Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integra
titán
nem ezt mondtam.
a suzuki itt nem játszik (soha nem is játszott), teljesen érdektelen márka. ahogy a nissan is és a mitsu is, azóta hogy lenyelték őket
nézd meg a két nagy modell és motorpalettáját.
észrefogod venni hogy mindig a kisebbik lépi meg az első merészebb húzásokat, a nagyobbik meg megy utána ha látja hogy beválik a koncepció. főleg a nagy volumenű modelleknél. a másik hogy míg a h-nak az autógyártás csak egy ágazata a sok közül, a t-nek ez a fő csapása és megélhetése.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...