Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1701) Integra válasza karib (#1700) üzenetére


Integra
titán

ez elég hard-core kérdés:)
szerintem roverekbe soha nem került awd mikor a honda volt a rover tulaja, sőt, akkor már nem is gyártottak egyáltalán awd-t ezekbe az autókba, concerto sem egy mai darab.
itt kérdezd meg, hátha kapsz választ, de tényleg fogós a kérdésed:)
Bővebben: link

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1702) Integra


Integra
titán

kherály,
sehol nem dolgoznak már idén.
addíg turbo soundos kipuffogóval fogom nyomni asszem :D

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1703) karib válasza Integra (#1701) üzenetére


karib
addikt

No igen :D

A Coupét 1996-ig gyártották, tehát miniumum 9-10 éves példányt lehet belőle fogni. Nincs is túl sok belőle (itthon tán fél-egy tucat?), de 3-4 ezer euró körül egész tűrhető példányokat lehet kapni külföldön. Tehát relatíve olcsó, (minimum) 200 pacis, turbós autóval van dolgunk. A megítélése erősen ellentmondásos - akinek van, szereti, és eléggé megbízható is, ellenben pl. a TopGear beválasztotta minden idők 50 legrosszabb autója közé :U Valamiért engem megfogott - a ritkasága, olcsósága, és a megjelenése. No meg az, hogy megy is rendesen :) Jah, és hogy targa tetős :D És mégsem egy Calibra ;] (bár az sem rossz, csak hát kicsit lerontja a feelinget a sok szakadt példány...)

Szóval, ha teszem azt veszek egyet, akkor talán érdemes egy alapos felújítással kezdeni. Akkor meg már el lehet játszadozni egy ilyen hardcore ötlettel is... Amúgy tényleg nem ártana neki a 4wd, 200 paci az első keréken már elég sok tud lenni, ezért is kritizálták leginkább. A futóműve valszeg egy jó átlagos lehet - elöl MacPherson, míg a Concertót Japánban valami trükkösebb, többlengőkaros kialakítással árulták, az INTRAC-oshoz is az van, tehát valszeg akkor az egész első futóművet át kell építeni. Pláne hogy INTRAC Concerto asszem csak jobbkormányos kivitelben volt. Akkor meg nemtom hogy passzolna a Rover moci a rendszerbe, no meg az INTRAC egyáltalán elbírná-e a terhelést...

Viszont a padlóváz és a platform nagyja azonos, így talán nem kivitelezhetetlen... Mókás kis Subaru-zabálót lehetne csinálni belőle :DDD

Köszi a linket, majd írok oda is, ha lesz időm komolyabban foglalkozni a témával.

Amúgy létezik a 600-as szériából (négyajtós, Accord-testvér) is turbós modell, a 620Ti. Szintén 200 paci a 2.0 literes Rover T16-ból, szerintem eléggé elegáns megjelenéssel. Ebből is akad pár példány - de nekem a Coupé kellene, csakazért is :) Pláne a targa tető miatt :D

Department of Redundancy Department

(#1704) Type-R válasza a_tesz (#1354) üzenetére


Type-R
őstag

Ajánlom a júliusban megjelenő autók listáját Bővebben: link

(#1705) Pompi


Pompi
MODERÁTOR

Sziasztok!

Egy ideje figyelek már itt a PH! fórumon, de csak most vettem észre, hogy nem csak HW-SW orientált témák vannak ;)

Mindjárt megpróbálok kicsit visszaolvasni, hogy mi rejlik a lóerős címszó alatt, de amíg én visszanézek gondoltam örülnétek neki, ha mutatnék pár lóerő közeli képet :)

Bővebben: link

A képek történetéről röviden tömören annyit, hogy van egy kedves barátom aki szintén lóeró mániás és szerencséjére (meg némiképp az enyémre is) rendelkezik néminemü anyagi háttérrel is ennek kiélvezéséhez.
A gyorsasági autóparkja első tagját tavaly ősszel vásárolta. Ez egy Mercedes S600 biturbo gyári Brabus tuninggal, tehát kb. 600 paci van bepréselve a motorház alá. Fincsi. Akik járnak ilyen összejövetelekre azok már akkor láthatták ezzel a kocsival a Hungaroringes gyorsuláson egyszer-kétszer.
Az igazi áttörés azonban idén nyáron következett be, vett egy új szériás Dodge Vipert.
Azóta szinte az összes vidéki és budapesti legális (és kevésbé legális) gyorsulási találkozón részt vett. Amiért írtam, hogy kicsit az én szerencsém is az az, hogy többször előfordult, hogy mindkét autójával szeretett volna rajthoz állni, így volt szerencsém a volán mögött is kipróbálni a jószágokat. Több felejthetetlen élményt szerzett ezzel nekem, ezúton is hála Neki.

A Viper most készül a jövő évi szezonra. Az idei utolsó hungaroringes gyorsuláson már benne volt a nitro, de sajnos az eső miatt nemigen tudta kihasználni. De ezen kívül is több változtatás készül a motorház alatt. Az amcsik nem vitték túlzásba a dolgot a 8300ccm-ből vétek csak 500 le-t kipréselni.

Remélem nem zavartam, ha érdeklődésre számot tart a téma, akkor a továbbiakban is szívesen megosztom veletek a képeket, bár sajnos a március még odébb van...

Feel Good Inc.

(#1706) Szeke válasza Notes (#1693) üzenetére


Szeke
senior tag

Én csak benzines Krazzal (~ˇ60-80 liter/100 km :DDD) meg dízel Urallal (~25-30 liter/100 km ez egész jó) találkoztam. De a kettő kombinációja is elképzelhető ofkorsz ;)

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

(#1707) Integra válasza Type-R (#1704) üzenetére


Integra
titán

a faszfejek még helyesen se tudják leírni a honda dízel motorok nevét....

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1708) hobizoli válasza Integra (#1707) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Azta'....mekkora problema :U


hobizoli

több drón kell ;P

(#1709) Integra válasza hobizoli (#1708) üzenetére


Integra
titán

hát akkora probléma biztos nem, mint amikor a sok agytröszt nem képes a vtec-et helyesen leírni, hanem azt a buzifejű magyar suttyózenés alakulatot írja le, ez tény. ezért gyilkolni tudnék.
de magát autós oldalnak hívó valamitől ez is elég ciki..
mondjuk a5 ennyit ér. vagyis semmit.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1710) a_tesz válasza Integra (#1707) üzenetére


a_tesz
Korrektor

akik egy normális autós műsort nem tudnak venni valami produkciós cégtől, attól mit vársz? :D

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1711) Integra válasza a_tesz (#1710) üzenetére


Integra
titán

nem tudnak, mert itt csak arról van szó, hogy kinek mennyi folyik a zsebébe, a többi nem számít. és amíg élnek a szerződések, az összegek folyósítva, addig pont leszarják.
itt ide-oda megy a pénz, érted..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1712) Integra


Integra
titán

a kia-ra érdemes lesz odafigyelni pár éven belül..
Bővebben: link

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1713) Szeke válasza Integra (#1712) üzenetére


Szeke
senior tag

Hát, ha olyanok lesznek a töréstesztjei, mint a mai típusaiknak....
A Carnival pl. iszonyat csúnyán leszerepelt, de a többi is 1-3 csillag között mozog :(

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

(#1714) a_tesz válasza Szeke (#1713) üzenetére


a_tesz
Korrektor

jah, a cerato sem szerepelt valami fényesen. bár szerintem tanulni fognak belőle, vagy jól beperlik a NCAP szervezeteket hitelrontásért :D

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1715) Integra válasza Szeke (#1713) üzenetére


Integra
titán

figyeld meg, a kia nagyon belehúzott.
nem azt mondom hogy máról holnapra, de egy sorento-val én is boldogan gurulgatnék, ez a gép volt az első nagy lépés..
nem lesz belőle dojcse nobelkarossze, de ár/érték/minősében bizony nagyon ott lesznek

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1716) neduddki


neduddki
nagyúr

HI!

NA a npokban nehany 10 km-re volt szerencem egy Toyota rav4 4 kerekes hosszu 2 literes kozvetlen benz.
Kizarolag csak aszfalt termeszetesen, de abbol foleg szar...
Meglepone jol huizott es mar 2500 kornyeketol el kezdett eledezni, termeszetersen aze kelelt 4 hogy igazan jol huzzon /sajat kategoriajaban termeszetresen/, reg ota kivancsi votam a d4-re nem is okozott csalodast szep egyenletesen ebredt a nyomatek, nem ugy mint a regi porgoseikbe. nekme teccet. raadasul a fedelzeti joszag stabilan 8.5 kornykere hoszta magat, ami egy ijentol nem egy orssz teljesitmeny, mongyuk a padlogaz 2 46.7l, meg votl egy 96l is :- ))))
Futomu hatarozottan teccik a magayr utakra egesszen jol nyeli, meg az apro kerekk miat atlepi kenyesebb hejeket, egesz szepen lehetett vele csuszkalni, jobb labbal szepen lehetett beloni a csuszasokat, es enm voltak elbizonytalanodasui sem, kecsegtelenm hogy nem szerpentinen probaltam.
Valto szokasos toyota valto neahol kisse megakad de hatarozottan kattan egyik fokozatbol a masikba, nem tul hosszu valtoutak es elvezetes valtasok.
KOrmany minth akisse tul konnyu lenne keves visszajlezessel, pedalok szintenkonnyeb fajtabol valok.
Fekjei hatarozottan kellmesek, de aze ehhez kisse tartosabb fekutak is keleltekk volna. Fekra gazra szepeket bolint, de hat magas epites.
Hat mongyuk a belso ter az egy vicc, mogem egy 12 evesnel idosebb gyerek csak kinzasi cellal. mod: bocsnat ez elmatatt: szoval az osszerkas peldas, zorges nyoszorges semmi, na jo 12e km, 4 folott ellenebn mar kisse hangos amotor, az felhasznalt anyagokkitunoek, es a jol meksozkott borkormannyal talakoztam ossze /enis aszttem evekkel ezelott hogy sznobizmus a borkormany de az elmutl 5 ev tapasztlatai alaplajn nagyon nem, foleg akkor erezem mikor atulok egy masikba es probalo a szokaso maovereket vegrehajtani es az elso nehany fogasnal allnadoan lecsusizka akezem/
Szoval minenszt osszevetve nekem TECCET!!!:- ))))

udv

neduddki

[Szerkesztve]

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#1717) Type-R


Type-R
őstag

Ferrari részletre havi 350 ezer forintért Bővebben: link

(#1718) a_tesz válasza neduddki (#1716) üzenetére


a_tesz
Korrektor

lehet hogy nem olyan rosszak a japán autók? :DD

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1719) neduddki válasza a_tesz (#1718) üzenetére


neduddki
nagyúr

Hi!

6. eve carina-zok /jo mongyuk azngol. de akor is van koze hozzajuk vagott szzemueknek/, es erdeke smodon vhogy az ismertsegi koromben is mexaporodtak a japan joszagok:- )))

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#1720) Type-R


Type-R
őstag

Kínai induló a túraautó világbajnokságon Bővebben: link. Én elég sokat néztem ETCC-t, ami 2005-től már WTCC lesz, és nagyon örlülök , hogy bővül a mezőny, mert nagyon egyhangú volt az idei felhozatal.

(#1721) a_tesz válasza Type-R (#1720) üzenetére


a_tesz
Korrektor

ETCC-t én is szerettem,jó benne,hogy közel egyenlőek az erőviszonyok, plusz hogy zárt kasztnival mennek,és így egy kis lökdösődés is belefér :) remélem ez a WTCC beváltja a hozzáfűzött reményeket.

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1722) Type-R válasza a_tesz (#1721) üzenetére


Type-R
őstag

A különbeség, hogy bővül a szezon pár versennyel, és most nem európa bajnok lesz valaki, hanem világ bajnok. Idén még lesz ''Sevrolé'' is, mint gyári csapat.

(#1723) Integra válasza Type-R (#1720) üzenetére


Integra
titán

azért jó lenne, ha kína végre valamit maga is csinálna és nem csak lopna és másolna...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1724) Integra


Integra
titán

mmm:)
Bővebben: link

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1725) Type-R válasza Integra (#1724) üzenetére


Type-R
őstag

Nem rosz kis verda.:)) Ezt tesztelték a SportAuto 2004/12-es számában.

(#1726) Integra válasza Type-R (#1725) üzenetére


Integra
titán

jaja, elgurulgatnék vele én is:)
kaszás géza is hondázik, tőkjó, igazi vip személy.... :U
Bővebben: link

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1727) etilin


etilin
aktív tag

mitszóltok hozzá Dacia racing
Bővebben: link
Wow az újj csodafegyver vajon annyival olcsóbb mint egy Clio mint amennyivel szarabb?

Ej, God Vazzeg és egyéb sokak hun vannak, he?

(#1728) Integra válasza etilin (#1727) üzenetére


Integra
titán

nekem tetszik, sok amatőr végre benzingőzt szagolhat majd, akinek eddig nem volt pénze, szimpatikus ötlet szvsz:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1729) Type-R válasza etilin (#1727) üzenetére


Type-R
őstag

Ha minél olcsobb versenysorozatot akarnak, akkor inkább Ladakat épitsenek át:))

(#1730) etilin válasza Integra (#1728) üzenetére


etilin
aktív tag

Jójó De azért talán enyire mégse kellene leadni a szinvonalat.
Az égész Dacia nem a sportosságról hanem az olcsó igénytelen megoldásoktól hemzseg.
Ha nincs pénzed vegyél használt járgyányt a LADA VFTS-ek mennyi ideig népszerüek voltak.
Annak nem látom értelmét belepakolni a clió alkatrészeit a loganba?
Az egész arra ment ki hogy elmondhassák húúú mennyire sportos ez a Logan meg mennyire gyors Holott szántóföldre meg a magyar tankcsapdákra lett tervezve a futómű.
[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

Ej, God Vazzeg és egyéb sokak hun vannak, he?

(#1731) Integra válasza etilin (#1730) üzenetére


Integra
titán

skoda is egy rakat lom volt mikor átvette a vw, aztán nézd meg most hol tart.
a dacia a keleti nagyon árérzékeny piacokra fog koncentrálni és ott valszeg olcsóbban adják majd a rönó technikát dacia jelvénnyel. kis image polirozás bizony elfér. annak meg ez jó. olcsó is de hatékony is.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1732) etilin válasza Integra (#1731) üzenetére


etilin
aktív tag

Egyetértek veled és nagyon helyesen kihagytad a sportos szót!!!!!

Ej, God Vazzeg és egyéb sokak hun vannak, he?

(#1733) Type-R válasza etilin (#1730) üzenetére


Type-R
őstag

A Lada VFTS-ek még a mai napig is népszerűek, talán a legnépszerübbek a magyar ralli rajongóg körében, és mennek is rendesen, csak hamar felfórr a viz.:DDD

Integra:Kaszás Gézának van izlése.

(#1734) Norbertpower


Norbertpower
tag

Segítség kéne az ülés fűtés nél....
E34 series....
Gyárilag valszeg nem fűthető bőr volt benne(mostmár igen...
Az ülés alatti csatit bedugtam a helyére (azt a sok lábút) a kicsi 2 vezetékesnek nem találtam párt!!! De sajna nem fűt vajon mit kell még tennem ??? Relé???? vagy mi??? Ja: egyébként az ülésen lévő gombok világítanak ha megy a motor!!!
Valakinek valami ötlet??? Sürgős lenne mert nem jó a fűtés a kocsiban és így azért elviselhetőbb lenne....
Ha valaki azt tudja hol tudnám megérdeklődni hogy mit tegyek azt is megköszönöm...

Üdv: Norbertpower

Nem is tudok írni... Már

BMW + a ménes :DDD

(#1735) pweisz válasza Norbertpower (#1734) üzenetére


pweisz
senior tag

nem lehet hogy a kicsi 2 db vezeték a kapcsolóhoz megy, egyébbként nem értek a bmw-hez

(#1736) -Jackson- válasza Norbertpower (#1734) üzenetére


-Jackson-
őstag

a bezárt topicodba írtam, remélhetőleg egy 2 órán belül hazaérek, és informálódok a ''mester''-től:)

الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]

(#1737) _Volkovy_ válasza Pompi (#1705) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Annyit üzenek neki innen a távolból,hogy KAPJA BE ! :D

Vigyázzon magára.600Le nem játék..

(#1738) -Jackson- válasza Pompi (#1705) üzenetére


-Jackson-
őstag

Volkovynak igaza van, csak egyet nem értek: az ilyen ember miénem vesz egy imprezát 15misiért, és még párat beleinvesztál, és ottvan neki egy igazi dragster-killer verda (nitró nélkül simán megvan 450+ lóerő egy ilyenbe....)

الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]

(#1739) -Jackson- válasza _Volkovy_ (#1737) üzenetére


-Jackson-
őstag

szvsz 600 ló lehet csak az igazi játék :DD eddig a max amit tesztelhettem az 445 volt (BMW 760Li)

الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]

(#1740) _Volkovy_ válasza -Jackson- (#1738) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Skyline?1000Le+ húzva?Naugye..Keresztbe lenyeli az Imprezát,300-ra 13s alatti gyorsulás..
Vagy egy VW Corrado-t..
Tuningolva 800 kilóra lenne 600Le-je..

[Szerkesztve]

(#1741) _Volkovy_ válasza -Jackson- (#1739) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Én egy 400 lovas Ferrari-val is el tudnék játszani..:D

(#1742) Norbertpower válasza -Jackson- (#1739) üzenetére


Norbertpower
tag

Hoppá most aztán irigyellek testvér.... :))
760 ez már igen én is tesztelném egyszer....
De még sajna nem is ültem benne nem hogy még vezetni is... :(

BMW + a ménes :DDD

(#1743) Norbertpower


Norbertpower
tag

89' 524 td !!! E34
És gyárilag nem volt benne ülés fűtés de a csatit megtaláltam az ülés alatt bedugtam és ennyi.... az ülés ami be lett rakva az gyári E34 fűthető fekete bőr...
Ja miután bedugtam az ülésen lévő gombokat kapcsolgatva világítanak a gombok,ezekkel állítom a fűtés erejét gondolom mert van egy fel meg egy le.Bár a jelölés inkább arra utal hogy gyengébb fűtés erősebb fűtés...

Kaptam közben egy infót egy itteni rendes fórum testvértől aki megkérdezte egy ismerősétől.... Hátha ez segít....
: ''szóval rákérdeztem, és azt mondta, hogy valószínű amit nemtdod
hovakéne dugni, az a kapcsolóba megy. gondolom a műszerfalon van
üres hely, és odakéne szerezni egy plusz gombot.''

Köszönet minden segítségért: Norbertpower

Ja : a kábelek színét majd még megnézem és írok de úgy emlékszem hogy a sok csatis az olyan 5-6 kábel mindenféle színes, mig a két kábeles csati az két barna kábel az egyik az talán barna-fekete csíkkal....

BMW + a ménes :DDD

(#1744) -Jackson- válasza Norbertpower (#1742) üzenetére


-Jackson-
őstag

szerk.: ma is találkozok keresztapámmal, rákérdezek a színekre

vezettem még 540i-t, m3 cabrio smg-t, 4.6is-sel csak vittek, mentem még 325Ci-vel meg volt 5 köröm a hungaroringen astra kupás verdával:))

volkovy, ma néztem vmi német adón lancia delta s3 hegyi versenyen, 600ló felett... :D lehet azzalis kibékülnék;)

[Szerkesztve]

الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]

(#1745) Norbertpower válasza -Jackson- (#1744) üzenetére


Norbertpower
tag

Na most aztán elééég ha csak a felével mehettem volna mááár.....
nekem a legnagyobb amivel vittek (nem én vezettem) Egy ismerősöm 540í-je 4400cm3 csak úgy villogott a kis sárga háromszög hogy ne pörögjön a kerék...
Dolgozni kellet az elektronikának rendesen.....

Ülésemmel kapcsolatban valami??? Valakitőőőől??

BMW + a ménes :DDD

(#1746) Stimpy válasza -Jackson- (#1744) üzenetére


Stimpy
aktív tag

Hi.

Nekem ugyan nem bömös volt a legbjobb élményem,de leírom,ha már itt vagyok:
Chevy corvette 7600 ccm,740 nyiha,1972-ből származó darab.Majd bepisáltam,amikor odalépett neki a kollégám,de verhetetlen élmény volt.

[Szerkesztve]

Tegnap beállított hozzám egy Tyrannosaurus Rex és Hamlet. Volt nagy dinóm-dánom!

(#1747) -Jackson- válasza Norbertpower (#1745) üzenetére


-Jackson-
őstag

elméletileg a test a két barna, aza ki-be kapcsoló

الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]

(#1748) Type-R


Type-R
őstag

Alpina B5: BMW M5-rivális házon belül: Bővebben: link :C

(#1749) Overmind


Overmind
aktív tag

Üdv all!

Nem tudtok olyan netes használtautó keresőt, ahol lehet tuningautókra keresni? Vagy olyat ahol csak azt hírdetnek? Néztem 1-2 tuning site-ot, de nagyon kevés hírdetés van... :( Egyébként meg nehéz rátalálni, mert nem konkrét típust akarok :(, hanem szerelmet első látásra. :D

(#1750) Pompi válasza _Volkovy_ (#1737) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

_Volkovy_
Átadom neki :DDD
Amúgy a Mercedes a 600LE-vel is olyan tud lenni, mint egy kezesbárány, hihetetlenül lehet uralni, azt csinálja amit akarsz, ebből átülve a Viperbe, olyan mintha felülnél egy vad lóra (pontosabban le, mert olyan mintha a földön ülnél :D )

-Jackson-
Nem akarok senkit megbántani, tisztelem, becsülöm az Imprezát, de nem ez a kategória. A gyorsulási versenyeken mindig vannak Imprezások. Negyed mérföldön az Imprezák 13.x mp körüli időket mennek. A legdurvább kocsi amit eddig láttam egy osztrák faszi épített jeep-je (Bővebben: link), ez 10.2 mp alatt végzett a negyed mérföldel. A cél ennek a legyőzése :)
A Viper alapból ugye 500 LE, így kb. ugyanazt az eredményt hozza, mint az Imprezák, de se turbo, se komresszor nincs benne. Most van folyamatban egy pack beszerzése, ami 750 LE-re tolja fel a vasat. Igaz ez az egyel előtti Viper, de itt egy video amint ezzel a csomaggal szerelt Viper 9.48 mp-t teljesít negyed mérföldön Bővebben: link.

Egyébként tervbe volt a Skyline is egy ideig, de csak jobbkormányos van belőle, ez meg eleve felvet jópár problémát.

Feel Good Inc.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.