- Adguard fizetős applikáció Windowsra és okostelefonokra, táblagépekre!
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ablak mögül
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szólánc.
- INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- gerner1
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- New Game Blitz - 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
kymco
veterán
2-3 hét alatt el kell döntenem, hogy az áráért megéri-e az Ignis (1.3 GC).
Új kocsit szeretnék venni, jelenleg két kisgyerekem van, vidéken, hepék és hupák között élek....
Természetesen nincs a zsebemben 2 milla, így hitlre vásárolhatok csupán........
Kinek van az Ignissel tapasztalata?www.refujvaros.hu
-
őstag
nekem egy másfél éves wagonr+ om van, nyáron vettem 1.6-ér. GLX felszereltség, klímán kívül minden van.
Lehet hogy egy ilyennel jobban járnál, mert olcsóbb mint az ignis, belülről ugyanakkora, pakolni meg jobban lehet bele (ha lehajtod az üléseket, egy köbméter kocka alakú raktér)
Annyival jobb az ignis, hogy ez 2003-as és még a gyengébik 16 szelepes motorral van (76Le), az ignis pedig 93 lovas.
Én nagyon meg vagyok elégedve, megbízható meg minden. Annyi gáz van csak, hogy én főleg autópályán használom és 140-nél simán bekap 10 litert. Lehet hogy ez javul valamivel a változó szelepvezérlésű motoroknál (Ignis), de erről a suzukinál lenne érdemes érdeklődni!cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
amd 650+asus alaplap
256/133 SD-ram
32MB TNT2 AGP VGA
floppy, cd-olvasó, cd-író, mobil-rack, 10 GB HDD
17'' Sony trinitron monitor (szép képe van kb 5 éves lehet, de adhatom egy 2 éves fujitsu-siemenssel is, mind a 2 1024*768@85HZ)
egér, bill, 5.1 NEM integrált hangkártya, hálókártya
45k az ára, windows xp tökéltesen megy rajta, tudok hozzá adni egy csomó játékot amik jól mennek rajta, film nem akad
Egy ilyen géphez mit szólnál svédcsepp?cryptot minden termékemért elfogadom
-
Dzsekó
addikt
Én inkább ilyet vennék:
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Szalma
őstag
(Második autó vásárlásakor jól körbenéztük az Ignist is. Egy Swiftet cseréltünk le, ezért megnéztük a WR+-t is. WR minden tekintetben elfogadható, csakhogy az Ignis minden tekintetben összeszedettebb... Mi egy egyedi gyártásút kértünk volna (összkerék, full extra, nyitott 1.5-ös motor (116LE)), 3.7MFt-ért. Kb. 100km-t tesztvezettünk egy normál 1.5-ös összkerekest (terepen is), nagyon korrekt kis járgány benyomását keltette. Szaladt és mászott ahol kell. Jó ülés, nagy csomitartó, mintha egy kisbuszban üldögélne az ember. Alapvetően nagyon tetszett. De hirtelen bővült a keret és más lett helyette... Jazz.)
Szeretettel:
Szalma
ui.: 2 éve februárban történt mindez, nem tudom, hogy akkor már esztergomi Ignis volt-é a nézett példány... -
Thunder78
őstag
Nem rossz járgány, bár magamnak nem vennék.
Szerintem ez elfért volna valamelyik autós topicban.''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
efge
aktív tag
ha nem is eppen a linken levo autot, de szeintem is hasznaltat vegyel. igaz h tobb utanajaras, mire megtalalja az ember ami neki jo (nincs leharcolva, olyan felszereltseg amit megalmodtal) de kevesebbe kerul es suzukinal arra is kaphatsz ugyanolyan hitelt.
A tűzfal a gyengék menedéke! A bátrak IEt használnak!
-
Szalma
őstag
(Szerintem ne menjünk bele a használt/új autó vitába, mert semelyik oldal sem meggyőzhető. Mindenkinek igaza van és valójában senkit nem érdekelnek a mások érvei, mert ez nagyon belül dől el.
Kisgyerekekkel, ha megtehetem csakis új autót vennék, akár hitelre is: a bizalom az oka.)
Szeretettel:
Szalma
ui.: Ez milyen Ignis egyébként? -
pofa
tag
Nem akarok reklámot csinálni de, van egy kereskedő aki ,ha részletre veszed 1 éven keresztűl fizeti a részlet felét, ami ha 1 éves részletre veszed és 20000ft-ot számolunk 400.000 ft beugró, fennmarad 1.600000 vagyis ennek a fele 800000 igy 1200 000ft-ba lesz az autód nem is olyan rossz.
-
pofa
tag
Kattő miliót akartam írni .
-
a_tesz
Korrektor
gondolom ez aztán nagyon fog számítani neki...
egyébként én ajánlanám a suzukit feltétel nélkül, negyedik éve swiftet hajt a család. igaz, hogy előtte négyütemű trabantunk volt 9 évig, és azért van egy kis különbség a swift meg a trabi között a suzi javára. mostanában gondolkoztunk, hogy a swiftet le kéne cserélni egy ignisre, de nem kaptunk jó ajánlatot a swiftért, ezért inkább megvárjuk az új swiftet, hátha.
most nézem csak, a héten frissült az árlista a suzukinál, volt egy kis árkorrekció, hát ami azt illeti, rájuk is fért. a wagonr+ egyébként december végén kikerült a gyártásból, szóval lehetséges, hogy egy-két hónapon belül a maradék autókat elakciózzák.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
őstag
de a logan az valami durván olcsó úgy hallottam..más kérdés hogy milyen kereslet lesz majd egy 5 éves lecsupaszított (még abs sincs úgy hallottam) alapmodell loganre
cryptot minden termékemért elfogadom
-
joey7
őstag
Suzukit? SOHA!!!!!!!!!!
-
steve@prhw
őstag
1 éven keresztűl fizeti a részlet felét, ami ha 1 éves részletre veszed és 20000ft-ot számolunk 400.000 ft beugró, fennmarad 1.600000 vagyis ennek a fele 800000 igy 1200 000ft-ba lesz az autód nem is olyan rossz.
Asszem az apróbetűt kihagytad.... Valahogy így van: 72 hónapos részletnél 12 hónapig fizeti felét.
Azt azért ugye nem gondoltad komolyan, hogy a kereskedő / gyártó a két szép szemedért bukni fog az autón?
Nagyon keményen bele van ez kalkulálva az árba / törlesztésbe. Kolléga vett opelt, mondták, h kezelési költség meg kamat nélkül van, mert 60-70%-ot lefizetett. Rákérdezett, mi lenne, ha kp-ban lenyomná a többit, azt mondták, akkor 5-6%-ot engednének az árból.... Itt a kamatmentes kölcsön fedezete...''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
csibor
addikt
Magánvélemény nekem a vagonr szimpatikussab mert jobban variálható a hátsó része.De szerintem gondolkodj el azon 4 vagytok+csomagok,ehez az ignis kicsinek tünik.
-
Jam-Master J
aktív tag
Én már mentem Wagonerpozitívval is és Ignisszel is.
Én is a Wagonerre voksolok. Sokkal kényelmesebb és tényleg jobban lehet bele pakolni.
Egyébként pedig SWIFT RULEZ!! Nem véletlenül volt a legnépszerűbb autó...J. - Annyit dolgozom, hogy az lassan már az ivás rovására megy...
-
-SeveN-
aktív tag
Soha nem ertettem miert vesz annyi ember uj suzukit.
Annyi penzert mar lehet kapni 1-2 eves autot is.
A legszornyubb, hogy magyarorszagon senki sem nezi a toresbiztonsagot. AZ IGNIS mar picit jobb, mint a SWIFT v, WAGON-R, de a csaladomat 1ikbe sem ultetnem.OFP rUlEz! http://www.mod.iweb.hu/
-
csibor
addikt
válasz Jam-Master J #25 üzenetére
Swift volt 2 1.0 3ajtós m.japan ez hiányzik.4 ajtós glx 2001-es magyar na ez nem hiányzik,a japán és a magyar összeszerelés között van egy kis külömbség.
-
a_tesz
Korrektor
már rég nem a swiftről van szó... a wagonr+ nak igenis jó töréstesztje van, nem veszélyesebb, mint bármelyik másik 5-6 éves fejlesztésű kisautó, az ignis pedig a wagonr+ padlólemezére épül (szépen be is mutatták a totalcarban)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
steve@prhw
őstag
Ja, egyik egyetemi kiegészítős szaktársam nagyszülei felszámolták a családi gazdaságot, és mind a 3 unoka kapott egy-egy táliát. Kp-ban fizettek, a harmadiknak kb. csak a felét kellett kifizetni Kamatmentes kölcsön...
Az a gond, hogy sok ember beleveti magát a hitelbe, és nem is száll ki belőle. (Ismerős leadja a 2 éves, 16ekm-t futott astráját, hogy vegyen egy merivát. Törlesztőrészlet kicsit nőtt+újraindult az 5 év... És elhiszi, hogy nem bukott semmit... Egészségére...)
Azt kell tisztázni, mire kell az autó. Városi közlekedésre egy használt 1.0-s swiftnél jobb nem nagyon van. Igénytelen, keveset eszik, szerezhető alkatrész. Ha jellemzően városon kívül, sokat hajtják, akkor meg egy nagy diesel... Az ilyen kis autó hiába új, azért egy nagyobb kasztnis régi csúnyán elbánik vele...
Bátyámnak van egy 26 éves 123-as mercije... 3.0 diesel... Veszélyes! Elcsapott egy németjuhász kutyát ( szegény hülye kutyus, nőzni indult az út túloldalára), ez kb. két perc munkát hozott magával: vissza kellett hajtani a köténylemezt. Most ezt gondold el egy műanyag lökhárítós autóval.. kb. 200 eHUF ugrott... Ja, és kb. akkora a motorháztető, mint egy suzuki alto..
Szóval azt vedd figyelembe, hogy nem csak a kölcsön van! A kötelező szervíz és az ilyen kisebb malőrök (leviszik a tükröd, meghúzzák az ajtót, előlről / hátulról nekitolatnak, kutya-szarvas...) hamar kirántanak súlyos tíz- és százezreket a zsebedből...
Én egy 17 éves fiestát hajtok, múltkor egy szűk utcában a szembejövő kikerült egy autót, de egy kicsit elmérte a dolgokat, és levitte a tükröm. Illetve az üveget kitörte benne. 400 Ft (!!) volt bele a tükörlap.. Persze nem állt meg, de gondolhatjátok, hogy ezért nem mentem a rendőrségre...
Bocs az offokért, de szvsz az új autó nem befektetés, azon mindenképpen csak buksz, mérlegelni kell a lehetőségeket, és ahhoz igazítani az igényeket. Sajna a társadalom nagy része nem így tesz, és rohan a hitelért... Ha gond van, akkor meg sír....''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
-
kymco
veterán
A swift valóban nem a legbiztonságosabb autó, de az legenda, hogy a legrosszabb törésteszteket produkálja. A technológiai szinvonala sok esetben megelőzte a korát, de sajnos a konstrukció fölött eljárt az idő, ez tény. De figyelemreméltó, hogy az Ignis alapból ABS-szel van (a kétmillás fapados is.)
Ezt nem mondhatja el magáról sem a Renault sem a Skoda stb.....www.refujvaros.hu
-
a_tesz
Korrektor
jó ezt elírtam, nem érthető teljesen, amit akartam. csak arra gondoltam, hogy az volt jól bemutatva, hogy az ignis a wagonr+ padlólemezére épül...
-SeveN-: akkor te egy yarist, vagy 206ost, vagy corsát se vennél meg, ha egyébként jó lenne, csak mert 5-6 éves tervezés?hát bocs, de erre nem igazán tudok mit mondani...bocs a neved javítottam...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-SeveN-
aktív tag
felre ertettel.
Ha veszek 1 pl 1 206ost, az 4 eves auto, 5-6 eves tecnologoia, ezzel tisztaban vagyok, ezt is varom el tole.
WagonR uj auto, szinten 5-6 eves tecnologia, nem adok erte penzt. Akkor mar a 206.
ja most latom. Te tervezest irtal, en meg tecnologiarol beszelek.
A tervezes : izlesek es pofonok
A tecnologia: tenyek
[Szerkesztve]OFP rUlEz! http://www.mod.iweb.hu/
-
joey7
őstag
szive-joga mindenkinek,h mit vesz,de sztem mindenképpen érdemes körülnézni,főleg ebben az esetben,ha kevés a zseton. az a baj,h úgy gondolkonak sokan,h suzukit tök jó áron extrahegyekkel,kedvezmények tömkelegével lehet venni,az ezeréves wartyogót csillagászati áron beszámítják,mi kellhet még? csakhogy a részletekben van elásva a kutya.kiderül,h az olcsó nem is olyan olcsó,kényelmetlenek az ülések,stb... Én azt mondom alaposan szét kell nézni vásárlás előtt,tájékozódni,mert nem mindig a legolcsóbb a kifizetődő hosszútávon...
A Renault-t inkább hagyjuk; az egyik legtöbb problémával rendelkező autómárka.
A Skoda ellenben jó választás lehet.Akárcsak a Chevrolettek(Daewoo) -
Szeke
senior tag
Mutass már nekem egy GLX Ignis áráért hasonló felszereltségű, hasonlóan motorizált, hasonló nagyságú autót
Amúgy én nem vagyok suzukis, aki ismer, az tudja, más japán márkához kötődöm
A töréstesztről: mint már írták mások, ez már nem swift.
A suzuki sosem akart prémium, minőségi márka lenni. Mindig az ár/érték arányra és olcsó fenntarthatóságra törekedtek. A szegény magyar ember igenis üljön át a trabantból és a zsiguliból egy wagonba vagy ignisbe!
A loganra ugyanez vonatkozik: még mindig jobb, mint egy 20 éves dacia... De most a suzukis árcsökkentés után már nem biztos, hogy a dacia éri meg jobban.A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Jégkokó
veterán
Apámnak ignise van és szerintem jó kis ótó.
Igaz hogy egyszer meghuzták az oldalát és jól megzúzódott annyira hogy az egyik lemeznék kilógott egy kis darab belőle.Meg a karcolásokról ne is beszéljen az ember amit a kedves emberek csinálnak akik irigyek hogy a másiknak szép autója van nekik meg csak egy lerobbant szarA főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
a_tesz
Korrektor
de,egyről beszélünk. viszont hogy ne kanyarodjunk el a témától: az ignis, mint a többi suzuki, megbízható. kevés ilyen autót találni, amelyiknél nem igazán kell izgulni, hogy egyszercsak megáll, és telefon az autómentőnek. ráadásul az alkatrész sem egy horrorisztikus összegbe kerül, mert ugye karban is kell tartani, kopóalkatrészek, stb.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Jester.c
aktív tag
Meg a suzuki is
Még egy szavazattal jönnék (csak azért is) a használt autó piac felmérésére is. Sokkal inkább egy régebbi megbízhatóbb használt autó (mint pl a fentebb emlegetett volvo) mint egy bal- és életveszélyes (szvsz, én rettegek tőle/benne) új suzuki, ami az első hepe meg hupa után télen a kis 13-as felnieivel és csudálatos légellenállásával...
Nekem 15 éves kadettom van, asse áll meg csak úgy magától...
[Szerkesztve]jesterc.hu
-
Jégkokó
veterán
Szerintem is az ignis már sokkal kiforrotab mint annó az swift volt, asszem a suzuki valakivel közösen csinálta mert van egy másik hasonló kocsi is mint az ignis mármint hogy külsőre értem
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
őstag
Szabadság, szeretem
amúgy meg azért vesz az ember suzukit, mer fiatalon is olcsó, meg város/országút keveset fogyaszt+megbízható, és olcsó a szervíz
és szép is (najó ez nemigaz)cryptot minden termékemért elfogadom
-
joey7
őstag
''A szegény magyar ember igenis üljön át a trabantból és a zsiguliból egy wagonba vagy ignisbe! '' - na.látod ez a magyar trabisok,zsigások mentalitása! ugrás a suziba! nem gondolkodnak 1 percig sem, suzuki,oszt hadd szóljon! Na pont nekik való ez a japán csoda! Nem mondom azt,h senki ne vegye ezt a márkát,hanem arra próbálok rávilágítani,h amennyiben vki veszi a fáradságot,h az összekuporgatott ''kis'' zsozsójáért elkezd gondolkodni azon,h melyik kocsit vegye meg,az nem érdemli meg ezt a hulladékot, ne kábítsuk már ezekkel a sületlenségekkel,h ABS, meg légzsák mindenütt,amikor cseszheti,ha belerohannak az oldalába.nincs az a légzsák ami megmentené,mí egy korszerűbb felépítésű autó nagyobb biztonságot nyújt,egyebekről nem is beszélve.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest