Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [FLATRONW:] RIP Youtube Vanced
- [Re:] [Lalikiraly:] Vodafone 5G probléma
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Evil Snowman:] Egér bemutató - Keychron M1 Wireless
- [Re:] [Szoszo94:] Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-v-
addikt
Ott a környezet is, a két ifa körülötted, azokkal ment a racsing biztos
fecus
őstag
Van olyan topik ami az autó okosítással foglalkozik? Egy alap Peugeot 308-ast okosítanék ha van rá jó megoldás.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
EQMontoya
veterán
Tegyél bele egy casio quartzórát, hogy legyen benne valami megbízható is.
Hogyan szeretnéd okosítani?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Melyik japán kompakt tudja? Autóról beszéltem... meg hogy bírja a tartós 200-at.
Közben pusztítom a GDP-t, ezért kapkodok. Arra gondolok, hogy a 4-es 100-as gyorsulás szvsz eszement, nem normális, hüjegyerekek kezébe nem való, mert meghalhatnak vele / megölhetnek másokat - a forgalom hatalmas; városban lepadlózzák, máris 120; autópályán lepadlózzák, 250; bármi gixer, és kész a baj.
De én már biztos oldman vagyok; a GTI-m végét még nem néztem meg, az előzőét se; max 240-et nyomtam az órán; nagy a forgalom, nincs hely / bátorság.
zoo8800
veterán
Szerintem ezt most túl komolyan vetted.
rip and tear, until it is done
brumi1024
veterán
(#100854) focvis: Igaz. A második résszel amúgy egyetértek, a 4 gyors és túl sok helyről látom/hallom/tapasztalom, hogy mindegy, nyomjuk a gázt, majd az autó okosabb lesz és megfog. Nem véletlen annyi amennyi, viszont kérdés mi lesz pár év múlva, amikor ezek használtan megfizethetőbbek lesznek. A 4 secet akkor is tudni fogják.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Mazda 3-ból volt már az előző generációban is 2.2-es, 185 pacis dízel. Azzal a bódéval az pályán azért elég meglepőt léphet.
Same rules apply!
Nem vettem túl komolyan, csak szeretem ha minden kerek Így már bevállalom a gyorshajtást, mert az autóért tettem. A kura 6. fokozat elég hosszú volt és csak így tudtam tartósan 2500 körül tartani.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Speeedfire
nagyúr
Miért kapcsoltál fel? Nem lett volna egyszerűbb 3/4-ben?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
brumi1024
veterán
Ótomata felvált, valami ilyesmi volt ott a gond, ha jól rémlik.
szőröscica
addikt
Az Amperaval mar jocskan tul vagyok a 3500 km-en, szerintem meg nem volt az ora 145 felett sem.
fecus
őstag
Tolatóradar v/és kamera bluetooth kihangosító, autó diagnosztika.
Azért okosítást keresek, mert a beépített, integrált rádió nem egészen buta. Mutat pár hasznos infót amit nem engednék el. Ezért nem lehet lecserélni a beépített rendszert hanem külső cucc kellene.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
(#100863) BigBlackDog válasza szőröscica (#100861) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Tud az annyit egyáltalán? Relatív alacsony végsebességre van limitálva, nem?
Speeedfire
nagyúr
Ahhh. Szopacs.
Amúgy ha "pofozós" (nem tudom mi a pontos neve) is van benne, akkor is felvált?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
(#100865) szőröscica válasza BigBlackDog (#100863) üzenetére
szőröscica
addikt
Ora szerint 169, es azt konnyen megfutja, le van korlatozva a villanymotor fordulatszama miatt.
Nekem eleg, legalabb nem heveskedem vele. Regebben en is belementem ilyen tolos, megmutatos jatekokba.
[ Szerkesztve ]
(#100866) BigBlackDog válasza szőröscica (#100865) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Vagy úgy. Volt egy olyan sejtésem, hogy 130-140 körül már elkezd belassulni, de így érthető a dolog.
Tiptronic és igen felvált ha sokáig gyötröd magas fokozaton.
(#100862) fecus : bár csak a VAG vonallal ismerkedem , de szerintem ne nagyon reménykedj benne. A nácik pl már nem szoftveres oldásokat csinálnak hanem elkezdtek átállni a fizikai konfigokra - pont amiatt h mindenki ezen nyerészkedett.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Speeedfire
nagyúr
Ezt nem tudtam.
Úristen, de szép az a szálcsiszolt fém.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Qru
MODERÁTOR
DSG szerencsére csak tiltásnál vált fel manuális módban. Én is úgy regenerálok, hogy 4-esbe visszateszem aztán forogjon. Jah ha már regen: a tnapi kb 500 km-es autópálya kör után pont ma reggel kezdet neki regenerálni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Hát igen, legalább annyi eszük lett volna, hogy a beépített navival összekötik a regeneráló ciklust, és ha van elég nagy tervezett utad, és a regeneráció ideje is közeleg, akkor hajrá.
Same rules apply!
brumi1024
veterán
Ennek kell még pár év, mire ide jutunk (a Tesla mondjuk szimpatikus az ilyesmi connected dolgokban).
Ezt így nem lehet. Ha valaki nem megy el hosszú pályás útra és eldugul neki a DPF akkor mi van? IJ?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Nyilván ha muszáj, akkor muszáj, ez nem kérdés, nem is ezt mondtam.
Arra céloztam, hogy ha a navi alapján azt látja, hogy hosszabb, nagy sebeségű utazás áll előtte, akkor inkább hozza előre a regenerációt, mert alkalmas rá az üzem.
Same rules apply!
Lehet, de én még benzines Subaru STI-t se nagyon láttam 120-nál gyorsabban menni autópályán.
Most vasárnap délután viszont volt egy elmeborult Honda CRV-s az M7 kétsávos részén (90-es és 65-ös km között), mindenkit tolt a seggében állva, hiába nem lehetett menni, mindkét sáv csurig... én inkább elengedtem, aztán mentem utána, hadd csináljon helyet.
@ (#100861) joamilestoné: de ugye nem fertőző?
[ Szerkesztve ]
És mi a megoldás a telefonon navigálókra?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Speeedfire
nagyúr
Használják a gyári navit.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Qru
MODERÁTOR
Persze, mert akkor minden második kútnál meg kéne állnia tankolni.
Pont ezért nem nyomom ha messzire megyek. Nem csak azért mert sokkal kevésbé fárasztóbb, hanem mert nem kell megállni tankolnom.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Első dolgom volt, hogy megnéztem mit tud az Omega. 220-nál kijöttek elém.
EQMontoya
veterán
Szardínián láttunk STI-t, lengyel rendszámmal. Pihentető út lehetett.
bitpork: arra az esetre marad a mostani módszer. Ez egy plusz információ, amit lehet használni, hogy kicsit jobb legyen. Ha nincs, nincs.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
MunezXBK
nagyúr
Görögországban kispókot, lengyel rendszámmal. Na az mi?
EQMontoya
veterán
Egy szó: elhivatottság.
Same rules apply!
Integrale
veterán
Írországban kispolszkit lengyel rendszámmal?
"Bad reklám is reklám too"
stickermajom
addikt
Újszülöttnek minden vicc új, ezért játszottam kicsit a Kiszámolós autó költség kalkulátorral és lehet inkább villanyrollerre váltok. (És bocs, hogy ide blogolok.)
Egy 6 éves J Astra minden apróságot beleszámolva, 6 évig megtartva (ha elmennek ezek egyáltalán 12 évet ), évi átlag 80 ezer forintos szervizköltséggel számolva (az olajcserén felül ennyi a szerviz) havi 99k-ra jönne nekem ki, 79 Ft-os kilométer díjjal. Új K Astra (~6,2 millió, 30k/év átlagos szervizköltség, 10 évre megtarva) 104k, 83Ft/km.
Örülök, hogy eddig távol tartottam magam az ilyen kalkulátoroktól, nyugodtabb volt az életem. A BMW-t be se merem írni, ott a végefelé már havi 80 ezres szervizköltség volt.
[ Szerkesztve ]
Mióta röfögöm h NEM nézegetünk ilyen marhaságokat, mert a következő lépés a guminő!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Meg az alkoholmentes sör... Aztán még a végén egy használt Prius lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Mondjuk én azt iszok, mert ugye alkoholt nem nagyon
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
barnam_
nagyúr
Olajshop.hu -n vásárolt már valaki olajat? Megbízhatóak?
stickermajom
addikt
Kerestem az érveket, hogy miért is jobb nekem egy új Astra, de oda lyukadtam ki, hogy BKV rulez.
Komolyan nem elég érv az elégedettség érzés és a mosoly minden használat után? Remélem azért szexelni nem csak az utódnemzés gondolatával eltelve szoktál
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Ha BP belvárosban élsz, szülők is BP-n élnek, stb, tehát sem a napi, sem hosszabb hétvégi utakhoz nincs szükséged praktikus autóra, akkor szerintem csak olyat vegyél, ami élményt ad. Nem baj, ha néha szervizbe kell vinni, úgyse kell napi szinten, csak élvezd. Most hogy ez BMW, Alfa, MX5, MR2, igazából tökmindegy. Ha nincs szükséged praktikus autóra, ne vegyél praktikus autót.
Hétvégi bevásárlás még egy MX5-be is befér (tapasztalat), annál meg minden nagyobb.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
(#100891) BigBlackDog válasza stickermajom (#100883) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Nem tudom mennyire jó konstrukció, de mióta láttam 3-ból 3 db, 5 évnél fiatabb 1.4T Meriva motorját olajzani a kartertömítéstnél (=tiszta olaj volt a karter külseje, annak ellenére, hogy egyikben sem volt 60e km-nél több), azóta én letettem az Opel 1.4T motorjáról.
https://coub.com/view/14oymd Hanggal szigorúan és nem árt minimális angol sem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Más lett a fontos, másképpen vezetsz
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
barnam_
nagyúr
Jó volt! Az első 1-2 másodpercben milyen aranyosan mosolyog a leányzó
tboldi
nagyúr
Mat Watson, Carwow.
Magnum_
nagyúr
Aki fillerb@szo, vegyen villanyautot. (De az se baj, ha valaki meggyozodesbol vesz, vagy abbol is)
I humbly and respectfully decline™
A villanyautó sem fillérbszás szerintem. Na jó ha vki a zöld rendszám ingyen parkolásáért veszi akkor az
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
stickermajom
addikt
Muszáj praktikus autót vennem, szüleim 220 km-re laknak egyik irányban, asszony nagyszülei a másik irányban, illetve a kutyát sem tudjuk állandóan lepasszolni anyóséknak (nem is szeretnénk), miatta meg szükséges a kombi. A másik dolog, hogy azért 2-3 éven belül tervben van a kismajom, de az aktív mászkálós életmódot szeretnénk utána is megtartani. Hétköznap kb. nincs is autóra szükségem, de hétvégente ha megyünk, akkor messzire.
(#100891) BigBlackDog Én csak csörgő, bekokszosodó és 20000 km körül meghaló 1,4T-kről olvastam, de elvileg az újabbakban ezek már javítva lettek.
Igazából az elmúlt 4-5 évből egyik márkánál sincs olyan motor (amivel haladni is lehet), amiben 100%-ig meg tudnék bízni. Szép új euro normákkal és költségcsökkentéssel megvert világ.
szőröscica
addikt
Nalam az volt az utolso szog a BMW koporsojaba, hogy duplajara emeltek a parkoloberletem arat.
Akkor hivatalosan is smucig vagy
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Utolsó darab - 670.000 Ft helyett - 465.000 Ft MacBook Air Retina 13" M2 8GB / 512 SSD / Magyar
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz