Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
DeFranco
nagyúr
Annyi bajod lehet, hogy kanyarban lefulladsz. El lehet kerülni, ha a lábaddal kompenzálsz, meg igazából talán lehet játszani azzal is, hogy emeltetsz az alapjárati fordulaton, de szerintem ezek csak akkor kellenek, ha gond lesz vele. Teszteld először, aztán majd kiderül. Adj rá terhelést, klíma, lámpa, esetleg refi ködös, ha nincs körülötted senki, max. venti, rádió, ablakfűtés, aztán alapjáraton kanyarogj. Kell menni-csorogni vagy 20 percet, mert vagy beesik a fordulat vagy nem, de akkor kiderül ha gond van vele.
Aztán ha beesik, akkor kapcsolgathatod le sorban életszerűségi sorrendben a fogyasztókat.