Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rbalint88
addikt
azt ugye vágjátok, hogy amíg nem éri el a kívánt hőmérsékletet, addig mindegyik maxon hűt? nem 25 fokos levegőt fúj be, hanem ugyanúgy 10 fokosat, csak hamarabb hagyja abba.
autója is válogatja, hogy melyikben mennyire kell klímázni. 1-2 fok eltérés a kijelzőn könnyen előfordulhat az azonos hőérzet kialakításához. nálam most a városozáshoz 23 fokra van állítva, de az átlag 20 perces utakon pont kellemesre hűti út végére az utasteret úgy, hogy nem direktben magamra fújatom. ja meg ugye az alap, hogy dugóban, ahol nem tud úgy hűlni a klímahűtő sem, meg semmi, kevésbé hatékony, jobban növeli fogyasztást stb. meg hát a felforrósodott levegőt illik egy kicsit kiszellőztetni a kocsiból, hogy legalább ne a tesco parkolóban érlelt 70 fokról kezdje hűteni az utasteret, csak a kinti 35 fokról.
ja és menő kocsival nem kapcsolatot keresni mennek az emberek, hanem csak lukat. aki csak a pénztárca vastagságát nézi, másra úgy se jó.
[ Szerkesztve ]