Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Reaper
őstag
Hasonló gondban vagyok én is, hosszú évekig megúsztam a BKV-t erre most azt használom, mert Rákospalotáról az Árpád hídig egyszerűen ilyen időben az a leggyorsabb. Bicaj 20perc laza tempóban, BKV 30-35, autóval végtelen sok, a Róbert Károly felújítás, és a reggeli M3 bevezető miatt. Amióta Pestre költözött a cég alig autózom, de legalább sokkal kevésbé vagyok idegbeteg, amikor a villamos elsuhan a dugóban állók mellett.
z123456789
addikt
(#50694) EQMontoya
Teljesen igazad van. Én is bringáznék szívesen melóba, meg haza.
(#50695) Qru
Hirdetés:
(#50699) tresh
Egyet értek, mindig mindent meg lehet hekkelni.
(#50700) EQMontoya
Egyszer nekem is lesz Porschem, ha megrohadok, akkor is.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Anno én is szemeztem velük de hát nem fér be a család így offos volt.
#nincsbennetarcsi
Declare
őstag
Persze, mindig lesz csalas, mindenhol es mindenben.....csak az arány nem mind1! Ha megszigoritjak, akkor is lesz kiskapu es lesz tekert auto, csak nem 10 böl 9 hanem csak mondjuk 10 böl 3 vagy kevesebb.
Ez a 100 ezer meg 200 ezer km ig veszek autot, hat ez meg egy ilyen berögzült generacios torzulas vagy nem tudom....idö kell mire ezek kikopnak
(#50702) z123456789 roppant jol kell, hogy fusson, ha Porschet akarsz legutobb egy normal szervizen a panameras ismerösünknek azt mondtak 7-800 bol meg kell, hogy alljon a dolog....de aztan volt meg valami kis aprosag es igy 1,2M lett a szamla aztan kapott egy defektet, mert ugye az a bazi nagy es peres gumi amugy baromi könnyen defektet is kap, hat ugrott megint egy fel milla pedig asszem tavaly vette 1,8M ert a felnit gumival....de a biztositas legalabb nem draga es nem is fogyaszt sokat az az 5literes motor az 500 loerövel
[ Szerkesztve ]
zolynet
addikt
óóóriási az a hahus hirdetés
Life is too short to stay stock!
tresh
addikt
Persze szigorítani kell mert csökkenti az átverés lehetőségét , csak sose fogja kizárni
Declare
őstag
Hat ez a hirdetes is ugy indul, hogy 1996 os e46 320d, 266k km.....szer mennyi? 266k km alatt ebben az amugy faja dizel motorban nem megy tönkre elölröl, hatulra minden....meg ha csippelve van akkor sem. Amugy en pont ezek miatt soha nem csippeltetnem a kocsimat, meg nem is vennek csippeset....Ezk az autok mar nem ugy vannak tervezve, mint egy zsiguli, hogy örökke . Ha meg elkezdik feszegetni a hatarait, szvsz garantalt az elettartam rövidüles ezerrel.
-v-
addikt
Én elég zsebbenyúlósnak olvastam .. pláne ha használod is rendesen. Középmotort szerelni elég macera, szóval minden csillióba fáj, ha csinálni kell. De csak biztatni tudlak, ez más liga lehet mint egy mx5 istenverte egy farok ez a göbölyös, hogy eladja.
Toobee
veterán
Hobbi felhasználásra tudtok ajánlani nekem légkulcsot? Nem feltétlen újra van szükségem, de ajándékba lesz, úgyhogy újszerű használt, ami még belefér. 10-15, esetleg 20k a keret. Személyautóhoz, kisteherautóhoz (Master, Jumpy, Jumper, Scudo kategória). Köszi előre is!
https://barbieripnk.hu/
Qru
MODERÁTOR
Azért ésszel konfigolva nem lesz bajuk (bár a pékipar itt is erős). Egy "gyári" chippeléstől soha (gyári gyengébbre írt ecu gyári erősebbre átírása (pl S60 2.4i 140 vs 170le, Passat 2.0 tdi 140 vs 170 le) de egy óvatos kezelés is belefér. Benzinesnél pl lehet azzal kezdeni hogy a gyári 91-eshez igazított szoftot átírni 95-ös nyálra máris beugrik pár plusz lovacska.
Ismerősi körben van autó ami ABT chippet kapott és 260k km után is köszöni jól van. Szóval abban a Bimmerben 2x szorzó alhangon van.
Zsokszám: Haha ismerős tesójának van Boxtere (meg nem mondom 986 vagy 987) sima olajcserére (olaj + szűrők + munkadíj) 125k-s ajánlatot kapott.
#nincsbennetarcsi
zolynet
addikt
Eddig egy chippelt dízel/benzin accord-os problémával sem találkoztam.
Life is too short to stay stock!
z123456789
addikt
Túl drága a munkadíj. Ilyesmiket megcsinálok otthon az aknában. Azért építettem. Olajat + szűrőt veszek a TypeV Lacitól olcsóbban.
Qru
MODERÁTOR
Jó akkor már csak egy nőgyógyász diploma kell, hogy pl tudjál otthon is gyertyát cserélni benne.
#nincsbennetarcsi
tresh
addikt
Jellemzően ha a programot készítő tisztába van a lehetőségekkel és érti a dolgát nincs baj. Egy szolid programmal vígan lehet rohangálni sok százezer km-t.
concret_hp
addikt
figyu 5km bringázás az ~20 perc lámpákkal mindennel, ha 3km-nként kell megállnod, az 5km-n pont egy megállás félúton az egyik lámpánál
vagy fullba vagy sehogy :D
mokus1
addikt
Melyik szélvédőmoso folyadekra eskusztok? Ami nem budos amjt használtam tavaly annsk tomeny palinka szaga volt.
BigBlackDog
veterán
Én Prelixet szereztem be (talán OBIban láttam a legalacsonyabb áron, de pl. Homasitában is van). A szagáért nem vagyok oda, bár nem is bántó, de TC szerint jóféle lötyi.
[ Szerkesztve ]
"amjt használtam tavaly annsk tomeny palinka szaga volt", na akkor ilyet vegyél, mert akkor ez nem büdös.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Declare
őstag
Vannak esetek, amikor valoban meg lehet tenni jo esellyel minden gubanc nelkül....viszont en eddig mindig csak olyan peldat lattam, hogy ha csipszes volt a kocsi, akkor annak több baja jött elö, mint a nem csipszeseknek altalaban (elöbb feküdt ki a turbo, hamarabb jöttek elö olyan bajok, amik a masikaknal kevesbe, vagy annal a km nel meg nem stb)
Nekem pl ezert szimpi a bmw nek a 25d motorja, ami ugye kb 1:1 ben megegyezik a 30d vel, csak valamivel (talan 50 loval kevesebb a kraft). Igy ha ütve vagva van is talan jobban birja, mint a 30d....nem biztos ez, de igy gondolom.
EQMontoya
veterán
Igen, kb. ez az átlag.
Ezért ide járok is bringával, de 20km-es távra már nem feltétlen mennék.
Same rules apply!
tresh
addikt
Ez se jelenthető ki így ebben a formában. Nagy átlagban a chip-ek többsége a gyár által minden körülményre optimalizált általános programot módosítják. Ergo a motor bőven tudna egészségesen többet, de vissza van "butítva" a vezérlés, hogy mindenhol megfeleljen. Vagy direkt van gyengébb programmal ellátva. Na ilyen autókkal semmivel sincs több baj mint a gyári programossal. Persze mondjuk a gyári 0,8-0,9 baros turbónyomás 1,0-1,1 -en járatva biztos hamarabb fog elfáradni de addigra már az autó is kirohad alólad.. Szóval összetett dolog ez és ezért nem is jelenthető ki hogy egy chipes autó kevesebbet fog bírni, főleg akkor nem ha utána mennek hardveresen is a dolgoknak. Nagyobb turbó, porlasztó,injektor stb stb...
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
Jo ez a nagyobb turbo/porlaszto ez mar azert a komolyabb dolog, en most elsökörben erre az "átirjuk és késsz" tipusu tuningra gondolok. Azert ez a gyakoribb.
Nyilvan nem azt mondom, hogy +20 lo es holnap kifekszik az egesz, de azert csak jobban kell hogy birja minden, ha van böven tartalek. Az autogyarak sem fognak 200% ra meretezni, mert azok is profitot akarnak maximalizalni. Mondjuk pont a 325d egy olyan moci ami mondjuk ha lazan csippelve van az valszeg nem zavar semmit, de ha mar mondjuk egy 30d t nezünk, ott mar azert szerintem nem ilyen egyertelmü a helyzet.
De mondom ez inkabb csak ilyen laikus filozas es velemeny szvsz ha valaki hobbyzik az autoval es szeret vele bütykölni/bütyköltetni, az nyomassa a csippet. Ha a megbizhato, üzembiztos, hosszutavu autozas a cel, akkor szvsz ezek a csippek jobbara a cél rovasara mennek (hacsak tenyleg nem ilyen minimalis kis modositas van benne)
+1 A Prelixre! Teszteken a legjobb volt!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Na erre nem duplázok?
Marhára tetszik ez a kocsi belül Francba
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
tresh
addikt
Meggyőzni nem szeretnélek. De azt fogad el hogy egy megfelelő motorikus állapotban lévő autó, egy chip után se lesz problémásabb mint a "gyári".
Szerintem is eltalálták nagyon + az UI is jó lett, egy dolog választja el a tökéletestől csak. A rendes kormány-műszerfal elrendezés.
Fura dolog amúgy, hogy akár BMW, Merci stb. minden modelljének a belseje ugyan az, nem úgy itt, szinte mindegyiknek más a belseje, teljesen más műszerek ...
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Első ránézésre itt is az lehet a baj, mint a 308-nál: a kormány kitakarja a műszerfalat.
[ Szerkesztve ]
Van olyan magasságú/testalkatú ember, akinél ez gondot okozhat, de szerintem a nagy átlag nem fogja ezt tapasztalni. A Civic sem takar igazából, pedig ott is hasonló a helyzet.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
brumi1024
veterán
Ebben nem tudom, de a 308-nál nálam egyértelmű volt a gond, pedig nem vagyok egy különleges magasságú ember (187 centi). Egyik akkor próbált konkurensénél (Mazda 3, Ford Focus, Opel Astra, Audi A3, Seat Leon, VW Golf, A osztály) se tapasztaltam ezt. Az 1-es BMW hajlamos még erre, de ott azért egészen minimalizálható.
[ Szerkesztve ]
Jaffa75
őstag
ez a "lábsöprés" működik... Szombaton ezzel vagizott az autóértékesítő egy idős párnak pont (bár az autó színe marhára gáz volt) - eszembe jutott, hogy a Moto X-em is megoldja ezt, ha elhúzom felette a kezem, kiírja hogy mi történt azóta, hogy bekapcsoltam!
sagesz93
addikt
sziasztok,
[link]
Ilyesmi izzókkal valami tapasztalat? esetleg valaki tud segíteni itthon kapható e h6w-ben minél fehérebb fényű izzó? Xenonhoz nem igazán passzol a sárga....
SzlobiG
félisten
Nem takarja ki, be kell csak állítani. A céges 208 is ilyen én a 180 centi magasságomhoz simán beállítom úgy, hogy ne takarja ki és kényelmes is legyen a kis kormány miatt a lábam se éri el a kormány alját.
Magnum_
nagyúr
YT alapjan elegge tricky.
I humbly and respectfully decline™
Magnum_
nagyúr
Ne izguljatok, kesz
Fasza lett.
I humbly and respectfully decline™
trassher
addikt
Sheron, EvoX, Wynn's mind jó szerintem.
Redmi Note 7
K Norbi
addikt
Nem szívbajos.
z123456789
addikt
rii
nagyúr
sziasztok
hol lehet megkérdezni, hogy van-e valamilyen büntetés parkolásbl kifolyóla a kosira?
a fegyverek utcába em ettem lszre ,mhogyy mozgáskorlátozottaknak fentartott helre álltam be (ez nem kamerűval megfigyelt) mikulászaskót nem kaőtam (amit el is vihetett valaki poénbül)
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
barnam_
nagyúr
Nem izgultak
Ez helyzetjelző lesz?
Dobj be egy képet.
Magnum_
nagyúr
Double trouble, mert a ph meg szaraxik
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Magnum_
nagyúr
Disclaimer: ez nappali menetfeny. DRL. Tompitott (de helyzetjelzo) kapcsolasnal (is) kikapcsol.
Csak esti telefonos van, rendszammal. Majd ha eloveszem a dsrl-t.. :-)
Rii: ha nem kaptal mikulast, akkor aludhatsz nyugodtan.
I humbly and respectfully decline™
pit stop
addikt
Ha gyárilag nem led volt benne, akkor nem tartasz attól, hogy a kabátok belekötnek?
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
B-L-A-C-K
titán
Maffiózó, mindent eltud intézni, rendőrök kérek majd elnézést tőle...
Magnum_
nagyúr
van gyárilag ledes is. nappal meg nem olyan feltűnő, tompított (és helyzetjelző) kapcsolásnál meg nem ég ugye.
tehát nem.
Black: szerdán hozza apám fel a diplomát (holnap veszi át- nem, az avatás később lesz, de ugye attól még kiállítják), csütörtökön irány az ocsmányiroda, aztán ugyse fognak dr. §aint-el nagyon vitázni
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Kornel
veterán
Nem kötnek.
Civicnel nekem a kodlampa lesz DRL-nek megcsinálva, rendesen szabályosan bekötve, LED-el a foglalhatban.
Sokan használják igy, a rendőrnek fogalma sincs hogy milyen autók jöttek gyarilag így ki.
Funkcióját tekintve tökéletesen működik, autó állásban nappal a DRL kapcsol gyujtasra, ha sötétedik, akkor meg kapcsol a tompított.
pit stop
addikt
Pedig reménykedtem, hogy nem volt és tudsz valamit Előző tulaja kocsimnak kicserélte helyzetjelzőt ledesre. Műszakin mondták hogy necces, más viszont azt hogy nem foglalkoznak vele. Rengeteg utólag átalakított búrán kívüli ledes helyzetjezőt látok, az inkább gázos szvsz. (vagy csak nyugtatni akarom magam? )
Kornelka Köszi én is így gondoltam
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Magnum_
nagyúr
amiket te írsz, az mind tré. szerintem is.
de nekem gyárilag van DRL a lámpatesten belül, csak körteizzóval. azt cseréltem ki most ledesre.
a helyzetjelző és a tompított marad.
szerk: off
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
K Norbi
addikt
Ledes helyzetjelző meg rendszámvilágítás az utólagos nem engedélyezett. [link]
Ezek után azt gondolhatnánk, hogy a retrofit LED-ek kitűnően használhatók pl. a parkoló vagy a rendszámvilágító lámpáknál is. Erről azonban elviekben mindenkit le kell beszélnünk, elsősorban a jogszabályi előírások miatt. Retrofit lámpát tilos használni parkoló lámpában, irányjelzőben, helyzetjelző vagy féklámpában, a jogellenes használat elvileg a forgalmi engedély bevonásával járhat. Ez nem azért van, mert az elavult előírások nem követik a technika fejlődését, hanem mert a jelenlegi LED-ek másféle fényt adnak, mint az izzólámpák. A LED-ek fénye általában irányított, szemben a teljes térbe sugárzó izzólámpákkal.
[ Szerkesztve ]