Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz szimpláncsak #238885 üzenetére
Ez a Rose elég érdekes kerékpár. Fejcsőben belül futnak a bowdenek, a középcsapágy után pedig kívül. Én továbbra is tartom, hogyha valaki a fejcsőben szeretné a váltást elvezetni, akkor az elektronyos legyen.
Egyébként képről ez a méteres fejcső tényleg idális lehet fulton kollégának, ugyanúgy mint egy ADR 105 a Dekából.
-
MPowerPH
félisten
válasz ivana #238889 üzenetére
Itt van, lehet venni hasznaltan is szepeket, bagoert. Ez itt keresztben megeszi azt a Csepelt, de meg a linkelt 2000EUR -os, akcios bringakat is.
Nem ertem ezt a mindenkeppen ujat vegyunk maniat, mikozben egyebkent sem egy szuper szekerrol akarunk atnyergelni, es fontosak az anyagiak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
ezt azért elfogadnám: TIME ADHX Custom Gravel Dream Build
csak 3800eur önmagában a vázszett.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
arcitec
addikt
válasz fulton #238894 üzenetére
Neked mi számít igazán a bringázásban. Bizton mindenki mást talál meg benne. Van aki a mozgást, a terep élmény kihívásait, van akinek a sebesség, vagy mint nekem a természetben túrázás szabadon, ahol nem a sebesség a fő szempont...
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
peetie1
aktív tag
válasz fulton #238891 üzenetére
Szerintem meg vedd meg a millás karbon országútit, ultegra szett nem annyira fontos lehet 105el is, de ha van rá pénz legyen ultegra, kicsit könnyebb Meg van a lelkesedésed és a kitartásod, ahogy a többiek is írták, így ha egy dekas alap országútival kezdel, azt is cserélni fogod egy éven belül az tuti! Szóval kezdd egyből a legjobbal ha megteheted anyagilag.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #238892 üzenetére
Nagyon nem jó a tul párnás dolog. En is tapasztaltam. Sőt már a tulkényelmes abroncsot sem bírnám. Szeretem ha feszes érzetet adnak a külsők.
-
RexpecT
addikt
Dekánál megint elérhető a karbon Riverside gravel Sram Rival AXS-el.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #238886 üzenetére
Ha a lágy részeket terheled az semmiképp sem jó (nőknél gátnak hívják és zöménél átvágják a természetes szülés érdekében), nekem is 145mm körüli kell és a lapos, alig párnázottat kedvelem. Ez vált be (minden hibája ellenére is, de látom már aligha található), ez viszont már nem, túl párnázottnak érzem még ha elég széles is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz parandroid #238868 üzenetére
Én nem viccelek. Nem 40 írtam hanem 30 at. Nem szegmensekre értettem hogy döntögetni akarok, átlagra leszek kíváncsi lesz e változás. Tudom azokat a tényeket amit írtatok, én kicsit mégis bizakodok amiatt amit leírtam. Ha azt nézed a ruha miatt is gyorsultam valamit és most ha félrerakjuk a vicc részét hogy Aero meg kutyafüle (lehet hogy van benne az is), de közvetett módon az is "megtolt" ha más nem a benne való tekerés érzete. Jó.. biztos az edzettség is benne van hogy fejlődünk de így vagy úgy ott van. Az én fejemben még az a kép van hogy 30 as átlag az egy országútis átlagtempó, ott kezdődik. ( nem trekingesek tolják be 30 átlagra a kereket)
De azért valljuk be az nem lenne rossz látvány ha az a Wartburg mégis megelőzne a boxutcában egy forma-1 es autót
Most a legjobb átlagom ( vannak ilyen bejáratott 40 kilométeres kis útjaim télére) 26.5 - 27.1km/h (130-140 közti tartományban tartva). Meg egyszer 28km re összejött 28.3km/h. Ennyi. Sok ilyen adatom van meg fogom lesni lesz e változás.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz szimpláncsak #238885 üzenetére
Nem kell ennyi az outizáshoz. Kb. mindenki alsócsöves váltós acél gépen kezdi, nem rossz az lehet vele menni tempót, jobbat mint a sok 50-es forma a millás karbon gépen Egy sima oria vagy tange csöves váz, mondjuk 2x7-es pezsgő 105-el. De mondjuk ilyen 150-ből meg megvan egy rendes fékváltós campa.
(#238886) flash- Ha esetleg eladó írj, nekem a kedvenc nyergem
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz flash- #238886 üzenetére
a nagy kivágásnak akkor lehet hátránya, ha nem szimmetrikusan ülsz a nyergen. az sqlabs és az ergon nyergek ugyan nem kivágottak, de ott is van egy horony, hogy ne nyomd a lágy részeidet.
nagy kivágása még a selle smp-knek van, abból is van egy csomó típus, de ezek baromi drágák, 180-200€-s nyergeik vannakEladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz szimpláncsak #238885 üzenetére
decás rc520/grvl520 épp elég lenne még középtávra is, 105 váltás, ahhoz nem kell nyúlni, de lehet fejlesztgetni - kerékcsere, nyeregcsere, stb.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
flash-
veterán
országúti kerékpárra nyereg kérdésben tud valaki segíteni?
jelenleg ez a nyereg van országútin:
[link]elmondom mi az ami jó: a keménysége. magát a fenekemet alapvetően nem nyomja.
viszont keskeny nekem (133mm-er szélességet mértem tolómérővel) nem is érzem hogy a medencémen lenne az alátámasztás. mivel keseny ezért a súly a herezacskók és a végbélnyílás közötti részen nyomódik. (nem tudom mi annak a résznek a neve google sem segített 100%osan,talán hugycső záróizom vagy gáti felületes keresztizom,de passz)
bringalandban azon a digitális kütyün amire rá kell ülni le is lett mérve az ülőscsontszélesség ami 115mm, tehát ez a 133mm-(vagy papíron 135mm, nem tudom mi a gyári adat) mindenképpen kevés.ami most van nekem az a szintű nyereg a jelenlegi kínálatban mely árkategóriát jelenti kb?
tudtok olyan vagy hasonló keménységűt mint ami most van nekem csak 145mm szélességben? illetve van valami best buy elérhető árkategóriában? vagy valami más márkát nézzek? (úgy kb mindenre kellene - szeretek sportosan gyorsan haladni, de jó ha egésznapos túrán sem halok meg)kivágás: a nyomás miatt mindenképpen kivágású kellene de ami jelenleg van azon talán még nem is elég.úgylátom vannak nagyobb kivágással rendelkező nyergek.(van hátránya?)
illetve ez esetben a gel mit jelent? úgytudom hosszútávra pont hogy kényelmetlenebb aminél gel van, de lehet ez a selle nyergeknél mást jelent?[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz Fall-N #238883 üzenetére
Én bírom Fulton naivitását, ahogy a kerékpárhoz áll De az a legnagyobb baja, hogy végletekben tud gondolkodni. Csepel után nincs átmenet, hanem rögtön a milliós karbon országúti jön. Pedig egy ilyen rose-al hosszútávon is boldog lenne. (tavaly haveromnak még DT swiss p1800-as kerékkel jött, de ahogy nézem ez a saját márkás sem olyan rossz, 1590g a szett súlya)
Hasaggymeg:
Kedvencem a Bio Szolárium. Az milyen? kitolnak a napra?[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz parandroid #238868 üzenetére
Igaz minden szavad, de én fultonról pont el tudnám képzelni hogy keményen tudná nyomni ha VÉGRE venne egy rendes bringát, hasrafeküdne rajta kantáros gatyában, azt a csepelt meg betolná a vasba, méltó nyughelyére
Az elszántsága megvan, testalkata megvan, kint teker télen is, bírja a távot, és a bringához képest nem is lassú.
Én drukkolok neki -
Fall-N
veterán
válasz fulton #238867 üzenetére
Szerintem ne költs a Csepelre egy Forintot sem! Sokkal előrébb lennél ha vennél egy alapabb outit és később ha nőnek az igényeid akkor azt fejleszted. Amatőr szinten semmit nem számít a karbon és egyéb csilli-villi extrák, így nem álom maradna egy jobb bicikli, hanem valóság. De ha küsőbb annyira kell lehet venni külön vázat is, de addig is sokkal előrébb lennél. Szerintem annyi pénzt ellocsoltál ruhára és egyéb dolgokra, hogy kijött volna abból egy középszintű (ha újan nem akkor használtan maximum) alu outi és előrébb lennél sokkal. Van olyan amikor nem érdemes fejleszteni a bicikit mert zsákutca. Ahogy írtad, használtan csak buksz minden Forintot, mert nem tudod eladni jó áron.
A GP5000 semmit nem fog hozni, mert alkalmatlan a Csepel rá. Nehéz, túl rugalmas, az áttételek sem erre vannak szabva. Ez egy alap városi biciki, pont lassú komótos tekerésre (mugli), ezért "trekking", bár ez a Csepel hülyesége.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #238881 üzenetére
A piac tele van értelmetlen termékekkel...melyek aztán vagy eltűnnek, vagy megmaradnak, tudod, the business of business is business.
Pl. félmeztelen nővel, különböző ráaggatott címkékkel mint Germany, Switzerland mindent el lehet adni...ahogy itthon is (minden káposzta) vecsési, (minden tök) nagydobosi és (minden hagyma) makói, továbbá bió, hazai, magyar, házi, Mangalica stb.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238880 üzenetére
A teljesen ertelmetlen kategoria mar, amikor orszagutiba is belerakjak az elektromos rasegitest.
A svájciassagat kifejezetten birom. Tele van az apro egyebkent noname, kinezetre es felszereltsegre is hulladeknak tuno hasznalt bringakkal, jo daragan, de kihangsulyozva, hogy nagyon draga, nagyon jo, Svajcban vasarolt, Svajcbol hozott, svájci geprol van szo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Gaben92
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #238875 üzenetére
Egyértelműen bejött neki az öreg, mi?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
-
zsola32
senior tag
válasz parandroid #238868 üzenetére
végre leírta valaki...
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #238874 üzenetére
Csak haverom nagymamáját tudom idézni, aki ránézett haverom nagyapjára hajvágás után és csak ennyit mondott: " Olyan szép vagy, mint egy lefosott kilométerkő!"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Itt a 11,5 kilós íbájk.
#238872
Szakbarbár...én sosem értettem miért fizetnék több ezer (10 ezer?) forintot egy pár100 forintos résztvevői plecsniért és azért, hogy a nyugodt magányos, esetleg néhányadmagammal bringázás helyett tömegben, másokat és mások által kerülgetve hajtsam ki a belem. Akinek vuvuzela és kereplő fétise van azt megértem, sőt bizonyos szintig a versenydrukk adrenalinfröccsét is átérzem, de akkor sem valószínű, hogy sokat versenyeznék ha az összes versenyt itt helyben rendeznék és ingyen lehetne nevezni. ...mondom ezt ma természetesen az esélytelenek egykedvűségével és úgy, hogy tulajdonképp nem volt alkalmam, lehetőségem korábban, fiatalon esetleg beszippantódni a versenyzés világába amitől talán ma másképp vélekednék erről.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #238870 üzenetére
Milyen jó, hogy mtb-n nem számít annyira az átlagsebesség, így sosem volt ilyen gondom. Amint elkezdtem egy nálam erősebb haverral tekerni és rosszul esett, hogy kifulladva sem bírom a tempót, ő lett a mérce. Elhatároztam, hogy addig hajtom a bringát, amíg nem maradok le tőle, sőt, gyorsabb leszek nála. Amikor ez összejött, nagy sikerélmény volt egészen addig, amíg új haverokkal kezdtem tekerni és nem bírtam a tempót... kezdtem az egészet elölről . Tavaly ott tartottam, hogy már a helyi keménymaggal tekertem, akiknél már csak az országos bajnok Kelemen Árpi, meg a szponzorált triathlonosok gyorsabbak a városban, sőt nyárra már mászásokon sokkal gyorsabb lettem náluk. Szóval ha idén is összejön a tavalyi erőnlét, akkor már csak a profikkal nem fogom bírni a tempót, ami annyira nem is baj, mert ők úgyis csak egyedül tekernek, gondolom tartaniuk kell magukat az edzéstervhez és bandázva nem lehet. Idénre, meg úgy általában most az a terv, hogy lefelé is gyorsuljak picit, mert felfelé hiába vagyok droid, ha lejtőn az összes haverom ott hagy. Abban reménykedek, ha lesz idén vagy jövőre új bringa, picit a modernebb geo és a 2.4" gumi segít . Jó erőnlétet összehozni nehéz, de hamar megy, lefelé technikai tapasztalat kell, amit csak hosszú évek alatt lehet megtanulni és én mondhatni újonc vagyok a többiekhez képest.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Idén késő tavasszal-nyáron tervezek egy Balaton kört. 2016-ban voltam utoljára, akkor nettó 11 óra alatt tekertem körbe. Akkor a McDonald’s Bringamánia Tour de Balatonon vettem részt, , ha jól emlékszem 8000 ft volt. Azóta mennyit nőttek a nevezési díjak? Az ideire május 27-i eseményre még nem tették elérhetővé. Esetleg van olyan más teljesítménytúra jellegű Balaton-kör amire érdemes menni, vagy inkább hagyjam a fenébe és a nevezési díjból megvan az egész oda-vissza utazással?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
nemeth989
senior tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #238868 üzenetére
Minden kezdet ilyen, amíg mugli vagy addig könnyen eléred első kis saját céljaidat és azt hiszed az élet egy habostorta, majd aztán mikor már tényleg kezded kapargatni a felszínt rájössz, hogy....igazából mennyire nem vagy sehol még az elszántabb amatőrök között sem. Ja, és akkor kezded megérteni azt is, hogy milyen emberfeletti teljesítményre képesek a profik. ...aztán meg valójában jó is így, hisz ha már ez elején egy profi mellett szembesülnél azzal, hogy elképzeléseiddel ellentétben mennyire megalázóan gyenge is vagy tulajdonképp, lehet már az elején feladnád.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz parandroid #238868 üzenetére
Pedig az önbizalom nagyon fontos
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
parandroid
félisten
válasz fulton #238844 üzenetére
“fel tudnék zárkózni egy országútis tempóhoz ami nekem 30 nál kezdődik átlagra a csepelemmel.”
De most komolyan, wtf? Te országútisokat akarsz alázni a csepellel? Biztos van olyan, aki épp levezetőt tol, vagy csak hétvégente teker arra, és rohadtul nem siet, ezért pont gyorsabb vagy nála egy adott szegmensen, esetleg valami ultimate mamil, de nincs az a kicsit is edzett országútis, aki ne kenné el a szádar, ha meg kell indulni. Ez olyan, mintha a wartburgoddal menőznél, hogy gyorsabb vagy, mint egy F1-es autó a boxutcában.
Vegyél egy rendes biciklit, kezdj el szisztematikusan edzeni, aztán jönnek az eredmények. Na, akkor lehet majd versenygumikkal, meg könnyített üléssel, meg ilyesmikkel bohóckodni. Amíg emelhető stucni van az acél trekkingeden, addig ne vicceljünk már, hogy 40 km-en 2-3 kmph-t gyorsulsz egy országútis gumi miatt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #238864 üzenetére
nem is kicsit "gondoltam túl" istenesen belemásztam, de nem baj a szerzett ismeret megmarad beépül majd ahova be kell. Tartom az elméletem, azért én bizakodó vagyok
meglátjuk nem vonom kétségbe a leírtakat, csak picit árnyaltabban látom, hamarosan kiderül.
Egyébként "reális" fejjel, nem érzem azt hogy az ilyen versenygumik lennének az én abroncsaim, az én útjaimhoz. De hajt egyfajta belső kíváncsiság, megnézzem milyen egy ilyen abroncs.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #238865 üzenetére
Igen az is jó megoldás, főleg ha nem Tubeless Ready a felni, ahogy az enyém sem. Őszi szezonban meglátom, ha lesz pár defekt akkor töltök bele Virttoria tejet.
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #238864 üzenetére
Én sokáig belsőbe töltött tejjel mentem, mert sokat cserélgettem a külsőket.
Átlag belső (a sima gumi)~ 20 deka,
a könnyebbek; ~15.
A tej 10.
- Szóval akár 25 dekából kb lehet defektmentes gumizás.Ha pedig frissen van vásárolva a külső is, akkor semennyi súlyfelesleggel nem jár úgymond, mert összeségében még könnyebb is lehet összesen a régitől.
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #238815 üzenetére
Már írtam, amit több versenyző is alátámasztott máshol, hogy rohadtul nem a ruha meg a gumi számít, hanem az edzettség. Ezek akkor adnak javulást, ha már adott a stabil alap bicikli és van pár év szisztematikus edzésmúlt. Ha csak ennyin múlna, mindenki ki lenne pattintva. Egyébként nem egy versenyző nem használ GP5000-et.
Egyébként számszerűsítve egy gumi kábé 10-20 Wattot adhat pluszba, ami szinte semmi, a többi 200-250-et annak kell adni, aki hajtja.
Defekt külön téma, általánosságban egyik passzív védelem sem 100%-os, de jelentősen rontja a gumi képességeit. Ezért ideálisabb a tubeless tejjel. Én is elengedtem, 0 védelemmel megyek, ha nagy ritkán jön egy defekt, inkább javítok, minthogy cipeljem a plusz súlyt a gumikkal.
Úgyhogy megint túlgondoltad.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
ha a ~30 éves biciklin kotyog az első kerék a villában (menetes), akkor lógnak a csapágyak és kéne rajtuk állítani? nem csináltam még ilyet, ez otthon mennyire abszolválható, jobban járok, ha elviszem majd szerelőhöz (vsz. lehet, mert akkor az átfűzésre is rá tudok kérdezni)
az is furcsa, hogy véletlenül beraktam fordítva az agyat és nem középen volt úgy a kerék
ránézésre ez az agy, csak jóval viseltesebb - Sachs Maillard 600: [link]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #238859 üzenetére
Specialized 2Bliss Ready Rim Strip
- Nekem ilyesmivel van gyárilag a Roval kerék.
Merev müa, nem ragacsos körszalag.
4 éve tökéletes.░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #238859 üzenetére
Az otket jo, csak a nem tul szepen kidolgozott belso nem okes. Emlekszem ra, mikor irtad. Az enyem szep sima, siman mehetnenek ra a dugok, bele is ulnenek.
Don't Tread On Me
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #238858 üzenetére
Szerintem nem. Ha megnézed a Roval profilját akkor középen lapos, hogy a plug szépen felfeküdjön és az O gyűrű tudja tenni a dolgát. A legtöbb felni viszont középen ívelt szóval profilozott kupak kellene hozzá azt meg szopás legyártani.
Profilképek:
Roval Control
Mavic Deemax
DT-Swiss EX-471
Hope Fortus 30Speci kerekeken kívül szinte mind ilyen (vagy már annyira drágák, hogy kiesnek a látókörömből)
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Gaben92 #238854 üzenetére
Mielőtt mindenki nagyon elájul a speci megoldásától a roval felnin, elmesélek egy történetet, ami tavaly történt meg. Vacsa új speci enduro roval carbon felnivel. Leszállítást követően jött volna a tubeless konverzió, elvileg tl ready. Ki a belső bele a tej, és a kerék 10 perc alatt leereszt. Vajon hol, javaslatra a srác betette a kereket a kádba és a küllőknél mindenhol bugyborékolt.
A gyári tököm tujda milyen szallag kiszed, ragasszunk fel valami normálisat. Meg ahogy Móricka elképzelte. A roval felni belseje nem sima, így a tl szalag nem ragad rá fel egyáltalán. Barátunk felhívja a specis boltot, hogy mi a tök van, mi a megoldás. Erre mondták, hogy vannak ezek a kis piros dugók, a két kerékre kicsit több mint egy 10-es. Mivel nem volt más opció megvette, beletette és már várt, hogy örül neki. Tej be, gumi fel… mosoly, aztán újra bugyborékolni kezd.
Telefon ismét a boltba, hogy mit csinál rosszul. Azt mondták neki, hogy többet kell lötyögtetni, hogy a tej a dugók tövét el tudja tömíteni és utána lesz jó.
Igen egészen addig jó volt, amíg a sok tömítéstől x hónap múlva a tej elfogyott a gumiból és ismét bugyborékolni kezdtek a küllők. Refill és ismét működik.Hát nem tudom, de ezt végignézve szerintem a jó az valami más…
Ez a Specitől inkább az ismert szórakoztató műsor címe: Pedig jó ötletnek tűnt. -
Sleek
senior tag
Este írtak megvan a bringa ,csak már nem látták a szállítási rendszerbe mert leadták üzembehelyezésre .
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238843 üzenetére
Most megprobaltam a szelepkitekeros modszert. Ugyan az, bar nekem ez hosszabbnak tunt.
Ettol fuggetlenul igazat adok az erveiteknek, mert megeshet, hogy valami felremegy, es akkor jo, ha nincs benne a lotyi.En most csak az elsot szereltem at, itt szallagot is kellett cserelnem. Remelem reggelre nem ereszt le... Maxxis -ok mindig rendben voltak, ezekkel meg nincs tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #238846 üzenetére
Asszem ott is a nagyobbik megy a tárcsás oldalra.
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #238850 üzenetére
Speci megoldásába nem nagyon lehet belekötni, ha működik rendesen akkor a legjobb megoldás kb. Csak az se fog még egy darabig lecsorogni a 6-700€-s szegmensbe, hogy más gyártók mikor veszik át (ha átveszik) az meg megint csak jó kérdés. Majdnem vettem amúgy egy szett Roval Control Carbont páromnak tavaly mert eléggé jóárasítva volt, de elengedtem végül mert nem lett volna kedvem átfűzetni (i9 Torch volt benne de az neki hátul nem jó).
Ringman:
Erre gondolt. Furatokba belemegy egy tömítőkupak és kész is a tubeless. Fűzéskor csak ki kell venni őket és nem fognak nagyon szeretni a fűzők. Vagy pont, hogy igen.[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
fulton
addikt
ezeket az összehajtogathatós gumikat hogy célszerű tárolni, nem tesz kárt benne hogy össze van hajtogatva 2-3 évet?
-
Lacerta
aktív tag
válasz andrisbandi #238839 üzenetére
Felénk a kúton nem is hallotak még róla...
Mert csapágyboltban kell keresni.
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #238850 üzenetére
ha a csak belső oldalon furatolt felnikre gondolsz, akkor nagyon szeretnének téged a kereket fűzők
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
fulton
addikt
-
andrisbandi
őstag
válasz bardi #238845 üzenetére
Race face arc felnin a szervíz mucoff rim tape-el csinálta a tl-t.
Én dt-vel, egy ugyan olyan felnin.A mucoffoson vagy tízszer szereltem külsőt, tök könnyen rárobbant.
A détésen vértizzadva, alig sikerült...Aztán láttam egy yt sztárszerelőt, ahogy a szalagozás után, belsővel csinált egy szűztelenítést... neb4sz, tényleg, ez volt a különbség nálam is.
A mucoffost először belsővel használtam....Azóta először mindíg belsővel fújom föl, beavatódik a szalag és a külső is. Utána gyerekjáték a tl szerelés, magától ugrik a helyére a külső, sima lidl műhelypumpával
[ Szerkesztve ]
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
jojjer94
csendes tag
válasz fulton #238815 üzenetére
Nemtudom, milyenek felétek az utak/növényzet, de én 3000km alatt egyszer kaptam vele defektet. Akkor is egy rajzszeg volt.
Amit én tapasztaltam a sima Grand Prix-el szemben, hogy ég és föld a tapadás beli különbség, a GP5000 javára nyilván.
Átlagban valamit tudtam vele gyorsulni, bár tavalyi évem eléggé gyenge volt, nem éreztem jól magamat tartós 150+ HRM felett, ezért nem toltam annyira. ( Valószínűleg covid utóhatás.)
Illetve, hogy észrevehetően jobban kopik, de mint írtam, cserébe marha jól tapad. -
addikt
válasz chubby2o6 #238840 üzenetére
Köszi, a hátsó volt az egyszerűbb. Az elsővel vagyok zavarban még mindig, elég kicsi a különbség a két kupak között, de van. Szerencsére megjegyeztem, melyik TA-t vettem le a tárcsa felől, és ahhoz néztem a QR-t.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
bardi
senior tag
válasz MPowerPH #238832 üzenetére
Nem minden felnire megy rá a gumi egyszerűen, volt nekem, amire kompresszorral is alig lehetett felpattintani, abba ah az elején töltöttünk volna folyadékot, az egész garázs defektmentes lett volna a végére.
A mostanira viszont műhelypumpával simán felpattant a gumi. Én kipróbálom szárazon, hogy megy e, és ha igen, akkor mehet a folyadék.'92 Honda VFR 750
-
fulton
addikt
válasz Jester01 #238829 üzenetére
Meglátjuk mint mond a "real". Ha tévedek, akkor vissza a supreme és volt egy ilyen "kiruccanásom is" , az bevált nekem mint jól guruló és no defekt abroncs.
Kicsit talán kevésbé tapad, nem bízom benne minden szituban, de azokat már kiismertem. kop kop kop.
Így legalább lecsillapodik a "kedélyem" is e kérdésben ami foglalkoztat már évek óta, és érdekel hogy jól gondolom e : miszerint fel tudnék zárkózni egy országútis tempóhoz ami nekem 30 nál kezdődik átlagra a csepelemmel.
Azért nem minden a jó gurulás, defekekkel(hajlamosabb) nem akarok bajlódni messze távol...
Gondoltam a latexre is mint belső, de bajos..felnifékkel a "manőver".
Meg ezek a TPU-k..sok rosszat olvasni róluk.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #238832 üzenetére
Szerintem (aki eddig 3x csináltam 2 féle gumival) azért jó szárazon rápattintani mert úgy még tisztán javít6od ha valami nem jön össze...ha szárazon felpattan és látszólag tartja is (pár perc alatt ki is derül), akkor csak leengeded, kiveszed a szelepmagot (mondjuk én szelepmag nélkül pattintottam fel álló pumpával) és mehet be a szelepen a tej, majd szelepmag és levegő. Így biztos nem fog összeköpködni tejjel mindent az esetleg rosszul sikerült összerakás miatt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Gaben92 #238838 üzenetére
Ja, ez olyan mint a pedal nelkul 9 kilo alatti gravelem, ami ha megyek a boltnal tavolabb, akkor 11 kilo lesz hirtelen.
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #238837 üzenetére
A rövidebb kell a kazetta felől, azt kell addig nyomni, amíg egy pukk után egy klikk is lesz [link]
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #238836 üzenetére
Nekem a kupakok;
MAXIMA WATERPROOF GREASE -el vannak gyárilag vékonyan kenve.Lítium komplex többcélú zsír, NLGI #2 konzisztencia, -29°C és +293°C között, nagyon jó mechanikai stabilitás, kiváló vízállóság, sós vízzel szembeni ellenállás, csökkenti a súrlódási együtthatót, véd a rozsda és a korrózió ellen, ellenáll a hő- és sokkterhelésnek.
A freehub grease, ami gyakorlatilag habosított olaj, nem ennyire tartós, és sokáig vízálló gondolom.
Gazdaságosként a molos lítium zsír volt itt ajánlva párszor. Felénk a kúton nem is hallotak még róla...
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #238835 üzenetére
Írtam is, hogy nem való mindenkinek. Nyilván a koma aki lecsiszolta a festéket is, hogy nyerjen pár grammot szívinfarktust kapna tőle, ahogy azoknak sem való akik azért vesznek 1000+€-s kerékszettet, mert nyernek vele egy kevés súlyt, de szerintem egy 1 kilós gumival szerelt enduron nem az a 30g fog dönteni.
Ez kb ugyanaz a dolog, hogy nekem a kormány egyik oldalában tubeless kit, másikban láncbontó, kormányszárban szerszámkészlet (és még a középcsapágyba is tervezek csinálni egy kis tartót egy-két apróságnak) és ez magában 200g, csak ne kelljen magamon cipelni semmit. Mások meg inkább hurcolják mezzsebben/táskában a pumpát, multitoolt, fél szerszámostáskát, csak a bringa jól mutasson a mérlegen. Mindkettőbe bele lehet kötni, mindkettő jár előnyökkel/hátrányokkal azt már egyén válogatja, hogy kinek mi a fontos és mit áldoz be miért.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
addikt
válasz chubby2o6 #238836 üzenetére
Nincs olyan erős kezem Fogóval sikerült, de tépnem kellett rendesen. Meg még az is feladta a leckét, hogy melyik kupak melyik oldalon van. Volt annyi eszem azért, hogy rendeljek a spéci zsírból is, szóval használtam.
Viszont az egyik kerék első kupakja fura. A TA kupakok takarták a csapágyat teljesen. A QR meg egyik oldalon nem takarja, van kis hézag, ami nekem gyanús a svájci pontossághoz...
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #238828 üzenetére
Ne finomkodj vele, kézzel nyugodtan húzhatod, nem lesz baja. Fogóval is csinálhatod, de rongyon keresztül. Nekem mindkettő erőlködés nélkül kijött, pedig még kerék sem volt körülötte, hogy belekapaszkodjak. És igen, egy pici zsírt tehetsz alá. Nekem ugyanolyan piros zsír volt alatta, mint amit az upgrade kittel küldtek, de gondolom, nincs túl sok jelentősége.
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #238832 üzenetére
Ha szarazon fujom fel es csale a kerek, akkor egyszeruen visszanyomom kozepre aztan megprobalom megegyszer. Ha van benne folyadek, akkor az macerasabb, mert figyelni kell ra.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Gaben92
őstag
válasz Dark Archon #238828 üzenetére
Kupak aljára (ahol a csapággyal találkozok) mehet egy kicsi. Fogod látni majd a TA kupakokon, hogy hol van rajta zsír gyárilag és mennyi, azt próbáld reprodukálni. Amúgy le kell jönnie kézzel is csak nem kell óvatoskodni vele. Én is most nemrég cseréltem freehubot is meg kupakot is, igaz Rapid Drive-on de a DT-Swiss felépítése kb ugyanaz.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MPowerPH
félisten
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #238830 üzenetére
Én is azzal fogtam rá, talán átütő tengelyt beledugva könnyebb picit azzal feszegetve és nem egyenesen húzva.(majdnem kiütöttem a fogam a fogóval )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #238828 üzenetére
ronggyal egyutt fogj ra, ne csak siman
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Jester01
veterán
válasz fulton #238823 üzenetére
Igen, mivel a légellenállás négyzetesen nő. Ha mondjuk 200W-on tekersz és az új gumival 10W-ot spórolsz az 5% teljesítmény vagyis kb. 2,5% sebesség. Az pedig 30km/h-nál nincs még 1km/h sem. Emelkedőn vicces módon jobb lesz mert ott a gravitáció ellen dolgozol ami lineáris de nyilván ott sem lesz 5%-nál több a gyorsulás.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
addikt
válasz Gaben92 #238827 üzenetére
S a másik kupak betételénél zsírozzam be vagy nem kell?
Köszi
chubby2o6, bardi: nem ment kézzel, de még annyira elszántan nem próbálkoztam De akkor a fogó is "normális" megoldás, csak jó volna nem megsérteni az átütős kupakszettet.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Gaben92
őstag
válasz Dark Archon #238824 üzenetére
Kupak alatt van egy vékony filmnyi zsír és amiatt nehéz lehúzni. Elvileg nem kell hozzá fogó de nem árt ha nem csúszik rajta a kezed, na meg figyelj nehogy pofán vágd magad mert amint elenged a zsír okozta kis ragadás hirtelen fog lecuppanni.
Freehub oldalon lehet kísérletezni azzal, hogy magát a freehubot húzod meg és az hozza magával a kupakot. Aztán freehubot visszatolod a helyére és onnan a kupak könnyne lejön. Másik oldalra nincs trükk, csak a fogó ha máshogy nem adja magát.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
bardi
senior tag
válasz Dark Archon #238824 üzenetére
Egy ismerősnek csináltam ilyet, csak fogóval sikerült lehúzni.
'92 Honda VFR 750
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #238824 üzenetére
Nem tudod simán, kézzel kihúzni?
-
addikt
-
fulton
addikt
válasz RexpecT #238822 üzenetére
Nekem is meg kell ezeket tapasztalni, és okosabb leszek addig elmélet van. Tudom hogy átlagban azért a 3-4-5km/h nagyon meg kell ám dolgozni itt 30km/h körül, keményebb mint leírva tűnik ezzel tisztában vagyok. Szóval maradok a 2-3 nál sztem az meglesz[ Szerkesztve ]
-
-
fulton
addikt
válasz Ringman #238820 üzenetére
Tapasztalataim/érzésem + olvasottak alapján gondolom így.
Érzésre mondtam a számokat. lehet picit fölé lőttem nah de olyan 2-3km/h javulást gondolok kb. a 35-45 km utjaimra(anélkül hogy érezhetően erőltetnem kéne magam. magyarán hasonló komfort mellett). Sok adat van róluk, ezeket az utakat már számtalanszor megcsináltam, lesz mivel összelőni majd. -
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #238816 üzenetére
Össze állt egy kép a fejemben, és "ezt dobta ki", ez csak egy szubjektív elmélet. Aztán majd kiderül hogy mi lészen. Lehet lassulni fogok, bármi megtörténhet
De igen, én így gondolom ezt.[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz stickermajom #238755 üzenetére
Ááá, nagyon jóóó . ( Szerintem fultonnak is tetszik, csak nem meri bevallani ) A 18t-vel is jó hangja volt, de az 54t odabsz.
Ma adtam le az enyémet fűzésre, de sajnos leghamarabb csak jövő hét közepe táján lesz kész . -
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #238790 üzenetére
"Meg a thru axle adapterek hogyan jönnek ki? Izomból? Mert QR-re kellene kicserélnem."
Izomból kihúzod. Nekem kézzel simán kijött mindkettő, nem kellett ráfognom semmivel. A kazetta oldalit mikor belenyomod, először hallasz egy kis pukk-ot, de itt még ne állj meg, addig nyomd, míg nem hallasz egy klikket is, akkor lesz rendesen a helyén. -
fulton
addikt
Egy kis szösszenet, van egy "elméletem" nevezetesen mikor arról beszélünk hogy egy "külső" gördülési ellenállása - azt gondolom nem csak a számokra kell támaszkodni (és itt most nem a szél meg stb tényezőkre gondolok).
Mikor télen mentem a kis csufival (piros montim) azon az útvonalon amit már máskor is többször megtettem emlékszem hogy mennyire nem igazán tudtam tekerni, egyszerűen nem tudtam felvenni a ritmust vele amit "komfortosnak" éreznék, "nem esett jól tekerni". A pulzusom így nem is igazán tudott "üzemire menni". Azt gondolom, azzal, egy szintel fentebb lépünk javulás lesz. (turásból a versenyorientáltabb felé) (nyilván a defektállóság oltárán - ez majd még kiderül, mert azt biztos hogy én nem fogok minden 2-3 ik utamon defektel kínlódni - akkor benyelem és váltás vissza a supreme gumira ), Nem szimplán az a "pár watt" előny fogja megadni hogy mennyivel is leszünk gyorsabbak (összetettebb). Onnan hogy érezhetően jobban gurul a gumi(elvégre sokat számít hisz ott van kapcsolat a talajjal), sokkal jobban tudjuk magunkat "járatni", jobban esik a tekerés, stb stb.
Úgy gondolom hogy "érezhetően" gyorsabb gumival jobban tartható lesz egy magasabb sebesség(komfort határunkon belül). (amiben már az emberi tényező is benne lesz nem csak a gumi watt-jai - nyilván van határ ahol "tör be" a légellenállási tényező)
Kicsit olyan mint egy normális jól megválasztott kerékpár ruha, az is gyorsít - és lassít ha rosszul választod meg - közvetett módon. Javulást gondolok. Jobban tudod pörgetni magad, talán "egy tányérral lentebb is kerül majd a hátsó fogaskeréken a lánc" - mint 90% ban használt tányér - amivel kapásból 3-4km/h javulás van kb. És ezt mondom az a 30-31lm/h átlag nem olyan ördögtől való még - ha a légellenállást is ide veszem. (és az kemény javulás lenne - átlagban). Ez csak amolyan - elméleti szösszenet ami összeállt a fejemben - gyakolat ez után leszTudom hogy paravánként tolom de javul a dolog me a kormány is dől lentebb.
Kíváncsi leszek magam is mi lesz ebből.[ Szerkesztve ]
-
Kiskopika
senior tag
-
itouchfan
senior tag
válasz balintbaba #238802 üzenetére
+lsebestyen, Csokicsibesz: köszi a válaszokat. Súlyom jól be van állítva, 71 KG-ra. Watt ma úgy nézett ki, hogy 145-150 bemelegítés, utána 4*4 perc 170 w 2 perc pihenokkel, utána 150 watt 20 perc és levezetés. Átlag 151-152 lett (pulzus 136, max 155). A kerék kerülete asszem 2077 mm-en van beállítva.
És nem választottam ki semmilyen pályát, csak sima workout volt, a különböző adatokról láttam a grafikont közben, mi lesz a következő etap, stb[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #238811 üzenetére
Megszokott a normál tubeless szalag, gondolom a Bontrager szalagot csak egy nagyon szűk réteg ismeri, én csak tőled tudok róla. Ha nyomnák neki a marketinget, többen ismernék, használnák, gondolom lemásolná más is.
Más: nem gravel fully, nem top spec, léteznek szebb színűek is belőle, mégcsak nem is karbon, de... Chisel . Ez a váz redditen, fórumokon már egy legenda, sokan építenek belőle 8.x kilós gépet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #238809 üzenetére
Igen, amiatt is írtam, hogy átvehetné az ötletet a többi gyártó is… Semmi speckó cucc nincs benne, egy darab műanyag ami pont olyan széles és akkor az átmérője, hogy passzol a felnibe. Ha a DT-Swiss vagy a Mavic akarná simán gyárthatnának ők is a mostani felnikhez, csak nem akarnak…
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Sleek
senior tag
válasz stickermajom #238803 üzenetére
Értem én ,hogy logisztika meg stb. De ,hogy semmit nem tudnak merre jár a termék. El is hinném ,ha nem rendelnék rengeteg alkatrészt a mezőgazdasági gépekhez.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #238796 üzenetére
Ez nem rágyógyulás miatt van. Alapból úgy raktam össze eddig mind a négyet, hogy tej nélkül a helyükre pattintottam őket sima állópumpával, aztán mikor minden frankónak nézett ki akkor szelepmag ki és ment bele a tej fecsivel. Valahogy úgy van kialakítva ez a rim strip cucc, hogy ha egyszer a helyére pattant akkor onnan csak erővel jön le még a friss installáció is. Korábban raktam fel képet amúgy róla (telefonon vagyok, nincs kedvem visszakeresni) ahol látszik is talán, hogy van egy kis “válla”.
Összességében véve szerintem rohadt jó ez a cucc, mindent megold ami a tubelessben szopás. Nem kell alkohollal suvickolni a felni belsejét, nem szakad el, nem kell cserélni soha, nem kell booster/kompresszor, akár minipumpával is helyére pattintható a gumi, gumicserekor fogkefével vagy ronggyal áttörlöd fel perc alatt, stb. Nyilván grammbuzulásra nem való mert nehezebb mint a szalag. Igazából nem is értem, hogy a többi gyártó miért nem veszi át. Aztán akinek bejön használja, akinek meg fontosabb 30g annak még mindig ott a szalag…
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #238802 üzenetére
Múltkor valakinek a Zwift beállított 3600kg-t, azzal síkon is nehéz menni.
-
fulton
addikt
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós kamerák
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- DIGI internet
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest