Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Bakancslista Route 66 Chicagotól Los Angelesig második rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Szoszo94:] Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [aquark:] Milyen „light” RPG-t ajánlanátok kezdőnek?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] A mágusmester 1. rész
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Evil Snowman:] Egér bemutató - Keychron M1 Wireless
- [Re:] [Mr.Jesus:] RTX VSR: a fícsör, amiről senki sem beszél
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BigBlackDog
veterán
Kis tapasztalatösszefoglaló a DSG-vel kapcsolatban, részben aero. korábbi kérdésére válaszként.
Szóval tetszik az automata, sokkal kevésbé fárasztó a vezetés, de a DSG-t azért helyen kell kezelnem. Országúton, pályán élhető, városban, indulásoknál rá kell számolni 1-2 másodpercet, mire a start-stop + váltó magára talál.
Ami érdekes, hogy ha indulásnál megvárom míg elkezd kúszni, majd finoman nyomom a gázpedált, akkor szépen indul. Ha indulásnál hirtelen beletaposok és legalább félig lenyomom a gázpedált, akkor is rántásmentesen indul. Viszont, ha felengedem a fékpedált és kis várakozás után nyomom le a gázpedált normális mértében (kb. egynegyedig), akkor ránt egyet, megugrik. Ezt mondjuk nem tudom mire vélni.
A fentin eseten kívüli máskor nem éreztem rántást. Visszaváltások előtt azért szokása gondolkozni, illetve nem egyszer hangra elég csúnyán és szerintem eléggé sokáig csúsztatja a kuplungot visszaváltásnál, de érzésre finoman dolgozik. Parketta esetén visszagangol, de értelmes mértékben, nem kell rögtön visszaváltás után a következő fokozatot pakolnia.
Illetve ami még nem tetszik, hogy dombnak felfelé és hideg motornál is simán próbálkozik 1400-1500-as fordulaton szenvedni. Ilyenkor átteszem inkább kézi üzemmódba és visszaváltok kb. 2000-es fordulat környékére, ahol a fogyasztásmérő szerint kevesebbet is eszik legtöbbször.
Más negatívumot egyelőre nem tapasztaltam, pl. az D>R vagy az R>D váltások sem lassúak szerintem, vagy még én nem vagyok elég gyors.
Elnézést, ha kicsit hosszúra sikeredett.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz