Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Amúgy igen, de szerintem inkább Oktáv. A golf méretben pusztuljak meg ránézésre kisebb. Tudom minőségre meg jobb. Deakkoris
Nézegettem a francia vonalat de akkor asszony elhagy Mondjuk nem is tetszenek kimondottan az 508-asok (csak az FL, az meg drágább), a citrony C5 sem annyira szép (és öregszik), rönyó megint túl új, de a talisman tetszene (a megane is).
Mazda 6 gyönyörű de félek tőle kicsit, nem ismerem az újabbat, főleg az automatáját nem, a dízelt sem tudom mennyire örökélet, és persze az ára.
Accordból ritka a dízel automata minden földi jóval vagy pedig drágább, meg most nem akarok megint Hondát
Volverből az S60ból is csak az FL tetszik (krvadrága), a régebbi S80 meg nem én vagyok.
Mondeo: új nagyon tetszik (drága), régebbiből csak a Titanium-S (példa). Ez meg ritkább, vagy pedig ki tudja mit csináltak vele.
i40 a favorit, de a jól felszerelt ritka, vagy pedig 4 misi felett van.Magyarán igények lefele vagy pedig tejeljé paraszt Rettegek a 150k feletti futású autóktól, nem tudom megmondani miért. Ja de, mert tuti belenyúlok valami fosba és megszívom. És akkor elmegy az életkedvem is
Jaffa: Mondtam én hogy valami nem kóser, ez nem akart az M6-oson lefele-vissza 8 liternél kevesebbet enni ide a rozsdásat. Pedig a klíma is ki van lőve, csak 1-2es fokozaton megy ablak+lábra a 23 fokos ájer... Ma tankoltam, mentem házhoz meg vissza, ikea, ilyenek, olyan 7.5-8.2 körül ingázik (inkább utóbbi) a bc szerint. Kicsit nagyobb a dugó máris megint 9 lesz...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz MunezXBK #52402 üzenetére
ix35? Nem tetszik Pedig sok jót hallani róla. Meg terepjáró sem igazán kéne, inkább kombi.
KIA-t kihagytam, csak hát abból is az Optima, de túl új (drága) és van pár minőségbeli baki benne ami pl. a Hyundai-nál nincs.
Ha másra gondoltál, akkor bocsi.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz MunezXBK #52404 üzenetére
Hát talán, de inkább SUV szerű. Kicsit drágább rá a gumi. Az ix35 nem, de a Tucson nagyon tetszik, hú de nagyon tetszik. De megintcsak túl új, kereten felül van
2009-2010 körüli C merciket se merek nézni, mert vagy 200k km van bennük, vagy irreálisan drágán adják. Pedig tetszene az is nagyon.
rbalint: Naigen, én is össze tudok állítani jó kis kocsikat i40-ből, mondeobol, focusból, de 7-9 misi alatt nem áll meg egyik sem. És még nem annyira tuti a meló, hogy beugorjak egy 3-5 éves futamidőbe.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qtya123
őstag
Bakker, azt hittem az E46 masszívabb ennél: [link]
(azt írják, hogy a Seatot egy 82 éves papa vezette, szemben a forgalommal...)Durva, hogy a BMW eleje gyakorlatilag megsemmisült az utastérrel egyetemben (mondjuk a Seatos is meghalt).
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #52407 üzenetére
Passz, de normális olaj, amilyen kell bele.
Kornél: Nem automata, bukó. És 4,9ér már van a fentebb felsorolt autókból 2-3 éves majdnem fullos példány (i40-ből például találok -ha mondjuk mobilen is- ilyet).
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #52413 üzenetére
Erre van a gyűrődési zóna.
F1-ben is túléltek már pár 10G lassulást a srácok.
[link][ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #52413 üzenetére
Erre gondoltam én is azzal, hogy ha elég nehéz az egyik jármű, elméleti síkon legalább az abban ülő(k) túlélhetik. Persze kérdés, hogy egy ilyen ütközésnél mekkora különbség kéne arányaiban.
bajnokpityu: megerősítem, hogy az i40-eken jobban látszik a kor.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #52414 üzenetére
"a legnagyobb, amit túléltek, 178 G volt: a brit David Purley kocsija az 1977-es silverstone-i futamon 173 kilométer/óráról nullára 66 centiméteren belül lassult le.
A versenyzőnek, aki négy évvel korábban hiába próbálta megmenteni tragikusan meghalt társát, Roger Williamsont, rengeteg csontja eltörött, belső szervei is sérültek. Túlélte viszont, és felépült, alsóbb kategóriákban újra indult is"
-
Richard!
addikt
2.4 A4-be milyen olajat javasoltok? Előző cserekor 10W-40-et töltöttek bele, nyilván azért, mert ette az 5W-30-at (szerintem).
Ma kezdődik életed háralévő része
-
rbalint88
addikt
válasz Richard! #52418 üzenetére
megpróbálkoznék egy középkategóriás 5W40-nel, mondjuk egy mannol extreme vagy ilyesmi. figyelni mennyit eszik.
egyébként az olajfogyasztás általában meleg oldali probléma, nekem a csipszes 1.8T a 10W40-et kurvára ette (ilyen 1l/1000km szinten), a 10W60-ból meg semmit. -
rbalint88
addikt
válasz Richard! #52420 üzenetére
Gyari eloiras 5w30 v 5w40. Vastagabb olajjal jaratni csak motorkinzas. Hosszu tavon koptatja a motort.
Keverni nem kevernem, viszont mielobb cserelnem belevalora. Ha meg nagyon eszi, meg kell nezni mi a baja.
Esetleg ki lehetne probalni a motul 5w50-t, de az kurva draga olaj.Ez a mindenbe 10w40 toltes nem tudom mikor es miert rogzult a szerelok fejeben, de furcsa, hogy tolunk fejletteb autos kulturakban is van ilyan kattanas.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz rbalint88 #52395 üzenetére
Rengeteg ilyen van fent, alin is van, az szallit mo. -ra. Van visszapillantos kijelzos (akkora feluleten nem gaz a felbontas, bar esznel kell lenni), vagy kulon kijelzos szett is. Nekem ugye bent van a 6.2"-es fej, azon megy. De ha nincs ilyen en csak pittyogos radart vennek, az lesz a Merciben is. Allithato a dolese amugy.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz z123456789 #52424 üzenetére
Aki a nyári kánikulában is folyamat nyélgázon jár valami turbós vassal, annak azért jól jöhet, nehogy elforrjon az olaj
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
rbalint88
addikt
válasz Richard! #52422 üzenetére
akkor 5w40 mannol, az legalább óccsó, lehet vele 2T-ben is járni
aero: a püttyögőssel az a baj, hogy annyira pontosan be tudok állni magamtól is, a kamera az igazán centizős parkolásokhoz kellene.
z123456789: rosszat nem tesz az autóval, ha a melegoldali hőtűrése nagyobb az olajnak az előírtnál.
Skillet: alfa 2.0 jts (Szívó direkt befecsis) motorjához is 10w60 a gyári előírás és rá is baszol, ha nem tartod be. oké, azzal a motorral általában amúgy is, de 10w40 olajjal tetézed a bajt
-
Kornel
veterán
-
máyköl
veterán
Ha már olaj:
2002 Fabia 1.4MPI -be milyen olajat vegyek?
Eneos 5W40? -
Kornel
veterán
válasz máyköl #52431 üzenetére
Nagy a hype az eneos körül.
De szerintem semmivel nem jobb, mint bármi más.
A sustina HTHS viszkozitasa gyenge, nem bírja az extrém terhelést.
A sima prémium hyper meg egy átlagos normál olaj, normál felhasználásra, közepes áron.
Én azt mondom, nem az olaj márkája a fontos, hanem hogy ne legyen hamis, es tudja a gepkonyvben leirtakat, ha ez megvan, akkor lehet finomítani a keresést az olajok adatlapjainkak összehasonlításával, ha van rá pár napod, biztosan elleszel vele addig 😁 -
nagyúr
válasz Kornel #52430 üzenetére
A sustina eleve egy olyan olaj amit jobban szeretnek enni a motorok, nekem is csipeget par decit 10k km alatt belole a civic, runnernek is a hrv. Szerintem belefer, ha nem literekrol van szo.
A sustina hidegjaratra van tudtommal kihegyezve. Swift sportba mondjuk valoban nem azt ontenem vagy egy corolla TS-be, typeR-be sem. Viszont egy hetkoznapibb autoba, ami azert toredek reszt megy 5500rpm felett, boven jo.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #52435 üzenetére
Miért védene jobban?
A marketing anyagban olvasható maszlagokon kívüli válaszra várok 😉Ja és azt említettem már, hogy a sustina nem bírta a folyamatos nagy terhelést a Swift sportban, égett olajszag után nem csak csipegette, hanem zabalta.
LM top tec 4300-ra váltás megtette a hatását, ugyanigy hajtva se jött elő hasonló probléma.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #52439 üzenetére
Ez sem feltétlenül igaz.
Adatlapot kell nézni, onnan kiderül, hogy melyik higabb hidegen.Tboy: a tobbibe biztosan van kén?
-
B-L-A-C-K
titán
Az ugye rális hogy hidegben városban, kisebb távokon többet eszik a kocsi, mintha nem lenne hideg, és hosszabb távokat tennék meg városban.
Csak mert most 8.3-et kajált az Insi ilyen használattal, mikor nem volt hideg és viszonylag hosszabb utakat tettem meg a városban jóval kevesebb volt.
-
K Norbi
addikt
De durva [link]
-
Mittu88
senior tag
Sziasztok!
Adott egy 2004-es benzines ford focus cirka 230 000 km-rel. Édesapámtól vettem kb. 1 éve, előtte 2 éves korától nála volt. Amikor a napokban kérdeztem, hogy a fékrendszer volt-e javítva, karbantartva, azt mondta egyszer már cserélték a fékbetéteket, aztán ENNYI!
Az oké, hogy Ő se, én se vagyunk azok a sokat fékezős típusok, meg ha fékezünk is, finoman (nyilván ahogy a helyzet engedi...), de mintha nekem jónak tűnne még a rendszer.
Mi a véleményetek? Jó ez még, vagy cserés?
A fékbetét mintha nem egyenletesen lenne kopva, az mennyire gáz?
Mikor kell egyáltalán cserélni? A neten 30-50e km-t írnak betétre, 70-100-at féktárcsára.
Nyikorgó hangot nem hallok fékezéskor.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest