Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
Homokot egész jól levitte! (csereautót hajtok ezen a pár napon, visszaadáskor lesz lemosva)
Magnum_
nagyúr
Penteken 18.00kor lesz a villanyautosok soron kovetkezo talalkozoja a westendben - akit erint, vagy erdekel
(En nem leszek ott)
I humbly and respectfully decline™
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Aki csapott már el őzet vagy más állatot: mekkora kár keletkezett a kocsiban? (Típust is írjatok )
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
molnarpeter
nagyúr
Vadkár bizti 5-6k asszem
mdani01
aktív tag
Most konfigoltam egyet kíváncsiságképpen: DSG, 18'-as felnik stb, 12 594 601 Ft
iPhone 6S SpaceGray
Lemostam a kocsit, 2 napra rá jött a szahara. Vártam pár napot amíg elment, újra lemostam, erre 2 napra rá jött ez a retek vihar. Azért ennyire nem szeretek mosóba járni...
Declare
őstag
Megnezem majd, de nyilvan jelentösebb, azert is irtam a km-t . Habar 30k km azert messze nem extrem kategoria.
AMugy ilyen 2-3 ezer eurora saccolom/ ev
(#99734) [vilike] attol függ...egy i3 ban nincs olajcsere es nincs benzin
DonLaca@
senior tag
Fiat Dobló + vadkan.
A vége totálkár lett. Szerencsére személyi sérülés nem történt. Persze sógor kölcsön autója volt mert az enyémbe nem fértek el a cuccok. Mikor máskor történne ilyen .
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
Valamit nagyon tudtok, én Octaviára és Golf7-re is ilyen szaros 8 millás konfigokat tudtam összerakni
rip and tear, until it is done
thEndeR
tag
En ozet utottem el Opel Corsa C vel, 270.000 forint lett a kar.
brumi1024
veterán
Kis leleményességgel jópár forintot le lehet alkudni az árból, a listaár a németeknél csupán iránymutató jellegű. Octit újonnan flottában érte meg megvenni (legalábbis amikor én nézelődtem az A3 előtt), magánszemélyként túl közel volt árban a Golfhoz. Az RS Octikra valami nagy akció lehet amúgy, tele van a város velük.
(#99759) zoo8800: Nagyobb motorokkal nézd.
Qru: A füled konvergáljon a bokád fele.
(#99762) Declare: A VW mindig is félúton volt prémium termékek felé.
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
Ja hat igen...ez egy vicc....golf a 2.0 tdi vel ugy indul, hogy 30 ezer euro...passat 2.0 tdi 33 ezer euro....es nincs egy multikormanyod, egy stokedlin ülsz viszont egy hightech halogen lampaval vakoskodhatsz este
1,5 M HUF extra mindegyikbe olyan siman belemegy, hogy jujj es akkor semmi extrem....ergo üles, LED lampa (xenon mar nincs is), multikormany, meg tempomat. Ha nyalanksagokat akarsz (LED kijelzö, savtarto rendszer stb) akkor ezek ugy még kb 2-300 ezer forintosaval hozzadobalhato.
EQMontoya
veterán
Najah, kicsit el vannak szállva a VW árak, ennyiért bármikor adnak egy elég jól felszerelt Mazda 6-ot, amit azért sokkal inkább vennék a Golf tdi helyett.
brumi: árban már ott is van sajnos. Ha 200 ló fölé tolsz egy Passatot, simán benézel a Lexus IS árkategóriájába... Amiből ugye szintén csak 200 ló fölötti változat van. De egy fapados 3-er még olcsóbb is bőven.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
brumi1024
veterán
Viszont nem lepődnék meg, ha a Golf csendesebb lenne. A Mazda 3-hoz, CX3-hoz képest pl sokkal jobban összerakott valami, már az ajtócsukodáskor érződik.
Szerintem cégautónak csinálják ezeket a nagymotoros Passatokat, oda, ahol a prémium termék elvből nem megengedett, de a keretből kijönne.
[ Szerkesztve ]
gooool
őstag
Hátsó ülés kell, van hogy be kell rakni egy-két plusz embert is, bár alapvetően egyedül utazik, de a csak két ülés nem játszik.
Az, hogy hol hajt nem került szóba, igazából a megbízhatóság és a menés, stabilitás, ami szempont, most dízel van alatta, és azt mondta ezután csakabenzin.
A Golf 6 GTi azért jött nálam ötletként elő, mert focvis sokat mesél róla és én is csak pozitívumokat olvasok leginkább, de ezt a részét a piacnak kevésbé ismerem.
bitpork:
Biztos van...csak azt nem átlag ember tárcájához szabják.
Üdv, Balázs
zoo8800
veterán
A 150 lovas TSI-nél minek bele nagyobb? Még a 125 lovas is jól viszi a kocsit.
Én egyébként józan konfigokat raktam össze. "Pénz nem számít" jeligére persze, hogy könnyen összejön a 10+M
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
És akkor még az értéktartást is oda lehet venni, mert ugye a golfokat használtan a magyar nagyon szereti.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Ok, keret?
Mert itt aztán a Civic VTI-től Mazda3 MPS-en, Megane RS-en a Golf GTI-ig minden szóbajöhet.
Same rules apply!
A 125 ló az nem elég semmire szerintem! egy kombiban ha benne ül a család cuccokkal. Vagy csak Út akadály vagy. GTI volt az alap koncepció, abból mentünk tovább. RS octav volt nézve nem 1.4TSI Style... Persze én is élveztem a vad 82 lóerőt az 1.2es Punto II ben de az 14 éve volt...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
brumi1024
veterán
Azért az útakadály része túlzás, főleg itthon, ahol ha 130-cal haladsz az M7-esen akkor kb senki nem előz meg. Ha 5erről, A6-ról beszélünk akkor oké, azok közel 2 tonnásak, de egy Golf kombi 1400 kg.
(#99771) [vilike]: Jókor kell menni (éjjel). Mostanság még jó amúgy, Alsóörsről tegnap felértem 50 perc alatt a melóhelyre.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
150 se Mikor veszel már egy csipszet, instant 200-210 ló nálad
(#99770) brumi1024:
130-cal haladsz az M7-esen
Ez főleg nyáron van. Ja nem
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Meg kellene utána erősíteni az elejét, nehogy túlszívjon valamit...
Same rules apply!
Még a végén beszívja a lepattogzó festéket
Wiliem:
Mivel nem tudom, hogy a benne lévő váltó mit bír, és az az egyik legdrágább része az autónak, plusz a garancia is ugrik az egész bulival (ha így viszem be a szervizbe), egyelőre nem. Majd ha lesz merszem, jobban utánajárok a dolognak, és hogy milyen egyszerű pl. ki-be kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
tboldi
nagyúr
Suzuki Swift Sport. Hely nem nagyon van benne, de legalább nem romlik el.
Tsebacsi: Inkább a nyomatékot nézzük, egy turbósból 125 ló nem ugyanaz, mint egy szívóból.
Egyébként én a 83 lovas Jazz-ben is néha úgy érzem, hogy túl sok, annyi tötymörgő van.
EQMontoya
veterán
A 110 lovas MX5 is hülyegyereket csinál a userből az úton. Városban a rövid fokozatok és a pörgős motor miatt elég dinamikus, a tömeg ugye kicsi, beférsz bárhová, lehúzott tetővel nincs is holttered, szóval elég pofátlanul lehet kerülgetni a többieket. Aztán ha valahol be kell fordulni 90 fokban, akkor aztán mindenki tötymörgő balfácánnak tűnik.
Ezt ma dobta ki a mobil.de filter, bármelyik fórumtárs fél veséjét adnám érte.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Nemaszonták TC-ék h az első széria jobban sikerült?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Seggpróba előtt semmiképp. De nagyon vagány az tény. Viszont már Bubby civicjénél is sírtam, mennyire lentre ül, ebben karcolná az aszfalt az ülepem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Declare
őstag
Egy turbos 125 loerös motor minden atlagos körülmenyre böven eleg, mindenfele utakadaly szindroma nelkül.
Persze a több mindig jobb, ez nem kerdes, vagy ha a folyton fullon van a csomagtarto diszperzites vödrökkel, esetleg 210 km/h ra allitott tempomattal szeretsz közlekedni akkor is keves.
Sem-sem Ellenben a többi közlekedőnek is szép lassan erősödnek a járművei. Hogy le tudd lépni a hülyéket, kell a nyúlmókus+lóerő. Valóigaz nem vezettem a 125-öset, lehet hogy élhető, de a 140-es civic/150es Focusból indultam ki.
Mondjuk handras cikke után igencsak rákívántam a Modell 3-ra
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Magnum_
nagyúr
viccelsz? Ezért nem csak random fórumtárs fél veséjét adnám, de még rbalint88-ét is
I humbly and respectfully decline™
Declare
őstag
Mondjuk extra opciokban el is van maradva a 6 os mazda a golfhoz kepest pl. Tehat pl amig egy golfba kerhetsz ergo börüleseket, led displayt, erintös navival, savtarto elektronikat stb...plusz olyan motorort olyan dolgokkal es valtoval kombinalsz, ahogy jol esik, addig a Mazda 6 ban van 1-2 csomag, h milyen motor, milyen valtoval valaszthato es a legfullosabb felszereltseg is egy 10x5 cm szines tft kijelzö, ami akadozva zoommol a terkepen es a telefonkihangosito is olyan, hogy alig hallod a masikat. (multkor a passatban, föuton meg majdnem magyarazkodnom kellett, hogy nem-nem pizsamaban fekszem az agyban, becs szora uton vagyok es az autoban ülök )
Szoval azert ezek is hozzajönnek. Ennek ellenere ujonnan, magamnak biztos nem adnek ki 10 milliot egy golfert.....
-v-
addikt
A bluefint leszeded bármikor fél perc alatt szerviz előtt, a váltót meg rakták a 180 lovasba is, meg lehet a dízelekbe is, nem? Meg kell nézni, aztán akkor tuti bírja .. +63Nm-tól annyira nem félnék, hogy kinyírja.
molnarpeter
nagyúr
Dízel nem csak PS-t kapott? Ez a hagyományos milyen típus konkrétan, nincs róla max Nm adat?
focvis és Tsebacsi, rendeljetek együtt, olcsóbb a szállítás
[ Szerkesztve ]
Dízelbe a duplakuplungos megy, ez a nyomatékváltó csak ide jött. Hasonló kóddal megy régóta (5-10 éve) amerikában a Fusionokba is, de nem egyértelmű, hogy ugyanez, vagy a testvére. Baromi kevés infó van róla neten. (6F35 a kódja)
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
Lehet amúgy valami gyengusz ez tényleg, mert csak a 150 lovas benzineshez van, már a 180 lovasnál se írja a konfigurátor, lehet már attól is szétdőlne
gzbotii
veterán
120 LE és utakadály, főleg ha turbós motor - enhye költői túlzás azért.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
EQMontoya
veterán
es a legfullosabb felszereltseg is egy 10x5 cm szines tft kijelzö, ami akadozva zoommol a terkepen
Az egy 7 colos kijelző, ami touchos, egy két magos arm van alatta, és nem nagyon akadozik emlékeim szerint, szóval ezt nem tudom, honnan veszed.
bitpork (#99776): nem egészen értem a kérdést.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
rbalint88
addikt
Ezert meg en is a sajatomat. Meg tiz centit labbol, hogy el is ferjek
Integrale
veterán
Sajnos a Mazda beltereket nem lehet összehasonlítani egy VW termékével sem. Van a családban egy első generációs 3-as, 2005-ből, és egy barátomnak is 2006-ból. Rettentően igénytelen a belseje, és nem a szó jó értelmében. Se nem tartós, se nem jó minőségű, egy korabeli Golf/A3/Octavia triónak reggeli az a beltér.
Az újabbaknál már nincs ekkora különbség szerencsére, de megmaradt.
"Bad reklám is reklám too"
EQMontoya
veterán
Hát, ez azért ízlés kérdése nagyon, szerintem a 2000-es évek első felében kijött VW belterek alsóbb kategóriában (Polo 4, Golf 4) halál igénytelen cuccok voltak, cserébe nem is tartósak, bármelyik helyett lazán választanám a korabeli Mazda 3-at.
Azt aláírom én is, hogy azóta a VW fejlődött a legtöbbet, és kb. most az etalon a kategóriában, de elég korrektek az új Mazdák is.
Same rules apply!
Hát hogy nem úgy van h a Te mostanid élményben jobb mint a linkelt újabb ?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Integrale
veterán
A megjelenése ízlés kérdése, tiszta sor, abban a Mazda 3 messze jobb, viszont én minőségről, beülve az első benyomásról beszélek. A tapintásjavítóval bevont felületek ha kopnak csúnyák, a többi műanyag tartós, jó minőségű.
Egy G4 vs első gen 3-as Mazda között hatalmas különbség van a Golf javára. Az ajtó wartburg jelleggel csukódik, a műanyagok vékonyak, kong az egész beltér, szőnyeg a beltérben vékony, könnyen szakad, az egész beltér kopogós fura anyag.
Mondom ezt úgy, hogy egyáltalán nem vagyok VW szimpatizáns, de meglepő a különbség.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
EQMontoya
veterán
Hát nem tudom, nekem pont az volt az érzésem anno a G4-ből visszaülve a 2001-es (tehát egy generációval korábbi) Corollámba, hogy utóbbi egy jobb beltér: a G4 után puha plüss ülés fogadott, ugyanilyen anyagú berakás az ajtóban, 200e km. után nem volt szétkopva az összes műanyag kapcsoló...
Szerintem azok a VW belterek borzasztóak voltak.
Aztán persze lehet, hogy valami extra highline verzióba már raktak értelmeset, de ami itthon az átlag fapad- felszereltségű Golf4 volt (1.4 szívóbenyával), az szar, de legalább nem is tartós.
És én is úgy mondom ezt, hogy egy mai Golf és egy Corolla beltere közül egyértelműen a Golfot tartom jobbnak, de akkoriban nem ez volt a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
EQMontoya
veterán
Jó kérdés, nem vezettem sajnos az újat.
Same rules apply!
Hál'Istennek, hogy nincs kombi GTI. Golf R kombi viszont létezik, 310 le.
Ezek a listaárak; anno 1,2 m kedvezményt kaptam; a Fókád listaára mennyi volt?
Qru
MODERÁTOR
Csak szerviz sztem de van Renault topik ott majd megmondják.
#nincsbennetarcsi
Szada85
aktív tag
A skoda.de oldal konfigurátorában a hagyományos Octi RS-t valóban csak dízellel dobja fel, de ha az RS245-ös variánst választod ki, akkor már ott lesz a benzines is, 7 sebességes DSG-vel.
Nagyjából azonos szintre konfigurálva az RS245 kézivel ~40.000€, a Focus ST Kombi pedig ~38.650€ listaáron.
[ Szerkesztve ]
gooool
őstag
Keret maximum 4-4,5 millio, de akkor hosszu tavon maradna az auto, szoval akkor nemi praktikum is kepbe kell keruljon (3 ajtos nem biztos, hogy tul idealis volna, de ki tudja, ezen a teren ne szukitsuk a kort).
Es persze a kesobbiekben is maradjon megbizhato, jol osszerakott konstrukcio (pl. ne hasonlitson a Lagunamra, aminek valamiert most elkezdett ideges lenni a hatulja es nagyobb kanyarokban elpattog... ).
Üdv, Balázs
Declare
őstag
Jo, erezd benne a kis tulzast az ironia oldalarol A facelift elötti 6 os mazda navija egy ilyen akadozos cucc. Ez szemelyes tapasztalat es szerintem nem is táccsos (bär lehet). De lassu es nem is szep. Haverom uj mx 5 mazdaja ugyancsak eleg kaki a navi oldalarol. Lassu, csomoszor elveszti a jelet es nem is tul szep.
Szoval összessegeben messze nem tudod odaallitani a 6 os mazdat az entertainment oldalarol még egy golf mellé sem, nem hogy a passat melle. A Golf meg igazabol egy kis passat, ahogy itt korabban is beszeltük.
Picit mas de ide is tartozhat:
Youtube-on neztem egy videot az Artheonrol (full extra felszereltseggel). A tablafelismerö rendszer + a navi + a savtarto rendszerrel mar egy csomo helyen kb magatol megy az auto basszus. Mesz föuton 100 al, jön egy 70 es tabla es lelassit. Ha esik az esö es van esöben mas sebesseghataros tabla, azt is tudja. Navi alapjan a varostabla elött mar motorfekkel lassit.....eleg durvan közelit ez az önvezetö autozas