Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BigBlackDog
veterán
Köszi, így megfontolom a tanácsod!
Egyébként a manual csak annyit ír, hogy mi a max. sebesség egy-egy fokozatnál (eszerint tényleg elég a kettes 97 km/h-ig), meg, hogy használjam a lehető legnagyobb fokozatban. Ja, meg azt is, hogy 1000 rpm alatt, ha kopogó hangot hallok a motorból, akkor váltsak vissza!
(#51601) Declare: Ilyen "parkettánál nem csinál semmit az autó" egyszer volt, a 1.7 CDTI (101 lovas) tanuló H Astrán. Csodálkoztam, hogy 40-nel az emelkedőn, padlógázzal, 4-esben, vagy 5-ösben nem történik semmi. Le is sajnáltam a kocsit, hogy csak ennyit tud padlógáznál?! Az oktató meg persze fel is volt háborodva, hogy nem a kocsija a szar, hanem nekem kéne jól megválasztani a fokozatot!
[ Szerkesztve ]