Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Magnum_
nagyúr
persze, mert a bmw motortereket a rókák szeretik
I humbly and respectfully decline™
brumi1024
veterán
És ez nem a BMW-nek hanem a rókának szól.
[ Szerkesztve ]
Pályanapokra bérelsz hozzá trélert 10 ropiért, azt jóvan.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
hacki87
senior tag
Esetleg 1 hgt bravo bar az araval nem vagyok tisztaba. Hangja van 5henger ugyebar es talan azzal a bodeval megy is.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Es amik 300-ert vannak, azoknal csapagysor cserejevel kezdheti a mokat.
"Bad reklám is reklám too"
tomiii.
aktív tag
házon belül. Futómű kelleni fog minden alá, amit csak vennél, ebbe mehet később egy RS turbo motor, fékekkel.
[ Szerkesztve ]
Nos, teszt vezettem a kia rio 2017-et, de nem az 1.0 t-gdi-t, hanem az 1.4 MPI-t.
Nekem ugye volt 2011-es kia pro ceed 1.4 -es 5,5 évig (ugyanaz a motor, csak 105 helyett 101 ló és 110 kg-al könnyebb az autó)
Kellemes meglepetés, kicsi a világ, az a fickó volt ott akitől 2006-ban a skodát vettem
Kb 10 másodperc kellett megszokni, ugyanolyan volt vezetni, mint a ceed-et, jók a gázreakciók, jó a váltó, olyan benne ülni, mintha egy kategóriával nagyobb autó lenne.
Érzetre ugyanúgy megy, de nem akartam szétpörgetni, 4000 fölé nem vittem, pedig ott indulna meg, de 240 km volt a járgányban, nem volt szívem jobban meghajtani.
Fék jó, kormány túlszervózott, de azért ad némi visszajelzést, kanyarokban elég stabil.
Külseje is bejövős élőben is, egy ceed mellett állt, a beltere majdnem ugyanakkora, a csomagtartón spóroltak, de így is 325 littyis.
178cm vagyok és kényelmesen befértem magam mögé, a fejtér kicsit szűkösebb, mint az i30-ban és abban a térdeknek is pár centivel több jut (most ugye i30-van abban néztem meg a különbséget.).
Futóműve keményebb, fordulóköre nagyobb, mint az i30-nak, kb olyan, mint a ceed volt, de kicsit jobban csillapította az úthibákat .
Amiben gyengébb a ceednél a belső anyagminőség, mindenhol kopogós műanyagok és ugye a csomagtartó kisebb.
Ezt vezettem, természetesen esett a hó:
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Kornel
veterán
Mennyi ez, milyenek a felszereltségi szintek?
Nekem kicsinek tűnt, de mondjuk én fsz vagyok.
gzbotii
veterán
Tavaly és tavalyelőtt is voltam ott
Erdélyi oldal jóval látványosabb
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Én benne lennék egy ilyenbe simán. Régóta vágyódom arrafele.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Kornel
veterán
4,2+metál felárért már ceed is van olyan: [link]
Pont ennyi a megane is, az scross is, illetve a vitara se sokkal olcsóbb.
Ami kicsit lefelé lóg ki, az lesajnált Astra classic IV.
A Rio nyilván olcsóbb, kérdés hogy a fél számmal kisebb méret megéri-e a megspórolt összeget.
(Ezt a kérdést magamnak tettem fel részben )
Mod: szerintem ár érték arányban nem nyerő, 3,5 körül vinném azonnal.
[ Szerkesztve ]
az 1.4-es LX Exclusive 3,9M, a fehér 1,25 LX Exclusive 3,5M
6 légzsák, guminyomás. , ködlámpa,automata világítás, eco dinamic csomag, elektromos ablak elöl, ülésmagasság., paraszt klíma, távirányítós központi., sebesség függő központi., RDS,mp3, AUX, USB 4 hangfal, bluetooth, kormányról vezérelhető hifi, telefon, fényezett tükör, kilincs...
Kérdeztem az embert, van még némi okosság az árban és ez ugye az akciós ár.
Jobbra az egy vitara, de volt ott fiat is
én olyan 3,7-ért eltudom képzelni, hogy vihető, mert most az i20 1.0 T-GDI 100 lóval, ugyanilyen tudással 3,7M
Meg tesztautót még olcsóbban is lehet vinni, mondta is az emberem, hogy a tesztautó is eladó lesz ám egyszer
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
barnam_
nagyúr
Én is arra gondoltam, hogy egy kisautó valószínűleg hamar leforogná magát a célegyenesben.
Viszont Swift-ből annyi mint csepp a tengerben, az 1.6-os 100 lovas meg már mehet is valahogy.
Pl. a Kakucsringen jó lenne kenni neki... (rá is nézek hahu-ra, milyen swiftek vannak amit lehetne tiporni )
Kornel
veterán
SSS kell, 1,5M körül már jó van.
Esküszöm veszek egyet megint.
B verzió egy ep3 typeR, de ahhoz el kéne adni az UFO-t.
barnam_
nagyúr
Fogalmam sincs mi az az SSS...
De a kolléga 2-300 körül kérdezett autót, nem másfél milláért
Kornel
veterán
Suzuki Swift sport, ha már suzukinal járunk
Kornel
veterán
Ehun egy swift: [link]
Made in hungary.
Ne csinálj már bolondot belőlem. Emlékszem egy fotódra, hogy vmi drótbiszbasz van az autód kereke alatt.
[ Szerkesztve ]
szabop27
csendes tag
Sziasztok!
A kocsim búg, de nem csiga!
Kb. 60 km/h felett kezdődik egy búgó hang, ami a sebesség növelésével erősödik, motortól független, gurulás közben is jelen van. Ha tempós haladás közben jobbra fordulok, a zaj felerősödik, balra kanyarban abbamarad. Én ebből baloldali kerékcsapágyra tippelek. Most jön a kérdés: első vagy hátsó? Kocsit felemeltem, egyik kerék se lötyög, kézzel forgatva nem szorul. Hogyan lehet megfejteni, hogy melyik csapágy a hibás?
Richard!
addikt
Szia!
Most bunkó paraszt leszek, de ilyennek is kell lennie a topikban : Cseréld ki az összeset
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Kornel
veterán
És utána kiderül, hogy gumi, féltengely, vagy difi hiba.
Integrale
veterán
Ha ennyire hangos, akkor szerintem mar melegszik is (rosszabb esetben mar el is szinezodott), szoval tedd ra a kezed, es nezd meg. De akar feltengelycsuklo is lehet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
MunezXBK
nagyúr
Írtam már mi működik.
Qru
MODERÁTOR
Helyismeret lévén te milyen útvonalat ajánlasz?
mod:
mycso: Jegyezve vagy.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Speeedfire
nagyúr
Hol, mi? Hirtelen rákerestem, de nem találom.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
szabop27
csendes tag
Téli-nyári kerék csere nem okozott változást, úgyhogy a gumit kizárnám. Hátsó kerék meghajtású autó, emiatt a féltengely csuklót se tartom valószínűnek. Holnap megnézem, hogy van-e melegedés. Köszi a javaslatot!
Qtya123
őstag
Kirohadt az autód alól a futómű?
Sebaj: [link]
(vagy ezt kanyarstabilizátornak szánták? )
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Ja nem akartam. Ez az a bizbasz, itt van tartva, mostanában lusta vagyok letenni. Csak tanulván a VAG topik elfordított képeiből meg akartam előzni a poént, hogy hogy állok oda fel.
10 perce se volt egyébként, hogy láttam az utcán a kis szemetet, villámgyorsan megjárt 3 autót.
[ Szerkesztve ]
SLYM
veterán
Pest megyében. Én Fejér megyei vagyok . Amúgy köszi, elmentem azért, hátha, elég jó árnak tűnik nekem, de kezdeni nem így kezdenék, túl sok macera érted.
hacki87 Valami ilyesmire gondoltam igen, 300-ért van is fent egy a hahun, elmentettem könyvjelzőbe
tomiii. Az az igazság, hogy ha szórakoznék a futóművel, akkor első körben ha gáz, ha nem, én csak a rugókból vágnék le, aztán csókolom. De azt is csak akkor, miután a második alkalom után is azt érzem, hogy óriási móka ez az egész, meg hiányoznak kanyarban a plusz másodpercek.
Aggregátor Jaja ez is fasza, ráadásul ezeket már ilyen 150-180k-ért meg lehet venni. Mennyi egy ilyen 1.6-os Swift átírása minden sarccal együtt? 4 éve vettem utoljára autót
Speeedfire
nagyúr
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
rbalint88
addikt
mi a "rendes" autód?
barnam_
nagyúr
Én azért a difit sem zárnám ki
(#67780) SLYM: Való igaz, van 200k környékén Swift 1.6 (92 lovas, nem jól emlékeztem), de azért kérdés, mennyi ép lemez van alatta. Átírást itt tudod számolni, tippre olyan 60 körül lehet.
szerk.: valamint az 1.6-ból csak Sedan volt, ami, hát nem a legszebb, pedig volt ilyenünk régen (csak 1.3-al).
[ Szerkesztve ]
szentkuti11
addikt
Ami elsőre eszembe jutott az olcsó autót pályára témával kapcsolatban, az a 155-ös Alfa. Nyilvánvalóan nem V6-osra vagy Q4-re kell számítani ennyi pénzért, de egy ősöreg, 8 szelepes 1,8 vagy 2,0 TS jó állapotban (egy-két típushibán kívül kimondottan megbízható konstrukció, szerintem), megfelelő olajjal és gyertyaszettel szerintem a legkevesebb pénzből fenntartható „élményautó", mivel nem kell senkinek, filléres hozzá az alkatrész, egy Tipo-futóműhöz hozzányúlni sem nagy kaland, ha nem elég feszes, és az biztos, hogy a kormányzás pontossága messze meghaladja az összes autóét, amit ennyi pénzért meg lehet venni. Plusz jóval merevebb, stabilabb, mint a Swift, és szerintem a váltója sem olyan borzasztó, ha nincs eleve szétkopva.
SLYM
veterán
Ezek szerint nem olvasod figyelmesen az olasz autós topicot. Alfa 159, van egy 2.4-es SW meg egy 1.9-es Sedan TDI itthon, egyiket sem vinném pályára.
tomiii.
aktív tag
Mondjuk a kormányzáson akárminél lehet alakítani nulla forintból, de ide már tényleg elszántság kell, ha maga csinálja az ember, nem a beállításhoz, hanem megérteni, hogy mit-miért úgy kell.. Én most alkottam olyan direkt, pontos kormányzást, hogy még nekem is bele-bele kell korrigálnom folyamatosan, kb gondolatra is működik. Bár tény és való, hogy valahol elbasztam a geometriát, mert oda lett az autó saját kormányzása Remélem lézerrel beállítható és nem kell szabdalni.
[ Szerkesztve ]
máyköl
veterán
110 felett nem 15km/h a tűréshatár, hanem 20km/h?
Legalábbis a kalkulátor szerint...
Valamint szerintetek ha a nulláson vagy autópályán ki van téve pár száz méterrel előtte a fix telepített traffi figyelmeztető tábla, akkor ha a táblától érdekes a sebesség vagy még jóval korábbról figyelte?
#94529552
törölt tag
Vagyis az egyenesfutása szenvedett csorbát? Azt elvileg a kerékösszetartás beállításával helyre lehet hozni. Ha más gond is van, az a beméréskor majd kiderül.
Magnum_
nagyúr
410/2007 korm.rendelet 1.sz. melleklete. Linkeltem mar parszor, mentsd el.
Igen, 20km/h
I humbly and respectfully decline™
pit stop
addikt
Nem ehhez a témához, és nem csak hozzád szól a kérdés, de jogilag te hátha tudsz valami okosat.
Környéken 1,5 vagy nagyon szűk kétsávos utcákat építettek (kertváros). Egy utcaszakaszon ehhez viszont még hozzárak pár idióta sorház lakó: merőlegesen áll maga elé, úgy hogy első tengely behajtón árok felett, autó legalább fele meg kilóg az útra. Állandóan lehet kerülgetni, meg álldogálni ha jönnek szembe.
Ilyenekkel lehet valamit kezdeni? Közterület felülgyelet/rendőrség/egyéb?
Egyszer arra terelték el a buszt - akkor ki voltak téve várakozni és megállni tilos táblák. Akkor kellett volna bejelentenem, mert ugyan így álltak. De úgy se zavarta őket... (Már nincsenek ott a táblák)
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
rbalint88
addikt
Akkor jol emlekeztem. Az a gond, hogy 2-300ezerbol nem fogsz olyat kapni, ami ertekelheto elmenyt fog nyujtani hozza kepest.
Ha egy nullaval tobb van ra es megvan a kello elszantsag, azt mondanam epits valamit, de egyreszt ez draga hobbi a fenntartas szintjen is (egy hetvegen el tud fogyni egy garnitura gumi es fekbetet), plusz a nagy palyakon egy 200 lovas autoval is meg nagyon lassunak tunik minden (hungaroring, slovakiaring). Az olcsobb, kisebb, gyengebb autokkal euroringen, kakucson, szoval a motoros palyakon lehet jot autozni, ott mar jon az adrenalin.
A rugovagassal nem ersz semmit, csak rontasz a helyzeten kb, egy rendes kemenyitett gatlo es kemenyebb rugo a minimum, de erosebb stabilizatort is meghalalja az auto. Fekbol se a tescos betet kell majd, stb stb, szoval ez draga hobbi. Azt javaslom, hogy totalcar trackdayen probald ki valamelyik 159-et (kezi valtost),az egy jo (utcai) futomuvu auto, de meglatod, hogy palyan sapka szart nem er az egesz.
A gokartozas lehet talan alternativa, adrenalin megvan, befektetest nem igenyel, tarolni nem kell, raadasul ossze se torod magad, ha elkottazod.
Qru
MODERÁTOR
Igen de helyszíni bírságot kaphatsz már +1 km/h-s gyorshajtásért is (igaz +10%-ig le se szarnak). Nem gyakori mert szerencsére lusták a rendőrök de engem pont nem rég kapcsoltak le így az M35-ön.
Csak a tábla után mérhetnek (a VÉDA amúgy radaros így nem lát el olyan messzire mint egy lézeres mérő).
mod:
To all: Reggel +1 fokban indultam és 6 km alatt állt be 90-re a vízhőfok mutatója úgy, hogy nem ment a fűtés szóval nem vontam el motorhőt.Tisztára mint télen...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
barnam_
nagyúr
Biztos nagyobb élményt nyújt egy 155
(#67792) Qru: hát ebben semmi meglepő nincs, nem? Nekem kell 10 km is télen, hogy bemelegedjen üzemi hőfokra.
Qru
MODERÁTOR
Nincs csak az, hogy ezt április végén nem szokványos (nem szokott ilyen hideg lenni). De csak ne panaszkodjak, akik fent ragadtak a Mátrában azoknak sokkal rosszabb.
mod:
Amúgy télen mikor hideg van simán kell 8 km mire eléri a mutató a 90-et (és mint tudjuk akkor még nincs 90 fokon a víz).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Jaffa75
őstag
na, majdnem ottmaradtam reggel az M0-án...
Jó magyar szokás szerint letoltak a belsőből (120-szal mentem) agresszíven, kitettem az indexet , és igyekeztem kimenekülni a középső sávba.
Ez meg nem annyira érdekelte a kamionost a külsőben, és egy halvány mozdulattal rámhúzta a pótost.. .
Balra már nem tudtam menekülni, mert az agresszív kismalac már beért mellém, jobbról meg a pót közeledett, maradt a kétlábas fékezés . Nem tudom 2 hete sikerült volna-e (akkor volt komplett tárcsa/betét csere az autón), de most szerencsére igen, és kb 30cm-rel az orrom előtt húzott el a pót .
Nem tudom mennyi esélyem lett volna, ha keresztbevágódok, és a mögöttes forgalom is megérkezik gyengén... Vélhetően elég kevés.
Elmebetegség 2.0
[ Szerkesztve ]
Richard!
addikt
Tegnap 3 fokban indultam, fűtéssel ~1 km alatt 90-nél állt a mutató. Télen sem kell 2-3 km-nél több.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Qru
MODERÁTOR
Báá... Mázli. Ezért nem szabad spórolni a féken meg a gumin (mondom én a 4évszakossal )
mod:
richie900812: Mert a tiéd benzines, abból is egy régi darab aminek nem jó a hatásfoka, sok a hulladékhője. Bubi nekem is gyorsan bemelegszik ne félj.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Richard!
addikt
Óó, azt hittem róla van szó...
Szóval szar autóm van. Értem
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Jaffa75
őstag
ja, meg a nyári gumi fent... volt vagy 2 fokos a levegő, az aszfalt sem volt forró, de a duda igen, mert nyomtam feszkólevezetésként vagy 20 másodpercig .
Azt meg sem említem, hogy reggel az utca végén (jobbkezes) balról a Hondás márkatárs füstölgő kerekekkel állt meg a kereszteződés közepén (ha kimegyek telibevág)... Igaz, tegnap az X6-os még a gázt sem vette el...
Ennyit a deffenzív vezetésről /pedig tényleg igyekszem... /
Qru
MODERÁTOR
Kormiról de igen, ezt nem írtam bele a hsz-be.
De legalább gyorsan eléri az üzemi hőfokot.
Jaffa: Sajnos a közlekedés ilyen. A pótosnak elég nagy a holttere mentségére mondjam. Én csak traktort vezettem vontatmány nélkül (DAF 95 XF) de már abból se láttam semmit hátra.
A tülekedőt meg card le, akkor válts sávot ha az biztonságos. Nekem is nyomhatja a refit meg a dudát ilyenkor akárki...
#nincsbennetarcsi