Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
Penteken 18.00kor lesz a villanyautosok soron kovetkezo talalkozoja a westendben - akit erint, vagy erdekel
(En nem leszek ott)I humbly and respectfully decline™
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Aki csapott már el őzet vagy más állatot: mekkora kár keletkezett a kocsiban? (Típust is írjatok )
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
brumi1024
veterán
válasz mdani01 #99755 üzenetére
Kis leleményességgel jópár forintot le lehet alkudni az árból, a listaár a németeknél csupán iránymutató jellegű. Octit újonnan flottában érte meg megvenni (legalábbis amikor én nézelődtem az A3 előtt), magánszemélyként túl közel volt árban a Golfhoz. Az RS Octikra valami nagy akció lehet amúgy, tele van a város velük.
(#99759) zoo8800: Nagyobb motorokkal nézd.
Qru: A füled konvergáljon a bokád fele.
(#99762) Declare: A VW mindig is félúton volt prémium termékek felé.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz zoo8800 #99759 üzenetére
Ja hat igen...ez egy vicc....golf a 2.0 tdi vel ugy indul, hogy 30 ezer euro...passat 2.0 tdi 33 ezer euro....es nincs egy multikormanyod, egy stokedlin ülsz viszont egy hightech halogen lampaval vakoskodhatsz este
1,5 M HUF extra mindegyikbe olyan siman belemegy, hogy jujj es akkor semmi extrem....ergo üles, LED lampa (xenon mar nincs is), multikormany, meg tempomat. Ha nyalanksagokat akarsz (LED kijelzö, savtarto rendszer stb) akkor ezek ugy még kb 2-300 ezer forintosaval hozzadobalhato.
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #99762 üzenetére
Najah, kicsit el vannak szállva a VW árak, ennyiért bármikor adnak egy elég jól felszerelt Mazda 6-ot, amit azért sokkal inkább vennék a Golf tdi helyett.
brumi: árban már ott is van sajnos. Ha 200 ló fölé tolsz egy Passatot, simán benézel a Lexus IS árkategóriájába... Amiből ugye szintén csak 200 ló fölötti változat van. De egy fapados 3-er még olcsóbb is bőven.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #99763 üzenetére
Viszont nem lepődnék meg, ha a Golf csendesebb lenne. A Mazda 3-hoz, CX3-hoz képest pl sokkal jobban összerakott valami, már az ajtócsukodáskor érződik.
Szerintem cégautónak csinálják ezeket a nagymotoros Passatokat, oda, ahol a prémium termék elvből nem megengedett, de a keretből kijönne.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz EQMontoya #99740 üzenetére
Hátsó ülés kell, van hogy be kell rakni egy-két plusz embert is, bár alapvetően egyedül utazik, de a csak két ülés nem játszik.
Az, hogy hol hajt nem került szóba, igazából a megbízhatóság és a menés, stabilitás, ami szempont, most dízel van alatta, és azt mondta ezután csakabenzin.
A Golf 6 GTi azért jött nálam ötletként elő, mert focvis sokat mesél róla és én is csak pozitívumokat olvasok leginkább, de ezt a részét a piacnak kevésbé ismerem.bitpork:
Biztos van...csak azt nem átlag ember tárcájához szabják.Üdv, Balázs
-
-
nagyúr
válasz zoo8800 #99766 üzenetére
A 125 ló az nem elég semmire szerintem! egy kombiban ha benne ül a család cuccokkal. Vagy csak Út akadály vagy. GTI volt az alap koncepció, abból mentünk tovább. RS octav volt nézve nem 1.4TSI Style... Persze én is élveztem a vad 82 lóerőt az 1.2es Punto II ben de az 14 éve volt...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #99769 üzenetére
Azért az útakadály része túlzás, főleg itthon, ahol ha 130-cal haladsz az M7-esen akkor kb senki nem előz meg. Ha 5erről, A6-ról beszélünk akkor oké, azok közel 2 tonnásak, de egy Golf kombi 1400 kg.
(#99771) [vilike]: Jókor kell menni (éjjel). Mostanság még jó amúgy, Alsóörsről tegnap felértem 50 perc alatt a melóhelyre.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz EQMontoya #99772 üzenetére
Még a végén beszívja a lepattogzó festéket
Wiliem:
Mivel nem tudom, hogy a benne lévő váltó mit bír, és az az egyik legdrágább része az autónak, plusz a garancia is ugrik az egész bulival (ha így viszem be a szervizbe), egyelőre nem. Majd ha lesz merszem, jobban utánajárok a dolognak, és hogy milyen egyszerű pl. ki-be kapcsolni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz tboldi #99774 üzenetére
A 110 lovas MX5 is hülyegyereket csinál a userből az úton. Városban a rövid fokozatok és a pörgős motor miatt elég dinamikus, a tömeg ugye kicsi, beférsz bárhová, lehúzott tetővel nincs is holttered, szóval elég pofátlanul lehet kerülgetni a többieket. Aztán ha valahol be kell fordulni 90 fokban, akkor aztán mindenki tötymörgő balfácánnak tűnik.
Ezt ma dobta ki a mobil.de filter, bármelyik fórumtárs fél veséjét adnám érte.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #99769 üzenetére
Egy turbos 125 loerös motor minden atlagos körülmenyre böven eleg, mindenfele utakadaly szindroma nelkül.
Persze a több mindig jobb, ez nem kerdes, vagy ha a folyton fullon van a csomagtarto diszperzites vödrökkel, esetleg 210 km/h ra allitott tempomattal szeretsz közlekedni akkor is keves.
-
nagyúr
válasz Declare #99778 üzenetére
Sem-sem Ellenben a többi közlekedőnek is szép lassan erősödnek a járművei. Hogy le tudd lépni a hülyéket, kell a nyúlmókus+lóerő. Valóigaz nem vezettem a 125-öset, lehet hogy élhető, de a 140-es civic/150es Focusból indultam ki.
Mondjuk handras cikke után igencsak rákívántam a Modell 3-raMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #99763 üzenetére
Mondjuk extra opciokban el is van maradva a 6 os mazda a golfhoz kepest pl. Tehat pl amig egy golfba kerhetsz ergo börüleseket, led displayt, erintös navival, savtarto elektronikat stb...plusz olyan motorort olyan dolgokkal es valtoval kombinalsz, ahogy jol esik, addig a Mazda 6 ban van 1-2 csomag, h milyen motor, milyen valtoval valaszthato es a legfullosabb felszereltseg is egy 10x5 cm szines tft kijelzö, ami akadozva zoommol a terkepen es a telefonkihangosito is olyan, hogy alig hallod a masikat. (multkor a passatban, föuton meg majdnem magyarazkodnom kellett, hogy nem-nem pizsamaban fekszem az agyban, becs szora uton vagyok es az autoban ülök )
Szoval azert ezek is hozzajönnek. Ennek ellenere ujonnan, magamnak biztos nem adnek ki 10 milliot egy golfert.....
-
nagyúr
Dízelbe a duplakuplungos megy, ez a nyomatékváltó csak ide jött. Hasonló kóddal megy régóta (5-10 éve) amerikában a Fusionokba is, de nem egyértelmű, hogy ugyanez, vagy a testvére. Baromi kevés infó van róla neten. (6F35 a kódja)
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #99783 üzenetére
Lehet amúgy valami gyengusz ez tényleg, mert csak a 150 lovas benzineshez van, már a 180 lovasnál se írja a konfigurátor, lehet már attól is szétdőlne
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #99781 üzenetére
es a legfullosabb felszereltseg is egy 10x5 cm szines tft kijelzö, ami akadozva zoommol a terkepen
Az egy 7 colos kijelző, ami touchos, egy két magos arm van alatta, és nem nagyon akadozik emlékeim szerint, szóval ezt nem tudom, honnan veszed.
bitpork (#99776): nem egészen értem a kérdést.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #99763 üzenetére
Sajnos a Mazda beltereket nem lehet összehasonlítani egy VW termékével sem. Van a családban egy első generációs 3-as, 2005-ből, és egy barátomnak is 2006-ból. Rettentően igénytelen a belseje, és nem a szó jó értelmében. Se nem tartós, se nem jó minőségű, egy korabeli Golf/A3/Octavia triónak reggeli az a beltér.
Az újabbaknál már nincs ekkora különbség szerencsére, de megmaradt."Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #99789 üzenetére
Hát, ez azért ízlés kérdése nagyon, szerintem a 2000-es évek első felében kijött VW belterek alsóbb kategóriában (Polo 4, Golf 4) halál igénytelen cuccok voltak, cserébe nem is tartósak, bármelyik helyett lazán választanám a korabeli Mazda 3-at.
Azt aláírom én is, hogy azóta a VW fejlődött a legtöbbet, és kb. most az etalon a kategóriában, de elég korrektek az új Mazdák is.
Same rules apply!
-
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #99790 üzenetére
A megjelenése ízlés kérdése, tiszta sor, abban a Mazda 3 messze jobb, viszont én minőségről, beülve az első benyomásról beszélek. A tapintásjavítóval bevont felületek ha kopnak csúnyák, a többi műanyag tartós, jó minőségű.
Egy G4 vs első gen 3-as Mazda között hatalmas különbség van a Golf javára. Az ajtó wartburg jelleggel csukódik, a műanyagok vékonyak, kong az egész beltér, szőnyeg a beltérben vékony, könnyen szakad, az egész beltér kopogós fura anyag.Mondom ezt úgy, hogy egyáltalán nem vagyok VW szimpatizáns, de meglepő a különbség.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #99792 üzenetére
Hát nem tudom, nekem pont az volt az érzésem anno a G4-ből visszaülve a 2001-es (tehát egy generációval korábbi) Corollámba, hogy utóbbi egy jobb beltér: a G4 után puha plüss ülés fogadott, ugyanilyen anyagú berakás az ajtóban, 200e km. után nem volt szétkopva az összes műanyag kapcsoló...
Szerintem azok a VW belterek borzasztóak voltak.
Aztán persze lehet, hogy valami extra highline verzióba már raktak értelmeset, de ami itthon az átlag fapad- felszereltségű Golf4 volt (1.4 szívóbenyával), az szar, de legalább nem is tartós.És én is úgy mondom ezt, hogy egy mai Golf és egy Corolla beltere közül egyértelműen a Golfot tartom jobbnak, de akkoriban nem ez volt a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
Csak szerviz sztem de van Renault topik ott majd megmondják.
#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #99744 üzenetére
A skoda.de oldal konfigurátorában a hagyományos Octi RS-t valóban csak dízellel dobja fel, de ha az RS245-ös variánst választod ki, akkor már ott lesz a benzines is, 7 sebességes DSG-vel.
Nagyjából azonos szintre konfigurálva az RS245 kézivel ~40.000€, a Focus ST Kombi pedig ~38.650€ listaáron.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz EQMontoya #99768 üzenetére
Keret maximum 4-4,5 millio, de akkor hosszu tavon maradna az auto, szoval akkor nemi praktikum is kepbe kell keruljon (3 ajtos nem biztos, hogy tul idealis volna, de ki tudja, ezen a teren ne szukitsuk a kort).
Es persze a kesobbiekben is maradjon megbizhato, jol osszerakott konstrukcio (pl. ne hasonlitson a Lagunamra, aminek valamiert most elkezdett ideges lenni a hatulja es nagyobb kanyarokban elpattog... ).Üdv, Balázs
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #99787 üzenetére
Jo, erezd benne a kis tulzast az ironia oldalarol A facelift elötti 6 os mazda navija egy ilyen akadozos cucc. Ez szemelyes tapasztalat es szerintem nem is táccsos (bär lehet). De lassu es nem is szep. Haverom uj mx 5 mazdaja ugyancsak eleg kaki a navi oldalarol. Lassu, csomoszor elveszti a jelet es nem is tul szep.
Szoval összessegeben messze nem tudod odaallitani a 6 os mazdat az entertainment oldalarol még egy golf mellé sem, nem hogy a passat melle. A Golf meg igazabol egy kis passat, ahogy itt korabban is beszeltük.
Picit mas de ide is tartozhat:
Youtube-on neztem egy videot az Artheonrol (full extra felszereltseggel). A tablafelismerö rendszer + a navi + a savtarto rendszerrel mar egy csomo helyen kb magatol megy az auto basszus. Mesz föuton 100 al, jön egy 70 es tabla es lelassit. Ha esik az esö es van esöben mas sebesseghataros tabla, azt is tudja. Navi alapjan a varostabla elött mar motorfekkel lassit.....eleg durvan közelit ez az önvezetö autozas
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs