Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Maga a motor problémás, mindegy hogy XT/WRX/STi. A probléma az, hogy fogták a szívó 2.5-ös motor és ráakasztottak egy IC-t meg egy csiguszt. Csak hogy ekkora erőt nem viselnek el tartósan a gyári öntött alu hajtókarok így (használattól függően) olyan 150k körül mindet újra kell fűzni. Vagy megy bele gyári és akkor még 150k-t elmész vele vagy megy bele kovácsolt és akkor örök élet +1 nap.
Előbbi k. drága utóbbi meg 2x.
Szóval 2 literes turbósat kell venni azok jobban bírják a strapát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi