Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1651) Roadkill válasza #16741888 (#1538) üzenetére


Roadkill
csendes tag

''beletellik pár évbe amíg a sima dieselek utolérik a sima bentineseket''

Jesszus-atya-úristen...
Asse tudod miről beszélsz, ember!!!:(((

Az autó nem eszköz, hanem cél...

(#1652) _Volkovy_ válasza Tibisz (#1650) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Rólunk=benzinpártiak..
Nem alapfelszereltség..:D
Csupán az dühít,hogy nem értitek,miről beszélek.És ez fel szokott idegesíteni.És amikor ideges vagyok,az ilyen.

(#1653) Type-R válasza Tibisz (#1645) üzenetére


Type-R
őstag

Lehet, hogy egy modern dizel autóban nem hallod az alapjáratot, de egy lamboban fogod hallani, mert a motor közvetlenül mögötted van, és a benzinesnek is hallod a hangját, ami egy ilyen autónál követelmény,és még szépen is szóljon.
A Tuareg meg rendes terepjáró, még lehet hozzá rendelni Off Road csomagot is, ami tartalmazza az alváz burkolatot.

(#1654) Tibisz válasza _Volkovy_ (#1652) üzenetére


Tibisz
aktív tag

Akkor nyugodj meg, és próbálj pártatlanul gondolkozni! ;)

(#1655) Tibisz válasza Type-R (#1653) üzenetére


Tibisz
aktív tag

Szerinted hány Tuareg vásárló használja az autóját terepezésre! A Tuareg városi terepjáró, ezt kellene felgfogni!

Motorhangra visszatérve: Kinek a pap tetszik, és kinek a papné! ;)
Szeritnem a legjobb döntés egy év múlva lesz az autó megjelenése után, amikor közzé teszik az eladási statisztikákat.

(#1656) a_tesz válasza Type-R (#1653) üzenetére


a_tesz
Korrektor

bocsiiiiiii, a touareg annyira terepjáró, mint a lovaskocsi. elmegy terepen is, de nem oda szánták. a terepjáró az a kettővel ezelőtti toyota landcruiser meg nissan patrol, meg az eredeti willy's jeep meg hasonlók.

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1657) #16741888 válasza Roadkill (#1651) üzenetére


#16741888
törölt tag

A sima alatt a nem turbos- nem turbos, illetve a turbos vs. turbos viszonyt értettem. Mert ha te azt mondod hogy egy turbo nélküli diesel, tud annyit mint egy ugyanilyen bezines hangosan kiröhöglek.
Mégegyszer mondom nem érdekelnek a fogyasztási adatok meg az ár meg semmi, engem csak a motor ereje érdekel.
Ezért nálam csak a 2.9 Vr6 játszik semmi más. és ez most viccen kívül.

(#1658) #16741888 válasza Tibisz (#1655) üzenetére


#16741888
törölt tag

Akkor városi terepjáró, nem tök mindegy????
NEM SPORTAUTÓ:((( komolyan mondom ezzel a kukacoskodássoddal kihozod az emberből a mérget, nem csodálom Volkovy megnyilvánulásait.
Sőtt elhiszed hogy engem az eladási statisztikák sem érdekelnek, az emberek többsége azért vesz dieselt mert gazdaságosabb és nem a teljesítménye miatt. De ezt ti nem értitek meg, csak nyomjátok itt a hülye szöveget hogy egy 150lovas diesel felveszi a versenyt egy 200lovas benzinessel. komolyan mondom tegnap amikor olvastam a hasamat fogtam a röhögéstől, de mára már látom hogy komolyan is gondoltad. és a nyomaték nekem megint egy harmadrangú dolog mert világ életemben a pörgős vezetést szerettem, és ki nem állhattam az olyan embereket akik lusták visszaváltani kanyar előtt. Mert megy az úgy is. LOL Ezzel én is kiszálltam a témából, majd néha elolvasgatom milyen hülyeségeket mondtok a jónépnek, csak azt sajnálom hogy soha az életbe nem fogom tudni jelenlegi véleményemet a szemetekbe bebizonyítani, amikor meg lehetőség lenne rá addígra meg lehet hogy tényleg lehagyják a dieselek a benzineseket, de az nem most lesz, szvsz még min, 10év.

(#1659) hobizoli válasza #16741888 (#1658) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Neked van jogsid meg autod? Egy 150LE-s auto 215-220km/h-s vegsebessegre kepes, egy 200LE-s pedig ~230km/h-t tud -lenyegtelen melyik marka melyik tipusa, mert par km/h-n belul itt van mind-, de ezt ugysem tudod kihasznalni csak nagyritkan, akkor tenyleg szukseg is van ra? Szerinted mikor hasznalnad ki? Elozesnel ilyen szinten mar olyan mind1 mennyi loerod van, ugrik mindketto.



hobizoli

több drón kell ;P

(#1660) #16741888 válasza hobizoli (#1659) üzenetére


#16741888
törölt tag

2éve van jogsim és naponta vezetek, többféle autót is.
Hogy a témánál maradjunk, kezdem az 1.4es Bravaval, pörgetni kellett mint állat és hatszor meg kellett gondolni mindenféle előzést, a 2.0es Vectra, nos ez már halad ha akarja az ember, 210nél feljebb a 140 lóval nem igazán akar mászni illetve elfoggyott az út mögöttem meg jöttek.:D
Az imént említett 2.9es Vr6os Corrado, nos ez elég messze van a vectrától pedig papiron csak 40ló a különbség, sokkal dinamikussabban gyorsul illetve, szinte bármikor tudsz előzni mert le lehet vele lépni bárkit.
A 850I BMW meg hab a tortán, 90es évek eleji volt, nem iagzán volt, benne még menetstabilizáció, illetve kezdetleges szinten volt, és hát ha nyomtál neki egy padlód, öröm volt ahogy próbált a hátulja előzni.:DD
nem, nem mind az enyém volt, gyakorta besegítek az autószerelő havernak vzsgára vinni a kuncsaftok autóit ha ő tele van munkával. hála istennek sokszor.:C Így kapcsolatba kerültem elég sok autóval.

(#1661) a_tesz válasza #16741888 (#1657) üzenetére


a_tesz
Korrektor

Kedves PumPi!
mutass kérlek 1 azaz egy darab mai modern dízel autót, amiben nincs turbófeltöltő! köszönöm
a_tesz

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1662) #16741888 válasza hobizoli (#1659) üzenetére


#16741888
törölt tag

ma pl. egy ilyennel kerültem közelebbi kapcsolatba:
Bővebben: link
Kiscsajé a kocsi és lebontotta az elejét, lusta volt érte eljönni, ezért el kellett neki vinni. Válaltam, természetesen nem ingyé, meg szép szemei is vannak.:DD

(#1663) #16741888 válasza a_tesz (#1661) üzenetére


#16741888
törölt tag

Én nem mondtam soha ilyet, én azt modom hogy igazságtalan egy turbos autót egy szívóval összevetni. ha meg benzinesből is turbósat veszel akkor eg a teljesítményük nincs egálban.

(#1664) hobizoli válasza #16741888 (#1663) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Szerintem meg a megegyezo teljesitmeny szintu autokat kell oszevetni es kesz.



hobizoli

több drón kell ;P

(#1665) Tibisz válasza #16741888 (#1658) üzenetére


Tibisz
aktív tag

Bocsi, de honnan veszed, hogy az emberek többsége nem a teljesítmény miatt vesz dízel autót? :Y Hétköznapi használat során szerinted mi a jobb: 1: Nagy nyomaték alacsony fordulaton; 2. Közepes nyomaték, magas fordulaton?
Linkeltem egy érdekes cikket az A5-ről, de megteszem Neked még egyszer, hogy ne legyen kukacoskodás:

Bővebben: link

Milyen érdekes, hogy világviszonylatban 51,9%-an választják inkább szerinted a gazdaságosságot. Ezek szerint Franciaországban ennyi szegény lenne, hogy minden 100 autóból 70 dízel?! Kicsit gondolkozzál már légyszi, hisz új autókról beszélünk, mellé pedig olyan keresetük van, ahol nem számít az a pár forint, de mégis egyre többen vesznek dízelt! Milyen érdeke nem? :U

Látom a fizikai tanulmányaidat nem ártana csiszolni! Mit érsz a halom lóerővel, nyomaték nélkül? Láttál már életedben nyomatékgörbét? :O

10 év mire? Addigra átrágod az autóval kapcsolatos alapvető műszaki ismereteket, ami ahhoz kell, hogy ne írj ekkora badarságokat? :U


(#1666) a_tesz válasza #16741888 (#1663) üzenetére


a_tesz
Korrektor

akkor biztos én magyaráztam be magamnak valamit :F egyébként meg ilyen alapon mindenfajta motort igazságtalan összehasonlítani a másikkal, mert szerkezeti sajátosságaikból adódóan meglehetősen eltérő a karakterisztikájuk,az egyik ebben domborít, a másik abban, és nincs egy inercia,amihez az összeset hasonlítani lehetne. nem vagyok mérnök...a hangok is ezt mondták

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1667) Roadkill válasza #16741888 (#1657) üzenetére


Roadkill
csendes tag

Nem a fogyasztásról beszélek meg nem semmiről.
Hanem szerintem egyszerűen gőzödsincs miről beszélsz.
Összehasonlítasz két technikát egy olyan harmadik által (turbo) ami a mindkettőn más-más hatást fejt ki. :Y
Ráadásul szívódízellel hadonászol, ami a kőkorszak ember!!!!! Kigyárt ma ilyet?
Ki akarja szívődezsővel utolérni a benzinest??? Nem it tartunk helló. :Y
Precíz vezérlések, és még jobb elektronikák egész hada áll a motorgyártók rendelkezésére.
Miről beszélsz????:(((

Az autó nem eszköz, hanem cél...

(#1668) Tibisz válasza #16741888 (#1660) üzenetére


Tibisz
aktív tag

2 éve van jogsid! Szinte biztos voltam, hogy a nagy tudáshoz, még nagy vezetési tapasztalat is csapódik! :DDD

Szerintem az ügyfelek nagy örülhetnek annak, amikor Te próbálgatod, a ne adj Isten féltve vigyázott autóikat! :(((

(#1669) hobizoli válasza #16741888 (#1660) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Hat amig igy el-elviszed az autoikat tenyleg igen nagy tapasztalatra tehetsz szert kozben, gondolom azert vezettel koztuk par TD-t is csak nem ereztel meg ra az a bajod :DDD



hobizoli

[Szerkesztve]

több drón kell ;P

(#1670) Tibisz válasza hobizoli (#1669) üzenetére


Tibisz
aktív tag

Tudod abból nagy tapasztalatot lehet szerezni, hogy mondjuk 5-10 km-en keresztül nyomja szegény autóknak, mint az állat! ;)

(#1671) hobizoli válasza Roadkill (#1667) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Hogy ki? A fokszvagen (1.9SDI)...de kar, hogy nincs itt GI - igaz Tibisz? :DDD



hobizoli

több drón kell ;P

(#1672) Tibisz válasza hobizoli (#1671) üzenetére


Tibisz
aktív tag

GI: :DDD

Azt ne felejtsük el, hogy lehet kani, még sima turbó nélküli dízelt, de ez már messze nem a régi szívódízel. Modern autókba pedig bele sem rakna turbó nélkül dízel motort.

[Szerkesztve]

(#1673) etilin


etilin
aktív tag

Srácok!!!
Szerintem ha az ember király sportatót akar és nem számít a fogyasztás vegyen benzinest jó kis pörgőst (pl: integra)
Ha néha gyorsan akar menni de azért a fogyasztás is számít akkor vegyen egy diesel seat leont 150pacival +30 póni a chiptuning
a seat sohase fogja azt az élményt nyujtani mint az integra de az integra se fog annyit enni mint a seat.
Teljesen meddő ez a diesel benzines vita ha mindenki számolja ki neki melyik éri meg jobban (egy kisautóba lehet jobb a benzines).
Ha megnézitek a két motrnak (diesel benzines) egyből kiderül,hogy melyik a jobb)
Egyik sem!!!
Vagyis 4000Rpm altt a diesel győz felette a benzines.
Mindenki szépen döntse el melyik fordulatszámba akarja hajszolni a km-eket.
Diesel Lambó szerintem jó pojén ha meg megveszi valaki akkor meg még jó biznisz is .

Make love not war!!

Ej, God Vazzeg és egyéb sokak hun vannak, he?

(#1674) a_tesz válasza etilin (#1673) üzenetére


a_tesz
Korrektor

jó akkor vázolnám. eredeti kérdés: lamborghinibe dízel? kit érdekel a fogyasztás?

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1675) Roadkill válasza hobizoli (#1671) üzenetére


Roadkill
csendes tag

Na jó, az igaz.
Nem is veszi meg senki.:))
(De már ezse a jóöreg örvénykamrás szívódezső régennem.)

Az autó nem eszköz, hanem cél...

(#1676) Notes


Notes
senior tag

Már csak azért sem tennék egy Lambó-ba dízelmotort, mert elég súlyos darab egy akkora dízelmoci. Ott meg minden deka számít.

Romanes eunt domus!

(#1677) #16741888 válasza Tibisz (#1668) üzenetére


#16741888
törölt tag

Most ha bekamuzom hogy 15éve az jobb lett volna?
lehet hogy jobban vezetek mint egy két ember akinek 20éve van jogsija, de mindegy. féltve vigyázott autóik:Y persze a kiscsaj úgy lebontotta a C Coupe mercit hogy öröm volt nézni. LOL Egyébkén miért kell általánosítani?? Attól hogy 2éve van jogsim lehet hogy többet vezettem már mint akinek már 10éve van.
Miért neked mióta van? tök fölösleges ilyet kérdezni, mertt úgyis benyögöd, hogy 102éve. Én legalább őszinte voltam. De nem merném a kezem tűzbe tenni hogy nem több fajta autót vezettem mint te, de mindegy, nem érdekel, túl nagy tudású emberek vannak itt.

(#1678) #16741888 válasza hobizoli (#1669) üzenetére


#16741888
törölt tag

naponta min. 100kmt levezetek de van amikor többet is, nem érdekel mit gondolsz, őszintén szólva.

(#1679) strike-force válasza #16741888 (#1677) üzenetére


strike-force
őstag

erről a ki-hogy vezet témáról csak annyit, hogy nekem 98 április óta van jogsim, láttam/voltam már 1-2 helyen (környező országok, Németo., USA,Kanada), rallyztam már a bükkben/mátrában (majdnem) slick gumis duplakereklámpás ladával 15 centis hóban és azt hittem, hogy tudok vezetni. mégis amikor odakerültem a Hungaroringen a vezetéstechnikai pályára, csak lestem, hogy mi f@sz van.... :Y úgy leb@szott a faszi 1-2 manőver után, hogy ezt hogy képzelem, meg hol tanultam, meg hogy ennyi év után csoda, hogy élek. akkor elgondolkoztam egy kicsit. :U

R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!

(#1680) hobizoli válasza #16741888 (#1678) üzenetére


hobizoli
nagyúr

En elhiszem neked, hogy szerinted Te baromi jol vezetsz, de attol hogy egy-egy ijen autot elvezetgetsz par km-n at meg nem fogsz tudni valos tapasztalatokat irni egyikrol sem. Egybekent minden relativ, a jo vezetes is, lehet szerinted Te jo vagy lehet vki szerint nem, csak nem hangoztatja. En szemely szerint erosen ketlem, hogy tenyleg belelepnel egy autonak varosban, amikor vizsgara viszed vagy vissza tulajnak, mikozben akkor vezeted eloszor, nem vagy hozzaszokva, nem vagy tisztaban a kepessegeivel, Te akkor azt nem azert vezeted, hogy probalgassad hogy megy, mert mi van ha osszetorod, hanem hogy elvidd A-bol B-be. Oyan ember, aki egybol beleulve keni-vagja az adott autot amit meg addig soha nem is vezetett SZVSZ nincs is. Egy ijen vizsgara hordozgatott meg a tulajnak haza vitt autot hany km-n at is vezetsz? SZVSZ nem lehet tobb ~20-25km-nel, az meg tenyleg nagy vmi, egy nap mennyit is viszel igy el?

Ket ev alatt mennyi km-t vezettel igy le eddig, es hol? Azt a napi 100km-t full varosban vagy varoson kivul vezeted le?


hobizoli

több drón kell ;P

(#1681) #16741888 válasza hobizoli (#1680) üzenetére


#16741888
törölt tag

Is, is mert ugye én városon kívül lakok, meg a haver is, és hát általában a városba kell vinni, a gépeket, igazából a városban nem szoktam vele rallyzni mert nem ér annyit. természetesen igazad van, de pl, amikor üres az 51es Fő út, pláne most hogy billiárdasztal minőségű, azért némelyiknek odaszoktam pakolni, jó nem azt mondom hogy 200, de megnézem hogy mit tud gyorsulni, persze előzni, meg hasonlókat ritkán szoktam ezekkel az autókkal. Ezekkel, mert a sajátunkat(Opel Vectra) azért kiismeri az ember, és azért ismerem a korlátait. Meg nem árt ha az ember ismeri ugye hol szabályoz le, ha esetleg előzni kell jól jöhet.
Jó igazad van ez a jó vezetés is relativ, akkor úgy fogalmazok, hogy szvsz jobban vezetek mint az ismerős akinek 4éve van jogsija.
Én nem mondom mert biztos ha elmennék a Hungaro-rutinpályája, biztos adódna sok olyan helyzet ahol cak lesnék mint a moziba, nem kétlem. De erre sajnos addíg nem tudok választ adni amíg ki nem próbáltam magam.
Tényleg tudja valaki hogy hogy lehet egy ilyen tréningen részt venni?:F

(#1682) neduddki válasza hobizoli (#1625) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Hat meglepodnek ah az e32-bol ezutan lenne kombi:- ))))))

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#1683) Type-R


Type-R
őstag

Bentley Arnage Limousine: brit luxus felsőfokon Bővebben: link
Maybach arannyalBővebben: link

(#1684) Szeke válasza Type-R (#1683) üzenetére


Szeke
senior tag

A Bentley-s cikkhez:
''Az autó orrában a jól ismert 6,75 literes V8-as, ikerturbós benzinmotorja dolgozik, 400 lóerőt és 835 Nm-es csúcsnyomatékot biztosítva a limó-sofőrnek''
Azta***va! Na ezzel már tankot lehet húzni vazze :DDD

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

(#1685) rATdrAgOn válasza Szeke (#1684) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

Oooooooo... azert azt megneznem, hogy ezt hogyan huzza el: Bővebben: link :)
Igaz, ebben is dizel van, de 840 loeros... nyomatek adatokat nem talaltam, de az is biztosan vicces lehet. :DDD

Benzines vs Dizel vitara meg a kovetkezot mondom:
Fincsi egy olyan vas, amiben _EROS_ benzines motor van, elvezet hajszolni, nekem tetszik az erzes :DDD DE ket problema van vele:
-1. ha hasznalt az autod es nem tudod elotte hogyan hajtottak, akkor felkeszulhetsz arra, hogy hiaba jobb a benzines teljesitmenyben (kw/LE), azert a nagyobb fordulatszam miatt hamarabb el is kopik, egy motorgeneral meg horror tud lenni
-2. a porgos uzemmod masik hatranya: az amugy sem olcsobb benyabol meg tobbet gurit le a torkan - ez a hatrany egybol jelentkezik :)

Szvsz a jelenlegi autom utan a kovetkezo az valszeg egy 1.9-es TD lesz. Persze, ha esetleg talalok egy jo osszkerekes - nemiromlemit - akkor az lesz, mert abbol nem volt dizel, csak benzines. ;)
Amugy meg benzines, dizel egyremegy. Mindkettonek van elonye, meg van hatranya is.... de nekem a dizel sokkal szimpatikusabb :DDD

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#1686) Szeke válasza rATdrAgOn (#1685) üzenetére


Szeke
senior tag

''az amugy sem olcsobb benyabol ''
Helyesen fogalmaztál, mert holnaptól egálban lesz a benzin és a gázolaj ára...

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

(#1687) Szeke válasza rATdrAgOn (#1685) üzenetére


Szeke
senior tag

Amúgy meg jólvanna, csak túloztam :DDD
Amúgy az tény, hogy az elakadt BTR harckocsikat benzines Kraz teherautókkal vontatták el, na azokban is volt bika rendesen :)

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

(#1688) rATdrAgOn válasza Szeke (#1687) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag


Tetszik az alairasod. :)
Bar en a franciat hajtos kozlekedoenyezos olajelfojatos de nem anyazos hanem elfogados baromarcu faszkalap alfajba tartozom. ;]

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#1689) hobizoli válasza rATdrAgOn (#1685) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Igaz, meg csak prototipus, de csekkdisz: Bővebben: link

''...
The tank has a new 1200 hp 16-cyl. turbo-diesel engine and weigh around 50 tons.

Experts believe T-95 is the best MBT in the world which successfully combines all the basic performance characteristics: speed, maneuverability, fire power and protection system. Also, it will surpass the MBTs such as M1A2 Abrams, Leclerk and Leopard-2 by a factor of 1.5-1.7''


MBT:Main Battle Tank

:C


hobizoli

[Szerkesztve]

több drón kell ;P

(#1690) rATdrAgOn válasza hobizoli (#1689) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag


Ehehehehe :DDD
Orosz technika azert meg mindig tud utni :DDD
En szoritok a T-95-nek :)))
... addig meg gyujtok egy hatastalanitott tornyu T-55-re, vagy egy BMP-2-re... bulijarganynak fini lenne ;]

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#1691) Type-R


Type-R
őstag

Öszkerékhajtással is lesz BMW 5-ös: Bővebben: link

(#1692) Type-R


Type-R
őstag

Öszkerékhajtással is lesz BMW 5-ös: Bővebben: link

(#1693) Notes válasza Szeke (#1687) üzenetére


Notes
senior tag

Uralból van benzines is, de Krazból csak dízel volt/van. Nem?

Romanes eunt domus!

(#1694) Integra


Integra
titán

haliho

tudja valaki hogy mi a pontos belmagassága a nissan vanette cargo-nak???
fontos lenne, mert ha nem elég magas, akkor mást kell kerítenem:(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1695) Tibisz válasza Integra (#1694) üzenetére


Tibisz
aktív tag

Ha megtudtad, akkor tudast velünk is, hátha valakinek majd kelleni fog! ;)

(#1696) Integra válasza Tibisz (#1695) üzenetére


Integra
titán

129-135cm
úgyhogy utánfutó lett inkább:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1697) Roadkill válasza hobizoli (#1680) üzenetére


Roadkill
csendes tag

Gondolom nem csontolja végig a verdákat, de azért bele lehet lépni üres szakaszokon. Teljesítménybeli összehasonlításhoz bőven elég egy kilométer is. Amúgyse feltétlen kell határhelyzetig nyomatni egy autót, hogy megtudd mire is lenne képes.
Ha 5k km-en keresztül vezetted az összes általa felsorolt gépet, akkor persze igazad van, de ellenkező esetben nem több joga van annak beszélni róla aki már akár 2km-t vezette, mint annak aki ''sejti mit tudhat''?
Ha sok kilométer és év van a hátadmögött, az szép dolog. Ha lenyomtál félmilla kilométert baleset nélkül, az már objektív előny, és talán dicskedni is lehet vele. De nemértem, hogy jön ez egy alapvatően elméleti-technikai topicba. Találkoztam már nemegy olyan emberrel, akinek halvány gőze se volt arról, hogy hogyan is mükszik a gépezet, de ennek ellenére tökjól elvezetgette.:)

Az autó nem eszköz, hanem cél...

(#1698) Tibisz válasza Roadkill (#1697) üzenetére


Tibisz
aktív tag

A friss jogsisok 99%-nak, fogalmam sincs egy motor működéséről, hisz nem tananyag, így csak önszorgalomból nézhet utána akit érdekel. Elég érdekes számomra, hogy vezeti, de fogalma sincs, hogy mit!

(#1699) Integra válasza Tibisz (#1698) üzenetére


Integra
titán

még ha lenne is fogalma, ha egy mai motor leáll, akkor azzal sokat úgy sem tud kezdeni, ezek már nem lada motorok:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1700) karib


karib
addikt

Egy kérdés a nagy Honda-tudoroknak :)

Tud valaki bővebb infót a Honda egykori INTRAC összkerékhajtási rendszeréről? Árulták anno több modellben is, pl. Civic Shuttle, illetve ami számomra érdekesebb, Japánban a Concertóban. Google 1 db. használható linket adott: Bővebben: link

Igazából azért érdekel a dolog, mert a Concertónak volt egy Rover testvére is, a 200-as sorozat: Bővebben: link

Én kimondottan a Rover (220) Turbo Coupéval (más néven Tomcat) szemezek. A Roverek viszont szigorúan elsőkerék hajtásúak - érdekes lenne, hogy vajon bele lehet-e hekkelni egy INTRAC AWD rendszert a kupéba? :) És egyáltalán, honnan lehene egy INTRAC rendszert keríteni?

Department of Redundancy Department

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.