Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32151) Integrale válasza Skillet (#32144) üzenetére


Integrale
veterán

A mostani szakinál nem nézeti át a Swiftet, rossz országban készül, és az embléma sem passzol a lehetséges 3-4-hez. :DDD

w333: Delták nekem is tetszenek, műszakilag teljesen azonos a Bravoval, a motorkínálat szűkös (1.6, 1.8, 2.0 16v/16vT és 1.9 TDs) Bravo esetében 1.2 -2.0 között minden 0,2 literes lépcsővel (1.4-et kerülni kell) és van benne 1.9 JTD.
4 légzsák stb, modernebb autó minden téren, egyedül a műszerfalával nem tudok megbarátkozni, a Deltáéról pedig hiányzik a fa, így a Dedrához képest csak egy műanyagtenger, de legalább jó minőségű.

"Bad reklám is reklám too"

(#32152) w333 válasza Integrale (#32151) üzenetére


w333
félisten

Igaz ... a Dedra kicsit komolyabb ! :K

De milyen jó kis autók ezek, nem nagyon halottam még róluk rosszat !

Illetve a 156,166 és 147 örök favorit marad, na meg ugye a GT :D

És akkor ha már olasz ott a Libra is ami külsőleg nem jön be ... de a belsőtér vetekszik szinte egy Maserati -al hasonló minőségi anyagokból van :))

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#32153) Tsebacsi válasza bitpork (#32134) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Fúú mint Salamon Töke :DDD Az enyémre is ráférne egy alapos, fakul szegény. :(((

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#32154) roberto211


roberto211
őstag

Ígértem pár darab képet.

Ahogy varakoztam eszembe jutott így csináltam párat,igaz sötétedéskor :)

Link

Tudom tudom 1db disztarcsat elhagytam de amúgy is ilyen filléres disztarcsa,a kereskedés tette rá :)

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#32155) Ironizer válasza w333 (#32148) üzenetére


Ironizer
tag

"1,4-es 95 lóerős" :C Nagyon gáz.

(#32156) Integrale válasza w333 (#32152) üzenetére


Integrale
veterán

Faterom a második Dedráját koptatja, az első 2 literes benzines volt, bő 300e km volt benne, összetört.
Aztán most fut egy utolsó szériás 1.9 TDs, 318e km van benne, turbó és a kuplung cserés mind a kettő gyári még.
Jó vétel volt 10 évvel ezelőtt, szervizkönyv, a megrendelő lapja is benne van, extrák melletti pipákkal, aláírásokkal stb.
Közepesen felszerelt, 4x el.ablak, automata klíma, automata lámpamagasság állítás, teljes velúr belső, légzsák, övfeszítő, elektromos fűthető tükrök, szélvédőbe integrált antenna,3 légrostély hátra is, könyöklők, ülés és kormánymagasság állítás, fényszórómosó jelenleg nincs rajta, mert az előző tulaj lökhárítót cserélt (alacsony az orra, könnyen meg lehet szakítani az alját).
Ülésfűtés, tükörbehajtás, bőr kormány (vicc, hogy az ülés az 1500 márkáért, de a kormány nem), tetőablak, és az állítható futómű nincs benne.

2-400e körül szerintem jó vétel, ezért a pénzért rengeteg extrát ad, kényelmes és tágas, de nem lehet már jót találni belőle.
Az a baj mint a legtöbb olasszal, értéktartása a béka segge alatt, így azokat vonzza többnyire, főleg ennyi idősen, akik autóvásárláskor kevesebből gazdálkodhatnak, ami még nem is probléma, csak ez a karbantartáson is meglátszik.

Lybra! csak kombiban valamelyik 5 hengeressel.

Az a Stilo pedig a vicc kategória, így elbaszni szerencsétlen autót. :O Talál egy patika állapotú autót, amin már gyárilag is ott az optikai nagyzolás, és jól körbefossa kötényekkel.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#32157) MunezXBK válasza Tsebacsi (#32153) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mostanában pihenni is szeretnék, csak szemmel jól látható összegért vagyok hajlandó nekiállni. ;]

(#32158) bitpork válasza MunezXBK (#32157) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Akkor ne is menjek Teddyért?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32159) MunezXBK válasza bitpork (#32158) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Dede, a hajam is leeszi + nem jön be ez az atom szervó. :D

(#32160) bitpork válasza MunezXBK (#32159) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mee most komolyan sikerült 2 nap alatt kihasználni 60 liter nyálat? :Y

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32161) MunezXBK válasza bitpork (#32160) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Neeem, de többet eszik az enyémnél. Meg fent ülök a Holdon. ;]

Évinek mondjuk nagyon tetszik.

(#32162) bitpork válasza MunezXBK (#32161) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Jó mondjuk nekem spec szikrát vet a seggem a tiédben :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32163) EQMontoya válasza bitpork (#32162) üzenetére


EQMontoya
veterán

A fapadon, vagy mi? :D

Same rules apply!

(#32164) tboy93 válasza EQMontoya (#32163) üzenetére


tboy93
nagyúr

:C

(#32165) bitpork válasza EQMontoya (#32163) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nem fapad az , de sport futómű van alatta. Az első ív és a kerék közé szó szerint nem fér bé az ujjam... Igazi kecskexar a fapallón érzés amikor minden fűszálat meg lehet számolni az ülésből a futóművön keresztül. Meg hát egy trabant olyan árnyékot vet Munez avantjára a magassága miatt, hogy halálfélelmem van benne. :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32166) trassher válasza Kornel (#32141) üzenetére


trassher
addikt

Én a mai napig szívesen ülök bele a 20 éves swift-be, bár nekem az volt az első autóm. Mondtam is otthon, hogy ez sosem lesz eladva. Ha anya "lecseréli" akkor jó lesz nekem akármire is, nem tétel kb a fenntartása.

Redmi Note 7

(#32167) TheProb


TheProb
veterán

Kezdem lassan úgy érezni, hogy ellenem fordul a topic... :D

Nem nagyon tudok már mit mondani... Hiába magyarázzátok nekem, hogy ez meg az volt a jele, hogy ne vegyem meg a kocsit, ha egyszer nem értek hozzá... Megpróbálom idézni a szervizes szóbeli összefoglalóját a kocsiról: "16éves korához képest jó állapotban van, hibakód sincs benne. Az aljával kell kezdeni valamit, ami kb 80-100e megcsinálni." Most ebből nem jött le, hogy pénztemető. A szervizben meg csak annyit mondtam, hogy szarakszik a váltó, gondoltam, hogy az olaj az első amit ilyenkor megnéznek. +ne én mondjam már meg a szakinak, hogy mit csináljon. Nálunk se a user mondja meg, hogy mi a baja a gépnek (jelen esetben PC-nek)...

De ezen már tényleg értelmetlen pörögni. Attól, hogy lassan engem flameltek, hogy milyen hülye voltam, hogy megvettem nem lesz jobb semmivel senkinek. Plusz bűntudatom se lesz, mert abban a hiszemben voltam, hogy a szaki megbízható, most már tudom hogy nem. Ismét a tanulópénz esete.

(#32141) kornelka: szúrkálódásod okát nem nagyon értem. :B

Lényeg a lényeg, pénteken elviszem az Érd melletti szakihoz, hogy nézze meg a kocsit és ne csak a motort, hanem az egészet, mert én se akarom, hogy kövi hónapban megint többet legyen szerelőnél, mint nálam... Ha további javítandó dolgokat talál akkor megy fel hahu-ra, mert kezd már elegem lenni. Inkább járok rollerral győrbe majd...

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#32168) EQMontoya válasza bitpork (#32165) üzenetére


EQMontoya
veterán

Te se ültél még tisztességes roadsterben. :)

Nekem pont az ad biztonságérzetet, hogy a földön ülök. Akkor ugyanis nem tudok felborulni.
Anyám suvjában is félek, pedig tudom, hogy nem fog felborulni, de nekem akkor is irreálisan magasan van.

Same rules apply!

(#32169) rbalint88 válasza TheProb (#32167) üzenetére


rbalint88
addikt

Minden rosszindulat nélkül:
most van az, hogy a rózsaszín álmokból jó keményen a seggedre esve érkeztél meg a valóságba és látod, hogy mennyibe kerül egy autó fenntartása. A rozsda az egy dolog, de ahogy néztem, eddig komoly baja nem volt. Most van ez a vizes-gőzös beszopódás, de alapvetően eddig úgy érzem, hogy részben a pékek áldozata vagy.
Én is átéltem ezt az első autómmal, utána találtam rendes szerelőt, plusz tényleg kicsit, de beleástam magam a témába (csak annyira, hogy ne verjenek át). Ezt neked is ajánlom, kevesebb nem leszel tőle. A gumi és társai pedig csak az autó vételárához képest tűnnek soknak, de ezek ennyibe kerülnek. Ezek azok a dolgok, amivel a legtöbb első autós nem számol, hogy bizony bizony a jóságos nepper geci bácsi nem vadiúj téli-nyári gumival adja az autót, ami ráadásul soha se kopik el. Meg igen, vétel után kötelező egy vezérlés-olajak-szűrők-fagyálló cseréje is. Nekem ez a köröm 150+ volt most az Alfára, mert gyári alkatrésszel csináltattam és volt benne pár extra tétel (váltóolaj, izzítógyertyák). Szóval a helyet inkább az, hogy akinek 400ezre van kocsira, annak nincs igazán pénze fenntartani...

(#32170) TheProb válasza rbalint88 (#32169) üzenetére


TheProb
veterán

Ez oké és jogos, de erre már rájöttünk. Csak azt nem értem, hogy mért mentek át a hsz-ek abba, hogy mért voltam hülye h megvettem. Mikor ezzel már nem lehet mit kezdeni. Evvan.

De szerintem zárjuk le a témát ilyen téren. Pénteken remélhetőleg kiderül mivan, utána megosztom, ha még érdekel valakit a téma és nem kell dedalont bekapnia a téma/topic olvasása előtt. Mert őszintén már ezt is megértem, mai nap kb csak az én témámmal volt tele a topic, elhiszem ha egyesek már besok(k)altak. :))

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#32171) w333 válasza Integrale (#32156) üzenetére


w333
félisten

Az tényleg durva ... igazi kilométer falók ezek a gépek :K

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#32172) bitpork válasza EQMontoya (#32168) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

ültem mán mx5-ben is, meg porsche turbo S-ben is, bár tudom, egyik sem roadster igazán... Mea maxima culpa amiért nekem az rossz. És rossz hír, de mindennel fel lehet borulni. Prsze értem amit mondc, de akkor se nem. Szerintem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32173) MunezXBK válasza EQMontoya (#32168) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ugyanezt érzem. És ezen nem segít az agyonszervózott kormányzás sem.

(#32174) bitpork válasza MunezXBK (#32173) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ide irkálunk a meló meg nem halad? :DDD
Látod mán mikó érsz vissza?

MOD: próbálnád meg szervó nélkül tekerni a kormányt...lehet 2 nap után sírva könyörögnél egy szálkás műbrokiért :DD

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32175) MunezXBK válasza bitpork (#32174) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Még aludnom kéne. :D

(#32176) Integrale válasza w333 (#32171) üzenetére


Integrale
veterán

Előtte az 1984-es 1.6-os Prismánk 460e km-t futott, aztán megvették a brazilok kemény 20e Ft-ért.
Igaz ekkorra a gyári 108 lóerőből és a 9.5 másodperces gyorsulásból jó ha a fele, illetve a duplája megvolt. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#32177) Tsebacsi válasza MunezXBK (#32157) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Nem akarok én rosszat neked :D Meg fehérvár egy fényesre nyaláshoz messze van :P w333 úgyis pesti, egy pár jó szó az iPhone-jára és máris ingyen dolgozik :DDD

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#32178) mdani01 válasza bitpork (#32165) üzenetére


mdani01
aktív tag

Megnéznélek egy agyonültetett swift vagy civicben mit szólnál :D

Faterom is ilyen már zavarja ha alacsonyabb autóba kell ülnie a miénkhez képest :)

[ Szerkesztve ]

iPhone 6S SpaceGray

(#32179) zack válasza TheProb (#32167) üzenetére


zack
nagyúr

Csináltasd meg, az az első. Ne mindent, csak hogy járóképes legyen. Aztán nézesd át rendesen, érdemes e megtartani. Ha mindig előjön valami, akkor nem szabad megtartani, mert pénztemető lesz, a mellett, hogy nem lesz üzembiztos, és bármikor ott hagyhat, ami nem jó.
Ha járóképes, akkor azonnal be kell tolni valami kereskedésbe, és ráfizetni (ha más nem hitelből) valami másra, mert még így is jobban jársz. 3-500e hitel nem a világ, és az autód árát hozzádobva abból azért már kijönne egy normális 1.6-os IV Golf, Astra, Focus, bármi ami üzembiztosabb.
Az elsődleges, hogy időben meg tudd ítélni mi a jobb megoldás, a megtartás, vagy az eladás. A hiteles variáció is jobb, mint egy pénztemető, ami úton útfélen otthagy. :U

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#32180) tresh válasza MunezXBK (#32161) üzenetére


tresh
addikt

Szédülsz benne? ;]

(#32181) z123456789 válasza Qru (#32146) üzenetére


z123456789
addikt

Most akkor érdemes néha nagyobb oktánszámút tankolni, vagy teljesen felesleges, és még káros is lehet? 98-assal mi a helyzet? 2.0 szívó benyásba. Sose értettem a kémiát. :F

(#32182) lenko válasza z123456789 (#32181) üzenetére


lenko
aktív tag

Mi a gyári előírás az autódhoz, tankfedélben ált. benne van. Nekem pl. premium 95/ sima 98 szívó 2.3.
Lehet 100ast tankolni, ami egyébként sokak szerint itthon kb. 98as nak felel meg.
Ha motor computere nem tud mit kezdeni a 100as-al, az enyém észrevehetően tud, akkor felesleges azt tankolnod, max időnként a tisztító hatás miatt. Én folyamatosan OMV 100at tolok. 1x próbáltam agip 98-at, semmi változást nem tapasztaltam premium 95 után még akkor, csak hogy többet kajál fél literrel.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#32183) tresh válasza z123456789 (#32181) üzenetére


tresh
addikt

Felesleges.. komolyabb technikánál van értelme ezzel foglalkozni. Normál autónál ártani nem ártasz vele lehet közelebb leszel a normál nem pancsolt benyához, de kevesebbet nem fog fogyasztani és gyorsabb se lesz ;]

(#32184) z123456789 válasza lenko (#32182) üzenetére


z123456789
addikt

(#32182) lenko
Sima 95.
Azt sejtettem hogy gyorsabb nem lesz, max a tisztítás miatt. Illetve ha már tisztítás. Ezek a STP csodalötyik használhatnak? Mert arról is hallottam hideget, meleget.
Általában Agip-on tankolok, és láttam tegnap hogy van 98-as. Ezért is kérdeztem meg.

(#32183) tresh
Mondjuk én nem hiszek ebben a "ZOSZTRÁKBENZINSOKKALJOBB" dologban. Ti hogy vélekedtek?

(#32185) MunezXBK válasza tresh (#32180) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Hangyányit. :D

Zsokszám: pedig jobb, hidd el. Csilliószor leírtam miért.

[ Szerkesztve ]

(#32186) lenko válasza z123456789 (#32184) üzenetére


lenko
aktív tag

Megpróbálhatod éppen az agip 98-at, nekem az nem vált be, más is számolt be fogy. növekedésről tőle.
STP-Wynns. Ártani nem árt, petroleum származék. Évi 1-2 alkalommal lehet bele önteni. Nem lesz probléma.

Az embereknek fáj az igazság!

(#32187) LógaGéza


LógaGéza
addikt

Hogyha már feljött ez a téma - ugyebár EGR járatokat tisztítottam fizikálisan nemrég, gondoltam kéne valami lötyi, amivel a maradékot is ki lehetne szedni. Van ilyenre ajánlott valami, vagy nem is lenne értelme?

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#32188) Declare


Declare
őstag

Erröl mit gondoltok? :) [Mivue 698 Dual]

Dual dashcam, van egy szelvedö kamera, meg egy kis hatso kamera is. Nagy felbontasban rögzit, nagy latoszögben. Van parkolasi funkcioja, ha mozgast erzekel beindul. Ez külön nagyon tetszik :)

Vagy ez mar egy picit tulzott paranoiara vall? :D Annyi a barom az utakon, amit ugye tegnap is itt beszeltünk.....soha ne kelljen, de csak egyszer jöjjön jol :U

(#32189) Qru válasza z123456789 (#32181) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kárt okozni biztos nem fog, hasznot meg talán... Hétköznapi autónál nem érdemes, ha vmi komolyabb géped van ami fel is van erre készítve akkor igen.
Pl egy csomó pengébb verda nem is tudja a gyári teljesítményét csak 95-nél nagyobb oktánszámú benzinnel (Impreza WRX, Golf GTI, stb). De ezek sport verdák.

A lényeg, hogy a minimum oktánszámot teljesítsd. Inkább a biotartalmát csekkold annak amit tankolsz. Van ahol már 5% fölötti azt meg nem minden motor szereti.

#nincsbennetarcsi

(#32190) z123456789 válasza Qru (#32189) üzenetére


z123456789
addikt

Értem.
Mi a franc az hogy biotartalom? :D És azt hol találom meg? tesznek "kukoricaszárat" a benzinenkbe? :F

(#32191) Tsebacsi válasza z123456789 (#32190) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Kötelező bioetanol tartalma van a benzinnek. Kútfüggő, hogy ki mennyit tesz bele. Az újabb autók már a 10%-osat is szeretik, a régiek a 0-5% körülit még elviselik.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#32192) Qru válasza z123456789 (#32190) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Itt egy cikk róla: [link]

Szerencsére egyelőre altatják az E10 bevezetését. :K

#nincsbennetarcsi

(#32193) w333 válasza Tsebacsi (#32177) üzenetére


w333
félisten

LOL :DD

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#32194) z123456789 válasza Tsebacsi (#32191) üzenetére


z123456789
addikt

(#32191) Tsebacsi
(#32192) Qru
Köszi.

(#32195) 8th


8th
addikt

Szerencsétlen :DDD [link]

(#32196) Integrale válasza 8th (#32195) üzenetére


Integrale
veterán

:C

"Bad reklám is reklám too"

(#32197) tresh válasza z123456789 (#32184) üzenetére


tresh
addikt

Benzint nem tudom rég tankoltam olyat ;] Ellenben a gázolajba igen csak van különbség főleg az osztrák OMW-s nyál messze jobb nincs hígítva,jobb az égése és már a szaga is másabb.

(#32198) TheProb válasza zack (#32179) üzenetére


TheProb
veterán

Elvileg járóképesnek kéne lennie, érdi szerelő szerint 2000-2500as fordulattal azért el kéne tudjak vele mászkálni (nevezetesen hozzá Tatabányáról). Hiteles mókákba nem verném magam, már csak azért se mert nem kapnék. Inkább akkor megint MÁV/Volánozok...

Nemtom jelen állás szerint mi a legjobb megoldás, de talán az, hogy elviszem pénteken az érdi sráchoz, hogy nézze meg alaposan mi a tököm baja van. Hengerfejes-e egyáltalán, valamint a többi alkatrész milyen állapotú. Ha "csak" a motort kell rendbe rakni (hengerfejesség esetén mondott rá 60at), ha nem akkor még jobb. Ellenben ha talál egyebet is akkor lesz igazán kérdés, hogy mit csináljak vele. Mert ha eladom az se kisebb bukás szerintem, mint ha megjavítgatom időközben. Mert ha tényleg csak a műszaki részét nézem akkor arra még nem költöttem sokat váratlanul.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#32199) MunezXBK válasza tresh (#32197) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

OMV. ;)

(#32200) brumi1024 válasza MunezXBK (#32199) üzenetére


brumi1024
veterán

És úgy is kell ejteni, hogy o-em-fau. Régebben ö-em-vau.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.