Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1851) Integra válasza #16741888 (#1850) üzenetére


Integra
titán

szerintem ők sem repdesnek az örömtől, de nem hinném, hogy sok lehetőségük volt.
vagy lépnek, vagy roló...
sajnos a mitsu már rég nem tiszta japán cég, most aztán végképp nem:(

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1852) B.Kox


B.Kox
tag

Ferrari Enzo vs. Hohenester Audi Sport quattro: Bővebben: link - Azé Tartja a lépést az öreg Audi.:DDD

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#1853) Type-R


Type-R
őstag

''Itt az Astra OPC

Megérkeztek az első hivatalos információk a sokak által várt Opel Astra OPC-ről. A modell megfelelően dinamikus mozgatásáért egy kétliteres turbómotor felel 240 lóerős teljesítménnyel, az autó pedig már ősszel megérkezik a szalonokba.'' Bővebben: link

(#1854) B.Kox válasza Type-R (#1853) üzenetére


B.Kox
tag

Nyam nyam... Olyan kis agresszív, naon bejön.:C

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#1855) Type-R válasza B.Kox (#1854) üzenetére


Type-R
őstag

Jobban néz ki mint a Golf GTI és jobban is megy:))

(#1856) illusiON


illusiON
őstag

német német... de ez az opel kivételesen nem rossz :D mondjuk az opel a gm-é... de tleg, a wv is a gm-é?

( : no woman no cry : )

(#1857) Type-R válasza illusiON (#1856) üzenetére


Type-R
őstag

A VW önálló konszerm, nem tartozik senkihez, hanem hozzá tartoznak sokan, Aud, Skoda, Seat, Lamborgini, Bugatti, Porsche.

(#1858) B.Kox válasza illusiON (#1856) üzenetére


B.Kox
tag

Nem dehogyis, a VW a VW-é.:DDD Mondjuk az utóbbi ídőben elég nehéz követni ki kié....:DDD

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#1859) illusiON


illusiON
őstag

aham.... kezdek bezavarodni, msot hogy már a chevy-nek kis van kalos nevü kcosija :DDD

( : no woman no cry : )

(#1860) karib válasza B.Kox (#1858) üzenetére


karib
addikt

Tényleg, a VW is a VW-é, mármint a VW márka is a VW konszernhez (Volkswagen AG?) tartozik.

A Porsche pontosan hogy kapcsolódik a VW-hez, erről tud valaki? Milyen tulajdoni kapcsolódás van köztük? Addig oké, hogy nagyon VW közeli cég, de mégis eléggé függetlennek tűnik. Pl. sosem hallani arról, hogy a VW mennyire örül a Porsche jó üzletmenetének (lásd Fiat és Ferrari esete ellenpéldaként).

Department of Redundancy Department

(#1861) B.Kox válasza karib (#1860) üzenetére


B.Kox
tag

Az első Porsche a 356-os tulajdonképpen a bogár műszaki alapjain nyugszik. Még a 911-nél is voltak közös alkatrészek pl: VolksWagen kapcsolók a műszerfalon stb. Sőt a most újra van együttműködés a kért márka között hiszen a Porsche Cheyenne és a Volksvagen Tuareg közös fejlesztés eredménye. De a Porsche ettől még teljesen független, önálló cég.

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#1862) karib válasza B.Kox (#1861) üzenetére


karib
addikt

Porsche Cayenne és VW Touareg :) (Amik rendkívül jó, de csúf járgányok...) Én is úgy tudom, hogy független cég, csak van közös pont a múltban és akad bőven együttműködés.

Department of Redundancy Department

(#1863) karib


karib
addikt

Egy gyöngyszem a Ford Fusion átalakításának híréből (Totalcar):

„A Fusion nem igazán felelt meg szegmense követelményeinek, kicsit rosszul mértük föl a piacot. Ennek ellenére tavaly eladtunk belőle 100 000-et Európában, így nem beszélhetünk teljes kudarcról.”

Mondta Lewis Booth, a Ford Europe elnöke. Érdekes lenne visszakeresni, de anno mintha valami olyasmit hebegtek volna (mint oly sokan manapság), hogy a Fusion egy új szegmenst talált és hűdeajdejó :DDD Ezek szerint mégsem létezik ez a szegmens, csak benézték? :)

Department of Redundancy Department

(#1864) Type-R válasza karib (#1862) üzenetére


Type-R
őstag

Nem tudom hány %-ban van a Porsche a VW tulajdonában, az biztos hogy nagy részben od tartozik, ahogy irtad a Toureg és a Cayenne közös padlólemez, még a 2,5l es VR6-os motor is közös, és számos más megoldás is. A Pheaton utodját is közösen a Porschéval tervezik, és valszeg egy gyárban is gyártják. Szerintem itt nem közös fejlesztések vannak csak.
u.i. még a Harly-Davidson is VW alá tartozik.

(#1865) B.Kox válasza Type-R (#1864) üzenetére


B.Kox
tag

Az a közös VR6-os motor 3.2-es.
A HD a VW alá tartozik??!! Ezt hol hallottad?:F

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#1866) Type-R válasza B.Kox (#1865) üzenetére


Type-R
őstag

Igazad van 3,2l-es a motor, egyszer valahol olvastam, meg volt a Britney-nek egy klippje az ''i love rock 'n' roll'' cimű számmal, amin egy HD-n ült, amit közösen a Porscheval fejlesztettek ki.

(#1867) #16741888


#16741888
törölt tag

Hát akkor ilyen alapon az Audi legalább ilyen közel áll a Porschehez mint a VW. Lásd RS2/4

(#1868) Type-R válasza #16741888 (#1867) üzenetére


Type-R
őstag

Szerintem a többi modelben semmmi közös nincs, a Porsche a motorokat a Subaruval fajleszti közösen, és a padlólemezeit meg saját maga, mivel a legtöbb VW modell elsőkereks.

(#1869) neduddki válasza Type-R (#1866) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

A hd enk aszokaosk blokjat a porse szabta amai kor kovetelemneyienk megleleoen mert az emisszio mar nem vot az igazi es az amarikaik nem tuttak mit kezdeni vele: - ))) /ennek ablockan a neve volt az evolution vagy eleht hogy revolution????/
A uj blokkot pedig egy az egyben a porsche fejlesztett a v-rod-ba epitettek be

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#1870) neduddki válasza Type-R (#1868) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

jajjjjjjjjj.........
A porsche a fel vilagnak fejleszt motorokat. csak kerje fel oket es fizesse meg
Ha vki rosszul emlexik meg a samaranal is besegitettek,de aszt vhogy nem nagyon emlegetett:- )))
Asztan az 1.5-is set izizza blok meg a 80-a evekbol.
MEg meg az isten se tugya.
Es hogy a Porsenak mennyi koze van a VW csoporthoz????hat kisse tobb mint a bnw-nek a mini- hez, meghozza csupa nagy betuvel...:- )))

udv

neduddki

mod: az hogy sok modelben sokkozos nicns abban tejjesen igazad van:- )))
de ugy etulajdonosi hatter meg innovacio meg meg megmeg..........

[Szerkesztve]

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#1871) karib


karib
addikt

Na, inkább az meséljen, aki tényleg tudja, miről beszél :) Ilyesmiket én is tudok mondani, nem legendákat akarok tovább éltetni :)

A Porsche egyrészt egy sportkocsi gyártó, másrészt egy mérnökiroda, csomó fejlesztésben részt vesznek. A VW-vel pedig kimondottan szoros a kapcsolat, lásd számos közös fejlesztés és néhány egy tőről fakadó modell. Eddig oké - de tulajdonosi szinten van valami köze a VW-hez?

Department of Redundancy Department

(#1872) neduddki válasza karib (#1871) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Wolfburgban a autovarosban minden marknak amaj a VW cvsoport tagja kulon hazikoja van:
Audi Seat Skoda VW Porsche Lamborghini Bentley. /kit hagytam ki??? Bugatineknem volt amikor kinn jart a edagos fejleszto kollega/
Egyeb hirek: a a4 es galalrdo mussszerfala egykutya, es a tuared csejen es az egyik bentlinek is

udv

neduddki

mod: ja e sha neke szantad akkor legyszives ide is cimezni...

[Szerkesztve]

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#1873) karib válasza neduddki (#1872) üzenetére


karib
addikt

A Gallardóban valóban az új Audik műszeregysége van, kicsit átszínezve, meg az egyéb kezelőszervek is azonosak. De ugyanígy az Astonokban most már Volvo szerű műszeregységek vannak.

A Phaeton meg bár önmagában nem lesz sikeres, ugyanerre a platformra épül a Bentley Continental GT, illetve a most bemutatott négyajtós változata is - Flying Spur, vagy hogyhíjják?

Sok ilyen átfedés van - a régebbi Astonokban olykor Fiesta-Escort-stb. kapcsolók tűntek fel, vagy a Bentley Arnage-ben is BMW klímavezérlés stb. volt, igaz a szemek elől gondosan eldugva egy míves faborítsá mögé, de simán látszott. Az új Swift meg mintha Opel cuccokkal lenne tele, csak kicsit elmaszkírozva (műszeregység, rádió-klímavez stb.).

De ezek még semmit nem mondanak el a tulajdoni viszonyokról :)

Department of Redundancy Department

(#1874) Integra válasza neduddki (#1872) üzenetére


Integra
titán

költségcsökkentésnek hívják.
(a vw amúgy is szarban kezd lenni)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1875) B.Kox válasza neduddki (#1870) üzenetére


B.Kox
tag

A Skoda Favoritot is ők tervezték...:DDD Egyébként a Samara blokk ami a régi 2105 és 2107 továbbfejlesztése nagyon megbízható(atomtámadást is túléli:DDD) szal nincs a Porschenek azon semmi szégyellnivalója.

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#1876) neduddki válasza karib (#1873) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Ez csak egy erdekesseg volt hogy kisse felhaboricsam a segregacio hiveit:- )))
A tulajdoni viszonyokrol otbbet mond a volwsburgi pavilonsor, de ha Neked a pontos tulajdoni hanyad kell akkor igyexem aszt is elokeriteni, kivancsi vagyok mennyire nyilvanos???:- )))

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#1877) neduddki válasza karib (#1873) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

A lambo az kozvetlenul az audi iranyitas alatt van, lasd edagosd kollega meg a gallardo orrra /toroes/ cimu munka ingolstadtban:- )))
Hat aston meg Ford:- )))
Rgebben meg onan vettek a kicsit mindent ahonan lehetett:- )))
MIert ferrariban fiat kapcsolok??? az se jobb:- )))
GM meg suzuki tutaj...
etc etc

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#1878) karib válasza neduddki (#1877) üzenetére


karib
addikt

Igen, tisztában vagyok a legtöbb tulajdonosi és partneri összefonódással - pl. Renault-Samsung etc. Teljesen értelmes a konszernen belül, sőt akár azon kívüli alkatrészösszevonás. A Porschéról is tudom, hogy kellően VW közeli, emellett viszont ők mindig a függetlenségüket hangoztatják, ezért lennék kíváncsi. Nem a legfontosabb dolog a világon, de hátha mégis valaki tudja itt, mindig jó valami újat tanulni.

Department of Redundancy Department

(#1879) Integra válasza karib (#1878) üzenetére


Integra
titán

most nem mernék megesküdni rá, de családilag kapcsolódik a két cég egymáshoz tulajdonos szerkezetben. majd valami német buzi megmondja úgyis konkrétan.

engem egyébként aggaszt, hogy a porsche eddig igyekezett elkülönülni a vw-től, viszont mivel új szegmensekre akar betörni, a terepjáró után most a 4 ajtós luxus autó piacra, ezért viszont teljesen érthető hogy a vw-vel kufircol, nincsen elég pénze a porschénak önállóan kifejleszteni egy új modellt, nem a toyota azért a cég.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1880) a_tesz válasza Integra (#1841) üzenetére


a_tesz
Korrektor

Ha megpróbálom elképzelni, hogy ebből körülbelül mi lesz, mire sorozatgyártásba kerül, akkor határozottan igent kell mondjak. Sajnos tisztában vagyok vele, amit említettél, hogy nem lehet egy full lapos aszfaltszaggatót építeni, és ez elég szomorú. Múltkor a betyár Swiftünkkel egy parkolóban egy Toyota Yaris mellé álltam, és szabályosan megijedtem.Mint egy zsiráf hozzám képest, akkora magas a Yaris. És ha belegondolok, hogy az új Swift szinte milliméterre azonos a jelenlegi Yarissal...:F Bár előnye is van, nagyobb a kihasználható tér, de akkoris. Na hátha egyszer még megérjük, hogy valami autógyár autóméretű autóval rukkol elő :)

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1881) neduddki válasza karib (#1878) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Csak el kell menni a nemet cegnirosaghoz fizetne egy rakat eurot es elsolvasni merleg nyilvanos reszet:- ))))

udv

neduddki

mod: es mit szol a Volvo-Renaulthoz????:- ))))

[Szerkesztve]

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#1882) Integra válasza a_tesz (#1880) üzenetére


Integra
titán

azért várjuk meg a végét, mert nagyot fog szólni az új civic, azok alapján amiket olvasok róla, minimum akkorát mint az új accord, de valszeg túltesz rajta (több új innovatív megoldásban már biztosan) és még a fikagépek is valszeg elcsöndesednek egy időre.
hidd el nekem, a hondának a 7 gen civic annak ellenére hogy anyagilag teljesen sikeres és még ebben a formájában is a legjobbak egyike, a hondának a saját mércéje alapján kudarc volt. ahogy nekem is.
és ők tanulnak a kudarcból. fukui san jó nagyfőnök! :)

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1883) pweisz válasza neduddki (#1870) üzenetére


pweisz
senior tag

Ja a Szamarában benne voltak, aztmondja apukám hogy a futómüvet, meg a fékeket fejlesztették. Annó a német rokon tesztelte a Szamarákat. De a Porsche amúgy tényleg sok gyártónak dolgozhat, mert mindenféle autókat kell a rokonnak tesztelni.

(#1884) Type-R


Type-R
őstag

Fordulatszám-rekorder Corvette-motorBővebben: link

(#1885) a_tesz


a_tesz
Korrektor

rATdrAgOn: (meg mindenki más is azért :)) ) Bővebben: link
nem tudom, mennyire újdonság neked, de azért egy nyálcsorgatást biztos megér

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1886) Pópa válasza Type-R (#1884) üzenetére


Pópa
senior tag

hőőőj, aztakutyafáját. :Y

''Annak érdekében, hogy ilyen magas fordulatszám elérésére képes, az OHV és OHC motorok jellemzői közti különbségeket elhomályosító motort gyárthassunk, teljesen átdolgoztuk a meglévő technológiát. Pontosabb szelepvezérelést alkalmaztunk, a versenysportból vettünk át olyan elemeket, mint a titánötvözet szívószelepek és hajtókarok''

brutál...

Trust is good, control is better!

(#1887) B.Kox válasza Type-R (#1884) üzenetére


B.Kox
tag

Nem tom mire verik a mellüket, a BMW ugyanezt a teljesítményt M5-nél 5literből kihozza, és ráadásul többet is pörög... El kéne má felejteni az OHV-vezérlést.

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#1888) Type-R válasza B.Kox (#1887) üzenetére


Type-R
őstag

A motor blokkja meg mindig ugyanaz mint az első Corvette esetében, igy nem csodálkozom, ha még csak most vezetik be a változó szelepvezérlést.

(#1889) Integra válasza Type-R (#1884) üzenetére


Integra
titán

a sevrolé behozott pár év lemaradást, de még így is kullog

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1890) a_tesz válasza Integra (#1889) üzenetére


a_tesz
Korrektor

azért becsülendő, amit csinálnak,bár számomra kétséges az eredmény, mert ha csak igen költséges technológiával érhető el az OHC-motorok szintje, akkor be kell látni, nincs túl sok gyakorlati haszna a munkájuknak...

ja és egy érdekes analógia: a literes swift is 7100-nál szabályoz (legalábbis a mienk óra szerint) :DD

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1891) Type-R válasza Integra (#1889) üzenetére


Type-R
őstag

Csak az utcai tipusnál a C5-R már egész jóra sikeredett. 2004-ban elverták a Ferrari 550-ket Le Mans-ban.

(#1892) Integra válasza a_tesz (#1890) üzenetére


Integra
titán

de amibe nekik egy ohc, neaggyisten dohc motor kifejlesztése kerülne....

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1893) gabe_


gabe_
őstag

És a boxer motor? Annak szinte csak előnyei vannak, mégsem foglalkozik vele senki. Kivéve a subarut meg a porschét... (remélem nem hagytam ki senkit, ha igen bocs)

Sovány szakácsban sose bízz!

(#1894) neduddki válasza Integra (#1892) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Meg minek??? 35-55miles/h val orakoz keresztul forog 1500-1600-at a motor ott nem fog ellebegni nyomorudak: -)))

udv

neduddki

p.s. bocsanat gonosz volt:- )))

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#1895) Szeke válasza gabe_ (#1893) üzenetére


Szeke
senior tag

A kulcsszó a SZINTE. Ha csak előnyei lennének valaminek, akkor már rég azt alkalmaznák... :U

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

(#1896) gabe_


gabe_
őstag

Szerintem több előnye van mint hátránya.
Mik a hátrányai egy soros vagy egy v motorhoz képest?

Sovány szakácsban sose bízz!

(#1897) Type-R


Type-R
őstag

''Készül az új VW Scirocco?
A nagy visszatérés

A hírek szerint új kétüléses kupé készül a Volkswagennél. A jól értesültek tudni vélik, hogy a legendás Scirocco utódja is ezen a néven kerülhet forgalomba. '' Bővebben: link

(#1898) Integra válasza Type-R (#1897) üzenetére


Integra
titán

újabb vw LOL, ráírják hogy scirocco, aztán lemelnek egy golf padlólemezt, rádobnak a polcról egy menü motort, kicsit átkalapálják a lemezeket és azt mondják, hogy ez a nagy múltú sirokkó.. sírnom kell:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1899) Type-R válasza Integra (#1898) üzenetére


Type-R
őstag

A németek között vannak nagy scirokko fanatikusok, azoknak nem biztos hogy tetszeni fog.

Enzo vs. Quattro Bővebben: link

(#1900) Integra válasza Type-R (#1899) üzenetére


Integra
titán

ezt az egészet azért csinálják, mert szarban van a vw..
és így a legolcsóbb profitot termelni, semmi fejlesztés, csak más design és egy emlék újracsomagolása.
semmi bajom nem lenne velük, ha ezt mernék is vállalni

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.