Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#801) Integra válasza strike-force (#798) üzenetére


Integra
titán

mi lemostuk az rx8-at a hungaroringen.
kérdezd meg i_am-et, ők egy sima pédétádéivel verték oda:)
ja és ez is jobban eszi az olajat mint az otto motorok

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#802) _Volkovy_ válasza Integra (#799) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Ezt kifejtenéd bővebben?
RX8-hoz nem volt még szerencsém..:D

(#803) _Volkovy_ válasza Integra (#801) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

dptdi-vel?
az ütős :D

(#804) Integra válasza _Volkovy_ (#802) üzenetére


Integra
titán

röviden azt jelenti hogy nem megy úgy mint azt az ember hiszi, nagyobb a csindaratta az autó körül mint amit tud.
főleg ha mellette kipróbálásra rögtön akad egy 350Z vagy S2000.
számomra egyértelmű csalódás volt, a régi RX-7 sokkal jobb

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#805) Integra válasza _Volkovy_ (#803) üzenetére


Integra
titán

mondom, ezt I_am kollégától kérdezd:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#806) _Volkovy_ válasza Integra (#804) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

350Z,na jó..:)
De legalább jól néz ki..:D

(#807) Integra válasza _Volkovy_ (#806) üzenetére


Integra
titán

nagyon jó kis gép a z, egyetlen baja van, nehéz

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#808) _Volkovy_ válasza Integra (#807) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Nehéz?Azon lehet segíteni..
Egy-két felesleges ülés meg a pótkerék kirepül..:D

(#809) Integra válasza _Volkovy_ (#808) üzenetére


Integra
titán

gondolom kinyőgsz 13 millát egy z-re és azzal kezded hogy kibelezed...
kemény fanatic arc lehetsz:) de leginkább pénzes:D

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#810) strike-force válasza Integra (#807) üzenetére


strike-force
őstag

a nissan 350z is egy jó nagy tuning-gép, legalábbis csomó helyen olvastam. 3500 V6 nissan motor van benne, ugye 280 LE. namost ehhez tudni kell, hogy leszabályoz 6500-nál és simán 8000ig lehetne pörgetni ezt is. tehát bazinagy tunig potenciál van benne, csak egy kicsit a motorelektronikához kellene hozzányúlni a japóknak.... :D
esetleg még 1 (vagy neadjisten 2) 0.5-0.7 bar-os turbo és hopp 5-600 paci...
például ez ni
Bővebben: link

[Szerkesztve]

R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!

(#811) _Volkovy_ válasza Integra (#809) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Nem azzal kezdem,de azon lehet segíteni ha nehéz..

(#812) Integra válasza strike-force (#810) üzenetére


Integra
titán

ja, csak ahhoz kikell cserélni a blokkban a főtengelyt, hajtókart, dugattyút, gyűrűket és még egy pár darabot:(
a blokkról meg majd csak később fog kiderülni mennyire tartós.
de nekem is szimpi a verda, nagy kedvenc lesz a tuningosok körében:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#813) _Volkovy_ válasza strike-force (#810) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

3.2bar-os turbo kell abba.Az a biztos.:D

(#814) Bazsesz válasza _Volkovy_ (#795) üzenetére


Bazsesz
őstag

Készülj fel! Mazda gyártott még egy 4 kamrás 2616ccm-es (4*654ccm) motort, ami 700 paci és 607 nm. Ja és 1991-ben :D

Bővebben: link

Keress rá a 26B-vel kezdődő sorra (alulról a 7.)

Üdv: balu

''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein

(#815) Integra válasza Bazsesz (#814) üzenetére


Integra
titán

ez a le mans-i prototype gépük volt:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#816) Bazsesz válasza Integra (#815) üzenetére


Bazsesz
őstag

De azért csak érdekes, hogy 2616ccm-ből mit ki nem hoztak. 700 paci azért 700 paci, se több, se kevesebb :D
Üdv: balu

''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein

(#817) _Volkovy_ válasza Bazsesz (#816) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Gondolom egy 350z ezt is legyorsulja pikk-pakk :D

(#818) Bazsesz válasza _Volkovy_ (#817) üzenetére


Bazsesz
őstag

GAttól függ. Ha ezt a motort trabiba teszik bele, akkor tuti nem :D

''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein

(#819) Integra válasza _Volkovy_ (#817) üzenetére


Integra
titán

egy le mans gt prototype-ot? már az összehasonlítás is necces:F

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#820) Integra válasza Bazsesz (#816) üzenetére


Integra
titán

a wankel ilyen motor.
azért nem épít más ilyet mert a mazdáé minden jog.
ilyen egyszerű ez.
és nem mutatott eddig a mazda semmi különlegeset amivel több és jobb lenne mint az otto motorok. ráadásul a mechanikájából adodóan sokkal kényesebb a kopásra, ezért is a nagyobb és rendszeresebb olajfogyasztás.
amúgy meg ha annyira jó lenne akkor miért nem épít minden autójába a mazda wankelt?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#821) _Volkovy_ válasza Integra (#819) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

poénak szántam,de eszerint nem jött be.
sebaj.

(#822) Integra válasza _Volkovy_ (#821) üzenetére


Integra
titán

igen?????
akkor HÁ-HÁHÁ-HÁ-HÁHÁHÁHÁ-HÁHÁ-HÁHÁ-HÁ-HÁÁHÁHÁHÁ:)))))))))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#823) _Volkovy_ válasza Integra (#822) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

:D

(#824) pweisz válasza Integra (#820) üzenetére


pweisz
senior tag

A Lada is csinál wankelt, bár asszem csak a pálya verseny autókba. Az oroszoknál az anyagminőséggel volt a gond, és a többi gyártónál is , ezt a mazdának valamelyest sikerült megoldani. Egy technikai nyalánkság az RX8, nekem formályan annyira nem jön be, de azért kéne. A Pdtdi-vel hol vertétek le dombnak fölfele?

(#825) Integra válasza pweisz (#824) üzenetére


Integra
titán

nemtom majdcsak bekukkant ide valamikor I_am, a gamez fórumban az nfsu-topciban írta.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#826) pweisz válasza Integra (#825) üzenetére


pweisz
senior tag

Ja számítógépen, ott én is megelőzök sokféle autót:)

(#827) Integra válasza pweisz (#826) üzenetére


Integra
titán

ehhh, valahol autópályán te:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#828) pweisz válasza Integra (#827) üzenetére


pweisz
senior tag

de ez így má meg hülyeség ,mert lehet hogy engedte hogy megelőzék, a soför nem ismeri a váltót, stb.

[Szerkesztve]

(#829) Integra válasza pweisz (#828) üzenetére


Integra
titán

ezt kérdeztem én is hogy gyorsult e, azt mondta hogy mint az állat kente neki, de majd pontosan elmondja

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#830) pweisz válasza Integra (#829) üzenetére


pweisz
senior tag

ezt honnan látta mer diselnél látni hogy elkezd füstölni mint a disznó, na akkor tólják neki. De mindegy majd ha gondolja elmagyaráza a szemtanú maga.

(#831) a_tesz válasza Integra (#820) üzenetére


a_tesz
Korrektor

az de nem úgy van. először is majdnem minden autógyár megvette a licenszet Dr.Felix Wankeltől, mert hatalmas potenciált láttak benne,és valahol igazuk is volt.csakhogy,nem számoltak azzal,hogy jó 60 évvel későbbi találmány,mint az Otto- vagy a Diesel-motor,és egyből ugyanolyan teljesítményt vártak volna tőle.ami bizony nagy felelőtlenség,mert az alatt az idő alatt sokat fejlődtek a motorok.ráadásul elég kifinomult techológiát igényelt a szerkezet,gondolok itt elsősorban a tömítések strapabíróságára.amikor aztán a 70es években az NSU bemutatta a Ro80-at, hát mindenkinek leesett az álla,kis túlzással a paraméterei alapján ma is megállná a helyét.meg is választották sebtiben az év autójának,ami már akkor is nagyon előnyös volt marketingszempontból.csakhogy a konstrukció motorikusan megbukott,nem voltak meg akkoriban a technikai feltételek,hogy megbízható wankeles autót gyártsanak.a mazdánál azonban máshogy gondolták.talán,mert japánok,és tudták,hogy ha valami lehetetlen,akkor ők majd megcsinálják :) be is mutatták a Cosmo Sport nevű verdát hetvenmittudoménhányban,és kezdetét vette az a folyamat,minek a végén itt van az RX-8.ami nem a legjobb,nem is a legszebb,mégis mindenképpen egyedi,és szerintem elismerésre méltó,akárcsak a Toyota Prius, vagy a szívem csücske,a Subaru Impreza.
totalcar szombaton?bazsó jól mondta,lehet akármilyen hifi a kocsiban,azért az STi kipufogója úgyis szebben szól :D
egyébként az összes japán gép szerintem rendben van,amiben több mint 100 ló van :)) de egyébként,hogy ne menjünk messzire,az Integra mennyinél is adja le a max.lóerőt? 2500? nem kötekedésképpen,de a szívómotoroknak ez a nagy hátránya,hogy ha fajlagosan nagy lóerőt akarnak kihozni belőle,bizony pörgetni kell.dehát rendben van ez,nem kötekedni akarok.egyébként is a Wankel karaktere ilyen.a dízel meg büdös:)
na ez elég hosszúra sikerült,de remélem lejön a lényeg belőle.
MOD: ja a Lada Wankeles próbálkozása is dícséretre méltó,de olvastam egy régebbi Autó-Piacban,hogy 30 000-enként generál!ja és annyira nem is ladás projekt lehetett,mert a Volgákba is raktak ilyet,a KGBsek legnagyobb örömére.azzal nem lehetett semmi kilónyolcvannal szakítani...

[Szerkesztve]

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#832) pweisz


pweisz
senior tag

Bővebben: linkitt lehet olvasni a lada wankelről

(#833) Bazsesz válasza pweisz (#824) üzenetére


Bazsesz
őstag

Bizony bizony. A Ladának is van gyári Wankel motoros 110-es és 112-es példányuk, csak nem földönfutó vásárlóknak, hanem versenyekre. Bár konkrét adatot nem tudok, de gyárt :)

Üdv: balu

''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein

(#834) Integra válasza a_tesz (#831) üzenetére


Integra
titán

velem nehéz kötekedni ilyen téren, nem véletlenül vagyok honda fanatic....
szóval nálam: rpm above all:))
az itr amúgy 9500-ba belehajszolható ha érdekel, és az S2000 is 9000-nél tilt gyárilag, de tuning esetén úgy van megoldva hogy szintén bele mehessen károsodás nélkül a 9500-ba rövid időre, mikor visszavált az ember.
én világéletemben lóerőből autóztam és nem nyomatékból, akinek olajkályha kell és arra veri, az rossz helyen jár nálam:)
nincsen viccesebb dolog mint amikor előtted megy egy 30 millás csoda dízel német verda, lepadlózza, és mint a gyárkémény elkezd füstölni:))

ez a nyomaték a lényeg dolog azért van, mert az ember global puhul és kényelmesedik el, szőrösödik a pöcse és nem mozog, tunyul el a vezetés közben is, mindinkább rábízza magát az elektronikára, de egy rohadt ellenkormányzást már képtelen megoldani ha arra kerülne a sor.
ez nagy motor és nagy nyomaték dolog szintén így alakul ki. kényelmes.
ennek ellenére a mai napig ha kemény autózásról van szó, mindenhol a hegyes rpm gépeket látni. és ez így van jól:D

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#835) Digital


Digital
addikt

Találtam egy tesztet a BMW M5-ről!Bővebben: link Jó kis kocsi lehet,de a teszt végén érdekesnek találom az elektronika hibajelzéseit! :F 8250-et pörgő V10?:Y:Y:Y Überbrutál!

[Szerkesztve]

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#836) B.Kox válasza Digital (#835) üzenetére


B.Kox
tag

Auto motor und sport TV, E60 M5 teszt:Bővebben: link

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#837) _Volkovy_


_Volkovy_
nagyúr

Integra figyelmébe ajánlanám a Totalcar BMW E60 tesztjét.

:Y

(#838) Digital válasza _Volkovy_ (#837) üzenetére


Digital
addikt

Látom olvastad:DD

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#839) _Volkovy_ válasza Digital (#838) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Kész vagyok tőle.

(#840) Digital válasza _Volkovy_ (#839) üzenetére


Digital
addikt

Ma láttam Szegeden a Mérey utcában egy zsír új 745-ös bömbölőt,egy kapualjból jött ki egy LADA samara,hát totál ledörzsölte az oldalát! Szép fekete volt,uniós rendszámmal! Még a LADÁS csaj magyarázott a BMW_s f@szinak:Y:Y:Y

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#841) _Volkovy_ válasza Digital (#840) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

vaááááhhh

(#842) Digital


Digital
addikt

Gusztustalanul agresszív! Bővebben: link

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#843) _Volkovy_ válasza Digital (#842) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Nekem annyira nem jön be.A külseje.

(#844) a_tesz válasza Integra (#834) üzenetére


a_tesz
Korrektor

most nézem csak,fordulatszámos dolgot jobb lett volna strike-force-nak címezni,elnézést minden érintettől :) nem veled kell tehát vitáznom,hanem vele.
akkor úgy látom,téged is alaposan megfertőzött a benzingőz,nem is baj,így van ez jól :D a Hondák meg mindig is jó gépek voltak,kivéve talán a legutóbbi Civic sorozatot,a 3/5ajtósak elég európaira sikerültek,még a 4ajtós néz is ki valahogy,de a két generációval ezelőtti VTi,hát a mostaniak közelében sincsenek :( bár hallottam egy olyan Hondás nyilatkozatot,mely szerint a következő generációval megpróbálnak visszatérni a gyökerekhez.így legyen!

M5:hát igen,nem lehet rossz,azért van két dolog,ami nem tetszik benne,ami három:
1.)1830kg
2.)most őszintén:hogy néz ki?
3.)ez a szoftverhiba-mizéria...
mindazonáltal nem mondom,hogy nem kéne,de lehet az új Lotus Exige jobban bejönne...

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#845) #16741888 válasza Digital (#842) üzenetére


#16741888
törölt tag

Nekem a 90es évtized Bömösei jobban bejönnek. Ezek az újak szerintem randák.

(#846) Integra válasza a_tesz (#844) üzenetére


Integra
titán

az én voltam:)

ezért megy jobban és vezethető jobban egy M3 mint egy M5

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#847) illusiON


illusiON
őstag

szori a pofátlanságér, de ennyi hsz-t nem ovlasok el :D na szóval az egyik megabünti:D [L] www.trabant.hu[/L] és a másik, ami már komolyan a megabünti kocsi :D Bővebben: link és érdemes az alapoldalon is (mkiv.com) a videó archívumot megnézni, van pár szép videó a gyönyörűségről :C

( : no woman no cry : )

(#848) a_tesz válasza Integra (#846) üzenetére


a_tesz
Korrektor

akkor utólagos engedelmeddel tőled idéztem :DD
egyébként meg érdekes ez az új M5,most olvastam a Sport Autoban róla egy cikket,tök mást írnak,mint a totalcar.persze attól még jó lehet :)

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#849) a_tesz


a_tesz
Korrektor

na későn kaptam észbe,már nem lehet módosítani.de ha már a Hondáról meg a dízelekről is szó volt,azért gondolom az új Honda dízelmoci azért gázolajos mivolta ellenére bejön,nem? :) ha másért nem is,legalább a H betű miatt :D
mondjuk nekem tetszett,ahogy úgy nyomatékból elindul,de lehet hogy csak azért,mert még nem ültem benzines turbósban.illetve egyben,de az majdnem dízel:saab 9000 2.0t automata váltóval.na az is mekkora egy hülyeség...azért van az embernek két keze,hogy az egyikkel telefonál,a másikkal meg vált :D

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#850) hobizoli válasza Integra (#834) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Na es ha fustol egyet, akkor mi van....? Benzines is be tud fustolni nagy gaznal tok siman

Dizel legtobbszor akkor fustol be, amikor mar toltal retkes a legszurobetet es akkor nyomnak neki egy entert, meg a regebbieknel amikor ''ra van allitva'' az u.n.''fustcsavar''-ra


hobizoli

több drón kell ;P

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.