Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
deicide
veterán
Igen, azt észrevettem, hogy ha nem nyomom, hanem ilyen 140 körül haladok, akkor is bekér 11 körül.
Azért is lett ilyen sok egyébként, mert a kanyargós részen meg 2-3-nál nem nagyon váltottam feljebb, ott is szeret nagyon éhes lenni.
Qru: Próbálok legalább 500-600 méterrel előtte az objektív felelősség alá lassítani (van, ahol nehéz, mert direkt kanyar után építették). Nem tudom pontosan, de az előjelző tábla csak szükséges kelléke a mérésnek. Ha lenne ilyen szabályozás, akkor nagy öngólt lőnének a 30 méterre rakott táblákkal, mert addigra a gyengénlátó gyorshajtó is lelassít.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride