- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Flashback: Építsünk PC-t akciós alkatrészekből, lassan. upd: 05.28
-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz
Fall-N #266932 üzenetére
Azért én nagyon remélem, hogy nem fog az egész történet odáig fajulni, hogy minden bicikli e-bike lesz, csak a kevésbé drágákhoz nem adnak motort és akkut, és valami elmebeteg adapterrel lesz rápakolva egy láncváltó.
Én azt gondolom, hogy amíg lesznek dedikált analóg vázak, addig lesz gearbox is. -
zsola32
őstag
Kb. másfél év használat után eladtam a Bryton rider 320-as órámat. Visszagondolva nem volt egy rossz szerkezet, de mivel szeretnék egy radart a bringámra, lépnem kellett.
Brytonom többet nem lesz, legalábbis nem mostanában, jelenleg a Garmin edge explore 2 a befutó modell. (csak aszfalton/kerékpárúton fogom használni, radar/pedálfordulat szenzorokkal, GPS alapú sebességméréssel)
Amit várok tőle: Bryton 320-as funkciók+radar+néha navigáció (családi bringázások "ismeretlen" útvonalakon)
Mivel kezdek vakegér lenni, így a relatíve nagy kijelzője is +pont.Aliexpressről venném meg a kiegészítőket, fóliát illetve szilikon tokot már találtam, tudnátok linkelni bevált konzolt hozzá? (köszönöm)
A gari miatt magyar boltból kellene rendelni, ha jól gondolom. (Zerge talán jó lehet)
Esetleg ha valaki használja a fórumból, kíváncsi lennék a véleményére, illetve az esetleges hibáira.
Köszönöm a segítséget...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
avl
senior tag
válasz
Hasaggymeg #266993 üzenetére
köszi
minden egyes tekeresemen mind a 7 hatso lanckerek szerephez jut (meg az elsö 3 is)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
cooi11 #266988 üzenetére
Szerintem is jó, vagy 2 évig használtam én is. Puhább tapadós összetételű, ugyanakkor jó futóéle van ezért szépen gurul...na meg könnyű levenni/feltenni.
#266991avl...beleesik a 0,75-ös az első láncba ami ezen fut, tehát cserélni kell a hetes sort?! Én a 12-est hagyom addig, minden kisebbet 1%-ig hagytam mindig és úgy is elment 2 láncot egy hátsó sor. Kopás látszik rajta, de hacsak nem 1-2 lánckereken tekered le az egészet, szerintem elviszi még ezt a láncot 1%-ig és a következőt is.
#266992
ZolkoW...kerestem, de nincs Supacaz közöttük, a többit meg nem ismerem.
Mint a székely aki bemegy a minisztériumba mert hirdetnek angol, francia és oroszul beszélőknek állást majd mikor kiderül ő egyetlen idegen nyelven sem beszél és megkérdezik akkor miért jött azt feleli, hogy tudassa rá ne számítsanak. -
ZolkoW
őstag
Én, mint általános reklámarc (mert most is boltból linkelek) kérdezem: a NEM ESI márkájúak közül van valamelyikkel tapasztalatotok?
[szilikon, de nem cici, mi az?]
A zöld kosár miatt kéne, amúgy venném az ESI-t...
A zöld BBB már a kosaramban van. -
avl
senior tag
mai tapasztalás: nekem nincs lanynyulasmeröm, tolómérös vagyok e kérdésben, lassan szerintem csereérett lesz a lánc; gondoltam bemegyek bicikliszervizbe, mérjenek rá.
Balazs kerekpar Szentendre: hu ez nagyon kopott, beleesik a 0.75-ös, a hatso sort is cserelni kell, söt, szinte az elsöt is
Annyira Mas Bringabolt Szentendre es Budakalasz között: a 0.75-ös csak eröltetve megy bele, még siman jarhatok vele; de a lancot es a sort csak együtt ajanlja majd cserelni, es rendes kenöanyagot ajanl + a valtogörgök tisztitasat is (en vekony "müszerolaj"félével kenem
lefotoztam a sort, ki mit szol ? sajnos el tudom kepzelni, hogy direkt görbült nyulasmerövel nézték Balazs kerekparnal, hogy nagyobbat mondhassanak
van Szentendre környeken (esetleg eszak Obudan) mas bicikliszerviz ? azokat is tesztelném
-
kuntics
aktív tag
válasz
cooi11 #266988 üzenetére
Második garnitúrát használom munkába járós biciklin. Első párat biciklivel együtt ellopták, a mostanit 2 éve nyúzom. Nem könnyű, de 0 defekt, vizes úton is jó. Ha meg a reflexcsíkos verziót veszed, akkor elvileg macskaszem se kell a kerékre (amíg utcán volt tárolva a bicikli azt is ellopták egyszer
)
-
cooi11
senior tag
Sziasztok!
Venem kell köpenyt mert a mostani ( Schwalbe Marathon) széle megsérűlt és eszi a belsoket!
Erről (Continental Ride Tour 622-47 28) mi a véleményetek?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
jjeahh #266913 üzenetére
Kérdés, hogy az jó-e, én olyan jó gumit még nem láttam mely már megtartja mondjuk akár csak a kerékpár súlyát is és még nem nem a felnin áll annyira kemény, azok szerintem már nem képlékenyek és nem igazán veszik fel az apróbb egyenetlenségek formáját, ezért marha kényelmetlenek.
Majd számolj be hogyan gurul át az apróbb köveken, sziklákon mikor mászol.
#266968andrisbandi...vártam mikor mondja már ki, hogy túlterheled a kezed, a végén aztán meg is tette. Életszerűtlen azt feltételezni, hogy folyton mászol, vagy ereszkedsz, tényleg csak rövid sziklakertes versenypályákon lehet értelme úgy előrebillenteni a nyerget...vagy időfutamkerékpárokon ugyebár, melyen úgy előrehajolva könyökölsz mint mikor a montin mászol 20%-os emelkedőket. Ugyanakkor így egy jól működő billenőnek tényleg lehet értelme.
Szerk. itt tesztelik is (amúgy vegyes megelégedéssel) és közben az jutott eszembe, hogy ha nyeregcsövemet mely az egyszerűen fokozatmentesen állítható típus, be tudnám úgy állítani, hogy csak erős nyomásra moccanjon még a végén automatikus billenő nyergem lenne.Lehet meg is próbálom, ja nagy súly nehezedik orrára billenjen picit meg, és fordítva.
😎
-
válasz
6030D #266980 üzenetére
melyik? a feleségem bringájában lévő 8-as Alfine Di2 az egy -13 és +13 közötti skálán állítható, de azt nem tudom egyértelműen megmondani, hogy ez pontosan mivel függ össze (nyomaték, pedálfordulat, sebesség) de minél jobban a minusz irányba van állítva, annál később hajlandó felkapcsolni (azaz tart alacsonyabb fokozatban adott sebesség/pedálcsapás/nyomaték mellett) annyira, hogy -13 esetében nem is tudok vele úgy menni, hogy 8-asba kapcsoljon, mert hamarabb leszabályoz 25-nél a motor.
és ugyan mentem az expo-n az Autoshift-es teszt bringával, azt nem tudom megmondani, hogy abban is van-e állíthatóság (gondolnám, hogy igen) de azt tudom, hogy azon a rendszeren még van mit csiszolni, az én alacsony tudásommal is könnyű volt zavarba hozni - vagy másik oldalról nézve: ehhez az automata láncváltáshoz szerintem újra kell tanulni bringázni. -
Ringman
félisten
válasz
Dark Archon #266979 üzenetére
Direkt bosszantasbol irtam
-
parandroid
félisten
válasz
Dark Archon #266979 üzenetére
Köszi, hogy nem mindig nekem kell.
p
-
-
válasz
Fall-N #266932 üzenetére
automata láncváltás már van ebike mellé (hogy mást ne említsek már februárban tesztelhető volt a Hungexpo-n a Shimano sátornál) úgy hívják AutoShift (meg Freeshift)
sőt, idén Eurobike-on automata láncváltás már volt Steps (ebike motor) nélkül is a standon, bár nem volt kipróbálható
automata agyváltás meg már vagy 4-5 éves sztori, annyira, hogy a feleségemnek is van olyan ebike-ja -
Fall-N
veterán
válasz
Ringman #266974 üzenetére
Biztos van amivel gond van, de tömeges gond nincs velük. Például híresen jó a Suntour saját átütős megoldása.
Megoldás itt is az, hogy normális gyártótól kell venni vázat, biciklit, telót, ahhoz van alkatrész utánpótlás. Lehetne akármilyen jó az átütőtengely, ha pár év múlva nem kapsz hozzá semmit. Itt valóban kéne a szabványosítás, de mindig vannak különc cégek, akik nem állnak be a szabvány mögé. Az említett Cannondale is ezt az utat járja.
-
Ringman
félisten
válasz
Fall-N #266971 üzenetére
van baj az átütővel is, nem véletlen a robert axle project
több féle menetemelkedés, ha elnyaltad az imbuszt, akkor mehet a keresgélés, hogy mit mivel tudsz kicserélni. -
Fall-N
veterán
válasz
andrisbandi #266968 üzenetére
Nagyon bejön az a Syncros kormány, de elég kemény ára van.
Friczy: Én csak rossz tervezésből eredő törést láttam váznál. Híresen törtek a Magellan Polar X dirt vázak a 2000-es évek végén, később megerősítették a fejcsövet és már nem tört. Ha jól emlékszem a 2007/2008-as évjáratokkal volt gond. A Cube olcsó alap vázaknál az üléscső és a felsőcső találkozásánál repedtek el, később ezért álltak rá, hogy túlsúlyos emberekre is méretezik a vézaikat már.
Alu kormánynál láttam már törést, de nem átlag használat alatt. Nem véletlenül lehet kapni olcsó, 6 ezer Forintos és karbon árban menő 35-40 ezer Forintos kormányt. A közös az, ha törik elég nagy baleset lehet belőle, így én biztos nem merném a legolcsóbb kormányt megvenni.
-
Fall-N
veterán
válasz
Ringman #266958 üzenetére
Ezt már elkezdte a SRAM és a Shimano is a Direct Mount és a SRAM elvivalens váltófül nélküli, közvetlen váltó rögzítéssel. Innentől már a vázgyártókon múlik a dolog. Olcsóbb váltók is már rég alkalmasak a Direct Mounthoz, csak még ott az adapter a váltófülhöz.
Egyébként nem akkora tragédia, ha nem kapni váltófület, a régi alapján lehet CNC-ssel maratni. Ha normális a gyártó, akkor megdob CAD tervvel és mehet a CNC. Ha nincs CAD fájl akkor meg esztergályos tud segíteni.
Az átütőtengellyel semmi baj nincs, mivel már nem a kerékagy része, hanem a vázhoz és a teleszkóphoz/villához tartozik. Onnantól fogva meg ehhez kell keresni kereket vagy agyat.
FSA csapágy sem tragédia, cseszd ki az egészet és vegyél normális márkától. Lényegtelem milyen, csak ipari csapágyas legyen. Lehet akár BikeFun is. Én azért vettem XLC-t, mert lehet külön kapni hozzá csapágyat.
-
Friczy
senior tag
Igen, voltak ilyen írások, abban az időben, amikor kezdtek elterjedni az aluvázak. Én a Merida Speedert 2004-ben vettem, akkor még viszonylag újdonság volt az alu a kommersz kategóriában, és akkoriban ment a para, hogy csak pár évet bírnak, a Merida pont emiatt öt éves vázgaranciát adott (a Trek meg lifetime-ot), négy éve adtam el, amikor a Cube-ot megvettem.
-
andrisbandi
őstag
Nino was right! 2 things I've changed on my hardtail to climb even better
SickBiker -
avl
senior tag
válasz
Friczy #266961 üzenetére
emlekeim szerint tenyleg voltak komolyabb irasok, hogy az alu nem olyan hosszu eletü, kevesebb ciklust bir, mint egy acel
erdekelne - barkitöl -, hogy ennek mi a realitasa, törtentek-e esetek (nem szeretnek azzá válni)
olyat tudok, aki orszaguti alu kormanyat is megelözesi cellal X ev / Y km utan kicsereli
-
-
avl
senior tag
válasz
parandroid #266924 üzenetére
nekem 2008 ota van a Trek 1500T-m - alu, csak elsö villa es nyeregcsö karbon
...eddig nem tört el
...remélem nem is fog alattam (pedig A-ban lejtöztem 90 km/h felett, HU-ban 70 km/h felett vele, ott azert nem lenne jo egy nagy reccs) -
Ringman
félisten
válasz
6030D #266957 üzenetére
csak nem lenne hülyeség pár dolgot szabványosítani a bringagyártásban
pl. váltótartó fül, átütőtengely hossza, menetemelkedése és fejkialakítása pl. ezek közé tartozna.
én meg elengedtem a cube/fsa felső kormánycsapágy kónuszos kupakcseréjét, mert 0 dokumentáció van hozzá és nincs meg a pontos típus.
csapágyak dettó, kínai egyedi kerékagyakat ki is zártam, ha kerékszettet néztem.
azt hiszem még a mavic nagy mester az egyedi alkatrészek alkalmazásával, de ők legalább dokumentálnak is.
-
6030D
addikt
válasz
jjeahh #266955 üzenetére
Vagy csak tudja, milyen oltári szopás tud kerekedni egy egyedileg gyártott bringa alkatrész utánpótlásából. Mint haveromnak a Full Dynamix montin a váltófülnél... hívta a gyártót, a környező országok forgalmazóit, valami lengyel utángyártó céget, senkinek nem volt. Nyilván a stock fülekből egyik se jó rá. Már nem is tudom mi lett a megoldás, talán utángyártott. Mikor kiderült, hogy jó, rendelt még kettőt pluszban. Árát el tudod képzelni.
Ugyanilyen csodálatos dolog alkatrészt vadászni a korábbi Giant és Cannondale bringákhoz az egyedi csapágyméret/-kialakítások miatt. Másik havernak 2 éve ropog a kormánycsapágy a montin, mert nincs bele való (oké, nem lett ráállítva a fél világ, hogy szerezzen, de random csapágy- és bringabolt szétrakta a kezét).A BWM - Pagani hasonlatra meg csak annyit, hogy nem minden gazdag akarja kifelé mutatni a vagyonát, vagy ezzel menőzni. Van olyan ismerősöm, aki pár éve nagyjából másfél havi jövedelméből vette az új 30 milliós BMW-t, tehát még a kiszámolóblog szerint is vehetne drágábban
, de felvágni sem akar az emberek előtt, meg a járulékos költségekkel is tisztában van. Ő mondta, hogy a 100 leggazdagabb magyar kiadvány is csak azt a 100-at takarja, aki szeretne szerepelni a nyilvánosság előtt.
-
andrisbandi
őstag
-
jjeahh
nagyúr
válasz
nemeth989 #266954 üzenetére
Nekem Bastion
. Van egy haverom, aki félévente váltogatja a bringáit, az összes Ultegra, Dura Ace, XTR, SID, Lefty felszereltségű, de mindíg Cannondale, KTM és hasonló nagy szériában gyártott bringák. Én ezt már nem értem. Kérdeztem is tőle, hogy ha megengedheti magának, hogy ilyen gyakran váltogasson ennyire high end bringákat, nem unja már, hogy ezredik "random Cannondale"-t nyúzza? Én a helyében már elkezdenék építgetni, kipróbálni a titániumot, kimaxolni a grammbuzulást, lépni exotikusabb kis szériában gyártott márkák felé stb. Kicsit olyan, mintha kőgazdag létére venne félévente egy BMW-t, pedig megengedhetné magának a Paganit is
-
nemeth989
senior tag
válasz
Sleek #266952 üzenetére
Ha csak egy országúti lenne, jelenleg nálam most akkor a Granturismo SLR.
-
Sleek
senior tag
válasz
nemeth989 #266949 üzenetére
Aj de jó színe van ennek a wilinek is. Én is így voltam ,hogy 26 -os mtb. Majd rá pár évre alu Merida . Utána karbon wili gtr . Idén 29 es mtb . Viszont agyalok ,hogy kellene vmi olyan országuti bringa amibe szélesebb gumi is elfér. De ha már szélesebb gumi megvan ,lehetne valami olyan bringa is aminek aerobb a kinézete. Ördögi kör ez 🙄
-
mauimagic
senior tag
válasz
Napfénysüti #266927 üzenetére
-
nemeth989
senior tag
válasz
parandroid #266876 üzenetére
Basszus, mintha én lettem volna, annyi különbséggel, nekem 15év után. Első monti, canyon utána próbáljuk ki az országutat, ne tököljünk, jó áron van Wili karbon, mert alu gagyi
(ennek meg szép a színe, asszem 1200euro), majd monti elad, nem mentem vele. Megjelent a wili 10SL, azt a büdös az a forma meg szín kombó, disces, nagyjából megismertem az országúti bringák világát, volt egy jó deal 3400euro volt (még most is ha ránézek, úristen nem hiszem el, hogy az enyém) utána jött a gyerek, karbon bicóval nem szállítjuk, kell treking, jött a Giant. Most meg áhhh ki kell próbálni egy modern mtb, jó deal a bike24-es Cannondale, (jah és nagyon király a festése), ha nem jön be, tuti elmegy minimális bukóval, 800euro volt, egyébként nem nagyon értek a mtb világhoz, de ez valami óriási meglepetés volt, brutálisan jó cucc, mint egy tank. Gáton, erdei ösvényeken mentem, nagyon meglepett.
Én a tipikus impulzus vásárló vagyok, kell az, hogy valami tetszen a bringában, valami különlegesnek kell lennie, hogy amikor ránézek ez igen. Soha nem néztem, geokat, mérettábla ajánlás alapján vettem. Trekkinget kivéve, mindegyikért oda vagyok.
Colnagok, Pinarellok úristen csodák.Jah igen és megjelent az új Wilier Filante SL
-
Fall-N
veterán
válasz
Napfénysüti #266927 üzenetére
Akkor marad a CroMo, bambusz és a rozsdamentes acél, bár az baromi ritka. Egyébként a titán is el tud fáradni állítólag ahogy az alu.
-
Fall-N
veterán
válasz
parandroid #266876 üzenetére
Jobb is hidd el. Nekem ez az építgetés megy egy éve és sosem lesz kész. Mindig van valami amin fejleszteni "kell" közben eladom a leváltandó alkatrészeket. Outik is tetszenek, de el nem kezdek építeni még azt is. Eleve ott minden alkatrész drágább. Gyári bringám meg sosem volt még, mindig úgy lett építve.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Csokicsibesz #266931 üzenetére
A reach visszafordult a slack csak lassult.
-
Fall-N
veterán
Én sem értem. Határokat kell húzni, mert átmegy ésszerűtlen kategóriába a dolog. Például hobbi szinten felesleges midenből a legjobbat megvenni, hacsak nem milliárdos az ember. Például az XTR nem tud többet az XT-nél, csak könnyebb, de az XX01 AXS, amúgy is jobb
stb.
Az ő példájánál maradva elég lenne egy alu váz, analóg 105-ös szett stb. Rögtön nem 2 millió lenne, hanem a fele. Később lehet fejleszteni és a Csepelnél fényévekkel jobban menne már így is. A váz geometriája többet számítana, mert nézni is rossz azon a kis vázon ahogy kuporog.
-
Fall-N
veterán
válasz
Lacerta #266814 üzenetére
Tartósság szempontjából nagyon jó lenne, működés szempontjából is jó, ezekkel nincs gond.
Ahogy én látom, két dolog az akadály:
A Shimano és a SRAM is másban látja a jövőt, a másik kis cégek a nagyok után mennek (SunRace, microSHIFT).A Shimano az eBike motor és a LinkGlideban látja a jövőt (értsd sok sok $$$$), sőt ha megnézzük a LinkGlide is az eBike miatti nagyobb lánc igénybevétel miatt jött létre. Most kiterjesztik a sima váltókhoz is (Cues, de volt már elérte LinkGlide Deore és XT is), hogy legyen átjárhatóság. Később (inkább nemsokára) lesz mellé automata váltás a Shimano motor mellett Di2-vel. Persze lesznek hagyományos bicikli alkatrészek is, de sajnos a LinkGlide is inkább eBike miatt jött létre, és nem is a váltási hatékonyság a fő tervezési szempont.
A SRAM a vezeték nélküli váltás (AXS) és az 1x12hajtás mellett teszi le a voksát, illetve az erős versenysport jelenlét mellett. Egyértelmű húzóerő az AXS jelenleg a versenyeken. Itt a Shimano jelenleg labdába sem rúg, legalábbis MTB sportban. Outin még nem jön ki úgy az előnye valószínűleg, bár az országúti sportot nem követem, nem tudom ott mi a jelenlegi népszerű szett.
Lehet az Red eTap a menő.
A másik, hogy jóval olcsóbb gyártani mindkét nagy cégnek a láncváltókat, mert erre rendezkedtek be. A helyükben engem sem érdekelne a gearbox. A kínaiaknak meg könnyebb az analóg működésű váltókat másolni, majd fejleszteni. Ők is próbálkoznak az AXS-hez hasonló váltókkal persze pl. L-TWOO.
A másik része, amit írtam, hogy az eBike népszerűsége kompromittálja a gearboxot, mert egyszerűen nem fér el a kettő és nagyon nem lenne előnyös sem. Súly is probléma lenne, a gearbox élettartamát talán nem befolyásolná a motoros rásegítés. Az eBike motorja mellé az elektromos váltás az ésszerű, ezért is fejlődik arrafelé a dolog. Nem is kell feltétlenül vezeték nélkülinek lenni, úgyis kell a motor miatt vezetékelés, így a Di2 is jó mellé, ahogy a Shimano gondolja.
De elég megnézni az autóipart. Ott is a hagyományos váltó (a lá gearbox) ki fog halni az elektromos motor miatt, mert nincs szükség rá, illetve nem éri meg váltót rakni (H. Andrásnak van videója róla). Pont a biciklinél terjedne el?
-
Csokicsibesz
tag
A geometria fanoknak:
Longer, Lower, Slacker: Have We Reached Peak Geometry?Lehet mégse lesz 57 fokos fejcsőszög?
-
varsam
őstag
válasz
parandroid #266924 üzenetére
Szerintem az egész hsz irónia volt...
-
Ringman
félisten
-
-
mauimagic
senior tag
válasz
fulton #266918 üzenetére
Tökmindegy, egyik sem jó Neked...
A karbon ugye jó rezgéselnyelő, de eltörik ha ránézel, az alu meg szétráz, de viszonylag bírja...a 6. évig, amikor darabjaira hullik a fáradásos törés miatt.Titánium látszólag jó lenne, de Vigyázat: nyikorog, mint a szar, legalábbis kb 10 éve mikor ilyen Litespeed, Moots meg Merlin nevű lomokkal foglalkozó bótban voltam, sok volt a panasz...
Úgyhogy marad a vazs, vegyél egy Pegorettit, vagy még jobb, ha az eredetit veszed, amiről a digók koppintottak: Csepel Deepspace.
-
Tin
veterán
válasz
fulton #266918 üzenetére
Szerinted országútinál mi a jelentősége? Magától egyik sem fog tönkremenni, a karbon bringa meg fél-1 kilóval könnyebb. Engem laikusként 2 dolog tart vissza a karbontól, az egyik az, hogy ha rosszul esel, kuka a váz (bár az alu sem köszöni meg), a másik pedig a felár, mivel a súlykülönbségből még sokáig nem éreznék semmit. A karbon villa viszont kellene. Nekem, laikus kezdőnek.
Youtube-on amúgy beírod hogy carbon vs aluminimum frame, és van egy csomó videó.
Tessék, felsz.ptam a hozzászólásod, beálltam céltáblának, hátha indít egy véleménycunamit, és a végén veszel bringát
-
Maximum1
őstag
-
vallas
őstag
válasz
Csokicsibesz #266898 üzenetére
-
vallas
őstag
válasz
lsebestyen #266901 üzenetére
Nekem valami amd 250 2GB-s dell-s low profil vga, mert csak az fér be a SFF gépbe
Eléggé low így a grafika...
A tiedén el fog futni rendesen..... csak nálam a görgő Faternál van a házban mert otthon nálunk nem fér el... -
fulton
addikt
Volt itt anno egy video a carbon es alu vaz mit bir ki..nem tudna valaki belinkelni? Nem talalom youtun
-
vans?
őstag
-
Tin
veterán
válasz
lsebestyen #266915 üzenetére
Hát igen, a szezon eleje logikusabbnak tűnik. Én meg egy posztot olvastam 1 hete, ahol a support írta az eltört tartóra a kérdezőnek, hogy természetesen cserélik, sőt küldenek új típusút, mert rájöttek a gyengeségére, de az nem kapható kereskedelmi forgalomban. A régi 40 dolláros tartót meg nem lehet már megvásárolni, csak a 65 dolláros újat. De szerencse, hogy nem küldtem vissza a tartót, így most van egy tartalékom
Amúgy a tegnapi 1ó20p alatt 8%-ot merült, a mai 1ó10p alatt meg 10%-ot. Szóval nem teljesen következetes a visszajelzés. Mindenesetre én elégedett vagyok vele. -
jjeahh
nagyúr
Ma fura tapasztalatom volt a Kend Karma 2 SCT-vel: máskor elöl 1.3 bar-on van a gumi, ez a legalacsonyabb nyomás, amin a Maxxist és a Schwalbe 56-58mm gumijait nem ütöm fel, a Kenda viszont 1.3 bar nyomáson pattogott. Elkezdtem kisérletezni és kiderült, hogy az én súlyommal ennek 1.1 bar a tűréshatára
. Fura is volt, hogy amikor felraktam a felnire, levegő nélkül megtartotta a biciklit, b*romira masszív az oldalfala, mintha valami DH gumi lenne. 1.1 bar-on még esélyem sincs felütni és így adja azt a kényelmet, amit 1.3-1.4 bar körül megszoktam.
-
mauimagic
senior tag
válasz
parandroid #266876 üzenetére
Nekem két szabályom van:
1. listaár -30%-nál drágább bringát nem veszek, bukjon rajta az első tulaj, vagy a kereskedő. Kivétel volt ez alól a COVID időszak, ott a használt bringa kokainárba emelkedett, akkor vettem egy újat, mert kb tökmindegy volt.2. Ha megtetszik egy másik bringa, más rugóút, geo, kisf.szom, akkor venni kell egyet, nincs mese, az 1. szabályt alkalmazva.
Sokat így bukni nem lehet szerintem, de egyébként meg más többet eliszik/dohányzik/kurvázik ugyanannyi idő alatt, mint amit én bukok.
Egyébként meg befektetés. Nem anyagilag, hanem az egészségedbe, az meg minden pénzt megér, azt mondják az okosok -
Fifaisshit
őstag
válasz
lsebestyen #266893 üzenetére
Én próbáltam pár napja annyira promózták mostanság
Elég realisztikusnak tűnt a zwifthez képest………meg ugye ez az e-sport duma stb……. Engedd el
Gyenge és gagyi , nagyon próbálják hogy legyen a zwift vetélytársa ,de nagyon messze van tőle szó szerint minden téren , sajnos. -
Ringman
félisten
válasz
Hasaggymeg #266907 üzenetére
hát nem a wattoktól nyúlt meg, az biztos
majd ha jövőre esetleg megyek outis topiktekerésre, akkor Jester01 kiokosíthat hogy kell ezeket a km-eket összehozni. -
Ringman
félisten
karoo2-höz új rögzítéstípusok érkeznek: [link]
-
Ringman
félisten
válasz
6030D #266902 üzenetére
köszi, van itthon 2 fajta alis ybn, abból fogom be az egyiket, majd akkor berakok a kosárba egy ilyen láncot is, ha rendelek valahonnan épp valamit.
most adott lenne a lehetőség, hogy hétvégén zsírtalanítok mindent, van itthon Squirt Lube is, de kipróbálhatom az ybn gyári kenését is, max utána állok ennek neki.
-
fulton
addikt
Akiknek matt karbon fekete vagy sötét szürke és hasonló árnyalatú a bike, mennyire kényes?
Most arra gondolok, ha pl nedves törlőkendővel végig törlöm a port róla.. összekarcolja, meglátszik utána? -
Tin
veterán
válasz
ZavaBalazs #266889 üzenetére
Nem akarom, ez egy hosszabb beszélgetés része volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Gyúrósok ide!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Linux kezdőknek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Vezetékes FEJhallgatók
- Projektor topic
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G6: i7-8G I 16GB I 256-512 SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- BenQ PD-2700-U Monitor - Designer 4K 27"
- Csere-Beszámítás! Olcsó Gamer laptop! MSI Cyborg 15 . I5 12450H / RTX 4050/ 16GB DDR5
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest