Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [bobalazs:] RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [CPT.Pirk:] "Fényhűtés" ciksorozat (tuningnet.hu)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Declare
őstag
Nekem megy normalisan adblockkal is
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Tegnap egyik kolléga vitt egy régebbi (2. generáció, facelift előtti) 1.4-es benzines Focus-al. Hát, furcsa volt a Civic után. Ülések nekem nem jöttek be és a beltér is kellemetlennek (anyagminőség, forma szempontjából) érződött számomra a Civic után. Mondjuk azért összeszerelés terén nincs szégyenkezni valója a fókának szerintem, olyan szempontból megnyert a Civichez képest. Viszont pályán 130-nál 4000-es fordulaton dolgozott a motor, ha jól láttam. Ennek ellenére, vagy az újdonság varázsa miatt, vagy csak azért, mert tényleg így van, halkabbnak éreztem, mint a Civicet. Lehetséges, hogy jól hallottam volna?
Egyébként hahu nálam is rendben van Chrome alatt adblock-al.
[ Szerkesztve ]
A civic futóműzajos, azaz hallani az utat meg a gumit, sokkal jobban, mint más autókban. Bár nem hiszem, hogy egy 1.4-es 4000-en halkabb lenne, mint egy 1.8-as 3500on. Aztán meg lehet, hogy mégis.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
De legalább kényelmesek az ülések hosszútávon jól fogyaszt
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Ja, akárhogy is küzdök, újabban nem tudom 7.0 liter/100 km fölé vinni, de általában 6.9 liter/100 km-t látok.
(#52753) Tsebacsi: Akkor nem egyedi az érzés. Ez ellen egyébként mit lehetne konkrétan tenni? Néztem hangszigeteléssel kapcsolatos opciókat, de egyelőre nem akarnék pár 100e Hufos tételt, meg beltér szétbombázást emiatt. Kerékívbe plasti dip mennyire lenne jó ötlet? Egyébként jó ez a Civic, de ilyen téren a 2-3 generációval korábbi autókra emlékeztet.
Egyébként miért ment offba, autós topikban vagyunk, nem? Vagy ez enyhe utalás lenne a Civic, illetve az "autó" fogalom kapcsolatára?
[ Szerkesztve ]
z123456789
addikt
Akkor nem tudom. Nekem csak kikapcs után megy. De most néztem meg megint. Ha nem vagyok bejelentkezve chrome-ba, akkor meg megy adblockal is. Rohad el!
Sokat panaszkodok a civicre, gondoltam offba rakom nehogy megszóljanak.
Kornél már filózott a csendbe tételén, de felesleges, utólagos megoldás nincs ami jó is lenne, úgy emlékszem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
bajnokpityu
félisten
esetleg nem lehet, h annyira halk, hogy semmi más szokásos zaj nincs, ezért hallani hangosnak? a vitara pl ilyen.110ig az egyetlen komolyabb zajforrás a gumi. utána erősödik fel a szélzaj.
Declare:nem röhög, de tényleg... akár ez is lehet.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Declare
őstag
Annyira halk, hogy az már hangos
[ Szerkesztve ]
Pályatempónál egy Dízel 1.6TDCI focus halkabb nála. Nemtudom, nem zajos a benzinmotor annyira, de a zajszigetelése szerintem ezen a téren (futómű felől) hiányosabb.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
bajnokpityu
félisten
akkor tényleg hangos. a kókusz nem kifejezetten halk még benzines esetén se.
attól a vw halkabb, a vitara meg ettól is csöndesebb.
accord kellett volna, látod. én megmondtam, nagyon nem állom az ufo civicet, mióta venni akartunk.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
BigBlackDog
veterán
Na jó, eladom a pcsába, veszek inkább egy Fordot akkor meg egy Volvot még a végén...
[ Szerkesztve ]
Egyébként nem értem ezt a Focus mániát sokaknál. Ugyanazt a technikát megkapod sokkal minőségibb köntösben Volvo logóval az elején (C30/S40/V50), még csak nem is mondanám sokkal drágábbnak.
"Less but better" - Dieter Rams
B-L-A-C-K
titán
Pedig tervebe volt kocsi csere nem?
Land
veterán
Kedden vettünk kocsit, csak még nem publikáltam. Nincs róla fotóm.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
B-L-A-C-K
titán
Na grat, majd várom a publikálást...
Qru
MODERÁTOR
Skoda vs VW detto. Volt/van Skodánk és VW is, nagyon nem egy liga a kettő.
#nincsbennetarcsi
kalmanchris
tag
Haver ufóján hangszigeteltük a padlót és az ajtókat. Én nem éreztem változást.
Tulaj a pénztárcáján biztos.
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
A kerekjarokat lehet szigetelni futomuzaj ellen(kivul-belul). Igazabol ez az egy amit hatekonyan lehet csillapitani.
BigBlackDog
veterán
Ezzel kapcsolatban esetleg van tapasztalatod, vagy bármi bővebb infód?
(#52771) molnarpeter válasza z123456789 (#52724) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Puhább: jobban és könnyebben felveszi a csavar és a teknő egyenetlenségeit, biztosabb a jó tömítés. Könnyebb megkülönböztetés: brit tudósok 30 év alátétei között 725%-kal egyszerűbb eldönteni, melyik miből van, ha nincs közte alu, csak réz és vas/acél
BigBlackDog: ha fémre fújod belül, akkor inkább rücsi (Dinitrol), nem plastidip
[ Szerkesztve ]
(#52772) BigBlackDog válasza molnarpeter (#52771) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Első körben a letisztított, műanyag kerékdob belső felére gondoltam. Bár kérdés, hogy mennyire lenne tartós. Bár
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
Az egyik ismeros csinalta meg az autojan a kerekjarati ivet bitumenlapokkal. Ott tenyleg hallhato volt a kulonbseg. Igaz o kivulre(ezt mondjuk en nem tennem) es belulre is ragasztott.
Viszont tavasszal megcsinalom a kerekjarati iveket kivulrol STP liquid golddal, amirol nagyon jokat olvasni. Ezt meg lehet kiegeszitem a kerekjaratok belso szigetelesevel, bar oda en nem sima bitumenlapot akarok tenni, hanem a Noiseblock Premiumot.
A korabbi skodamat szigeteltettem motorzaj ellen. Az egesz tuzfal be lett boritva STP silverrel, de nem sok mindent hozott, ha egyaltalan...
A szelzaj ellen mar lattam olyat hogy az (haz)ablaknal hasznalt szigeteloket ragasztottak korbe az ajtokat. Viszont ezek nem birjak tul sokaig a strapat es benan is nez ki a kocsiban.
Az igazsag az hogy a motor es szelzaj ellen nincs igazan hatasos utolagos vedelem. A motorzaj szigetelesehez sok gyarto dupla tuzfalat hasznal es a szellozorendszert/kabelatvezeteseket a tuzfalon is ugy kell megtervezni.
A szelzaj ellen pedig dupla /(csillapito)foliazott uveget es duplakamras tomiteseket hasznalnak. Ezen kivul ugye megfeleloen kell megtervezni az egesz karosszeriat, pl ne futyoljon a tukor stb...
Aztan ott van meg az, hogy van nehany zaj amit siman csak elhangolnak olyan tartomanyba amire nem erzekeny a ful... Ezeket utolag nagyon kis aranyban es/vagy nagyon dragan lehet reprodukalni.
[ Szerkesztve ]
trassher
addikt
Az autószerelő szerintem autószerelő és nem beszerző. 5 perc alatt nulla ismeretséggel a neten nagyságrendekkel jobb árakat talál az ember mint amit a szerelő mond neki. Cromax, fékmester, kovács autó, stb. Mikor ma már a tesco-ból neten vásárolnak be az emberek miért épp az autóalkatrész lenne kivétel?
Keressen rajta, nem sajnálom tőle de ha én jobb áron tudom beszerezni az alkatrészt akkor ne húzza a száját, hogy hozott alkatrészt nem szerel be. Lehet ezt korrekt módon is intézni ahogy egy helybéli ismerős szerelő. Felhívtam, hogy lambdaszondát kellene cserélni, mikor tudom vinni az autót. Mondta megnézi mennyi a szonda. Erre válaszoltam, hogy az már itt van a kesztyűtartóban. Kerek perec megmondta, hogy ismerjük már egymást 100 éve de azok élveznek elsőbbséget akik náluk vásárolják az alkatrészt. Mondtam neki, hogy ez így szerintem korrekt és nincs sértődés. Na az ő részéről megértem ezt mert nekik a 6 állásos műhely mellett ott van már 20 éve a saját autósboltjuk is.
Redmi Note 7
Declare
őstag
Ertem amit mondasz, de nem ertek vele egyet.
En ha szerelö lennek biztosan nem dolgoznek hozott anyagbol. Jo pelda ez a vezerles csere. Ha azt mondod, hogy belekontarkodsz a munkajaba, akkor ok, odaviszed a valamit es megbizod, hogy szerelje be. Ö megteszi. Nem bele valo, tönkremegy a kocsi? Hat legközelebb vagy bizd szakemberre a dolgot es utanna teljes joggal mehetsz reklamalni. Itt az emberünk odavitte a sz@r alkatreszt es megbizta, hogy szerelje be. Tanacsadas nem szerepel a szamlan....beszereles. Beszerelte? Be.
Jo, megbeszeltük, hogy egy jo szerelö alapos es feltünik neki, hogy ez nem lesz jo....de ha kisarkitjuk a dolgot? Nem volt szaktanacsadas.
Legyen egy egyszerübb eset. Olajcsere. Viszel valami rossz olajat es megbizod a szerelöt, hogy cserelje ki a kocsiban. Akkor ha baja lesz a motornak, mert nem belevalo az olaj, akkor ki a hibas?
B-L-A-C-K
titán
Eleve már az nem mondható szerelőnek aki olyan alkatrész tesz bele a kocsiba ami nem is bele való, attól függetlenül hogy megkéred rá.
a8l
aktív tag
A legtöbb ember nem viszi az alkatrészt a szerelőhöz, mert úgysem ért hozzá mit kell venni.
De akinek van egy kis kapcsolata vagy kedve utánajárni az miért ne vihetné.
Én még az audi szervizbe is viszem az olajat a garis autóhoz, mert pofátlanságnak tartom hogy 7ezer Ft-ot számolnak literenként ami máshol 2ezer és kell belőle 8-9liter. Lemásolják a számláját az olajnak, meg ráírják a számlára, de nem tudják megtagadni a garit emiatt mert eredetit veszek, nekik kéne bizonyítani hogy szar olaj miatt ment tönkre. Más alkatrészt(pl szűrőket ) nem engedik a garis autóhoz, pedig azt is sokkal olcsóbban meg tudnám venni. Keresnek így is eleget, az eddigi két inspekciós szerviz 200ezer volt, aztán kb nem sok mindent csinálnak. Ha más autóról van szó akkor meg fel sem merül hogy nem én viszem a cuccot hozzá. Van 48%kedvezményes unix kártyám, akkor nyilván nem fogom kétszer annyiért megvenni a szerelőtől ugyan azt. Volt vezérléscsere egy Toyota kabrió v6-oson, megvettem mindent, odavittem 2-3 óra alatt megcsinálták, fizettem 15ezret és ennyi. Amit tudok meg itthon megcsinálok. Eddig olajat nem szerettem cserélni, de már azt is én fogom az olyan autókon amit nem kell márkaszervizbe hordani.
Hummerbe is lecseréltem pikk pakk tavasszal, nem volt nagy szívás. Szerelő 4ezerért cserélte eddig ami nem sok, de elmenni hozzá, alig fér be a garázsába, szívás ott a szűk helyen szarakodni vele. Egyedül szűrőt volt nehéz találni hozzá, de vettem két félét unixba az egyik jó volt a másikat visszavittem.
A8-ba is simán lecserélném ha nem kéne a szervizkönyv miatt márkaszervizbe hordani. Lagunába meg nem kérdés hogy én fogom, már meg is vettem mindent. Attól nem lesz jobb egy olajcsere hogy szervizben csinálják vagy bármilyen más javítás. Ha valaki ért hozzá valamennyire akkor pontosan ugyanolyan jól lehet otthon is szervizelni egy autót mintha szervízbe hordaná.
trassher
addikt
Az a vezérléscsere egy röhej amiről a linkelt cikkben szó van. Többek között Mágus is leírta, hogy 2-szer át kell fordítani a főtengelyt. Ha a cikkben szereplő szerelő ezt megtette volna egyből kiderül, hogy az a szett nem az adott motorhoz való.
Az olaj megint egy érdekes kérdéskör. Itthon letudja azzal a szerelő, hogy 10w40 kell bele aztán a tulaj csodálkozik téli reggelen, hogy úgy kelepel a motor mintha elbújt volna benne egy gólya.
Redmi Note 7
Declare
őstag
TV t is ugy veszel, hogy beallitasz egy marek csavarral, kabellel, meg kijelzövel a Panasonic gyarba es megmondod, hogy ezeket szereljek mar össze Neked?
Ha valamit magadnak megcsinalsz, az egy mas teszta. Te vetted, szerelted, szived joga. Ez a viszem az A8 ast a markaszervizbe es viszem hozza az olajat, hat azert ez nekem nagyon meredek
Amugy ezt Te csak azert tudod megtenni, mert van ismerettsegged a szervizbe valoszinüleg, normal esetben elhajtanak mint a szel. Alap esetben a szervizbe sem mehetsz be, nemhogy viszed a cuccokat.
(#52776) B-L-A-C-K a szerelö nem jo es legkevesbe sem jo fej ez teny. En nem erröl beszeltem
(#52779) trassher ugyan az mint Black-nek. A vezerles csere, amiatt, amit Magus irt, nyilvan egy bonyolult kerdes...de az alap akkor is ugyan az. Milyen szolgaltatast veszel igenybe? Ha szigoruan nezzük, abba nem tartozik bele a "vevö altal hozott alkatresz megvizsgalasa", meg a "szaktanacsadas a vevönek, hogy jo alkatreszt hozzon". Szerintem
Ettöl meg teny, hogy egy jo szerelö, meg egy jofej szerelö nem igy jar el es nem igy all az ügyfelhez. Ez nem vitatema.
[ Szerkesztve ]
Richard!
addikt
A8-at hajtasz és pár ezer forint miatt fillérbaszóskodsz? Vicces
Ma kezdődik életed hátralevő része!
z123456789
addikt
Haha-hammer!
Te tényleg nem szarral gurítasz!
Attól függetlenül egyet értek veled. Nagyon sok helyen idehaza vérszemet kapnak az emberek. A suzukist is képesek lehúzni, hát ha még meglátnak egy prémium típussal. Értem miről beszélsz.
Pláne, ha még egy kis érdeklődés is fűz a dologhoz. Én speciel szívesen csinálom az olajcserét is. Sőt, még tankolni is szívesen tankolok. A fizetés már más kérdés.
[ Szerkesztve ]
bajnokpityu
félisten
sztem inkább azzal van a baj, h milyen fos olajakért kérnek irreális pénzt a VW csoport szervizeiben (tisztelt a kivételnek), és még abban se lehet az ember biztos, hogy tényleg ki is cserélik, szűrőstül, leeresztő csavarostul. de a számlán azért ez mindig szerepelt nálam is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
a8l
aktív tag
Azért mert a8-am miért kéne kidobálni 100ezreket lehúzásra, azzal menőbb lenne?
18 éve járok abba a szervízbe a8-asokkal, legtöbbször ugyanaz a szerelő nyúl az autómhoz 18 éve. Mindig vittem az olajat és mindig ott állok az autó mellett mert szeretném látni hogy minden meg van csinálva ahogy annak lennie kell. Ebből volt pár vita, hogy nem lehet nézni közben, de nem engedek ebből és elfogadták már régen hgy én bizony ott fogom nézni. Amúgy a szerelővel jóban vagyok maszekban is csináltattam már vele otthon. Egyszer hagytam magára a kocsit még a régit, és mire visszaértem be volt nyomva az egyik park sensor. Nagyon régen 98-ban az első a8-at meg ott kellet hagyni 1 napra , mentem érte és be volt törve(pókhálósodva) a bal első ablak.
Nemsokára megyek be mert van egy kis garis nyűgöm, kiváncsi vagyok hogy állnak hozzá.
Eddig is volt újkora óta, de addig nem akartam szólni amig nem tudom mi a pontos baja, de hála egy amerikai audis fórumnak, már a pontos diagnózissal megyek így megvan mit kell cserélni. Ez az új gen D4 már egészen megbízható, eddig kb semmi baja nem volt már lassan 3 éve. D3 meg úgy kezdte hogy 3e km-nél felrobbant a klímakompersszor.
Lexus szervizbe sose vittem olajat, mert annyira olcsó volt, az egész időszakos szerviz 30ezer ft mindennel együtt egy rx400h vagy sc430 esetén, nincs értelme bármit is vinni. (azért néztem hogy bele is kerülnek a dolgok)
[ Szerkesztve ]
+1
-v-
addikt
ugyanaz a szerelő nyúl az autómhoz 18 éve (...) a szerelővel jóban vagyok (...) mindig ott állok az autó mellett mert szeretném látni hogy minden meg van csinálva
Na, még kész szerencse, hogy 18 éve ismered, meg jóban is vagytok, látom megbízol benne!
brumi1024
veterán
Mi baja? Csak kíváncsiság, ha publikus.
(#52786) [rvilike]:
[ Szerkesztve ]
a8l
aktív tag
Van egy kis vibráció 1000 és 3000 fordulaton, nem vészes, de azért engem zavar.
[link]
Ezt végigolvastam, kinyomtattam van egy szerviz számla is benne leírással.
A flexicső okozza alapvetően a problémát.
Jövőre szeretném tuningolni, és előtte azt akarom hogy minden kis apróság meg legyen csinálva gariban, mert tuána valószínű már elutasítják ha flash-elve lesz az ecu.
Ezen kívül a vezető ülés kicsit nyüszög nagyon ritkán, erre is rájöttem hogy a sínbe előre hátra van egy kis játéka és akkor ad ki hangot ha tologatom kézzel előre hátra, pár mm talán fél cm-t mozdul, lehet csak meglazult valami, esetleg zsírozni kell, oldják meg.
(#52786) [rvilike]: Megbízok benne, de akkor is szeretem látni hogy mi történik az autó körül.
Olyan már volt hogy fékolajcserénél rajta hagyta a féknyergen a villáskulcsot ami kb 1cm-re volt a gumitól, hazajöttem vele kb 180-al is néha, és ott volt még. Szóval nem árt figyelni, meg közben nézem mit csinál, elmondja mi hogy jön szét, hogy kell összerakni, a praktikákat amivel akár én is meg tudom csinálni.
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
Jo hogy nem nekem kellett ezt leirnom
(#52783) bajnokpityu vw, audi markaszervizekkel kapcsolatban hajmeresztö storyjaim vannak elsö kezböl....de ugyan ilyen van bmw re is....markaszerviz, csak a garancia altt, csak amig muszaj, soha többet.
(#52784) a8l 100 ezreket? Egy olajcserenel? Max par ezerröl 10 ezerröl van szo, ami eltörpül az auto egyeb költsegei mellett Az egesz ugy ahogy van, amiket irsz, az nekem total nonszensz De nem itelkezes ez, az egyik oldalrol megertem, a masikrol nem. Ha ilyen kategoriaju autoval jarok, akkor azt tudom mivel jar, illetve olyan autoval jarok, amiknek a költsegei nem aggasztanak. Az A8 al jarok, de en cserelem az olajat a szakszervizes haverral a garazsomban....de mondom, ok, nem itelkezem, csak nekem fura
(#52786) [rvilike] +1
[ Szerkesztve ]
Richard!
addikt
Hát nna, de egyből ez jut az ember eszébe nem??
Ma kezdődik életed hátralevő része!
bobooo
addikt
+1, fater Audijában a hűtőt cserélték ki, bent hagytak egy szervízlámpát a lökhárító környékén majd mikor először állt patka felé (nem fekudt rá a kocsi orra meg semmi) szépen a szervízlámpa valahogy beakadt és csak izomból, motort jól felpörgetve tudott lejönni róla. Persze mondanom se kell, hogy a lökhárító azonnal szakadt is le ..
a8l
aktív tag
Kb 50ezer alkalmanként, én nem szeretnék ennyit náluk hagyni ha nem gond.
Vannak horror lehúzások azért náluk is, de amig engem nem érint addig nem zavar. BMW szerviz se jobb sőt. Nekem eddig a lexus-nál volt csak jó tapasztalatom, bementem 30ezer ft kb egy szerviz olajjal szűrővel és mindez 1 óra alatt kész, az audinál meg a fél napomat elbaszom vele.
A térképet is magamnak frissítem, azért is felszámolnának 100ezret kb., akkor ez még cikibb?
Minden fent van a neten, és meg tudom csinálni magamnak ingyen. A magyar nyelvet nem sikerült rátöltenem, azt feladtam.
Integrale
veterán
Nem ciki, sőt, szerintem azért mert valakinek telik egy A8-ra, még nem kell, hogy kidobja a pénzt az ablakon, valószínűleg ezért is van rá keret.
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
VW szerviz botrány, előre félek ha le kell adnom mit barmolnak szét rajta megint. Nem ritka, hogy a jó alkatrészeket kicserélik szarra... Az áraikról nem is beszélve. 100k-ért cseréltek 1db lengéscsillapítót. Köszi...
Olajcsere az ódiban: Nekem is fura az ilyesmi... de pl ma is láttam egy Cayenne-t nyárigumival.
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Sehol nem írta, hogy a garázsban cserélték le az olajat az A8-ban.
"Bad reklám is reklám too"
Declare
őstag
Dehogy ciki...ezt irtam is, nem itelkezem. Csak furcsa. Pont azok miatt, amit leirtal. Fel napjaidat töltötöd szervizekben, a kis olajos kannadat szorongatva az autod mellett toporogva, meg a garazsodba bütykölöd, lögybölöd az olajt....50 ezer forintert? Miközben A8 al jarsz? Nekem ez nonszensz, de mondom tenyleg csak ennyi.
Viszont lehet persze, hogy ebben talalsz meg valamit, vagy nem tudom....azert mondom, nem itelkzem.
Peace
(#52795) Integrale: "Amúgy a szerelővel jóban vagyok maszekban is csináltattam már vele otthon." En mondjuk alapbol autoszerelesre gondoltam, bar nyilvan a kiragadott mondatbol ez nem derül ki (no flame pls, magas labda volt )
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Lehet, hogy csak ki kellett kormolni vagy izzócsere, bármi lehetett.
"Bad reklám is reklám too"
Jajj, ne legyünk már ennyire tipikus magyarok. Azért, mert valakinek telik A8-ra, miért ne nézhetné meg, hogy mire mennyit költ és ahol tudja ott megfogja a pénzt.
Ha szemét lennék, akkor azt mondanám, hogy lehet neki pont ezért van A8-a neked meg nem.
Vigyünk/ne vigyünk alkatrészt a szakinak témához meg annyit, hogy amíg a lehetőségeim engedik és 65% vagy a feletti kedvezménnyel jutok az alkatrészhez addig vinni fogom a szakihoz. Mondjuk annyi tartás mindig volt benne, hogy mondtam neki, hogy a munkadíjat még megtoldom 10-15 ronggyal, mert én vittem az cuccokat. Még így pluszba jövök ki, mintha ő venné.
FIREBLADE78
addikt
Vadi új, augusztus végén vettük. Habár már használt.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Richard!
addikt
Az a tipikus magyar, amit ő csinál. A Focusomat mindig márkaszervizben csináltattam, pedig vihettem volna maszekhoz is... Tudom nem egy liga, de ugyanaz a példa.
Ha szemét lennék, akkor azt mondanám, ha telne rá, sem A8-at vennék
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care