Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
lama_lamm
aktív tag
Köszi mindkettőtöknek.
Sajnos én is csak ezeket találtam.
Szerencsére nem sokat megyek vele városban. Főleg pálya, meg országút, szóval talán nem lesz olyan hamar rajta annyi retek. Remélem azért elmegy 100k-nál többet...
Qru
MODERÁTOR
Ha keveset mész városban akkor 130k km-ig is elmész lazán mire az első tünetek jelentkeznek: égéskimaradás, egyenetlen járást, kopogásos égés, rángatás...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Szentem nem akarta megelőzni egyszer sem, csak mókáztak.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Integrale
veterán
Kene egy turbó a Hondára is.
"Bad reklám is reklám too"
lama_lamm
aktív tag
Wow
De hát ez van. Azt hiszem kezdem gyűjteni a dióhéjat akkor, hogy csak munkadíjat kelljen majd fizetni...
Sur1G
aktív tag
Ezek törvényszerűen jelentkeznek, vagy csak a nagy az esély rá? Csak mert láttam több 200k+ futott TSI-t és nem volt szó ilyenekről a szervizben.
brumi1024
veterán
Normális, hogy egy Integra (optimálisan vezetve) nem megy el egy 116i mellett? Főleg azt tekintve, hogy az 1-es nehéz, közelebb áll az 1500-hoz, mint a leírásban adott 1385-höz. A videóban sokszor belefékezett, amikor előzésre került volna sor, de szerintem nem egy liga a két autó menésben.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nem az a kérdés, hogy bekövetkezik-e hanem az hogy mikor. Nem elkerülhető ott ahol csak közvetlen befecskendezés van, ahol már az új kombinált (szívócső és közvetlen is) ott nincs ilyen gond.
lama_lamm: Bögre most kért árajánlatot, 110k-t mondtak neki a diószórásra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
+Sur1G
Annyira azért nem kell aggódni, én 150 ezernél vittem el a vegyszeres tisztításra IS, biztos-ami-biztos alapon. Az előtte már heti rendszerességgel jelentkező, égéskimaradásra visszavezethető pillanatnyi torpanásokat egy gyári szoftverfrissítés orvosolta (elfedte az engedékenyebb szoftver); a gép egy 2009-es Golf 6 1.4 TSI.
A diószórás Mo-n jelenleg még talán a TC-s szakember monopóliuma, az ennek megfelelő 100-110 k Ft + Áfa árazással.
Sur1G
aktív tag
Köszönöm a választ!
Akkor elkezdem a kocsiba tekerni a km-eket, hátha még garis időben kijön . Amúgy ez lehet garis probléma egyáltalán?
(#67409) focvis
Köszi az infót!
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Na, akkor homályosítsuk fel a probléma fizikai mivoltát.
Tény 1. turbós motornál mindig van olajfilm a szívósorban
Tény 2. az olajfim szeret odakozmálni, ha ráereszti az EGR a többszáz fokos gázt.
Tény 3. amíg a szóvórsorba fecskendeztek, addig ezt a filmet bemosta a motorba, nem rakódott le szelepekhez közel.
Vegyszeres tisztítással az az egyetlen bajom, hogy ez bemossa az egész lekvárt a motorba, onnan a turbó meleg oldalába, onnan meg a katalizátorba. A katalizátor nemesfémeinek minden vegyszer árt, még a mosóbenzin is.
Nem a kartergáz koxolja le, hanem az EGR forró levegője.
Integrale
veterán
136 lóval és 240 Nm-rel azért elég erős az a 116i is. Az Integrának 7600-nál van teljesítmény és 6200-nál nyomatékcsúcs (176), szemben a BMW 1500-nál leadott 240 Nm-ével.
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
Aligha fogják elismerni. A láncnyúlást se ismerték el pedig az sokkal előbb és sokkal súlyosabb gondot okoz(ott)... a környezetvédelmi csalást is csak azért ismerték el mert nem tudták elkenni az EU-n kívül.
mod:
Mági: Akkor ki kell peckelni az egr-t, hogy ne okozhasson galibát és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
Azért ne legyenek illúzióid, 3x körbe lehetne autózni az integrával azt a kaki 16i-t [link] pláne hogy az F20 már a bringóhintó irányba ment el
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Én a videóból azt láttam, hogy rugalmasabb a BMW, ezért egyszer-egyszer elnyúlik a Hondától, aztán az összeszedi magát, akkor megy mint a disznó, láthatóan el is tudna menni mellette, de nem minden helyzetben.
"Bad reklám is reklám too"
-v-
addikt
de nem minden helyzetben
Dehogynem .. csak nem is akar, meg nem is nyomja neki. Egyedül ott van előnye, hogy alacsonyabban több nyomaték, ahol a hondával nem tudsz nyomatéksávba kerülni még, de az messze nem ez az út, itt már semmit nem számít, cserébe majdnem kétszer olyan jó a súly lóerő aránya.
A készítők leírták a kommentek között, hogy nem versenyeztek, csak mókáztak, láthatóan nem is akart elmenni a bömös mellett.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Hogy Te milyen undok vagy szegény VAG-gal.
Én meg ismét arra kacsintgatok. A kánya vinné el, de a TSI használtan drágább, mint a TDI - azonosnak mondott kilométerrel.
@Mági: köszi, OK az EGR is - ki kell kötni, ahogy Qru írja - viszont a kartergázt is ekézik, mint tettest. A "bátrabbak" azt kivezetik a szabadba - ilyent becsszó' nem tennék.
[ Szerkesztve ]
dnelb
veterán
így van, írta kommentben is, nem akart elmenni, jatszottak. nah közben látom írtad te is
[ Szerkesztve ]
Snoop-y
veterán
Egyszer ulj be egy Integraba nagyon nagyon meg fogsz lepodni
A dc2 az mai napig az egyik legjobb elsokerekes hothatch es nem veletlenul. Evekig o volt a merce.
Egy 116i az minden csak nem ellenfel...
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
brumi1024
veterán
Elég erős, de akárhányszor próbáltam akármelyik 116i-t (vagy újabban 118i), sose tartottam igazán erősnek. Az a kasztni többet is elbírna.
(#67414) [vilike]: Egy rendes motorral abszolút rendben van az a kasztni.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Tesztekben azt írják, az E87-hez képest már jóval puhányabb, és komfortra hangolt.
Sportfutóművel biztos jó, bár ez már villanyszervós kormány stb. annyira nem bánom, hogy sose próbáltam még ilyet
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nálunk kb fele-fele a tdi-tsi arány. Előbb vennék tdi-t mint tsi-t pedig tudod, hogy hányok a dízel kordéktól...
Btw adós vagy még egy körrel mert még csak álltában láttam a géped.
#nincsbennetarcsi
Ha egy időben megyünk, gangolhatunk is. A rossz időjárás miatt a most csütörtökben nem vagyok biztos.
Richard!
addikt
Ki rakta fel a téli gumit?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
BigBlackDog
veterán
Már kettő fent van (a jobb első és jobb hátsó, úgyis az út jobb oldala jegesedik jobban). Reggelig remélem végzek.
Mondjuk reménykedek, hogy holnap hajnalban még megúszom szárazon.
Te most komolyan felszereled a téli kerekeket?
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Pedig ott volt a szmájli is.
Nem, szereli a halál. Ha nagy gáz van, megyek busszal, talán még vilikével is összefutunk.
-v-
addikt
>:
nekem az egyik autón még az van, no para
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
rbalint88
addikt
lassan most már veszel valamit, nem? jó lesz egy volvo vagy merci is, csak ne kék legyen
Jaffa75
őstag
csak a bimmer... Viszont a kék nagyon a szívéhez nőtt, mert egy ideje csak azzal jár!
Egyszer jó volt. Másodszor elmegy phórumtársi csipkelődésnek. De negyötödször már varázsát veszti, nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
BigBlackDog
veterán
Nem rosszindulatból írtam, "csipkelődésnek" szántam. Csak kíváncsian várom, hogy végül milyen járgány mellett fog dönteni.
Ha zavar valakit, akkor elnézést érte, részemről akkor befejezve.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
4évszakossal járok, hidegen hagy a hideg.
Focvis: Oké! A most csütörtök nekem se lesz jó.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Szvsz már rég eldöntötte, csak a megfelelőre vár.
Amúgy tényleg uncsi a bsztatása.
Qru
MODERÁTOR
Akkor nekem se írjátok h nincs tarcsi a Bubiban.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Mé, van?
Az nem baszogatás, hanem tény kérdés És én nem is böfögtem feszt asszem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
#94529552
törölt tag
Te meg a VAG-ot szidod állandóan, ha kell, ha nem. Akkor neked is le kéne állni azzal.
Mágus2:
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Meg egy turbót is vehetne a jappánra, ha már teljesen meg akar javulni.
[ Szerkesztve ]
A saját autót lehet szidni, vagy az is tilos?
Vili olyan, mint Kornél vagy én, annyira nem haladunk az autóvétel/cserével, hogy az már incselkedésre ad okot
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Speeedfire
nagyúr
Kornél nem tavaly vette a hondát?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
#94529552
törölt tag
Én csak egy csere-bere javaslatot mondtam, Qru mondására, és nem azt, hogy tulajdonát ne szidhatná bárki is, mint a bokrost. Amit nem tilos, azt szabad..., de a varázsát veszti a sok ismétlés, bitporkot idézve.
brumi1024
veterán
Azért az ilyen kijelentéseket érdemes óvatosan bánni (főleg próba nélkül), rengeteg tesztelő felül a "régen minden jobb volt" vonatra, van, hogy azért, hogy ne legyen gyökeres ellentmondás a különböző tesztek között. Innentől pedig ez dinamóelv. A külföldi szaksajtó nem nagyon hoz ki olyan dolgot, amiben az előd jobb lett volna, ez (F20) pedig úgy maradt a kategóriájában legélvezetesebb autó, hogy lehet benne azt a cselekvést is csinálni, amire való, utazni.
Egyébként ugyanez a tendencia megfigyelhető az E87 tesztjénél is: túl puha, nem sportos, a régebbi alapokra épülő 3er sokkal jobb, az az igazi BMW. Érdekes dolog az emberi emlékezet, van tudományos alapja az "idő mindent megszépít" közmondásnak, csak sajnos kevesen tekintenek magukra ilyen szempontból tudatosan.
[ Szerkesztve ]
Ez egy mérnöktől/technokratától teljesen elfogadható szemlélet. De nem mindenki reál beállítottságú.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-v-
addikt
Tessék, itt van összehasonlító teszt is: [link]
Itt az E87 alap futóműves, az F20 meg sportfutóműves, ennek ellenére:
"jelen hasonlításban bizony egyértelműen dinamikusabb az előd, amely széria futóműve ellenére kevésbé dől, szebben betámaszt, semlegesebben fordul, kormányzásába pedig lényegesen több érzés szorult"
Leszarom amúgy, felőlem bármelyik lehet a jobb csak ebben kivételesen elég konzisztens az összes teszt, magyar meg külföldi egyaránt, én elhiszem nekik, hogy ha ezt írják valószínűleg nekem is ugyanez lenne a véleményem a próba után. Fórumokból is ugyanez a tapasztalat ..
Edit: hát én megnéztem megint pár fórumban, meg reviewkat, de csak ezt látom változatlanul és igen konzisztensen "I have an F20 (non facelift) with stock suspension and 16" wheels (non runflat) and I've been wondering about how the car behaves. It is too soft (everyone knows by now, for sure), but the E87 with stock suspension had waaaaaaay better behaviour."
I rest my case
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Basszus, pedig mar egy alap haromhengeres 116i F20-at is milyen jo volt atterelgetni a svajci Alpokon. Ki kene probalni egy jo M futomuves 130-ast az E87-bol.
brumi1024
veterán
Akkor ezek szerint nem ment át a mondanivalóm. Igen, valószínűleg az előd közelebb áll ahhoz, amit a cikkíró dinamikusként definiál. Az is köztudott, hogy a BMW puhul az utóbbi években.
DE:
Mire használja az ember az autóját az esetek 95%-ában? Közlekedni. Ebben viszont _minden tekintetben_ mérföldekkel jobb az F20, annak ellenére, hogy megtartotta a dinamikus és abszolút élvezhető mivoltát. Az alapvető problémám azzal volt, hogy lehintóztad, ami nem igaz, attól nagyon messze áll. (Sőt, szerintem egyébként még mindig kényelmetlen, hangos és baromira igénytelen belsős.)
(#67446) bitpork: Az tény, engem sajnos (vagy nem sajnos) régen erre konvertáltak.
[ Szerkesztve ]