- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gurulunk, WAZE?!
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
snecy20
nagyúr
Nem vesztesz semmit vele, ha folytatod, pár pont akkor is szerezhető lesz, lényeg hogy rangsoroljanak a végén. + ezen a görögön, meg majd szardinián az S4 power stage, első öt kap extra pontot.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
fatal`
titán
Tegnap gondoltam lenyomom a Thematic B-t (ez a '97-2011 WRC, ha jól emlékszem). Egész jól is mentem, de rögtön az első szakasz közepe fele sikerült megpattanni egy kis kövön, ami miatt az út másik oldalán sikerült lecsúszni TD-vel.
Úgyhogy majd a következő rallyn beszállok, ilyen rövid rallyn a 8 perces hátrány esélytelen
-
snecy20
nagyúr
válasz
Gomez86 #6842 üzenetére
Ezek a tripla monitor felbontásából adódó szélesvásznú panorámaképek marha jók...
S2-S3-S4 alapján elég jókat sikerült jönnöd.
14.-e délután zárul a portugál/görög, aki még tervez menni, az addig az időpontig megteheti (Bandit81-t és ittvane-t még nem láttam egyik lobby-ban sem feltűnni)
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Gomez86
őstag
Lenyomtam a délután a Thematic A-t, komolyan a végére megkedveltem ezt a kis fiestát
Difit hátul kb fel kellett tolni csutkára hogy ne legyen orrtolós, utána nekem már kb azt csinálta amit szerettem volna. És mivel nem túl gyors hagyott időt nekem bénázni - ha későn fékeztem még megállt, meg lekoccoltam a végén egy picit a korlátot az aszfaltos részen azt is tűrte.
Azt gondolom IRL max ez lenne a szintem amivel még mernék is úgy menni hogy használom az autót..."A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #6839 üzenetére
Összefoglaló alapján volt akkor némi eső...
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #6835 üzenetére
Oké.
A '23-as, vagy a '24-es év van másolva a vb-n? Az időjárás miatt kérdezem, pl. eső lesz-e...
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
dundi94
tag
válasz
Találtgyerek #6836 üzenetére
Nem-nem volt. Max a gumi lesz kevés, de ahhoz meg már úgyis hozzászoktunk
-
Steve1207
veterán
válasz
Találtgyerek #6830 üzenetére
Szerintem amúgy tök jól összerántotta a mezőnyt, hogy taktikázni is kellett a sérülések miatt és az eleje se húzott úgy el. Ha Akost nem számolnánk teljesen egyben lenne a mezőny, de még így is. Nem tudom mikor volt közel 10 ember 10 percen belül, pláne egy ilyen hosszú versenyen. És még a mezőny hátsó része se volt lemaradva, szinte csak pár bakin múlhatott, hogy nem sűrűbb. Én VB-n ezt élveztem pl a legjobban, bár lehet Chile vonalvezetése adta ki véletlen ennyire. (Vagy, mert évek után kamerát váltottam, hogy ne a földről nézzem
)
.
-
dundi94
tag
válasz
Találtgyerek #6831 üzenetére
Remélhetőleg ott nem kopik el a kocsi
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #6831 üzenetére
Kérdés, hogy kik itt a nagy aszfalt-betyárok.
Páran nyomják itt a pályaversenyzős szimulátorokat, ők lehet előnyben lesznek. Indítod is a napokban?Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
petikeh
tag
válasz
Találtgyerek #6810 üzenetére
Mindenképp!
Melyik futam is következik? Megcsinálom, aztán a szokásos módon küldöm, szerintem péntek délelőtt!
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
dundi94
tag
Sziasztok!
Sajnos a VB-t nem fogom lenyomni, egyszerűen olyan szinten rág meg az autó elfogyása hogy semmi kedvem szívózni vele, sorry.
De cserében tegnap lenyomtam a Thematic A-t és a B nek is nekikezdtem
Tök jó kis verseny mindkettő. Portugáliában eléggé elmaradtam Ákoséktól, komoly tempót mennek.
-
snecy20
nagyúr
Nekem a nyélen vezetéshez a nagy WRC kategória nem elég kiszámítható. Észten is azt tapasztaltam, hogy egyik kanyarban betapad tök jól, a következő ugyanolyan erősségűben meg nem, és dob kifelé a kanyar. Meg amikor úgy, ott és akkor adja rá töltés után az extra kakaót, amikor nem kellene... szóval több dolog kombinációja ez. Egy lassabb, régebbi, de számomra jobban megérthető autóval fele ennyi problémám nem lenne valószínűleg.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
YxVs
senior tag
válasz
Mike Farrel #6822 üzenetére
Pontosan ennyivel jobb az Evo a régi modellnél.
Általában az ilyen helyzeteknél - mert hogy volt már több ilyenem is - én szoktam a rövidebbet húzni, most visszakaptam valamit. Nem mintha a végeredményben ez számított volna, de örülünk a részsikereknek is. -
Ratrak
tag
válasz
snecy20 #6819 üzenetére
Végre valaki másnak is mumus ez a hármas...
Anno sokat értekeztünk erről, és aránylag egyedül voltam azzal, hogy ezeket nem kedvelem annyira, pont az általad is írtak miatt, de a többség szereti a nyélen veretéstif you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
snecy20
nagyúr
válasz
Mike Farrel #6822 üzenetére
Igen, az ilyen közeli idők mindig érdekesek. Min múlhatott az a 4 ezred?
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Mike Farrel
tag
Előbb nézegettem az időket Thematicon, hogy mégis merre az előre erőviszonyokban, mert most elég hamar lenyomtam ahhoz képest, hogy mindig az utolsó pillanatra hagyom őket.
Erre megakadt a szemem ezen. Ezt jól összehoztátok srácok, Thematic A második szakaszán.[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #6806 üzenetére
Jó ötlet szerintem is, sok lesz/lenne a verseny ,
mehet a kövi VB + snecy versenyi párhuzamosan.... -
kozmi55
tag
válasz
Találtgyerek #6806 üzenetére
+1 a VB-re. Így kezdőként én egyelőre megmaradok a WRC autóknál, és az egzotikusabb dolgokat inkább kihagyom (addig pörög a single player VB ha van idő)
-
snecy20
nagyúr
Én még kora reggel, munkába menet előtt lenyomtam a meszol-féle négyszakaszos Észtet, és szerintem tuti, hogy ez az ország lesz az új mumus... Az gyorsan kiderült, hogy pályaismeret az semmi, talán hónapokkal ezelőtt mentem itt összesen 3-4x TT-t, valószínűleg a gondok többsége ebből adódott, mert itt elég nagy magabiztosság, és a sodrós-gyors kanyarokhoz tökéletesen belőtt tempók kellenének.
A többi probléma úgy nézett ki, hogy a nagy ugratók előtt, mikor még precízen be kell lőnöd a helyes kormányszöget a várható jó leérkezés miatt, hát én rendre rossz helyre húztam, és ebből általában pálya mellé zuhanás lett, és ha itt bokrok közé zuhansz, akkor az nagyjából annyit jelent hogy 0-ra lassultál. Vagy, amikor meg eltaláltam az irányt, akkor olyan ''kibicsaklós'' leérkezéseket sikerült produkálni, ami nem volt méltó egy aktuál generációs WRC autó futóművez. Az S4-en pedig bevégeztem egy olyan rendes, zsíros, istenes dnf-fel, 160km körül, ekkora végzetes balesetem nem is volt még talán a játékban. Talán a tempót még el is bírta volna a bal görbület, de valamiért tapadásvesztés lett, majd teljes alulkormányzottság mellett már csak a fa volt a végállomás.
Észt-Finn-Lett hármassal ebben a játékban elég nehéz megbarátkozni, a beláthatatlan dobbantókhoz lehet hogy valami hetedik érzék kell, nem tudom.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Ratrak
tag
válasz
snecy20 #6804 üzenetére
Én nagyon csípem ezt az autót, az életben is nagyon tetszett a "civil" verzió belőle, és a játékban is elég jó gép szerintem. Még a Focussal szoktam kísérletezgetni, de valahogy itt Görögbe' nem adta annyira a kókusz.
A Mini sokkal fejlettebb/újabb, mint ezek, ez tény, a C3 meg az OP itt (nem nagyon sokkal, de azért észrevehetően), olyannal eleve nem szeretek menni jellemzően. Én valahogy úgy vagyok, hogy többnyire szeretek olyan autót használni, amit a többség nem... Biztos valami "igen, te egyéniség vagy"-baromság beragadt még a kamaszkorból vagy nemtomNem is értettem, hogy mi történt az S3-on, gondoltam neked jött közbe valami gixer...
[ Szerkesztve ]
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Ratrak
tag
válasz
Találtgyerek #6814 üzenetére
Söröző is van a közelben
Kitaláljuk majd.
Jellemzően úgy szoktam, hogy elöl 20-25 közt, driving lock mindig picit erősebb, mint a braking, de többnyire hasonló értékeken van mindkettő, hátul meg 35+. Preload kb. addig megy, ahol a driving/braking is van nagyjából "a csík hossza" (erősebb diffihez erősebb preload és fordítva). Valahogy ettől (vagy nem ettől már nemtom) túl alulkormányozottan viselkedik az autó kanyarban gázadásra. Akkor is, ha elöl széttartásra rakom a Toe-t.
Mondjuk stabil és biztonságos lesz tőle, csak az ugye lassú is egyben. Lehet, hogy azóta fejlődtem annyit, hogy egy "idegesebb" setuppal is tudjak menni, anno azért találtam ezt jónak, mert kisebb eséllyel dobtam el a vasat ha nagyjából így van beállítva. Pl ha nagy a különbség a driving meg a braking lock közt, és főleg, ha nincs, vagy kicsi a preload, akkor nagyon tudtam szenvedni a kocsikkal... Még tesztelgetem, mert van olyan autó, ami nagyon durván nehezen vezethető (Stratos) default-ban, és van olyan, aminél nem érzek sok különbséget - aztán a szakasz végén meg lehet, hogy mégis van egy csomó...if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #6815 üzenetére
Mondjuk ha a heti lebontásokat nézzük, akkor pl. 7. és 14.-e között a Thematic-on a portugál / görög helyszín páros kb. ~45 percnyi elfoglaltságot kér, és utána 14. és 21. között a Szardinia / Chile páros szintén, próbáltam ezeket olyan 30km / helyszín távra limitálni, hogy időben se vigyen el túl sokat.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Bandit21
addikt
válasz
Találtgyerek #6808 üzenetére
Köszönöm! Ott legalább nem az jött ki, hogy nekem ez nem megy gyorsan, hanem, hogy túlélni lassan talán tudok.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #6806 üzenetére
Én speciel nem is bánnám, ha mennénk tovább a WRC vb-vel, és kiköszörülhetném a görög, chile-i ''csalódásokat''.
A Thematic-nak az aktuális köre 21.-én zárul, utána lenne egy néhány nap szünet a 4. fordulóig, az ott kialakult szünetben már mindenképp tudna menni valami, de ha a többségnek belefér az idejébe, akkor akár ezekben a napokban is indíthatod az rwd/fun-t.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
snecy20 #6785 üzenetére
Nem gondolkodtam még azon, hogy mi legyen az RWD-n.
Van ötlet rá. Thematicon mennyire sűrű a program? Ha sok verseny van, akkor lehet indítom a következő VB-t, hogy utolérjük magunkat és a FUN meg az RWD helyett megy most a Thematic. Persze, ha van igény, hogy menjen még az RWD és a FUN is pluszba, akkor indítom.06-3o/9759I39
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Gomez86 #6799 üzenetére
Nincs szükséged továbbképzésre, jól mész. Van hogy 1-1 pálya vagy autó kategória nem fekszik valakinek vagy egyszerűen csak nincs jó napja, ezzel sokan vagyunk így ... kivéve az UFÓ-k...
PH VB
Még páran a pályán vannak a holnapi befejezésig, pl. Szabinho aki mindig veszélyes ...Ákos tényleg durván megy, ráadásul még csak most építgeti-fejleszti a felszerelését , vele még lesz bajunk ...
-
snecy20
nagyúr
S3-on odapirított az öreg Cordoba.
Hogyhogy erre az autóra esett a választásod?Görögországtól kicsit nehezen fogunk szabadulni, mert elnézünk majd oda téli verzióban is. Egyik nap rápróbáltam, rohadt élvezetes / hangulatos...
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Ratrak
tag
Ma reggel én is letoltam a Thematic B-t (Görög).
Mivel nemrég voltunk itt a VB-vel is, meg még korábban RWD-vel is, ismerős volt a helyszín. És kezdem talán picit kapizsgálni, hogy mit rontok el a setuppal (túlzárom a diffizárakat valszeg), szóval most fogtam a defaultot, és nagyon keveset nyúltam bele. A Cordobánál amúgy sem a "szokásos" diffi van, hát, most hagytam mindent ahogy a készítők megálmodták. Rögtön elkezdett rendesen kanyarodni a Cordoba, meg szépen húzni magát kifele a hajtűkből....
Már érzem egy ideje, hogy valszeg elkapott a setup-hell, előbb-utóbb csak kijövök belőle azért
És hogy milyen volt a verseny? Próbáltam bátrabban menni, néhol talán sikerült is, de azért az S2-n sikerült lecsúszni egy meredélyen, rögtön megállt bennem az ütő, hogy na, eddig tartott a futam, de megúsztam TD nélkül egy 8s-os büntivel...De ettől eltekintve sima menetek voltak, és nagyon élveztem ezt a kombót, köszönöm a szervezést ezúttal is!
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Ratrak
tag
Igen, ilyen továbbképzésre én is szívesen jelentkeznék!
Amúgy viccen kívül, ha lesz olyan, hogy Asszony off, lehet, "meghirdetek" egy találkozót nálunk, itt bőven van olyan a közösség, hogy bárkivel és mindenkivel szívesen találkoznék élőben is, meg lehet, hogy tudnátok mutatni dolgokat (pl. a jobb szélső pedál arra van, hogy gyorsítson az autó, minél jobban nyomod, annál jobban gyorsít...)
Persze, tudom, hogy mindenki mindenhol "szét van szórva", de anyway, egy misét megér majd a dolog, ha úgy adódik, szólok, oszt majd meglátjuk mi lesz belőle.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
snecy20
nagyúr
Ákos, Snecy, ti mókoltok a setuppal amúgy? Eszméletlen időket mentek...
Furcsa, belülről azért másképp érzi ezt az ember nagyon. Gyorsabbnak is kéne lenni, sokkal kevesebbet is hibázni, konzisztensebbnek is lenni, meg jobban adaptálódni a változó körülményekhez (pl. drasztikus gumikopás kezelése, általában itt vérzek el, mert ezek után szoktak jönni a nagyon sokba kerülő hibák)
Én is inkább a Group B-nél, RWD géposztályoknál, vagy az első tengelyen gyengén tapadó kisebb kategóriáknál szoktam erőteljesebben belenyúlni a dolgokba, WRC/WRC 2-nél nem is nagyon kell.Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Gomez86
őstag
válasz
koncsosakos #6797 üzenetére
Év elején volt nálad Laci?
Vannak ilyen továbbképzések nálad?
Beiratkoznék én is
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Bandit21
addikt
válasz
koncsosakos #6797 üzenetére
Nem sokat foglalkozok setup-al főleg a WRC-nél semmit nem állitok
nem ezt a választ vártunk...regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
koncsosakos
lelkes újonc
Nem sokat foglalkozok setup-al főleg a WRC-nél semmit nem állitok, egy A-group-nál vagy egy RWD-nél muszály belenyúlni, hogy úgy menjen ahogy elképzeltem.
Gomez, igazából érzem hogy jót/jókat mentem, de pl az első 6 szakaszban mindegyikben volt legalább egy forgás vagy hogy beleakadtam valamibe, talán 1-1 szakasz volt amiben elhanyagolható hibám volt csak. De ez ilyen nagyon tudatos szint próbál lenni még így is, év elején volt nálam Jlaci akkor mutattam neki egy görög szakaszt TT-ben. (akkor ment a VB) Hát ő is nagyon kamikazénak látja, de valahogy most sikerült összerakni fejben is, hogy leérjek egyben.
-
Gomez86
őstag
Köszönöm, jól esik, de én nem érzem így
Nameg kinek mi, nekem murván a wrc nem áll messze, viszont téged pl rwd-vel nem tudlak utólérni.
És igen Laci rendesen tolta itt a dobogós helyeket egyre másra miközben az autója is megmaradt.
De amiből látom hogy sok van még ebben hogy Ákos is azt az átlagot hozza mint Találtgyerek miközben mindketten játszanak mással is (rbr pl).[ Szerkesztve ]
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Ratrak
tag
válasz
Gomez86 #6793 üzenetére
Na, akkor hasonlóan mentél, mint én, csak amikor te eleresztetted a lovakat, gyorsabb voltál, sokkal.
Amúgy ez feltűnt, hogy Laci pl. irgalmatlan sokat gyorsult, de szerintem te is. Én meg lassulok.
Mi a trükkötök?
Ákos, Snecy, ti mókoltok a setuppal amúgy? Eszméletlen időket mentek...
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
petikeh
tag
Nem fogok már többet nyafogni, de úgy tűnik, hogy a hétvégére összeáll a szett, szóval végre fogok tudni játszani.
Nagyon hiányzik már a játék, a vezetés, meg minden is kb. Szóval kb. úgy mintha nulláról kezdeném majd, de jövök!
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #6786 üzenetére
Lebuktam
Na igen, közben nem írtam meg, de befejeztem én is a VB futamot. Le is vontam a magam következtetését belőle.
Az első kb 10 szakaszt úgy nyomtam le hogy váltottam még a váltásjelző kis ledek felszaladása előtt, semmi vadulás. Az egyetlen valamire való hibám az a nyamvadt fa volt ami levette az oldalát, de utána szervízen kb össze is tudtam volna szedni a kocsit. Ha! Ha nincs folyamatos váltó csere, ami mellé befigyelt még 1 turbó is egyszer. És ezzel együtt is hogy végig ilyen 6-9. helyeken mentem végig a kocsi a 10-es bio-bio-ra (a második 34-es futam) gyakorlatilag nem ment. Végigszenvedtem azt a szakaszt is, aztán az utána levő kettőt úgy hogy 50-70el mentem végig...
Utána megcsináltam az autót büntetéssel és úgy voltam vele hogy akkor "kapjabe", semmi értelme így spórolnom, mert nem vagyok annyira ügyes sem lassan (mint pl Találtgyerek, aki tudja adagolni hogy csak 10%-ot csavar le a tempójából), de a kocsi ugyan úgy gatya. Szóval az utolsó 7 szakaszra ami a versenynek kb a negyede se, eleresztettem a haját rendesen. Úgy ahogy mentem volna amúgy. Legtöbbször ez sem elég az elsőre, de legalább közelebb van hozzá...Laci vígasztaljon az hogy ez a power nekem ilyen szánalom pont lesz, mert amúgy a versenyért nem fogok sokat kapni
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Bandit21
addikt
válasz
snecy20 #6791 üzenetére
Befejeztem. Atyaég leizzadtam. A bodywork kb s12 óta heavy majd critical volt, és az engine is medium de nem tudtam hozzájuk nyúlni.
A végefelé volt pár stage ahol egész jót mentem, illetve a poweren most 8. vagyok, összetett sajna 11...
Őrület jó volt, főleg az s10-11-12 beégett, fék nélkül... rohadt érdekes volt "alkalmazkodni"!Köszi a szervezést, holnaptól Thematic és Meszol kupa.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
snecy20
nagyúr
válasz
Bandit21 #6789 üzenetére
Elkezdtem fék helyett keresztbe tenni az autót meg a medium váltó miatt amúgy se nagyon gyorsulni de a 12 végére már minden baj volt.
Mondjuk látom is h a társaság nagy részének a 12 az dnf lett.
Lehet ott adta be másnak is a játék sérülési algoritmusa a fékhibát.Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Bandit21
addikt
Én még csak s12 után vagyok, 10-11-12 kalandos volt...
Olvastam én, hogy elmegy a fék, de amikor az s10 35 km-en a negyede után elkezdett sipolni már éreztem, h baj lesz.
Mire felértem e hegyre a végére már búgott.
11-re úgy indultam, hogy akkor inkább csak akkor fék ha gond van, de az első visszafordítóban rájöttem, h ez nem mese, elment a fék teljesen.
Elkezdtem fék helyett keresztbe tenni az autót meg a medium váltó miatt amúgy se nagyon gyorsulni de a 12 végére már minden baj volt.
Mondjuk látom is h a társaság nagy részének a 12 az dnf lett.
nem valami fényes jövőkép.
Ami piros megcsináltatom, meg pár mediumot is, de gatya...regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
koncsosakos
lelkes újonc
válasz
jlaci74 #6787 üzenetére
Hát nem sokat gondolkodtam a taktikán, nyomtam amit bírt.
Sőt eddig egész jól néz ki a vége, nem tudom várunk-e még valakit, minden nap nézegetem az időket.
Bár Találtgyerek-re kíváncsi lettem volna nagyon, na de lesz majd még legközelebb.De mindenkinek köszönet aki rakja alánk a versenyeket, nem is nagyon indulok máshol a játékban.
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #6783 üzenetére
Köszi a szervezést!
Nagyon adja ez a talaj meg a vonalvezetés, ha bírná az autó a tempót akkor Best verseny lenne, persze így is élvezetes volt.
Meg is lepődtem hogy nagyobb hiba nélkül vezettem végig, sőt voltak hibátlan szakaszok is de többször nagyon köhögött a technika így az időkön ez nem mindig látszott, meg ugye Ákos kerozinnal megy ... -
jlaci74
aktív tag
válasz
snecy20 #6785 üzenetére
Ma befejezetem a VB-t...
S13, egész jó volt de túltolt szervizidő miatti 40s bünti sokat rontott a helyezésen, aztán a következő kettőn már a kopott gumik miatt kellett lassítani, kigyorsításoknál már folyamatosan esett le az ívről az autó, de az utolsó szervizben, ami csak a kuplungra volt elég ( pedig a futómű miatt szinte vezethetetlen volt az autó ) felkerült az utolsó szett NEW lágy gumi, és ezzel már sikerült volna elcsípni az első helyet ha nincs 20s bünti, de a következőn meglett ez is Rodolfo előtt 9 tizeddel ...
PowerStage-n szintén, míg Gomez nem lökött le 61 ezreddel ...
Gomez, utállak -
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #6784 üzenetére
Igen, bekövetkezett ez is.
Ákos mellett újabban JLaci-tól is ''tartani'' kell, mert eléggé felszívta magát a különböző sorozatokban.Érdeklődve várjuk mindenesetre, hogy hova látogat el majd a PH RWD.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
koncsosakos #6781 üzenetére
Gratulálok! Már akartam írni a napokban, hogy valaki verje már el Snecy-t a Thematicon.
06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
Sziasztok!
Mostanában nagyon sok dolgom van, ezért ritkábban van időm írni. A fórumot olvasom közben, ha van egy kis szabadidőm. A napokban pótolom a PH Fun eredményhirdetését is.
Sajnos úgy néz ki a dolog, hogy a PH VB Chile-t nem lesz időm elkezdeni és befejezni sem.
Igyekszem minél előbb visszatérni és aktívabb lenni. Addig is hajrá mindenkinek!06-3o/9759I39
-
snecy20
nagyúr
válasz
koncsosakos #6781 üzenetére
Ügyes voltál.
Bár a tempó nem olyan nagy, de portugált még ezzel az autóval sem olyan könnyű hiba nélkül lehozni. Lassan gyere majd a görögre, [link] , ha jól látom nem vagy még a 'B'-be becsatlakozva.Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
koncsosakos
lelkes újonc
Na hát tegnap "legurultam" a Thematic A-n.
Igazából a WRC-k mellett az egyik ez olyan kategória ami élvezhető nekem még ha gyengécskébb is.Igazából a második szakaszon volt egy kis bokorirtási akcióm de az sem akasztott meg nagyon.
Tökre élveztem az egészet, szinte nagyobb hiba nélkül sikerült lehozni.
Több ilyet! Pacsi!
-
snecy20
nagyúr
válasz
Steve1207 #6778 üzenetére
Ezek szerint csak a dolgok értelmezése körül volt akkor a kavarodás, hogy a már shake-re felrakottat hova számoljuk.
De amit a játéktól alapból nagyon nem értettem, hogy egy ilyen gumikat erősebben igénybevevő közepes murva helyszínre hogy nem a med/hard volt a gumiválaszték.Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Bandit21
addikt
válasz
Steve1207 #6778 üzenetére
Bocs én azt hittem shake előtt azt mutatja ami összesen van és ott kell eldönteni mi megy fel. Ha shake előtt át raktam volna S re akkor nulla S és két M lett volna amit mutat.
Mondjuk így meg már értem miért írták sokan hogy a végére ment fel az SBocs ha kavarodást okoztam.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Steve1207
veterán
válasz
snecy20 #6777 üzenetére
Én nem igazán értem, hisz te is 3x cserélhettél, ha fentebb azt írod, hogy 1S és 2M volt a választóban (plusz az autón is 1M van alapból, ami nem tartozik a választóba). Csak Bandit az elejében nem számolta bele az autón lévőt, a következő stages kalkulálásnál meg már igen és "megnől" a drabszám, hogy mit használt a kezdetektől. Ahogy kozminál is rendben vannak a számok shake előtt, csak a +1-et nem adja hozzá. A választó tábla mindig azt mutatja, amennyi teljesen új van, az autóra felszereltet nem, de kezdéskor van az autón is egy új szett elvégre.
Szóval szimplán 1M és 1S van teljesen új szettként és az autón lévő 1M shake előtt. Lemegy a shake, lesz 2M és 1S (plusz ott az autón lévő 1M), ahogy nálad is, nálam is, náluk is a fentebbiek alapján. Szerintem teljesen ugyanarról beszéltek és ugyanannyi gumid volt, csak nem egyformán számoljátok az össz gumimennyiséget a shake utáni +1 garnitúrval és az autón lévő miatt. (A shakeset meg lehet nem figyelték, hisz az ad +1-et és utána elmondottak alapján ugyanannyi van.)
.
-
snecy20
nagyúr
válasz
kozmi55 #6774 üzenetére
Ezek szerint nem érdemes a versenyeket a legelején lefutni....
Vagy bug, amin annyira nem lepődnék meg. Van, hogy az előre beállított időjárás is élesben, kinek ilyen, kinek olyan.
Téli Monte-n volt, aki ködre nem is emlékezett...[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Bandit21
addikt
válasz
snecy20 #6772 üzenetére
Mondom ott van, nem értem. S10 előtt állok, ami a második 34 km-es, már volt fent 1-6 ig 90 km-re az elő M (poor volt amikor levettem), most van fent a második M (worn-nak mondja) és van még 1-1 új.
Mondjuk ott hátul ezzel nem sokra megyek, de számít!
S hosszok és a kövi szervizig hátralévő km-ek. Aki tolja még annak:regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Bandit21
addikt
válasz
Bandit21 #6769 üzenetére
Hát most vagy a játék támogatja a bénákat, v nem tudom mi van.
Esküdni mernék, hogy az egész vb előtt 1-1 gumi volt a shake előtt én feltettem az M gumit és úgy vágtam bele az egészbe h 3 szettem van.
Jöttem itt fejszámolni, mit hogy kéne erre ma, folytatom és ott vár 2 új M gumi az új S mellé...regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
snecy20
nagyúr
Örülök hogy tetszett ez is!
A téli időjárásos lehetőségeket meg nem véletlenül nézegettem ma, a következő körben majd stílusosan, rallys módra fogjuk a telet búcsúztatni. Eredetileg máshova szólt volna az Event 4, de azt most félretettem máskorra, emiatt. És becsatlakozik majd az S2000-es, és H2 RWD géposztály is.Portugáliában már hatan nekilódultunk. [link]
És aki azzal megvan, mehet is át Görögo.-ba. [link]...aztán majd váltás 14.-én Szardinia - Chile kettősre.
Persze, csak annak, aki mindezek előtt már végzett a PH VB-vel...Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
fagy53
nagyúr
válasz
snecy20 #6766 üzenetére
Portugália kilőve, és valóban bejött egy kis Argentina is. Olyan vagyok mint a pulikutya, magam előtt terelgetem a nyájat és ha valamelyiknek belekapok a lábába az azért van, mert a szerencsétlen megbotlott.
Jók voltak a szervízek, a gumikopás nem volt jelentős, párszor bevertem a fejem a tetőbe, de élvezetes volt a játék. -
Ratrak
tag
válasz
Bandit21 #6765 üzenetére
Igazad van, rosszul emlékeztem, bocsánatot kérek!
Itt én úgy voltam ha jól emlékszem (már nem vagyok biztos benne ezek után), hogy mentem az első M-el a második hosszúig, a második M-el az utsó szervizig, ahol felraktam az S-t az utsó három rövid szakaszra, hogy jobb legyen a Power...
Nem ezen múlt szerintem, de tudja kánya.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
snecy20
nagyúr
Egy dolgon meglepődtem, mert még sosem néztem, de pl. Görögországban és Chile-ben olyan gyönyörű téli körülményeket is be lehet állítani, hogy nem igaz.
Kenyában, Mexikóban, Óceánián és Pacifico-n már nem engedi...Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Ratrak
tag
válasz
snecy20 #6762 üzenetére
Ahhoz, hogy a DLSS 4 működjön, (egyelőre) mindenképp kell a "mókolás" - azért linkeltem a videót, meg mertem ajánlani, mert tényleg nem egy agysebészet, és tényleg nagyon jók a visszajelzések róla. Van "hivatalos" nvidia app is, az valóban nem veszi észre, hogy fel van rakva a játék, amit meg észrevesz, a nagyrészénél azoknál se kapcsolja be...
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
snecy20
nagyúr
Köszi az indulást! Görögországban javítasz majd...
Nyugodtan nézz valami gyors autót oda...
Portugáliát én is nagyon megszerettem, még korábban, a két 30+ km-es szakasz is a játék egy-egy fénypontját jelentik, mert elég sokszínű a domborzat, és folyamatosan észnél kell lenni. Bizonyos hegyi részek nekem tiszta Argentina, amit szintén szerettem...De ezek az 5-6 percesek is nagyon jók, amiken mi megyünk.
Az utolsó szakaszon valamiért, teljesen feleslegesen túlerőltettem, és két nagy hiba is becsúszott, volt borulás is, 20mp biztos elment velük.
Ránéztem én is tegnap a dolgokra, lefrissítettem az új nV drivert, viszont ilyen téren a WRC vagy mostohagyerek, vagy a fejelsztők szarnak bele, mert a játék nem ajánlott fel új DLSS opciót, így igazából minden maradt a régiben.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Ratrak
tag
válasz
Találtgyerek #6753 üzenetére
Minden RTX-es nvidia "tudja" a DLSS 4-et, csak 4080 fölött jó eséllyel natívban játszol, nem DLSS-el...
Ha használsz DLSS-t a játékban, akkor viszont hajrá, egyelőre nagyon jók a tapasztalatok vele.3 fő dolgot lehet beállítani, ebből nekünk a hsz-emben jelzett "első" kell, azzal a két beállítással, amit kifotóztam. A második adag a frame generation-re hat, azt gondolom nem használ itt senki (4000-es szériától felfele működik amúgy, de input lagot növel), a harmadik meg a RayTracingre, az meg ebben a játékban nincs
Természetesen más játékokhoz ki lehet őket próbálni CP2077-ben, MSFS-ben meg nemtom, millió más játékban is vannak már vele jó tapasztalatok. Sokkal kevesebb az artifact, szellemképesedés, élesebb a kép, satöbbi.Snecy, te is tegyél egy próbát szerintem, működik a cucc 2070-el is.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
snecy20
nagyúr
válasz
Bandit21 #6757 üzenetére
A gumitaktika egyszerű, mindennel addig kell menni, ameddig járásképes, mert eldurranni úgysem fog.
Én a leglágyabbat az utolsó háromra tartogattam, persze semmi jelentősége nem lett, mert addigra ki volt már a bele az autónak, és igazából jobb lett volna az elején ellőni a jó tapadási potenciált, mert aztán már mindegy volt a végén, hogy lágyon vagy közepesen vonszolom magam 70-nel hegynek felfelé, egyre megy..Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Ratrak
tag
Na, ma letoltam a "Thematicát", Portugália...
Elég rég jártam erre (még a VB-n), nagyon szerettem ezt a helyszínt. Viszont Junior WRC-vel sosenem mentem még, szóval kimentem az első szakaszra TT-n beállítani a verdát. Nagyon tetszik ez az autó, és iszonyú jó sok skin is van hozzá, kellemes morgós hangja van, van ereje, de jó a futómű is, kimondottan adja. Kár, hogy csak Fiesta van (Evo meg nem Evo), de így legalább kiegyenlítettebb a mezőny vagy nemtom
És hogy milyen volt a verseny? Az első szakasz kemény, számomra a legnagyobbat az ütötte, hogy mennyire más VR-ban, mint monitoron/TV-n... Az összes hupli, bukkanó, fel-le váltás SOKKAL intenzívebb, szerencsére már eléggé hozzászoktam és a motion sickness elkerült, viszont így elképesztően jó feeling menni ezeken az utakon! Valami hihetetlen, hogy mennyit hozzátesz az, hogy "3D-ben" látsz, és hogy semmi zavaró körülmény nem szűrődik be úgymond.
S1-et lehoztam, TT-hez képest lassan, itt is máshogy ment az autó érzésre, de nem olyan extrém módon, mint a Lengyel Horrorban a múltkor, úgyhogy elégedett voltam. Karc nélkül jött be az autó a szervizbe.
S2: mivel csak az első pályán gyakoroltam, így a "régi" emlékeim voltak csak erről a helyszínről, pár szivatósabb dolog megmaradt, így nem is lett gond, ha az időm nem is lett túl kompetitív.
S3: megvolt a vibe, amikor hirtelen - hol máshol? - a pálya eleji komolyabb szivatós ugratónál, még mondja is az itiner, hogy közben enyhén balra, hát, én jobbra húztam neki...
Pont ennyivel kellett volna, csak a másik irányba, hülyegyerek...
Az eredmény egy defekt lett, ezzel gyakolatilag ezt a versenyemet a szakadékba küldtem.
Természetesen a slattyogó gumival bevittem az autót (és megérte nem a helyszínen cserélni, mert kevesebb, mint 1.5 percet kaptam Snecy-től, aki amúgy itt olyan 10-20 másodpercet adott volna normál esetben is - a "helyszíni gumicsere" meg önmagában 1.5 perc, és utána még be is kell hozni az autót...)Szóval ezzel a hülye hibával a kávé számomra már lefőtt, a szervizben mondjuk minden lényeges dolog megjavítható volt, és akkor már tovább mentem...
S4: itt valami közbejöhetett Snecynek, mert sikerült előtte beérjek, úgy, hogy... hogy is írtam az előző hsz-ben?! "suboptimális" volt a vezetésem
Viszont ez a flying finish...
Klassz kis verseny volt ez is, köszönöm a szervezést! Az a hülye defekt teljesen human error, és tényleg "benne van a pakliban", ettől eltekintve viszont nagyon klassz helyszín, szép fények, jó autó, szuper élmény volt!
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Ratrak
tag
válasz
Bandit21 #6757 üzenetére
suboptimális
Amúgy Chilében nekem nem fogyott úgy a gumi, mint gondoltam, hogy fog. Fene se érti, komolyan. A jó hír a gumiknál (bár ez nem konfirmált, csak sejtés részemről), hogy nincs olyan, hogy defekt, mert elkopott - egyszerűen annyi történik, hogy onnantól, hogy egyszer "piros" lett, onnantól "úgy marad" cseréig. Még az az extrém ötlet is felmerült bennem, hogy lehet, hogy az ember jobban jár, ha a "legsoftabb" gumiját hagyja azokra a szakaszokra, ahol amúgy minden más is elkopna, mert mi van, ha legsoftabb gumi pirosban jobb, mint a keményebbek pirosban?! Értitek... ha már minden amúgy is az lenne....
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Bandit21
addikt
Ph VB
A 6 s után állok, első long service jön a 35 km előtt.
Úgy nézem a váltó csere mellé belefér ha minden quick-et kap.
Viszont.
Eddig mentem 90 km-t.
A kövi szervizig van 60.
Utána hátra még kb 100-110 km.
7-10-13-16-nál van szerviz.
Ha tovább megyek 10-ig, akkor 150 km lesz a már most poor gumikban.
Hülye ötlet a 7-10 közti 60-ra feltenni a softot, és utána 10-18 közt 110km-re bízni a megmaradt új M gumit?[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
jlaci74
aktív tag
PH VB
ma volt egy kis időm és energiám, beültem folytatni.
Szervizben az autó katasztrófális állapotban, váltó és még egy két alkatrészre jutott idő, sajnos büntit nem vállaltam be, talán hiba volt...
S10, második 35 km-es, nagyon szépen rajzoltam végig, a szakasz feléig azt gondoltam valahol 2.-3. idő körül leszek de aztán elkezdett elfogyni az erő az autóból ... hibátlan vezetés mellett is 6. idő lett. A fekete leves csak ezután jött, S11-S12 -n tovább fogyott az erő és szinte végig felfelé kell menni, a végére 2.-ban 60-al bírt meni az autó és már a kis lefelékben fék sem volt...
Ha össze tudom szögelni akkor folytatom, szeretnék célba érni, nehéz verseny, kemény ellenfelek, nagyon élvezetes pályák.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #6754 üzenetére
Ne is mondd, ki vagyok rendesen az ilyen 80-90 FPS-ektől. Versenyzős játékokhoz nagyon nem ideális.
Low-Ultra Low-n viszont csúnya már a játék, így inkább hagytam medium körül a grafikát, aztán elviselem ameddig nem szerzek be új kártyát. Figyelem az aprót is 4070, 4070S miatt, de egyelőre még az 5xxx széria magas árai nem segítik a használtpiaci helyzetet.[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
fagy53
nagyúr
-
-
snecy20
nagyúr
Én is mindjárt nekiülök a görögnek.
Talán pont azzal amivel mentél te is, a Mini Morrissal.
A portugál problémásabb kicsit, de majd Szardinia is ilyen lesz, hogy akadnak dobálós részek, és nem baj, ha oda az autó hátulja stabil tud maradni.Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
fagy53
nagyúr
-
snecy20
nagyúr
válasz
Steve1207 #6747 üzenetére
További contentek miatt talán már nem annyira éri meg, mert alapból is elég jól el volt látva a játék helyszínekkel, autókkal. (Ahhoz képest, hogy a Dirt 1.0, 2.0 milyen sovány tartalommal jött ki kezdetben)
Persze még így is ott lennének a régebbi német szakaszok, Wales, Skócia, Argentina, USA, Ypres Rally Belgium...Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Steve1207
veterán
válasz
snecy20 #6746 üzenetére
Érdemes megvenni a Season expansiont? Alapjaiban nem igazán akarok költeni rá, mivel az utóbbi időben csak a content gyártáson volt a hangsúly, az se húdenagy valami, mert helyszínenként 2 hosszabb szakaszt darabolnak fel kb. Technikai oldalról meg bő fél éve nem csináltak semmit, pedig lenne min javítani, normális triple támogatás, vr, képjavító implementációk és lehetne sorolni. Ilyen hozzáállással még a 15 eurot is sokallok érte, hogy nem tudni mi lesz a jövője. Főleg, ha az elköv tegyük fel két évben ugyanezt fogják csinálni és pl már csak season pass-t hoznnának, úgy nem igazán invesztálnék bele.
.
-
snecy20
nagyúr
Ilyen azért előfordul mindannyiunkkal, hogy egy rossz kezdés miatt elmegy a kedvünk a folytatástól. De sebaj, van sok verseny, csupa javítási lehetőség az élet.
A VGA témára rátérve... én most csak egy 2070-nel vagyok, 1440p-n, de néhol borzalmas kevés már a kártya a játékhoz, és mivel elavult kicsit már a DLSS-es képessége is, így azzal sem tudok csodát tenni, szóval a DLSS4 lehetősége miatt, egy 4070-re ugrás égető lenne, de lehet hogy még egy 4060Ti is megváltást hozna.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Ratrak
tag
válasz
snecy20 #6743 üzenetére
"Reméljük Ratrak-tól és Gomez-től látunk mostmár egy nagy feltámadást!
"
Hehe, fentiek alapján részemről van rá esély, köszi!
Mindenképpen megyek a versenyeidre, nagyon tetszenek a koncepciók is, meg úgy az egész általánosságban, és hálás vagyok a szervezésért, meg a sok beletett energiáért is!A lengyel sötétnél simán csak 1-est dobtam, de azért ez ritka nálam, remélem marad is az
Ott tényleg azzal volt a bajom, hogy Quick race-ben konkrétan előtte mentem konkrétan ugyanolyan beállításokkal, és a versenyen teljesen máshogy viselkedett az autó. Term. lehet, hogy én vagyok a bicikli és rosszul éreztem, de nekem ez volt a megélésem, és utána 1.1 szakasz alatt úgy tropára is vágtam a gépet, ahogy konkrétan soha még.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Ratrak
tag
Whoa, elég nagyot fordult velem a világ...
Ugye ott hagytam abba, hogy elég frusztrált voltam a nagyon kevés hiba ellenére tropára menő autó miatt, és ez eléggé visszavett az élményből, szóval az elmúlt pár napban pihentettem a dolgokat - ez a "valódi" sportnál is néha működik, amikor túl van tolva, krónikus lesz a fáradtság vagy kisebb sérülések vannak, néha jót tesz egy pár nap teljes pihi és mással foglalkozás... Nekünk kockulás fronton ez a "más" az Asszonnyal GOW Ragnaröközés volt
Ajánlom mindenkinek, aki szereti! Nem Asszonyt, kis huncutok, a Ragnarököt
Közben annyi helyről jött, hogy a DLSS4 mekkora nagy királyság, hogy felraktam, és minden különösebb tesztelés meg minden nélkül, ma reggel simán csak visszaültem az autóba...
...és konkrétan végig vigyorogva toltam végig Chile maradékát (8 stage)!
Nem tudom, hogy a DLSS 4 miatt-e, vagy azért, mert volt pihenő, és közben "elengedtem" a dolgokat, meg hogy majd mennyire vigyázni fogok az autóra, simán csak beültem, mentem, és élveztem azt a - kizárólag a valósággal összemérhető - immerziót, amit a VR nyújt, hogy a DLSS 4 miatt volt-e sokkal szebb és fluidabb az élmény, mint ahogy emlékeztem, nem tudom... De valami elképesztő nagy fun volt, srácok!
Azért esélyes, hogy van benne szerepe a DLSS 4-nek is, mert a 3070-re minden VR-os lefitymálva legyint, hogy alkalmatlan szimezésre... Azt már rég megtanultam, hogy nekem máshol (jóval lejjebb) van a "mi mire alkalmas"-határom, mint a legtöbb embernek, én 60 FPS-el már vígan elvagyok szimekben is, a többségnek 144 alatt nincs élet. Ahogy én vígan elvagyok közepes-magas grafikán is, van, akinek csakazultraaszámít. Anyway. Ha nvidiátok van, 2000-től felfele és 4080-tól innen, próbáljátok ki a DLSS 4-et. Én eme videó [link] alapján csináltam - nyilván csak saját felelősségre, meg blablabla, de igazából ha a videóban szereplő dolgok közül csak ezt a kettőt berakjátok, az már bőven elég és jó is:
Ami kell: nvidia inspector - [link] én a legfrissebb, 2.4.0.11-est tettem fel. Ott ezt a kettőt bebökitek, a játékban meg nyilván használjátok a DLSS-t, és ennyi.Szóval, a második hosszú után még volt két stage dadogó autóval, tropa mindennel IS. A végén már a startnál füstölt is az autó, SOHA ilyet még nem láttam ebben a játékban, mondom, vigyázni szoktam az autóra, most is vigyáztam, nem is értem...
A szervizben ez a kép fogadott, és ezeket javítottam, mondhatni teljesen kihasználva a rendelkezésre álló időt - 50 másodperc bünti lett a vége, elég jól lehozták a srácok 50 perc környékére a javításokat végül
Innentől 2x3 stage maradt, köztük egy rövid szervizzel, náááájsz....
...és mégis: a motor már nem dadogott, a turbó mondjuk szolidan fütyülni kezdte a Marseilles-t a második stage elején már, de ez sem szegte kedvem, csatlakoztam hozzá, és vidáman pakolgattam az autót hajtűből derékszögbe, mintha nem lenne holnapNéhol egész értelmezhető időeredmények is születtek, de a lényeg a feeling volt...
Az utsó szervizben megjavítottam a dalos kedvű turbót, és az addigra már Heavy damage-es clutch túlésében bízva, kalapáccsal és hajvasalóval a srácok még a kasztnit is kezelésbe vették (quick repair), így is belefértünk a rendelkezésre álló 15 percbe. Felraktam a lágy gumit az utsó 3 stage-re, és végigtoltam őket, a Poweren tőlem szokatlan módon még átszóltam Csubinak, hogy adja rá a tartalékot, és bökje át a "mindenmindegy-toljukkiaszemétarohadéknak"-kapcsolót is "ON"-ba.... és nem haltunk meg!
Király volt, na. Az ilyen alkalmakért éri meg játszani.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #6742 üzenetére
Láttam, köszi!
Akkor légy szíves, ezt tedd be az összefoglalóba, állás 2 forduló után:1. snecy988 - 291 pont
2. JLaci - 207 pont
3. KoncsosÁkos - 198 pont
4. Dundi0722 - 180 pont
5. Rodolfo HU - 167 pont
6. YxVsPH - 143 pont
7. meszol - 128 pont
8. Gomez86 - 116 pont
9. Mikeka20 - 96 pont
10. Bandit 81_H - 71 pont
11. ittvane - 69 pont
12. Legendshunter 50 pont
13. Ratrak11 - 36 pont
14. Sanzol68 - 27 pont
15. DSolt - 25 pontReméljük Ratrak-tól és Gomez-től látunk mostmár egy nagy feltámadást!
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
fagy53
nagyúr
válasz
snecy20 #6738 üzenetére
Kösz, nem sajnálom a Rally4-et, de egy próbát megért.
A gyakorlás meg mehet offline ahogy írtad, eddig is így csináltam szerintem kár ezzel is vacakolnod, ennyit mi is megtehetünk az ügy érdekében....
Amennyiben szeretnél mégis foglalkozni vele, legyen ez is tematikus és maradjon gyakorló, azaz 4-6 rövid szakaszos, azonos pálya- különböző kategóriákkal. Vezetéstechnikailag tanulságos és mint gyakorlás hasznos lehet még. -
snecy20
nagyúr
A Practice Room-nak a görög részét hagyjátok nyugodtan figyelmen kívül. Eredetileg Rally4-gyel mentünk volna ott, csak nagyon gyengének találtam azt az autót oda multizni, és a 97-2011 lett végül a géposztály. Aki a görögöt esetleg előtte le szeretné gyakorolni a 97-2011-gyel, annak most az offline-t tudom ajánlani, a szakaszokat le tudjátok másolni Racenet alapján. Még szerencse hogy egy hónapja kb. ment ott a társaság.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
fagy53
nagyúr
-
snecy20
nagyúr
Lengyelország eredményhirdetés következik, és az új forduló kapcsán az instrukciók.
A szezon egyik legnehezebb versenye volt, de alapvetően sikeresen abszolválták a srácok a szakaszokat a viszontagságos körülmények közepette. A forduló nagy nyertesei JLaci és YxVsPH voltak, ők több hellyel is előrébb tudtak végezni a szakaszonkénti pontosztás miatt, mint végeztek volna egyébként, a nyolc szakasz össz-idejével. A 2. helyért komoly volt a csata...Előzetesen az S4 lett kijelölve Power Stage-ként, az ott megszerzett extra pontokat már hozzáírtam a végeredményhez, az öt érintettnek.
1. snecy988 4-1-1-1-1-1-1-1 (197p)
2. jlaci74 1-2-3-3-5-7-9-2 (141p)
3. dundi0722 - 2-10-4-6-2-2-2-5 (136p)
4. KoncsosAkos 5-6-2-2-3-4-3-9 (135p)
5. YxVsPH - 9-3-8-4-4-3-5-12 (105p)
6. rodolfo_HU 3-5-10-10-11-5-4-3 -- 99p
7. Meszol 6-4-5-7-8-6-6-7 - 94p
8. Mikeka20 - 8-7-11-5-7-8-7-4 - 82p
9. GOmez86 - 7-8-7-8-6-9-8-6 - 75p
10. ittvane - 10-9-6-11-9-11-11-11 - 52p
11. Bandit81_H -- 11-11-9-9-10-10-10-8 -- 50p
12. Legendshunter - 12-12-12-12-12-12-12-10 - 34p
13. Ratrak11 - DNF ()
A dobogósokon kívül mindenki másnak is gratula, akik nagyjából tudtak konzisztensek maradni! Ahogy túlleszünk a teljes 3. fordulón is, írok majd bajnokság állást is, és az majd beilleszthető lesz a topik összefoglalóba.
*************
És akkor az új forduló (''Medium Gravel only'')...
Mint azt már említettem korábban, 4 országba látogatunk el, országonként 4 szakasszal, közepes murván. A menetrend pedig úgy alakul, hogy innentől 1 hét áll rendelkezése az 'A' Racenet lobby-ban Portugáliára (Junior WRC-vel), és hasonlóképpen 1 hét a 'B' Racenet lobby-ban Görögországra (WRC '97-'11), utána pedig váltás az A-n Szardiniára (Rally2), a B-n pedig Chile-re (WRC2), amire szintúgy 1 hét jut majd. Bármi ha nem világos, szóljatok, bár szerintem érthető a lebonyolítás.Mivel összesen 4x4 szakasz van, itt most nem szakaszonkénti pontozás lesz, hanem hagyományosan az egyes országokban teljesített összidő alapján kerül megállapításra a végeredmény.
A Power Stage-ek lesznek: Görög S4, Szardinia S4 (6-4-3-2-1 pontozás), így a fordulóban elérhető elméleti max. pontszám: 4x25, és 6+6 pont.Bár így is elég jó létszámmal megyünk, de ha 15-re vissza tudnánk bővülni, azt örömmel venném. Az új kört elindítottam tehát a portugállal és göröggel, sok sikert hozzájuk!
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
rodolfoHu
újonc
Befejeztem én is a VB-t.Az elején még bátran mentem,kb az S5 -ig jó is volt,onnan jött a lejtmenet és az S12 utáni szervizem így nézett ki :
Talán a felét ha javithattam,innentől már csak reménykedtem a befejezésben.Füstőlgő motorral,csúszó kuplunggal vágtam neki a maradéknak,szerencsére ezek már rövid szakaszok voltak,több sérülés nem lett,így S15 után a kuplung is javítva lett,így az utolsó 3 szakasz tűrhető lett.Természetesen azért itt is sikerült elhagynom egy ajtót(nem ez az első eset nálam ) :
Örülök,hogy be tudtam fejezni,3 nap alatt csináltam meg ,de így sem volt könnyű főleg a közepe a hosszú szakaszokkal,rendesen beleizzadt a hátam a székbe,még így nyitott ajtóval is
Köszönöm szépen a szervezést. -
Gomez86
őstag
válasz
Gomez86 #6726 üzenetére
Folytattam tovább a vándorlást ma délután is. Az első 34km-es szakasz előtti szervízben így állt a helyzet:
Lehet hogy kifizetődő lesz, most még nem úgy fest
Perceket kapok összetettben az előttem levőkhöz is, szóval lesz mit összeszedni.
De aztán a 34-esen meg is kísértettem egyből, mert nekivágtam egy fának az oldalát úgy hogy egyből leesett az ajtó
Ez a felbontás/látvány azért beteg
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #6732 üzenetére
Okés, köszi!
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
Gomez86 #6726 üzenetére
A végén lehet kifizetődő lesz a taktikád és visszajössz a lista elejére. Én is kicsit visszafogottabb tempóra gondolok kezdésnek, de majd meglátjuk, ha lesz időm elkezdeni.
Ma mentem egy kicsit, mert váltó szerviz volt a napokban és ki akartam próbálni. Kicsit furcsa volt, mert a Skandináv verseny óta nem mentem.06-3o/9759I39
-
snecy20
nagyúr
Dundi és Ákos között nem volt valami nagy a különbség az S7 18km-erén, 1 tized se!
Találtgyereket szeretném még megkérni arra, hogy tegye már be a topik összefoglalóba a liga 'B'-s Racenet-es linkjét is - [link] - ez péntek délután lesz aktív, ahogy majd elindul az új kör. Köszönöm!
Az 'A'-ra megy majd Portugália és Szardinia, a 'B'-re pedig Görögország és Chile. Mindenki, aki az 'A'-ban benne van, join-oljon be a 'B'-be is nyugodtan már mostantól.[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Mike Farrel
tag
#6728:
Igen, nálam is így van, de no problem minden tartalmat elérsz.
Én direkt nem csináltam új profilt, csak a "content removed" feliratra rámentem aztán bedobott a régi profilomba, és működik minden DLC. Tehát tudom használni a Le Mestro packot is. Épp most vittem végig a momentsbe a külön nozzá tartozó szakaszokat az új autókkal.[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
rodolfoHu
újonc
válasz
Mike Farrel #6722 üzenetére
Hali,nekem (is) Epic-ről van a teljes játék+kieg,kb 2 hete csak úgy tudtam belépni,hogy törölni kellett az eddigi profilt,mondván hogy "corrupted save",ezzel minden setup-omat elvesztettem,ma pedig "content removed "fogadott,és csak így tudtam belépni.
Namármost Epic-en a "WRC 24 Season Expansion Bundle" van meg (in library),ehhez képest EA-ban már csak a "WRC 24 Locations & Cars Content Pack"-ot mutatja....már bánom,hogy Epic-en vásároltam... -
Gomez86
őstag
közben nekiálltam a VB-nek. Lassan megyek kimérten, autó kimélősen. Látszik az időmön is, de most kipróbálom ezt a lassan jársz tovább érsz témát (a szokásos többet erővel mint ésszel helyett amit szoktam
).
Első szervízen túl vagyok, nyilván nem lep meg senkit de nekem is váltó, és fék csere volt így 28 perc adott volt. A maradék két percben meg kalapáltak a kasztnin egy kicsit a srácok.
Futómű sárga maradt, és valamiért a turbóm is sárga... Sebaj, megyek tovább szép-óvatban"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
snecy20
nagyúr
válasz
snecy20 #6719 üzenetére
Thematic-on várunk még mindenképp célbaérkezést Koncsos Ákostól, és meszol-tól. Ákos valamiért S4 után megakadt pár napja, meszol viszont úgy látom aktív volt ma benne.
Még SanZol68-t hiányolom, ő volt az előző fordulóban.[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Mike Farrel
tag
Na kis fejlemény azoknak akiknek Epices a játéka és megvették a DLC-t de a játék indításánál azt írja, hogy nincs meg a kontent és kezdjél új profilt vagy töröld a kontentet.
Jelentem menjetek rá, hogy törölje a kontentet és amint ez megvan enged játszani a játék az új DLC autóival és szakaszaival.
Ezen most meglepődtem, mikor poénból kipróbáltam engedi-e....
[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Mike Farrel
tag
Hála az égnek ez a rohadt játék az Epicben megvett kiegészítőt nem ismeri fel az Epices játékon....
Így nem nagyon lehet vele játszani. Tegnap rámentem, hogy törölje a DLC-t és akkor engedett játszani, erre ezzel a módszerrel törölte az előző DLC cuccait is...
Pedig már örültem neki a frissítés után, hogy úgy indul, mint a villám és azzal már nem kell szarakodni.Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
-
Gomez86
őstag
válasz
snecy20 #6717 üzenetére
duenen volt nemrég ez a peugeot kupás dolog, ott kellett terelgetni a R4-es 208-at. Volt pár szakasz mire megszoktam hogy miként is kell kanyarodni vele, mert az elején sehogy sem akarta. Minden kanyaron csak átestem vele, jóval előbb kell belóbálni a kanyarba mint a többit.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
snecy20
nagyúr
válasz
snecy20 #6716 üzenetére
Hú, ezekben a Rally4-esekben nagyon nincs meg a motorerő, az meg Görögországba nagyon kellene, főleg hegynek felfelé, mert elunjuk magunkat mire egy szakasz is lemegy velük. Ráadásul a kézifékes fordulókat is csak borzasztó bután lehet velük összekínlódni...Szóval szerintem az ilyen terepre hanyagolandó kategória lesz... nem is kalkuláltam ezzel előre.
A kérdés, aki jelen lesz a 3. fordulón, mindenkinek megvan az új frissítés, és benne a WRC 2012-2016 kategória? Ha nincs mindenkinek meg, akkor a '17-'21, vagy a '97-2011-re gondoltam pótlásként.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Gomez86 #6715 üzenetére
Igen, egy rossz szó nem hagyta el a szádat közben.
A 3. forduló kapcsán a részletek. A 'Medium Gravel only' alcímet kapta...
4 helyszínre megyünk el, Portugália (Junior WRC), Görögország (Rally4), Szardinia (WRC2) és ha már mindenki itt a napokban belejött, akkor Chile (Rally2). Teljes össz-táv ~105km körül.
Teljesen száraz időjárás lesz mindenhol, jó látási viszonyok mellett.
Itt most a kiosztandó pontok sem az egyes szakasz-eredményekért járnak majd, hanem klasszikus módon az összesített időeredmény alapján lehet elvinni országonként a max. 4x25 pontot.Azt mondom, egyedül a Rally4-re érdemes egy picit rágyakorolni, mint autóra, mert teljesen másképp viselkedik a többihez képest, nem a hagyományosan csúsztatható fenekű autó.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
-
fatal`
titán
válasz
Találtgyerek #6704 üzenetére
Mint mondtam, távolság függvényében lévő script számolja a kopást, nem hinném, hogy több energiát raktak volna bele.
Esetleg figyeli mellé valamennyire a sebességet és ennyi.
Nem full szimulátor, nem is annak készült. Még így is jobb, mint a DR2, ahol gyakorlatilag a guminak se volt sok jelentősége, a legpuhább keverékkel lenyomtad az egész rallyt
[ Szerkesztve ]
-
snecy20
nagyúr
válasz
Gomez86 #6709 üzenetére
Ez az esti versenyzés nagyon feelinges, imádom! Mostanában pályaversenyeken is szoktam így beállítani hogy éjfélkor legyen a rajt.
Mi most akkor a nagyon szűk kisebbség voltunk, akinek bejött az éjszakai A csoport-ozás. Videódra azt írja hogy privát, és nem nyitja meg.
A jövőbeli Thematic 3. fordulóhoz kis gyakorlásnak tettem fel Practice Room-ra Portugália (régi pályák) / Junior WRC-t és Görögország / Rally4-et. Ott majd a medium gravel lesz a tematika.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Gomez86
őstag
Tegnap délután/este végre sikerült beülnöm a játék elé, és tesztelgetni az új monitorokat
A thematic jár le hamarabb, úgyhogy annak ugrottam neki, és egyből fel is dobódtam, mert szeretem a groupA kategóriát vezetni. Gyors nem igazán vagyok velük, a H váltó miatt sokszor érzem hogy nem abban a fokozatban vagyok mint kellene, de továbbra is kegyetlenül jó érzés 4-5-ből visszadobni 2-be és leugrani a kuplungról
Itt nekem a go-to járművem a Lancia, régóta szeretem azt filozófiát ami szerint ezt, és az utódait építették, teljesen agyament
Mentem egy TT-t az első pályán, aztán beugrottam a versenybe és hajrá. Nem is állítottam sokmindent az autón, csak a difit egy picit hátra hangoltam, és persze a féket.
Ez az esti versenyzés nagyon feelinges, imádom! Mostanában pályaversenyeken is szoktam így beállítani hogy éjfélkor legyen a rajt.Az időimen látszik hogy nem tudtam nagyot menni, de ami a lényeg hogy jól éreztem magam közben nagyon
Nagyobb hibám nem volt, 1-2x lecsúsztam a pályáról, vagy nekikoccantam a magas homokpadkának az út mellett, de a szervízekben is visszaköszönt hogy viszonylag óvatosan mentem, mert mindig fullra tudtam javítani a kocsit (utolsón nem cseréltem váltót, de light dmg volt csak).
Készítettem egy videót, de még nem teljesen fullos a setup, mert a monitorállványon bármit szerencsétlenkedek, egyszerűen nem passzolnak tökéletesen pontosan egymás mellé a monitorok. Azért szerintem jól mutatja hogy milyen így a játék.
Érdekes amúgy hogy lassabban megyek így főleg WRC-ben. Nagyon megérkezett a sebesség érzet, nem nézem már a km órát, mertérzemlátom hogy milyen gyorsan megyek. Emlékszem hogy VR-nál is megijesztett az elején hogy száguldunk
Aztán majd megszokom"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
koncsosakos #6706 üzenetére
Lenne mit. A kettőt kellene összevegyíteni. Grafikát meg 1-2 dolgot ebből is át lehetne rakni abba, de a nagy része lehetne RBR.
06-3o/9759I39
-
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #6703 üzenetére
Bizony elmarad, mert 6 szakaszt állítottam be, de csak hármat mentem ez első szervizig, mert a végén belealudtam szerencsére csak egy pillanat volt és nem befolyásolta a tesztet. Ma befejezem ha már elkezdtem, de a kérdésemre választ kaptam.
Az ötleted jónak tűnik, de a HC damage maradjon. -
koncsosakos
lelkes újonc
válasz
Találtgyerek #6704 üzenetére
Tanulhatnának végre valamit az RBR készitőitől.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Bandit21 #6702 üzenetére
Kb a közép vonaltól 40 -50 fokra jobbra balra. Emiatt nehez volt menni mert szó szerint egy csomó esetben vakon kellett kanyarodni.
Mentünk már éjjel de ilyet nem láttam még.Köszi a részletes beszámolót. Ezeknél nehezebb körülmények már csak az erős hóeséses Monte-n vannak, láthatósági téren.
Érdekes, amit a láthatósággal írsz. Ratrak írta amúltkor, hogy nála meg egy olyan új tényező jött elő, hogy abszolút más volt az autója, mint amit a gyakorlásnál érzett.Amúgy szerintem mindig, minden helyszínen és géposztálynál kicsit más lesz az autó érzetre az éles meneteken, mint ami offline begyakorolható, de ez csak az én észrevételem. Illetve, ha gyakorláshoz képest más gumin indulsz, az is jelentősen módosítja az autó érzetét.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Bandit21
addikt
Mivel a vb csupa rémhírrel kecsegtet és múlt csütörtök óta kb nem is vezettem, a thematic Lengyelre ugrottam be, újra bele rázódni.
Hát vakon továbbra is hülyeség menni legalábbis úgy hogy előtte egy Stage -et sem látott az ember.
Örültem a saras pályának mert szépen lehetett terelgetni az autót a jó széles oldalt kellemes füves pályán.
Hittem ezt a shake harmadik kanyarjáig ahol kiderült hogy a fű alatt - mögött egy 20-30 cm partfal, vagy mi van, illetve árok és hasonlók.
Na az S1/S2 alatt időbe tellt mire ezt megszoktam ráadásul a Subaru feneke könnyű és néha az akadt be kijaraton valami láthatarlan dologba.
S1 leestem az útról és komoly idő volt visszatérni s2 fejre álltam.Utána már a szokásos időt hoztam a 4 utáni longban kaptam 10 MP büntit.
Ami meglepett hogy írta a játék hogy ehhez a rallyhoz plusz content kell, de minek írja ha megvan.
A világítás nagyon furcsa volt, egyenesen ment a fő négyes refi fénye oldalra pedig a kis fény, de érdekes módon volt mindkét irányba 5-10 fok tök sötét. Kb a közép vonaltól 40 -50 fokra jobbra balra. Emiatt nehez volt menni mert szó szerint egy csomó esetben vakon kellett kanyarodni.
Mentünk már éjjel de ilyet nem láttam még.A harmadik fura újdonság pedig egy grafikai hiba volt, majdnem meg is álltam miatta.
A pályán vannak mindig "előző autók" keréknyomai. Egy jobbos derékszög kanyar előtt valamiért már jó 100 méterrel korábban "kinyult" felém a 3 kereknyom textúrája (az út textúra kicsit sötétebben) és ahogy értem közelebb úgy mentek össze. Azt hittem elsőre út közepi árok ezért próbáltam kerülni aztán fékezni aztán rájöttem hogy csak bug (az első talán).Jó volt a thematic köszi Snecy20!
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
addikt
Szörnyűlködve olvasom ezeket az elhasználódásokat. Már a Görögön is sok volt...
Gép újratelepítés után csak feltelepítettem a programot, még a magyar navi se került fel rá. Még szerencse, hogy nem jut rá időm...
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mesterséges intelligencia topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- PlayStation 5
- Melyik tápegységet vegyem?
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest