Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
- Tudástár RTX3070 16 GB VRAM-mal?
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [aquark:] Milyen „light” RPG-t ajánlanátok kezdőnek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Tamás88:] 2025 a PC-s szemétdombok éve lesz?
- [Re:] [parandroid:] KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- [Re:] [Algieba:] A víz világnapján fotóztam
- [Re:] A mágusmester 1. rész
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Drizzt
nagyúr
Ha nem lenne benne leszabályozás.
Persze nem a fogyasztás érdekel...
[Szerkesztve]
I am having fun staying poor.
Notes
senior tag
Nekem meg az volt a pofon, amikor a mostani Civic-et megláttam... De ezt már a Hondánál is belátták, állítólag a következő széria már nem ilyen bumfordi lesz.
Romanes eunt domus!
Drizzt
nagyúr
Tényleg, nem tudja valaki, hogy a BME és az ELTE TTk környezete miért van tele olyan jó kocsikkal?(Jaguárok, TT, subaruk, minden...)
I am having fun staying poor.
hobizoli
nagyúr
Uhm...aszittem vmi technikai megoldas van masolva, nem a hengerurtartalom
Ez igy minden csak nem masolas, ennyi erovel minden ceg masol a masiktol.
hobizoli
[Szerkesztve]
több drón kell ;P
Integra
titán
hidd el, nekem is...
mondjuk a nagy módosítás után (5000 helyen módisították), nagyon pöpec kis aszfaltszaggató lett, a CTR meg kvázi mindent beledöntöl a földbe a kategóriában, egyedül az RS Focus méltó ellenfél, de valahogy mai napig nem tudok megbékélni vele.
tudtommal az új civic úgy nő fel mind minőségben, mind masszivitásban mint a mostani accord. laposabb szélesebb és jóval sportosabb lesz szemre is.
azt azért remélem hogy amennyire lehet a súlyát alacsonyan tartják..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
a vvti erről szól úgy ahogy van...
de mindegy...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
hobizoli
nagyúr
Azt Suzuki is gyart mar...meg aztan En ugy tudom, hogy az nem is Honda ''talalmany''
hobizoli
több drón kell ;P
Integra
titán
itt csak H vs T van, itt minden más irreleváns
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
hobizoli
nagyúr
Uhm...ha Suzuki ''csor'' el vmit az nem ugyanaz mintha a Toyota? Hogyisvanez?
hobizoli
több drón kell ;P
Integra
titán
nem ezt mondtam.
a suzuki itt nem játszik (soha nem is játszott), teljesen érdektelen márka. ahogy a nissan is és a mitsu is, azóta hogy lenyelték őket
nézd meg a két nagy modell és motorpalettáját.
észrefogod venni hogy mindig a kisebbik lépi meg az első merészebb húzásokat, a nagyobbik meg megy utána ha látja hogy beválik a koncepció. főleg a nagy volumenű modelleknél. a másik hogy míg a h-nak az autógyártás csak egy ágazata a sok közül, a t-nek ez a fő csapása és megélhetése.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
hobizoli
nagyúr
-''érdektelen'' neked erdektelen max
-Mindig is a kisebb cegek voltak a rugalmasabbak, mi ebben meglepo?
-Uhm...es?
hobizoli
[Szerkesztve]
több drón kell ;P
a_tesz
Korrektor
a suzuki itt nem játszik (soha nem is játszott), teljesen érdektelen márka.
nana!
üdvözlettel: egy hithű suzukis
szerk: persze tudom, műszaki újítások terén nem nagyon villog, pl ignis hátsó futómű
[Szerkesztve]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Gismo
addikt
Mi is a baj az IGnis hátső futóművével, azon kívül hogy kemény?
etilin
aktív tag
Csak hogy merevtengelyes az nem baj hogy kemény de a merevtengely ne mvasalja ki úgy az utat mint egy korszerü többlengőkaros.
Ej, God Vazzeg és egyéb sokak hun vannak, he?
a_tesz
Korrektor
ráadásul veszélyhelyzetben sem annyira jóindulatú mint a modernebb független felfüggesztések.
viszont terepre fasza
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Notes
senior tag
Na ja. De ki megy terepre egy Ignissel
Romanes eunt domus!
a_tesz
Korrektor
mondjuk akinek borospincéje van teszemazt a Tokaji-hegyen,vagy akárhol ahol borospince van,út viszont nem feltétlenül.és hozzá még nincs huszonsok millió forintja, de szeretne egy autót, amivel bátran elmehet akár felázott földúton is -> Ignis 4x4
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
etilin
aktív tag
Lehetséges bár mifelénk (hajdúság) ilyesmi kiskerti munkákra ott vannak a jó öreg szocialista autók (trabant,varnyú,moszkvics) ha gázos a terep Niva. Inkább ezeket használják. Még mindig megéri egy második keleti autót fenttartani
Ej, God Vazzeg és egyéb sokak hun vannak, he?
Sick Boy
őstag
trabanttal a szőlőbe juhéjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
a_tesz
Korrektor
jó. és mi van azzal aki ilyesmi helyen lakik?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
pweisz
senior tag
Vesz egy Nivát Ha valami dzsungelban lakik akkor meg egy UAZ-t
Integra
titán
ez a mitsubishi cég már nem az a mitsubishi cég
Bővebben: link
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
ne értsd már félre
jó az a suzuzki, semm baj vele, sőt!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
eddig is ronda volt a Z4, ez egy fokkal jobb
Bővebben: link
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
a_tesz
Korrektor
és ez mi? meg ki aza dimitrij vinnik? amúgy tényleg gyönyörű
sajna mitsubishinek nem tett jót hogy DC erősen tulajdonjogot szerzett benne/felette
suzuki meg persze hogy jó azért is írtam szürkével
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Gismo
addikt
Hát mi! Összkerekessel? Mint a széél!
rATdrAgOn
senior tag
Attol fugg, hogy honnan nezzuk.
Probaltal mar DS valtot? SM-et? CX-et? XM-et? Nem? Akkor mirol beszelsz?
Az also/kozep kategoriaban nem tul jok, de ez hangsulyozom NEM a valto (gy.k. a hajtomu) hibaja, hanem az ocska rudazate. C4-e kulonosen nem meggyozo, ezt elismerem (szerintem is tragya).
Uj C5-ot probaltad? Az mar zsir.
A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
strike-force
őstag
most találtam (matek tanulás helyett )
széthajtott/elromlott turbofeltöltők és javításuk
6,7 MB , PDF , angolul, de képek magukért beszélnek....
Bővebben: link
R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
a_tesz
Korrektor
szvsz a benzinen elég hamar visszajön az árkülönbség, az alkatrészről már ne is beszéljünk. ráadásul nivában utazni sem kellemes. nem mondom hogy az ignis egy luxusverda, de azért van némi különbség a nivához képest
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
lao ce
aktív tag
jajj micsoda felreertes...
es szerintem ongol is. az eclipse az egyetlen amit amerikaban igazan vettek az emberek, minek kellett ekkora csotanyt faragni belole, ilyesmi auto mar annyi van. remelem a rajz csal.
es amugy szerintem a lancer rallyart a legjobb... az evo utan persze.
nicht kompot
pweisz
senior tag
Benzinben biztos több, alkatrészben persze olcsóbb a Niva, illetve a többi orosz autó. Persze kényelmesebb a Suzuki, csak nem terepjáró, ennyi.
Integra
titán
Japán lapértesülések szerint a Mitsubishi és a Nissan autógyártók közös vállalkozásban egy miniautó gyártását fontolgatják. A Mainichi Simbun című lap szerint a közös vállalat a jövő év elején jönne létre.
A lap értesülését egyelőre a két érintett gyártó nem erősítette meg. A hírek szerint egy mindössze 660 köbcentiméteres motorral felszerelt autóról lenne szó, s elsősorban a japán piacra fejlesztenék ki, mivel ott a miniautók a teljes személyautó-piac mintegy harmadát birtokolják.
A veszteséges Mitsubishi és a Nissan jövőbeni együttműködéséről már októberben hírek keringtek, akkor arról, hogy a Nissan egyik kisautóját a Mitsubishi is gyártaná. A múlt hónapban azonban a sajtóban olyan értesülést jelent meg, hogy a Mitsubishi a francia Peugeot-val fejlesztene együtt. A Mitsubishi fő külföldi részvényese, a DaimlerChrysler viszont állítólag a japán gyártó Colt nevű, illetve a német-amerikai cég Smart Forfour nevű modelljeinek közös építését fontolgatja.
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFff......
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
az egész autó/márka a költségcsökkentés áldozata, kap egy létező platformot, kap egy létező motort meg hajtásláncot, kalapálunk pár borítólemezt nekije, oszt kész az eklipsz.....
és azt hiszik hogy ez az eklipsz igazi eclipse...
hát nem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
a_tesz
Korrektor
jó olcsóbb, de több is kell bele de aláírom, hogy a Niva-nak is vannak előnyei, főleg terepen. arról meg hogy ki milyet venne, szerintem is felesleges vitatkozni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
a_tesz
Korrektor
nem lehet hogy akkor már jobban járnának, ha az egész mitsubishi nevet megszüntetnék? legalábbis kevesebbet égnének. de ez úgyse fog megtörténni, mert ez behódolást jelentene a keletnek (mármint Japánból nézve )
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Integra
titán
de, pontosan, ez égés ahogy van
és a nissan is elvesztette az igazi japán identitását a rönóval.
a toyota az izomból nyomulással és a ''dolgozunk mindenkivel csak hogy mi legyünk a királyok'' mentalitással veszti el szintén az egyedi japán arculatát.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
a_tesz
Korrektor
csak a másik baj meg az, hogyha nem csinálnák, akkor meg nem biztos hogy itt tartanának ahol, hanem ki tudja, lehet már nem is lenne olyan, hogy japán autó, csak a Honda. vagy az ebből fakadó gazdasági válságból az se, de ez már túl szomorú ahhoz, hogy komolyan gondoljam
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Notes
senior tag
A Mazdára is ráeröltették ezt a sportos arculatot. Régen ez a márka nem erről szólt. Tudom az eladások szárnyalnak, meg a common rail dízel is jól jött, de én akkor is sajnálom, hogy így alakult. Akinek volt régen 626-osa biztos érti miről beszélek.
Romanes eunt domus!
Integra
titán
így van, és a nissan-ból is volt régen sunny gt-r.....
azok voltak a szép idők
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
persze, ez így igaz, vagy lehúzhatták volna a rolót vagy beadják a derekukat, elkerülhetetlen volt, hogy zsebre vágják őket
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
a_tesz
Korrektor
RX-7? MX-5? régi bukólámpás 323F? ezekre gondolsz? hja, azok voltak a szép idők
[Szerkesztve]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Integra
titán
vagy a régi MR-2 és Celica
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
a_tesz
Korrektor
...és persze a kettővel ezelőtti Civic VTi ... elábrándozós smiley miért nincs?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Integra
titán
jó a 6gen civic vti is, sőt ugyanolyan nehéz, alacsony és jobb a futóműve is!
pont egy ilyenre fáj a fogam de még nem eladó meg aztán meglássuk mennyi zsé lesz rá, mert ez sem utsó szempont...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
a_tesz
Korrektor
a 6. gen az a ''békalámpás''nak csúfolt? magyarul ami a mostani előtt volt ugye? végülis, az se egy utolsó gép, csak vhogy az azelőtti formája nekem jobban bejön, de persze ez már egészen szubjektív dolog. de én is örülnék mindkettőnek
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Integra
titán
azért nem olyan ronda az a békalámpás...
Bővebben: link
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
a_tesz
Korrektor
én se azt mondtam. csak az előzőben jobban el tudnám képzelni magam
szép kis jószág. ez a mostanid? vagy csak láttad az utcán?
mennyi idős, és mért akarod lecserélni?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Integra
titán
mostani, de nem lesz eladva, megmarad a családban.
viszont én ''újat'' akarok magamnak.
tökugyanilyen japán kasztni (billenőfényes mélyzöld), 2000 év végi legutolsó szériás töretlen 1.6VTi, teljesen gyári állapotban 65ezer km-rel. minden benne van, az elektromos kütyükig, napfénytetőig és klimáig + komplett alpine hifi (bár egy úgyis kiugrana belőle idővel ).
nagyon jó kis alap, bár kell rajta majd változtatni pár dolgot.
kell bele előre és hátra felső toronymerevítő illetve alulra is egy keresztmerevítő, és nagyon pöpec merev lesz a kasztni is a hosszanti csavarodások ellen
aztán fékcsere, sajnos a vti fékrendszere szerintem nem elég erős a teljesítményhez, hajlamos elfáradni.
legszívesebben azt remélném hogy találok egy ropira hajtogatott itr-t és abból átrakom a komplett futóművet fékekkel és lsd-vel együtt
ha meg netán még a váltó és a motor is átugorna... ejjjj
ja, és az első díszrácsot is lecserélném, mert a régi keretes H jelvényt szeretném az orrán látni, nem azt a bazi nagy H betűs gányolást ami pont abban a korában volt a hondának a civicen meg az accordon... szerencsére hamar kigyógyultak belőle és visszatértek az eredetihez, miután hatalmas volt a felháborodás a fanoktól
[Szerkesztve]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
pweisz
senior tag
Így van, egyetértünk
a_tesz
Korrektor
sok szerencsét hozzá! ritka egy ilyen verdát kifogni, szerintem legalábbis. pláne itthon, ahol megvesznek az emberek egy autót, aztán padlógázon közlekednek vele százezreket, közben néhányszor sz*rrá törik, és eladják. persze semmi karbantartás vagy ilyesmi.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison