Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
a8l
aktív tag
válasz Declare #52796 üzenetére
Semmi ilyesmi, bent van a csomiban két db 4L-es kanna Castrol edge 5w30 507.00 olaj, a számlát lemásolják a munkafelvételnél, a szerelő meg bent kiveszi amikor betölti. Nívóval se kell szarakodni, mert 8.3L kell bele, nincs is rendes nívópálca csak szervízben van neki spéci univerzális, meg az mmi kijlzőn lehet nézni. 8L-t beletölti hogy ne kelljen vele szarakodni meg kibontani még egyet és otthon általában pár hét múlva rátöltöm a maradék 3decit, amig tele nincs a kijelző szerint.
Azért van ahsznos oldala is hogy ott állok mellette, pl múltkor észrevette hogy a fékbetétkopás jelző vezetéke kicsúszott kicsit a féknyeregből így nagyon közel került a felnihez, mutatta hogy néha nézzek rá, kerékcserénél mindenképp mert kidörzsölheti, azóta mindig megnézem amikor átszerelem a téli vagy nyári kereket hogy nem e jött ki a vezeték a tartójából. Téli csak 19-es és nagyon közel van a fékhez, alig pár mm-re. Másik meg az ajtóknál a kédergumi belseje be tud fordulni kicsit, ezt is 1 perc megigazítani, nem is sűrűn fordul elő de figyelni kell rá, mert úgy marad és ronda lesz idővel. Fél napot kell ott tölteni valóban legtöbbször, de csak másfél két évente, long life szerviz van, de mivel nem megyek sokat ezért kb 1.5évnél viszem 18e km (26-nál)után, az elsőt meg 8e-nél csináltákBajnokpityu: Régen a szerelőktől vettem az olajat is meg a szűrőt is. Gondolom azt valamibe nem tették be csak felszámolták. 15éve már nincs ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Richard! #52800 üzenetére
amelyik szerviz nem engedi, h végignézzem az új kocsi olajcseréjét, oda nem megyek. ahol nem természetes, h a kiszedett alkatrészt kezembe nyomják, oda se. VWnél ez valami fétis. engem is átvertek, gondolom azért nem mehetettem be.
Tudod, amikor a 3. olajcserénél kiderül, hogy gyári az olajszűrő, a leeresztőcsavar, és fekete lötty jön ki benzines motornál a teknőből, akkor vigye a halál márkaszervizbe. nem az a legnagyobb baj velük, hogy túl drágán dolgoznak, hanem hogy drágán még át is vernek.
érdekes, azóta nem fekete viz jön le, mióta ott állok mellette, ugyanabból az autóból.
szóval tipikus magyar... a szerviz... tisztelet a kivételnek. és tipikus magyar vagy, ha hagyod magad átverni.
a8l: ott a pont. bezárt suzuki motorszerelőknél divat volt, h amikor a friss olajas hordóból elfogyott az olaj, akkor átrakták a csapot a használtolajas hordóra.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
Evil Snowman
őstag
válasz Richard! #52800 üzenetére
Nézz meg bármely sikeres/gazdag és tisztességes embert a világon. Mindegyik fillérre pontosan vezeti a kiadásait. Ez nem fillérb*szás, hanem tudatos cselekedet a részükről. NAgyon könnyű sok pénzt elb*szni, ha azt hiszi az ember, hogy sok van neki. Elég pár korábbi lottó 5-ös nyertest meginterjúvolni erről itthon.
Az utolsó bekezdésre nem tudok sok mindent mondani. Én nem vagyok német autó párti (sőőőt, aki ismer az tudja, hogy kb mennyire tartom őket) és valszeg egy ilyen A8 árából előbb vennék egy Lexus IS-F-et, de ha neki ez tetszik, akkor tiszteletben tartom.
-
a8l
aktív tag
válasz Evil Snowman #52803 üzenetére
98 óta van a8-asom, más németet én se szeretek.
-
FIREBLADE78
addikt
Srácok. Valakinek van új típusú x-trailje? Vagy aki próbálta már? Kicsit elhamarkodtuk a kocsi vásárlást. Jó kis autó az új 2008,de kicsi. Habár nagyrészt egyedül-ketten használjuk, ügyintézéshez városban. Nincs tekintélye Mindig a nagyobb,erősebb kéne. Más meg örülne ilyennek is
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Richard!
addikt
válasz bajnokpityu #52802 üzenetére
Akkor én vagyok az egyetlen, akit nem vertek át márkaszervizben
(#52803) Evil Snowman: NAgyon könnyű sok pénzt elb*szni, ha azt hiszi az ember, hogy sok van neki. Elég pár korábbi lottó 5-ös nyertest meginterjúvolni erről itthon. Mert ők gyökerek voltak. A vastagabbik fajtából
Ma kezdődik életed háralévő része
-
brumi1024
veterán
válasz Evil Snowman #52803 üzenetére
"egy ilyen A8 árából előbb vennék egy Lexus IS F-et"
Vagy egyből akár kettőt.
(#52788) a8l: Világos. Remélem megcsinálják.
Másik hsz-ben: "BMW szerviz se jobb sőt." Erről tudnék mesélni, tényleg pékek.
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz bajnokpityu #52807 üzenetére
Ha le akarok hülyézni valakit, azt megteszem. Innentől kezdve nem érdekel. Apám lehetne? ÉS?
Én csak a véleményemet fejtetem ki a történetéről. Ez pedig ugyebár egy fórum, ahol ezt meg lehet tenni[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed háralévő része
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #52811 üzenetére
Nem akarok szemantikai náci lenni, de ha már úgyis megint ilyen ultra értelmes beszélgetés alakult ki akkor vagy "kölcsönös tisztelet" vagy "tisztelet a másik iránt" ..
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #52814 üzenetére
Vagy az amcsi piacos Solara, vagy Lexus SC430.
"Bad reklám is reklám too"
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #52809 üzenetére
D4 A8(L) sose volt 20, pláne nem 4.0 TFSI-vel, az az A6 árkategóriája. Ez "fapadosan" kicsit több másfélszer ennyinél indul, az extrák pedig nem olcsók.
[ Szerkesztve ]
-
a8l
aktív tag
válasz brumi1024 #52819 üzenetére
Ez 174ezres listaáru, teljesen fullos, kerámiafékes...
Evil Snowman:
RS7-et próbáltam nemrég párszor, egy haverom hozott egyet. Jól megy, mértem is, kapott chiptuningot, utána mégjobban ment, nagyon jól. De a belseje igénytelen, fék meg gyakorlatilag nincs, a gyári vasfék szinte hatástalan a kerámiámhoz képest, hely elég kevés van benne. Nekem nem kéne de a gyári gyorsulását el fogom érni az a8-al, az a cél. Egyébként nagyon máshogy viselkedik sokkal agilisabb pedig ugyanolyan nehéz. A motor röfög, durrog stb, és hát a chip után meg nagyon megy, már persze magához képest, mert nekem azért volt ennél sokkal gyorsabb autóm is.
Ezeket mértem racelogic driftbox-al: (500eur-os chiptuning után)
--------------- Run 0004 ---------------
Time 21:12 Date 23/08/2016
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 01.6
0-100 03.1
Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-18 01.7 65.6
0-201 07.1 165.5
0-402 10.9 206.8
0-1000 20.0 262.3
User range
Speed(kmh) Time(s)
0-200 10.2
0-250 17.4
Misc
Vmax 267.3kmh
Vavg 83.2kmh
AvgLatG -0.03G
PkLatG 0.51G
PkAccelG 1.04G
PkDecelG 0.65GEz nagyon szép teljesítmény egy családi szerű autótól ami 2 tonnás. Gyárit is mértem, sokat javult chip után.
-
i-sti
senior tag
A kerámia fék az nem abban különbözik, hogy későbbre melegedik fel és szükséges neki egy bizonyos üzemi hőmérséklet?
Valahol azt olvastam, hogy csak rally szerű helyzetekben van előnye ahol folyamatosan 200ról kell 50re lassítani és a vasnak nem lenne ideje visszahűlni, illetve, hogy ha nem "meleg" a kerámia nincs semmi előnye a vashoz képest.
Ez igaz vagy félre informálódtam?Amúgy gratula az A8as szériádhoz.
Nekünk kicsivel több mint 1 éve van 2011 A4 CAHA motorkódú autónk.
Mi is itthon csinálunk olajcserét.
A térképet pedig szintén én frissítettem.
A vezérlést szervizben fogjuk majd cseréltetni, jelenleg 174-ben van az autó.Novum Forum Siculorum
-
a8l
aktív tag
Hidegen is rendesen fog, én is hallottam ilyen rémtörténeteket. Meg esőben is, teljesen olyan mint a vasfék pár apró különbséget kivéve. HA kimész autópályára és fékezni kell akkor ez fog, míg a vas nem igazán.
Ha 10x kell fékezni 200-ról vagy 250-ről 100-ra akkor 10x fog pontosan ugyan olyan jól mint elsőre, a vasfék meg 2-3alkalom után már gyengül, 10 durva fékezés után meg el lehet dobni a legtöbb nagy teljesítményű autónál. Az RS7-nél amikor 250 körül a fékre léptem, nem sok minden történt, pedig új tárcsák és betétek voltak rajta. A kerámiával meg élvezet fékezni nagy tempóról, annyira könnyedén lassul le 200-ról, alig kell nyomni és mégis nagyon hamar lelassult az autó. A másik fontos dolog főleg audinál, a fékpor, vasfékes audim nekem mindig fekete volt a felni akár már pár tíz km után is mosás után, de 100km-nél már nagyon látszott, főleg autópályás menetnél, a kerámia 1000km után is nagyjából tiszta, van egy kis fékpor de egyáltalán nem látszik, teljesen tisztának látni a felnit, ha az újamat végighúzom rajta akkor látszik hogy van minimális fékpor. Mosásnál sima habos szivaccsal lejön teljesen tisztára szoktam mosni a felnit belül is.
Az élettartam meg a ráadás. A fékbetét vasfékes a8-nál 45-50ezer km-t bírt nálam, ebbe most van 33ezer de még alig kopott a fékbetét, 100ezret simán el fog menni az én használatommal. A tárcsa meg nálam soha nem fog tönkremenni. 250-300ezer km-t simán elmegy vagy akár többet is, a súlyt kell mérni és ha eléri a min-t akkor cserés, mert nem kopik. Könnyebb is kb 5kg-al /kerék mint a vasfék tárcsa, amellett hogy jóval nagyobb. 400m-es elöl 6dugattyús nyereggel, hátul csak 370mm-es. Szóval én már ilyen autót nem fogok venni kerámia nélkül.MMI3g van az A4-ben vagy 3GP?
(#52822) kornelka
Elég kevés van benne ennyi pénzért.
Nekem van két manesmann készletem azok elég jó minőségűek.
[link]
[link]MEg kell nézni, mert ha nagyon gyenge anyagból van akkor nem jó semmire, eltörik a kulcs ha ki kell lazítani egy csavart.
[ Szerkesztve ]
-
a8l
aktív tag
válasz Kornel #52828 üzenetére
Ezt nem tudom, lidl-s szerszámokat szoktam venni, nem rosszak de azért törnek néha ha használva vannak.
Nekem a gagyi kategóriából (tehát nem beta stb)a manesmann az egyetlen ami hosszú távon is használhatónak bizonyult. Szoktam szerelgetni ezt azt és még nem volt gond vele, ráadásul elég sok spéci fej van benne ha valahová éppen olyan kell, már volt rá példa.Hiába kell csak alkalmi használatra, ha nem tudsz vele meglazítani egy csavart mert eltörik a kulcs.
[ Szerkesztve ]
-
a8l
aktív tag
válasz Evil Snowman #52832 üzenetére
VMAX itt már feloldva, gyáriban csak 255-öt ment gps szerint, de itt meg fasz voltam nem nyomtam tovább legalább 300-ig, majd legközelebb. Váltó nagyon hosszú ezekben, az a8-amban is pontosan ugyan az a váltó mint az RS6/7 és S8-ban.
Azért nem gt-r szint ez még, (persze a gyárit már eléri bőven) Nekem a legjobb időm a gt-r-emmel:
Itt még jól tapadt a gumi(R888)
--------------- Run 0008 ---------------
Time 00:00 Date 22/08/2011
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 01.4
0-100 02.4
Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-18 01.7 69.6
0-201 06.4 191.1
0-402 09.7 238.1
0-1000 17.6 301.7
User range
Speed(kmh) Time(s)
0-250 10.9
0-300 17.4
0-100-0 ----
Misc
Vmax 304.4kmh
Vavg 90.7kmh
AvgLatG -0.00G
PkLatG 0.63G
PkAccelG 1.16G
PkDecelG 0.65Később lett egy kis módosítás, de a gumi már nem tapadt olyan jól ez látszik a 0-100-as időn, meg a 18m-en, de fent jobban ment, nagyobb célvonali mindenhol. 300-330 is csak 6s körül volt az eslő mérésnél, itt már kicsivel jobb.
--------------- Run 40962 ---------------
Time 23:29 Date 21/04/2013
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 01.6
0-100 02.7
Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-18 01.8 67.3
0-201 06.5 191.9
0-402 09.9 239.7
0-1000 17.6 306.6
User range
Speed(kmh) Time(s)
0-250 10.8
0-300 16.6
0-100-0 ----
Misc
Vmax 307.6kmh
Vavg 109.0kmh
AvgLatG 0.01G
PkLatG 1.08G
PkAccelG 1.49G
PkDecelG 1.13[ Szerkesztve ]
-
a8l
aktív tag
válasz Evil Snowman #52834 üzenetére
Már nincs. Tavaly elengedtem, 6.5év után.
Igen náluk, az első volt amibe 2011-ben nagy turbót szereltek(motort már csináltak egyet előtte). Az alkatrészek nagy részét én vittem természetesen. Ezzel lett megalapozva a gtr karrierjük. 1-2 német ügyfelet vittem nekik, onnantól meg mentek mások is.Itt az a8 mérése az egyszerű alap v8-al:
Eddig ez volt a legjobb, de 100-as benyával még nem próbáltam, és tele volt a tank mindig amikor mértem. Agip98
--------------- Run 16387 ---------------
Time 22:13 Date 01/07/2014
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 01.9
0-100 04.2
Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-18 01.9 59.6
0-201 08.0 143.8
0-402 12.5 178.1
0-1000 23.0 228.6
User range
Speed(kmh) Time(s)
0-200 16.3
0-250 29.51 évvel később Auchan benzinnel:
--------------- Run 49154 ---------------
Time 23:08 Date 17/11/2015
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 01.9
0-100 04.3
Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-18 01.9 59.6
0-201 08.0 142.7
0-402 12.5 176.9
0-1000 23.1 227.8
User range
Speed(kmh) Time(s)
0-200 16.6
0-250 29.6
0-100-0 ----
Misc
Vmax 257.9kmh (Ennyinél tilt, többször is próbáltam)
Vavg 109.7kmh
AvgLatG 0.00G
PkLatG 0.60G
PkAccelG 1.14G
PkDecelG 0.70[ Szerkesztve ]
-
a8l
aktív tag
válasz Kornel #52836 üzenetére
Igen, ők. Hallok sok panaszt mostanában. Cuccot jobb ha te viszed, a szerelő és az árus külön "cég".
Nekem nem volt gondom velük, igaz nem is vettem sok mindent náluk.
Haverom most turbósít egy celica-t 192LE-s verzió autómata 2002 amerikai, ebből szeretne 300LE körül.
Kintről veszegeti a cuccokat hozzá aránylag olcsón mindent. Kíváncsi vagyok hova jut vele. -
Kornel
veterán
A cuccokat már kiszamoltam.
600k-bol meglenne minden, kipufogóval együtt.
Kintről persze.
USA-ban nagy hagyománya van a civic turbonak, vannak komplett kittek is.
140 helyett jobban hangzana a 240 ps.
Csak kérdés, hogy lenne-e itthon, aki normálisan be tudja legozni a cuccokat a UK civicbe, mert az USA sedan motortere is teljesen más. -
Evil Snowman
őstag
válasz Evil Snowman #52834 üzenetére
Na akkor bányászom elő kést. Hogyhogy elengedted a GT-R-t? Unalmas volt, vagy a család nem fért be (mondjuk ez utóbbit megértem)?
Anno gondolkodtam, hogy, ha kell nekik, akkor eladom a Pulsar-omat ők legalább szépen rendbe tudnák rakni, de aztán nem mertem megkörnyékezni őket vele.
Most éppen ezenkattogok, hogy megrendelem tőlük a YTS-hez.
-
!Overdose!
őstag
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #52841 üzenetére
Az a baj, itt még szivobol kellene turbot építeni.
A lényeg megvan, lenne emberem, aki a SW részét megírja, van kész setup is USA-bol, es tud finomhangolni is.
A kérdés az, hogy ki az aki a mechanikai részét korrekten meg tudná oldani.
(Egyedi lenne, nem jellemző az UFO turbo) -
a8l
aktív tag
válasz Evil Snowman #52839 üzenetére
Anyagi okai voltak leginkább, meg más is. Igazából utcára használhatatlan, mert hangos és kényelmetlen, esténként mentem vele néha, de az utolsó évben már alig, annak meg nincs értelme hogy itt álljon egy ilyen érték feleslegesen. Addig élveztem amig építgettem. tökéletesítettem, programoztam.
De mivel e85-el ment és egyre korlátozottabb lett a hozáfférhetősége ezért messzire nem is nagyon lehetett elindulni vele. Rengeteget evett kb 35L volt az átlag(tuning előtt is ennyit evett gyári turbóval e85-el).
Pályázni kár tönkretenni egy ilyet, bár pár alkalommal voltam vele hringen.
Tehát arra jó hogy néha menjek vele és mindenkit legyorsuljak, ez meg egy idő után unalmas. Emellett a váltóval voltak gondok, ha nem is túl sűrűn és nem is került sokba megjavítani de bosszantó volt hogy néha (2x 6.fokozat, 1x 5.)törik benne valami. A kb 3M Ft-os upgrade fokozatok is törnek néha, meg hangos is, és volt hogy a zsoltinak kellett szaladgálnia cnc-shez vele mert nem jól volt megmunkálva, közölték a gyáriak hogy csak innen meg onnan le kell szedni pár tizedet. Én még nem is panaszkodhatok mert alig volt bajom vele, igaz nem sokat ment, kb 10e km-t mentem vele 900+LE állapotban és az nem cruisingolva.
Jó árat kínált érte valaki, oda kellett adni, nem lehet eladni ezeket alapvetően. Majd egyszer talán még lesz gtr-em pár év múlva. Ja igen és a család leginkább az asszony is utálta nagyon, állandó vita volt miatta. -
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #52841 üzenetére
Te most mit vettel az accord helyett?
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #52844 üzenetére
Mercato domestico italiano = IDM = 156
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #52841 üzenetére
Nem tudom, nem ismerek senkit, de jövőre ha unatkozni fogok év elején, akkor rákérdezek.
Elérhetőségek vannak?
Futómű kész lesz, utána nincs projekt az autóval.
Akár bele is férhet jövőre. -
B-L-A-C-K
titán
-
a8l
aktív tag
válasz tboldi #52840 üzenetére
Most alig van valami, csak a8, asszony h2-je, meg az öreg laguna boltba járni.
Régebben volt mindig kabrió is, sc430, aztán a solara, tavaly pedig egy inf. g37 cabrio.
gt-r sokáig volt közel 7 évig, a D3 a8 is 9 évig, h2 előtt volt régi h2, meg volt mindkettőnknek rx400h, aztán egy rx450h, infiniti fx50s, de ez nem tetszett. Ezek előtt volt pl D2 a8-bó mindenféle évjárat, navigator, range, firebird v8, yukon, még sok amerikai mindenféle(gr csirke, concord, lhs, sts, blazer, explorer, mustang cabrio). Még régebben miután jogsim lett 95 elejétől kb 1 évig mindenféle öreg autó, pl ritmo105tc, saab900, e30bmw, 626mazda, corolla, w123, w124, w140, r19, még rengeteg mindenféle hasonló. Az első értelmesebb autóm egy Chrysler concord volt utána meg a firebird ami akkor szinte új volt 2 éves 13e miles-el, aztán a yukon 6.5td. Még volt egy rakás amire nem is emlékszem vagy csak most nem jut eszembe, de semmi érdemleges. pl egy új twingo 15éve volt fél évig, stb. -
a8l
aktív tag
válasz Evil Snowman #52847 üzenetére
Igen sokkal kényelmesebb felhasználóbarátabb, és ez a D4 már elég gyors is lett és hatalmas potenciál van benne. gyanis elég rendesen vissza van fojtva ez a motor, pl a legangyobb 420LE-t 5000-es fordulaton adja le, ami azért egy benzinmotor esetében nem túl sok, 6000-től van a piros mező, msá modellekben 6400, mindenesetre azzal hogy lenne neki adva kakao 6000-ig már 550Le-nél jár. Veszek bele egy pár RS7(vagy s8) gyári turbót(csak a kompresszor oldal nagyobb egy kicsit, kicserélem, meg kap egy downpipe-t ami a turbótól az autó aljáig lévő kipuff rendszer eleje. Az elsődleges katok mennek a levesbe, ezzel sokat javul majd a légcsere és a motortérhőmérséklet sokat csökken. Másodlagos katalizátorok meg sport kat. pl az APR downpipe kit-nél. Ez mindenképp fog kelleni hozzá, ezen kívül meg kap egy programot, az igazi az lenne mint pl az apr tuning hogy van map váltás több progi, több oktánszámú benzinhez, takarékos mód, gyári mód stb, de az sokba kerül, biztos lesz más megoldás is. S8 hátsó rendszert is felmókolok rá szerintem. Szeretném működésre bírni a gyári szelepes kipufogót. A leirás szerint az enyémben is benne vannak a csappantyúk csak más a funkciójuk 4 hengeres üzemben zárnak be félig, ha ez így van akkor az s8 hátsó részt felrakva, át lehet kódolni a működését, hogy legyen gombnyomásra illetve üzemmódváltásra sportos hang. Végcél 630-650LE 100-as benzinnel, 11s körüli 200-ra gyorsulás,ja és ne legyen a nevetséges 250-es korlát. 200-nál csak 3ezret forog(gtr 4500-öt), így tud ez menni akár 300 felett is, de legalább lehessen menni 280körül kényelmesen. Fék van ami megfogja a 21-es kerkeket, sport futóműves, sport difis és aktív kormányos, tehát az összes sport kiegészítő benne van, már csak a power hiányzik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Projektor topic
- Call of Duty: Black Ops 6
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest