok. 1x próbáltam agip 98-at, semmi változást nem tapasztaltam premium 95 után még akkor, csak hogy többet kajál fél literrel.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
tresh
addikt
Felesleges.. komolyabb technikánál van értelme ezzel foglalkozni. Normál autónál ártani nem ártasz vele lehet közelebb leszel a normál nem pancsolt benyához, de kevesebbet nem fog fogyasztani és gyorsabb se lesz
z123456789
addikt
(#32182) lenko
Sima 95.
Azt sejtettem hogy gyorsabb nem lesz, max a tisztítás miatt. Illetve ha már tisztítás. Ezek a STP csodalötyik használhatnak? Mert arról is hallottam hideget, meleget.
Általában Agip-on tankolok, és láttam tegnap hogy van 98-as. Ezért is kérdeztem meg.
(#32183) tresh
Mondjuk én nem hiszek ebben a "ZOSZTRÁKBENZINSOKKALJOBB" dologban. Ti hogy vélekedtek?
MunezXBK
nagyúr
Hangyányit.
Zsokszám: pedig jobb, hidd el. Csilliószor leírtam miért.
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Megpróbálhatod éppen az agip 98-at, nekem az nem vált be, más is számolt be fogy. növekedésről tőle.
STP-Wynns. Ártani nem árt, petroleum származék. Évi 1-2 alkalommal lehet bele önteni. Nem lesz probléma.
Az embereknek fáj az igazság!
LógaGéza
addikt
Hogyha már feljött ez a téma - ugyebár EGR járatokat tisztítottam fizikálisan nemrég, gondoltam kéne valami lötyi, amivel a maradékot is ki lehetne szedni. Van ilyenre ajánlott valami, vagy nem is lenne értelme?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Declare
őstag
Erröl mit gondoltok? [Mivue 698 Dual]
Dual dashcam, van egy szelvedö kamera, meg egy kis hatso kamera is. Nagy felbontasban rögzit, nagy latoszögben. Van parkolasi funkcioja, ha mozgast erzekel beindul. Ez külön nagyon tetszik
Vagy ez mar egy picit tulzott paranoiara vall? Annyi a barom az utakon, amit ugye tegnap is itt beszeltünk.....soha ne kelljen, de csak egyszer jöjjön jol
Qru
MODERÁTOR
Kárt okozni biztos nem fog, hasznot meg talán... Hétköznapi autónál nem érdemes, ha vmi komolyabb géped van ami fel is van erre készítve akkor igen.
Pl egy csomó pengébb verda nem is tudja a gyári teljesítményét csak 95-nél nagyobb oktánszámú benzinnel (Impreza WRX, Golf GTI, stb). De ezek sport verdák.
A lényeg, hogy a minimum oktánszámot teljesítsd. Inkább a biotartalmát csekkold annak amit tankolsz. Van ahol már 5% fölötti azt meg nem minden motor szereti.
#nincsbennetarcsi
z123456789
addikt
Értem.
Mi a franc az hogy biotartalom? És azt hol találom meg? tesznek "kukoricaszárat" a benzinenkbe?
Kötelező bioetanol tartalma van a benzinnek. Kútfüggő, hogy ki mennyit tesz bele. Az újabb autók már a 10%-osat is szeretik, a régiek a 0-5% körülit még elviselik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
w333
félisten
LOL
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
z123456789
addikt
(#32191) Tsebacsi
(#32192) Qru
Köszi.
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
tresh
addikt
Benzint nem tudom rég tankoltam olyat Ellenben a gázolajba igen csak van különbség főleg az osztrák OMW-s nyál messze jobb nincs hígítva,jobb az égése és már a szaga is másabb.
TheProb
veterán
Elvileg járóképesnek kéne lennie, érdi szerelő szerint 2000-2500as fordulattal azért el kéne tudjak vele mászkálni (nevezetesen hozzá Tatabányáról). Hiteles mókákba nem verném magam, már csak azért se mert nem kapnék. Inkább akkor megint MÁV/Volánozok...
Nemtom jelen állás szerint mi a legjobb megoldás, de talán az, hogy elviszem pénteken az érdi sráchoz, hogy nézze meg alaposan mi a tököm baja van. Hengerfejes-e egyáltalán, valamint a többi alkatrész milyen állapotú. Ha "csak" a motort kell rendbe rakni (hengerfejesség esetén mondott rá 60at), ha nem akkor még jobb. Ellenben ha talál egyebet is akkor lesz igazán kérdés, hogy mit csináljak vele. Mert ha eladom az se kisebb bukás szerintem, mint ha megjavítgatom időközben. Mert ha tényleg csak a műszaki részét nézem akkor arra még nem költöttem sokat váratlanul.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
MunezXBK
nagyúr
OMV.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ASUS ROG Phone 6 16/512gb 5G - Használt, akár beszámítással
- Használt monitorok
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%