Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bobalazs:] Hány wattot fogyaszt az Amd Ryzen 5600 4070 Superrel
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] RTX3070 16 GB VRAM-mal?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
brumi1024
veterán
F80, de igen, van. Az F80 az M3 (sedan), az F82 az M4 sedan. Nincs F30 M3, F32 M4.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
M4 szedan sincs. 1:1
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Ertem én a plusz súly dolgot, vezettem dízelt, meg volt is dízel.
Csak általában 80%-ban egyedül, 18%-ban ketten használjuk az autót, a maradek 2% az, amikor vagy nagyobb csomag és / vagy több ember ül benne.
Szóval minden felhasználás függő.
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Jogos, reggel van még, az ott coupè akart lenni. 1:1.
z123456789
addikt
Erősen gondolkozom rajta amúgy, csak most marhára nincs 100e Ft-ocskám sem erre.
Valószínű az lesz hogy kivonom ideiglenesen a forgalomból, aztán fél év alatt megpróbálom összetákolni.
A probléma az hogy 4kilóért már papírral, működő ilyen típust veszel, 100e km-rel kevesebbet futottat. Sőt, még olyat is láttam hogy első tulajos... :-/
Magyarul szerintem, ha a szerelő és lakatos fél misit mondott, akkor én minimum 200e FT-ot rá kell hogy költsek. Na most a büdös életbe nem fogom eladni 400 000 Ft-ért az összerakott kocsit 362 000 km-rel. Annál olcsóbban meg nem sok értelme lenne. Adjam 300e-ért? Akkor 100e Ft-ot mentettem ki belőle, de vállaltam egy rizikót, hogy a nyakamon marad, a beleölt 200e Ft-os javítással együtt. Pedig ez a kramanc még pont jó lenne valakinek eljárni pecázni, vagy akármire, ahova nem kell más, csak hogy guruljon.
[ Szerkesztve ]
Qtya123
őstag
Pont illik ez a TC cikk az itt elemezgetett gyorsulás, súly, nyomaték, lóerő beszélgetéshez.
Kicsit hosszú, de vannak benne jó dolgok leírva: [link]
Én azt tudom, hogy a kuvik önmagában nem autópályás kocsi, de még városba se mondanám. Pályán 130 és afölött érzi jól magát, mert már 3-4000 között van a fordulat, van kraft. De kis emelkedőn 80-ról kínkeserves, és most tök mind1, hogy klíma van vagy nincs, vagy 2-en, esetleg 5en ülnek benne csomagokkal. A rugózása tömegelve kicsit jobb lesz, ennyi A 2,7-es sörötös merci dízel az megy, h ketten ülnek benne, ha 5-en. Az letojja. És már az 1.6os tdci Focus is, ami ráadásul pályán halkabb a civic-nél, 3 literrel kevesebbet eszik és szintén jól megy, de majd letesztelem a cégessel.
Montoya: Ez a gázpedál-euro5 és automata bénázás ez nem igaz, legalábbis amit manapság tapasztalok. Fenetudja milyen 1.5-1.6 ecoboost focus halál volt, úgy húzott, mint az én civic-em, turbós létére ez gáz. A VAG 1.4TSI DSG-vel az ismi octávjában zseniális. Ugrik, megy, kényelmes, nem zajos. Nekem a dízel mellett az az egyetlen benzines alternatíva szinte. Esetleg a BMW de ott megint nem fogok 10 alatt kijönni (cserébe legalább halad majd a kocsi, nem csak ordít). Szóval dizli a csucsi nekem. Vennék én V8-at, a 4.4-es BMW V8 atom volt, csak kell mögé egy benzinkártya
Ez a visszaszúrok kettőt padló, na ebből nőttem ki. Az üveghangon ordítás a város közepén nekem már nemgyerebe. A dizli szépen "csendben" kat-kat-kat és ugyanott vagyok, kevesebb naftából ordítás nélkül a préselés "hamis" de kellemes érzetével.
Lőjjetek
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Ironizer
tag
"Ez a visszaszúrok kettőt padló, na ebből nőttem ki."
Ez rendben van, csak akkor legalább olyanokat ne írj, hogy "De kis emelkedőn 80-ról kínkeserves", mert ez így baromság. Vagy írd oda, hogy "mert lusta vagyok visszaváltani" vagy azt, hogy "nem értem a nyomatékváltó működési elvét".
Tudom, hogy reménytelen harc, de én ettől falnak megyek, hogy odavannak az emberek attól, hogy "fú, milyen nyomatékos a dízel, és hogy tol". Nem a nyomatéktól gyorsul az autó, hanem a teljesítménytől.
stickermajom
addikt
Ez a visszaszúrok kettőt padló, na ebből nőttem ki.
Akkor lehet soha nem is voltam fiatal? A mindennapi használatra nekem sokkal jobban megfelel a dízel, jobban bejön a karakterisztikája. Mondom ezt annak ellenére, hogy utolért a kettőstömegű baj. Huligánkodni nem ezzel kell, de közúton azt úgyse szabad ugye.
SzlobiG
félisten
Na én ezért szeretem a turbos motorokat. Szívónak vissza kell szúrni másképp nem fog menni emelkedőn. 130-nál olyan sokat forog a civic? Nincs abba 6-os váltó, vagy az csak a dízelbe?
Declare
őstag
Total +1
Egy ilyen V8 M3 brutal jo lehet...de a kisebb benzinesek nekem sem jönnek be (mondjuk 2.0 motorig tudok nyilatkozni. A 320i e46 de a 165 lovas mazda 6 sem tetszett igazan). Ugyan ez amit irsz, ha megterheled nem megy, üvöltetned kell, hogy meginduljon es egy elözesnel a nyomatek szegenyseg miatt nem is fog tudni ugy kilöni, mint egy turbos.
Azt alairom, hogy szep hangja van es 0-100 sprintet ugyanugy futja, de a hetköznapi hasznalat közben ezek nem elönyök.
Nem tudom kiféle miféle vagy, de leharapom az orrod
5 éve vezetem ezt a szekeret, évente 10x járok vele balatonra, jártam vele újvárosba, tudom mit csinál autópályán. 80-ról ez az autó nem szeret gyorsulni, kettesbe meg nem fogod neki visszaszúrni 80-nál szerintem. Ennél azért jobban szeretem a kuplungot meg a váltót...
A nyomatékváltó hogy is jön ide egy kézinél???
Az meg, hogy mi mitől függ... Biztos hülyeségből csinált az audi is R18 TDI-t. Meg hülyeség hogy a nyomaték függvénye, hogy egy dízel egyedül és pakolva is kb. hozza ugyanazt a gyorsulást, ellentétben a kisköbcentis szívókkal.
Szóval ha kedves az orrod élete, ne kóstolgass, mert én harapok is, nem csak vonyítok!
Szlobi: Nemtudom hogy van áttételezve a váltó. Furcsán. 6 sebességes ez is. Szerintem UFO civicben már nincs 5-ös, úgy rémlik az 1.4-es is 6 sebességes volt.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Ironizer
tag
"kettesbe meg nem fogod neki visszaszúrni 80-nál szerintem."
Hát pedig de. Ha annyira félted, akkor egy gázfröccsel megoldható, hogy sima lesz a váltás.
"A nyomatékváltó hogy is jön ide egy kézinél???"
Huh... Nyomatékváltó a neve annak az eszköznek, ami a motor és a kerék között van, és amit kézi esetben te, automatikusnál meg az automatika pakolgat egyik sebességből a másikba.
"dízel egyedül és pakolva is kb. hozza ugyanazt a gyorsulást"
Huh #2... ezt gondold át mégegyszer. F=m*a.
Jó látom veled felesleges vitatkozni, mert te is okos gyerek vagy, nem pedig tapasztalt Viszlát!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
lenko
aktív tag
Azért ez az üveghangon ordítás, csak a 4 hengerre igaz többnyire.
A V5-m 6e-s fordulaton sem ordít, inkább kellemes hangja van.
Most hogy már megvan az ecu finomhangolás is, immáron kb. 180ló/235nm áll rendelkezésre, és eddig se kellett túl sokat váltogatni, de most még jobb lett. 2e-fordulattól lehet előzni 5.-ben is.
Az embereknek fáj az igazság!
Jelenleg a civic-ről van szó, ami sornégy, minek hoznék ide mást akkor. Pardon, hoztam, a BMW V8-asát (E39 540i), az is ég és föld, tény, nem is vitattam. A sornégy ilyen, tudom. Volt 5 évet, elég lett. Finomabb hangra vágyom, mélyebbre, amit jobban elviselek, meg a körülöttem lévők se néznek hibbant boyracernek, mikor csak a lámpától akarok ellépni hogy elérjem a köv zöldet vagy elékerüljek egy csigának. Ennyi az egész.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
Jo de az egy 2.3-mas moci mar, a civic meg 1.8
szőröscica
addikt
Én vezettem 1.4 tsi Octaviat, 140 lovas verzióban, rohadt jó az a motor. Keveset fogyaszt és tök jól megy, igazán élvezetesen használható.
Még az 1.2 is élhető az 1.6 szívókhoz képest.
lenko
aktív tag
Ez igaz, persze 1.8 is lehet jól hangolva, de a hondákat mindig pörgetni kell. 3e-s fordulat alatt nem sok minden történik.
Az embereknek fáj az igazság!
Afölött se mindig Vagy én várok túl sokat.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
Szivoban nagyon pottom az 1.8 ... neked egy jo dizel kell
Így van, de kellett ez a kis kitérő, hogy erre rájöjjek
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
SzlobiG
félisten
Vegyé má valami dízelt.
Reaper
őstag
No látom, nehezet kérdeztem, de vártam 1-2 napot, hátha beérkezik, és most felhívtam az ügyfélszolgálatot, és ott mondták (egyébként tök jófejek voltak), hogy a "végrehajtás" az egy fizetési felszólítás lesz első körben, de ne foglalkozzak vele
Parancs értettem!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
Dizel st-t
Ki kéne egyet próbálni, hogy hogy húz, és mennyire kemény az a futómű a 18as kerekeken. Ha ráz, mint a civic, meg nem veszem Egyelőre még mindig BMW-Merci-Ford-Skoda a befutó a dízelek között, majdnem ebben a sorrendben, és 1.4 TSI DSG oktáv a benzinben. Minden attól függ, hogy jövőre mit ad a magyar/német autópiac.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Mágus2
Közösségépítő
Ezt a dízel sorrendet mi alapján állítod?
Qru
MODERÁTOR
Szívóban még a 2.0 se mutat túl sokat. Legalábbis próbáltam egy 2.0 FSI-t B6-ban az elég gyalázatos volt...
Nekem az a bajom a TDI-vel (a hangján kívül), hogy 1750-től ott a 350Nm és sokszor ha nem is akarok akkor is kilövök mint atom pedig éppen csak ráléptem a gázra arról ne is beszéljünk, hogy pl nedves aszfalton ki akarok kanyarodni a főútra picit lendületesebben mert közelít a kalapos Suzukis. Na akkor ott aztán van kormánycsavargatás meg ASR villódzás szépen a szekér meg közben nem halad.
mod:
Mágus2: Ízlés, mert nem technikai sorrend az látszik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Zola007
veterán
valaki tud kisméretű kompresszort, ami nem ez a gagyi 3e Ft tescos kategória és megy 12V és 230V-ról is?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
Én nem csak motor alapján veszek autót, akkor igencsak szomorú lennék. Sokmindent számba veszek, tetszen kívül-belül, legyen benne extra, amire szükségem van (vagy azt higgyem), jó automatája legyen, stb.
A lista nem sorrendlista, írtam is. Nagy bajban lennék, mert hasraütésre BMW 320d vagy hasonló lenne az első, utána C250 vagy 250d, aztán fej-fej mellett az új Mondeo kombi 2.0 dízellel vagy nagyobbal vagy pedig a Focus ST dízel kombi, illetve a Skoda Octavia DSG-vel és 2.0 CR TDI vagy 1.4 TSI. Szóval az lesz, amelyik a legtöbbet adja minden térem, kényelem, menés, technika, váltó, kinézet tekintetében. Amúgy a VAG csoportból csak az Audi tetszik igazán, de hogy a listámban miért nincs. Nemtudom, kevés szép van itthon belőle, de tegyük be a német kettős mögé
Természetesen az egész lista ahogy Qru írta a saját izlésem tükrözi, ami olyan, amilyen. Letojnám, ha nem lenne jó a BMW dízele ha minden másban az tetszik a legjobban
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
lenko
aktív tag
1389kg-hoz+sofőr, a 150ló/200nm azért egyértelmű nem nagy durranás. Próba nélkül is lehet tudni.
Gyári adat 0-100-ra: 9.4s
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
EQMontoya
veterán
A hegynyi nyomaték + fwd kombó az autóipari f@szkodások eredménye.
Tök jó, csak vezetni ne kelljen.
Same rules apply!
TheProb
veterán
Mivel lehet még alábakolni a verdát, ha nincsen célszerszám (3lábú bak)? Tűzifa elbírhatja a punyeszt? Netán más megoldás.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
lenko
aktív tag
~300-320nm-ig, azért el lehet vezetni, kis odafigyeléssel. Felette inkább pályázni való.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
EQMontoya
veterán
Száraz úton.
Same rules apply!
lenko
aktív tag
Vizesen is, azért írtam a kis odafigyelést, meg lehet találni a balance-ot, nem kötelező padló gázzal kigyorsítani.
Az embereknek fáj az igazság!
EQMontoya
veterán
Tudom, kényelmes vagyok és nagyok az elvárásaim, de én azért szeretném azt, hogy az autóm lámpánál egyenesen induljon el normálisan gyorsítva (nem padlógázon) akkor is, ha épp telefonálok, vakarózok, hosszú combot simogatok a J1-ben, tehát nem a kormányt markolászom.
Same rules apply!
rbalint88
addikt
Erre nema hajtas helye az ultimate megoldas, hanem a sperrdifi. Amugy egy kezzel konnyebben megfogsz egy kiporgo elso, mint hatsokerekest. Kevesebbet es lassabban kell tekerni a kormanyon, cserebe picit erosebben kell markolni.
EQMontoya
veterán
Erre nema hajtas helye az ultimate megoldas, hanem a sperrdifi.
Is-is. Sperrel is fogja tekerni rendesen a kezedben a kormányt, de legalább lemegy az útra a kraft zöme.
Amugy egy kezzel konnyebben megfogsz egy kiporgo elso, mint hatsokerekest.
Ameddig nem nagyon sok, addig hátsókerekesnél elég egy kicsit nyitni a kormányszögön vagy szimplán lerúgni a kuplungot. Igen, a szokásos beidegződés (fééékkk, bazze!) rossz megoldás, abból perec lesz.
Same rules apply!
trassher
addikt
Bőven elbírja igen. A nem emelt tengely kerekeit meg kiékeled.
Redmi Note 7
Én 1x rántópadon megfogtam fékkel is az avensist, büszke is voltam magamra.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
Az autó hátul hajt
Mágus2
Közösségépítő
Vagy mindenhol. Quattro forever...de nem ez a villany quattro, hanem a régi mechanikus torsen.
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Vagy négy keréken.
Mágus megelőzött, +1.
[ Szerkesztve ]
Skillet
addikt
igaz. meg fölötte sem
(#30844) Mágus2
osztom. vagy hátul, vagy awd.
(#30829) Qru
nekem régen a 2 literes szívó galantnál is ugyanez. pedig az ugye benzines vas. kis eső és már kezelhetetlen volt, nem lehetett normálisan elindulni. a hóról, jégről inkább már ne is beszéljünk.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
EQMontoya
veterán
Az szép, grat!
Főleg, hogy a hátulja egy üres puttony, ha egyszer megindul, nem sok tapadás van a hátsó keréken.
Same rules apply!
Szerencsém volt, meg persze ellenkormányoztam is, csak hirtelen először nem a kuplung lett kinyomva, hanem a fék be. Szerintem másodjára már piruett lett volna
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
TaaT
veterán
Párszor már leírtam, simán odaadnám a szívó egyhatot ezért a mociért. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iPad Air 4 64GB, Cellular eladó
- Samsung s21 5G 128gb 8gb
- Beszámítás! Asrock H310M i5 8600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RTX 3060 12GB ZALMAN S4 FSP 600W
- Beszámítás! MSI B450M R5 2600X 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1070 8GB ZALMAN Z1 Neo Corsair 520W
- Beszámítás! ASUS B450M R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN S2 TG Chieftec 750W