Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kornel
veterán
Splash nagyatlaga sincs 6,5 liter.
Ahhoz képest ez 200 kg-al konyebb, arányaiban pedig ugyanaz az autó, bőven 6 liter alatt, de inkább 5,5 körül lesz a nagyatlaga a valóságban is.
A sulycsokkentesnek köszönhetően így ezek szerint még a szivoban is van tartalék 😉
Rbalint: 1.4T kéne a GTI-be, kicsit megultetve, kemény gép lenne 😂
Nekem nagyon bejön a formája, ezzel a mild-hibriddel szuper városi gép lenne egy autópályás csatahajó mellé. Kéne.
Kornel
veterán
Pont ennyi, semmi több.
Bár szerintem a SHVS max. 1-2 decit jelent mínuszban a fogyasztáson, azt is csak városban, nem éri meg (a baleno arlista alapján) a plussz 400k-t a gyujtasgenerator.
Sima 1.2 se kajal a 800kg-os kaszniban.
pit stop
addikt
Szerintem elejét szokni kell, de az még jó is formailag - modern és jól el van találva.
A hátulját viszont mint ha egy 20 évvel ezelőtti rosszabbul sikerült kocsiról emelték volna át... Nekem ez nagy kontraszt.
Belső tér ötletes, de tippre csak elől lehet elférni. Hátsó tologatható pad mindegyik autóba kéne. Viszont ha beülnek hátra is, akkor fogyasztás sem ennyi lesz
+: Örülünk most, hogy Japán, de aztán alkatrészárakban is meglátszik majd szvsz.
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
MunezXBK
nagyúr
EQMontoya
veterán
Ez tökjó, csak reménykedem, hogy amikor magyar Józsi megveszi majd 10 év és 610.000 160.000km után, akkor nem engedik majd vele közútra.
Szkeptikus vagyok, a mostani Merci fényszórók is botrányosan szarok.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
EQMontoya
veterán
Ilyenkor türelmesen meg kell várni, hogy kitolasson. Nyugodtan lehet közben feltűnően ásítani, telefonhívást kezdeményezni, stb.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Botrány ótvar. Nem hiszem, hogy itthon túl sokat eladnak majd belőle...
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
dafuq
(#51810) molnarpeter válasza BigBlackDog (#51788) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Kicsit olyan az eleje, mint a Polo&Q2 hátulja
bobooo
addikt
Na sziasztok,
Mostmár jogos tagja lehetek a topicnak egy 2001es vw passat 1,9 tdi variantet örököltem családból. Kozmetikai bajai bőven vannak, de azokat szép lassan majd megcsinálgatom [kép]
Kérdés: a jobb első fényszóró elég botrányos állapotban van. Szerintetek elég neki egy políroztatás (ha igen akkor hol érdemes szerintetek?) vagy inkább új fényszóró? [kép2]
[ Szerkesztve ]
trassher
addikt
Fateromnak az ignis helyett ez az ignis tökéletes lenne. Pályára sosem megy csak főúton oda meg bőven elég ez is. Évi 30-35K km-t autózik de annyira nem érdekli semmilyen szinten, hogy a dízel nem való neki. Ebben is épp akkor cserélteti le az olajat amikor a szerelőnél jár vagy én szólok neki. Kíváncsi leszek lesz e olyan strapabíró mint az első ignis 1.3-as motorja.
Redmi Note 7
Kornel
veterán
Miért ne lenne olyan strapabíró?
2008 óra fut a splashekben, az új swiftekben, és most már a balenokban is ez a motor.
Nekem sokkal jobban bejött, mint az M13A, volt mindkettőm.
rbalint88
addikt
Hosszu tavra erdemes venni egy egyseges parat, de ha a bal eleje nemreg volt cserelve, eleg egy jobbos. Gyari hella se veszelyes, 30k korul megvan.
MunezXBK
nagyúr
Elég a polír neki, no para.
trassher
addikt
Egy tesztvezetésre tuti elcipelem majd az öreget ha lesz rá lehetőség. A mostani autójában 353K van, természetesen gyári lánc és olyan hangja van mint egy újnak. Nézegettem és próbáltam a vitara-t is de az nagy lenne neki.
Redmi Note 7
bobooo
addikt
Van vmi jó helyetek/tapasztalat, hogy hova vigyem?
Kornel
veterán
Akkor ez tökéletes lesz neki
Legalább fiatalodik kicsit az autótól 😂
Egyébként a k12-ben is örök élet a lánc.
Igaz ez már nem szereti a 10w40-et, 0w20 vagy nagyon max. 5w30 való bele.
trassher
addikt
Még csak az kéne, hogy fiatalodjon. Múltkor nem hitték el, hogy a fia vagyok mert hogyan is lehetne neki 26 éves fia mikor 43 éves. Erre csak annyit mondtam, hogy januárban lesz 57. Valamilyen nem harsány színben jó is lenne neki.
Redmi Note 7
MunezXBK
nagyúr
Kicsee-nek írj, mondd, hogy én küldtelek.
Magnum_
nagyúr
Segitsetek pls, to be on the safe side...
ez az akksi J+ ugye?
Koszi elore is.
ezt szeretnem a heten megvenni.
I humbly and respectfully decline™
MunezXBK
nagyúr
Magnum_
nagyúr
Tehat az automban levo J+.
Koszi.
I humbly and respectfully decline™
brumi1024
veterán
Sokaktól láttuk már ezt, de sehol nincs még engedélyezve/gyártásba adva.
(#51788) BigBlackDog: Látható, mi volt a kiindulási alap, szerintem szörnyű. Az pedig továbbra is vicces, hogy rengeteg gyártónál 2016-ban sem egyértelmű a 4 automata ablak. Annyira faék filléres technika...
(#51826) roberto211: Csak az aktuális távolkeleti design nyelv Európában nem túlzottan sikeres a nagy tömegeknél az utóbbi időben. Lásd új Hondák pl.
[ Szerkesztve ]
Qtya123
őstag
Szerintem sem lesz akkora sikere itthon, mint mondjuk egy Vitarának.
Rondaságban túltesz a Splashen és a Balenon is.
roberto211
őstag
"Rondaságban túltesz a Splashen és a Balenon is"
Ez megint csak egy olyan dolog ami szubjektív.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Magnum_
nagyúr
Nalam az automata ablak (mint az automata zaras elindulasnal) beallitas kerdese (obd-n keresztul)
I humbly and respectfully decline™
brumi1024
veterán
Persze, mert ha még extraként adják el akkor is drágább lenne új ajtóbeli komfortvezérlőt tervezni és rá a gyártást felkészíteni.
Magnum_
nagyúr
Viszont volt egy renaultom (tudom-tudom, nem sokaig volt meg, ne oljetek), azon magam tudtam ki-be kapcsolni ezeket. Szimpatikusabb volt
Roberto: igen, szubjektiv. De a sajat velenyet kozolte. Azt pedig megteheti. Meg akkor is, ha nem ertesz egyet
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
K Norbi
addikt
Ez nagy jó cucc, ugyanez van nekem is. [link]
Erre figyelj tetején jobb felül találod. [link]
Az első szám az évet jelöli, 5, a második betű a hónapokat, A-január,B-Február és így tovább.
Az enyém (2015) F(Június)
Az "i" betű nincs használatban, mivel könnyen összetéveszthető az "1" számmal.
[ Szerkesztve ]
Magnum_
nagyúr
Koszo szepen
I humbly and respectfully decline™
Qtya123
őstag
Ezt nem is vitatom.
bobooo
addikt
Most értem haza, köszönöm szépen! Valmikor, mikor időm engedi írok is neki
tboldi
nagyúr
Lehet, hogy inkább a milyen autót vegyekbe való, de most nem az a kérdés.
1 millió körül keresünk autót apummal, és tegnap találta ezt az Ignist. Második autó lenne, a jelenlegi WagonR-rel apum jár dolgozni, ez meg anyumnak és nekem lenne itthonra/suliba járni, illetve ha valami történne a WR-rel, akkor is lenne egy "pótautó". Felhívtam, minden lényegeset elmondott az eladó (magánszemély), bácsiautó volt, magyarországi, vezetett szervizkönyves (végig márkaszerviz, elvileg leinformálható), garantált kilométer, stb. Le is kérdeztem a kekkh rendszerében, ott sincs tekerésre utaló nyom, úgyhogy köv. szombaton megyünk megnézni élőben.
Tudom, nem olcsó egy Ignishez képest, meg butácska, ennyiért jobbat is kapni, de most nem ez érdekelne, hanem az, hogy Ti láttok-e valami gyanúsat, esetleges sérülésekre utaló nyomot a képeken. Nekünk jónak tűnik.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Ennyiért 1.6 GS lianat néznék, ha már suzuki.
Az ignis ahhoz képest egy szekér.
tboldi
nagyúr
Tudom, nem km-t veszünk, hanem állapotot, de ennyiért nem találtam olyan Lianát, amiben ne lenne 2-3x ennyi. Na meg a Liana kicsit alacsony, fontos lenne a magasabb üléspozíció (nekem a balesetem után meg főleg).
Kornel
veterán
Apámnak is ugyanezek voltak a kritériumok, ő is ignist nézegetett.
Próbálj ki egyet, maxra állított üléssel simán ugyanolyan be és kiszállni, mint egy ignisbe.
Azon kívül persze mindenben jobb, nagyság, kényelem (nagyobb ulolap és háttamla), anyag minőség, összeszerelés, megbízhatóság.
Apámét 130k km korul vette, simán benne van még kétszer ennyi is.
Szerencsére apámat sikerült lebeszélni a merev hátsó hidas szekér ignisrol, próbáltad már azt az autót a magyar utakon? Kirazza az ember fogabol a tömést is.
Mondjuk most nincs fent egy se amit megvennék, de neki is hónapokat keresgettünk, aztán amit kinéztem neki hahun, meg is vette, eddig még nem bánta meg.
[ Szerkesztve ]
szabonagyur
félisten
Azért 09.29-re ez is elhagyott valahol 56km-t
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
rbalint88
addikt
1milláért nincs épkázláb splash? ignishez és vagyonőrhöz képest űrtechnika, agilánk volt 10 évig, utána jött a splash, hát ahhoz képest ferrari. abban a bp-zsámbék távot végigrettegtem (még a volánnál is), annyira fosul bizonytalanul kanyarodik, míg a splash-sel ma végignyomtam óra szerint 100-110-zel és nem volt para egyáltalán. mondjuk földszintes autóból átülve először el kell hinni, hogy befordul, aztán némi szokás után lehet vele gokartozni
Kornel
veterán
Normális splash 1,2-1,3M.
rbalint88
addikt
az elég durva. akkor a miénk érhet kb másfelet? 6 év alatt 700k értékvesztés eléggé királyos
Kornel
veterán
Ujan volt 2,5M
Én annó 4 évesen 60k km-el vettem 1,4-be, mondjuk jól lealkudtam.
6 évesen 120k-val elment 1,4-ert, de most is érne még 1,2-1,3-at ha meglenne.
A suzukik nagyon jól tartják az árukat.
rbalint88
addikt
mi kb egy évesen vettük demóautóként 9-10k km-rel, plusz téli kerékgarnitúrával 2,2-ért. ez egy 1.2-es glx cd ac felszereltségű autó. ja és az öt év gari a mi vásárlásunk napjától ketyegett.
Kornel
veterán
Az jó.
És a két első rugó tört már, vagy majd csak fog? 😉
Mod: én megelőzném.
40k egy szett h&r 😉
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
csak fog. 34k km, még mindig
tboldi
nagyúr
Végül is nem lenne rossz egy Liana sem, de már szeptember óta nézegetjük a hahu-t, eddig semmi épkézlábat nem találtunk. Most jött szembe ez az Ignis, ami teljesen meg is felelne, sőt, a WR-nél még több extra is van benne (GLX vs GS).
Vezetni még nem vezettem Ignist, de a WR-ben ugyanilyen a futómű, elöl MacPherson, hátul merev híd. Nem túl komfortos, az tény, de a célnak megfelel.
Nem tagadom, kicsit elfogultak vagyunk a Suzukik iránt. A WR+ (M13A) új kora óta a miénk, az eddigi 103k km alatt egy fillért nem kellett költeni műszaki problémára a kopókon kívül, még a híresen szar váltó is hibátlan.
Ráadásul a fogyasztás is megáll nyáron 5, télen 5,5-6 literben (város-országút 50-50%).
rbalint88: 1M a plafon (mármint csak az autóra), annyiért meg nincs élhető Splash, se gombóc Swift. Meg talán kisebb is, mint a WR+/Ignis. Amikor megjelent, lett volna lehetőségünk becserélni a WR-t egy Splash-re, de azt hiszem, pont emiatt nem léptük meg.
szabonagyur: Akkor már nem is kell.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Viszont az eredeti kérdésemre, hogy láttok-e valami bibit a képeken, még nem érkezett válasz.
z123456789
addikt
Sajnálom, hogy nem voltam ott.
Erősebb volt nálad? Vagy miért adtad fel?
Azt a zöld szörnyet már néztem én is. Kossuth utca, nem?
z123456789
addikt
A Wolf Blue Moon nekem nem így működik. Sajnos az nem jött be ilyen téren. Vizet pergeti, de mosásnál fullra átt kell szivacsolnom így is.
Egy napom elment vele, szóval nem hiszem, hogy szarul raktam fel. És ugye a vizet is dobja szóval szerintem rendesen felkerült rá. Valószínű ez ennyit tud.