Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#89309696
törölt tag
Pont a múltkor járt ki mellettem dombnak egy DSG-s VAG gép, megindul egyből dobta a kettest, jött egy 15m körüli nagyobb kapatő és eszébe nem jutott volna visszaváltani inkább erőlködött kettesben. Persze a sofőr is ilyenkor okosabb lehetne hogy manual mód ha előre látja mi van vagy gázt nyom és akkor visszavált vagy eleve nem úgy mászik egy dombot ahogy a váltónak a legszarabb. Persze a sofőrök 90%-a csak megy A-ból B-be, ez nem is baj.
A DSG ilyen, mivel fix kapcsolata van a kerekekkel miután a kuplung zárt így nem tud olyan szabadon dolgozni, mint a normális automata. Szoftverrel sokat lehet okosítani rajta.
Nekem nem kéne épp ezért. Takony automatánál nincs jobb a bolygón. Csak normális motort kell mellérakni.
[ Szerkesztve ]