Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67401) lama_lamm válasza focvis (#67397) üzenetére


lama_lamm
aktív tag

Köszi mindkettőtöknek.
Sajnos én is csak ezeket találtam.
Szerencsére nem sokat megyek vele városban. Főleg pálya, meg országút, szóval talán nem lesz olyan hamar rajta annyi retek. Remélem azért elmegy 100k-nál többet...

(#67402) Qru válasza lama_lamm (#67401) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha keveset mész városban akkor 130k km-ig is elmész lazán mire az első tünetek jelentkeznek: égéskimaradás, egyenetlen járást, kopogásos égés, rángatás...

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#67403) Jorus válasza BigBlackDog (#67400) üzenetére


Jorus
nagyúr

Szentem nem akarta megelőzni egyszer sem, csak mókáztak.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#67404) Integrale válasza BigBlackDog (#67400) üzenetére


Integrale
veterán

Kene egy turbó a Hondára is. :K

"Bad reklám is reklám too"

(#67405) lama_lamm válasza Qru (#67402) üzenetére


lama_lamm
aktív tag

Wow :D

De hát ez van. Azt hiszem kezdem gyűjteni a dióhéjat akkor, hogy csak munkadíjat kelljen majd fizetni... :DDD

(#67406) Sur1G válasza Qru (#67402) üzenetére


Sur1G
aktív tag

Ezek törvényszerűen jelentkeznek, vagy csak a nagy az esély rá? Csak mert láttam több 200k+ futott TSI-t és nem volt szó ilyenekről a szervizben.

(#67407) brumi1024 válasza Integrale (#67404) üzenetére


brumi1024
veterán

Normális, hogy egy Integra (optimálisan vezetve) nem megy el egy 116i mellett? Főleg azt tekintve, hogy az 1-es nehéz, közelebb áll az 1500-hoz, mint a leírásban adott 1385-höz. A videóban sokszor belefékezett, amikor előzésre került volna sor, de szerintem nem egy liga a két autó menésben.

[ Szerkesztve ]

(#67408) Qru válasza Sur1G (#67406) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem az a kérdés, hogy bekövetkezik-e hanem az hogy mikor. Nem elkerülhető ott ahol csak közvetlen befecskendezés van, ahol már az új kombinált (szívócső és közvetlen is) ott nincs ilyen gond.

lama_lamm: Bögre most kért árajánlatot, 110k-t mondtak neki a diószórásra.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#67409) focvis válasza lama_lamm (#67405) üzenetére


focvis
veterán

+Sur1G

Annyira azért nem kell aggódni, én 150 ezernél vittem el a vegyszeres tisztításra IS, biztos-ami-biztos alapon. Az előtte már heti rendszerességgel jelentkező, égéskimaradásra visszavezethető pillanatnyi torpanásokat egy gyári szoftverfrissítés orvosolta (elfedte az engedékenyebb szoftver); a gép egy 2009-es Golf 6 1.4 TSI.

A diószórás Mo-n jelenleg még talán a TC-s szakember monopóliuma, az ennek megfelelő 100-110 k Ft + Áfa árazással.

(#67410) Sur1G válasza Qru (#67408) üzenetére


Sur1G
aktív tag

Köszönöm a választ!

Akkor elkezdem a kocsiba tekerni a km-eket, hátha még garis időben kijön :D. Amúgy ez lehet garis probléma egyáltalán? ;]

(#67409) focvis
Köszi az infót!

[ Szerkesztve ]

(#67411) Mágus2 válasza focvis (#67397) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Na, akkor homályosítsuk fel a probléma fizikai mivoltát.

Tény 1. turbós motornál mindig van olajfilm a szívósorban
Tény 2. az olajfim szeret odakozmálni, ha ráereszti az EGR a többszáz fokos gázt.
Tény 3. amíg a szóvórsorba fecskendeztek, addig ezt a filmet bemosta a motorba, nem rakódott le szelepekhez közel.

Vegyszeres tisztítással az az egyetlen bajom, hogy ez bemossa az egész lekvárt a motorba, onnan a turbó meleg oldalába, onnan meg a katalizátorba. A katalizátor nemesfémeinek minden vegyszer árt, még a mosóbenzin is. :Y

Nem a kartergáz koxolja le, hanem az EGR forró levegője.

(#67412) Integrale válasza brumi1024 (#67407) üzenetére


Integrale
veterán

136 lóval és 240 Nm-rel azért elég erős az a 116i is. Az Integrának 7600-nál van teljesítmény és 6200-nál nyomatékcsúcs (176), szemben a BMW 1500-nál leadott 240 Nm-ével.

"Bad reklám is reklám too"

(#67413) Qru válasza Sur1G (#67410) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Aligha fogják elismerni. A láncnyúlást se ismerték el pedig az sokkal előbb és sokkal súlyosabb gondot okoz(ott)... a környezetvédelmi csalást is csak azért ismerték el mert nem tudták elkenni az EU-n kívül.

mod:

Mági: Akkor ki kell peckelni az egr-t, hogy ne okozhasson galibát és kész. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#67414) -v- válasza Integrale (#67412) üzenetére


-v-
addikt

Azért ne legyenek illúzióid, 3x körbe lehetne autózni az integrával azt a kaki 16i-t [link] pláne hogy az F20 már a bringóhintó irányba ment el

[ Szerkesztve ]

(#67415) Integrale válasza -v- (#67414) üzenetére


Integrale
veterán

Én a videóból azt láttam, hogy rugalmasabb a BMW, ezért egyszer-egyszer elnyúlik a Hondától, aztán az összeszedi magát, akkor megy mint a disznó, láthatóan el is tudna menni mellette, de nem minden helyzetben.

"Bad reklám is reklám too"

(#67416) -v- válasza Integrale (#67415) üzenetére


-v-
addikt

de nem minden helyzetben

Dehogynem .. csak nem is akar, meg nem is nyomja neki. Egyedül ott van előnye, hogy alacsonyabban több nyomaték, ahol a hondával nem tudsz nyomatéksávba kerülni még, de az messze nem ez az út, itt már semmit nem számít, cserébe majdnem kétszer olyan jó a súly lóerő aránya.

(#67417) Jorus válasza -v- (#67416) üzenetére


Jorus
nagyúr

A készítők leírták a kommentek között, hogy nem versenyeztek, csak mókáztak, láthatóan nem is akart elmenni a bömös mellett.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#67418) focvis válasza Qru (#67413) üzenetére


focvis
veterán

Hogy Te milyen undok vagy szegény VAG-gal. :( :DDD
Én meg ismét arra kacsintgatok.
A kánya vinné el, de a TSI használtan drágább, mint a TDI - azonosnak mondott kilométerrel.

@Mági: köszi, OK az EGR is - ki kell kötni, ahogy Qru írja :D - viszont a kartergázt is ekézik, mint tettest. A "bátrabbak" azt kivezetik a szabadba - ilyent becsszó' nem tennék. :N

[ Szerkesztve ]

(#67419) dnelb válasza Jorus (#67403) üzenetére


dnelb
veterán

így van, írta kommentben is, nem akart elmenni, jatszottak. nah közben látom írtad te is :DDD

[ Szerkesztve ]

(#67420) Snoop-y válasza Integrale (#67415) üzenetére


Snoop-y
veterán

Egyszer ulj be egy Integraba nagyon nagyon meg fogsz lepodni :D

A dc2 az mai napig az egyik legjobb elsokerekes hothatch es nem veletlenul. Evekig o volt a merce.

Egy 116i az minden csak nem ellenfel...

[ Szerkesztve ]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#67421) brumi1024 válasza Integrale (#67412) üzenetére


brumi1024
veterán

Elég erős, de akárhányszor próbáltam akármelyik 116i-t (vagy újabban 118i), sose tartottam igazán erősnek. Az a kasztni többet is elbírna.

(#67414) [vilike]: Egy rendes motorral abszolút rendben van az a kasztni.

[ Szerkesztve ]

(#67422) -v- válasza brumi1024 (#67421) üzenetére


-v-
addikt

Tesztekben azt írják, az E87-hez képest már jóval puhányabb, és komfortra hangolt.
Sportfutóművel biztos jó, bár ez már villanyszervós kormány stb. annyira nem bánom, hogy sose próbáltam még ilyet :)

[ Szerkesztve ]

(#67423) Qru válasza focvis (#67418) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nálunk kb fele-fele a tdi-tsi arány. Előbb vennék tdi-t mint tsi-t pedig tudod, hogy hányok a dízel kordéktól...

Btw adós vagy még egy körrel mert még csak álltában láttam a géped.

#nincsbennetarcsi

(#67424) focvis válasza Qru (#67423) üzenetére


focvis
veterán

Ha egy időben megyünk, gangolhatunk is. :) A rossz időjárás miatt a most csütörtökben nem vagyok biztos.

(#67425) Richard!


Richard!
addikt

Ki rakta fel a téli gumit? :))

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#67426) BigBlackDog válasza Richard! (#67425) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Már kettő fent van (a jobb első és jobb hátsó, úgyis az út jobb oldala jegesedik jobban). Reggelig remélem végzek. ;]

Mondjuk reménykedek, hogy holnap hajnalban még megúszom szárazon.

(#67427) focvis válasza BigBlackDog (#67426) üzenetére


focvis
veterán

Te most komolyan felszereled a téli kerekeket? :Y

[ Szerkesztve ]

(#67428) BigBlackDog válasza focvis (#67427) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Pedig ott volt a szmájli is. :DDD

Nem, szereli a halál. Ha nagy gáz van, megyek busszal, talán még vilikével is összefutunk. ;]

(#67429) -v- válasza BigBlackDog (#67428) üzenetére


-v-
addikt

>:

(#67430) kisza25 válasza Richard! (#67425) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

nekem az egyik autón még az van, no para:D

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#67431) rbalint88 válasza -v- (#67429) üzenetére


rbalint88
addikt

lassan most már veszel valamit, nem? jó lesz egy volvo vagy merci is, csak ne kék legyen ;]

(#67432) Jaffa75 válasza rbalint88 (#67431) üzenetére


Jaffa75
őstag

csak a bimmer... :DD Viszont a kék nagyon a szívéhez nőtt, mert egy ideje csak azzal jár! :P

(#67433) bitpork válasza BigBlackDog (#67428) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Egyszer jó volt. Másodszor elmegy phórumtársi csipkelődésnek. De negyötödször már varázsát veszti, nem?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#67434) BigBlackDog válasza bitpork (#67433) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Nem rosszindulatból írtam, "csipkelődésnek" szántam. Csak kíváncsian várom, hogy végül milyen járgány mellett fog dönteni. :)

Ha zavar valakit, akkor elnézést érte, részemről akkor befejezve. :R

[ Szerkesztve ]

(#67435) Qru válasza Richard! (#67425) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

4évszakossal járok, hidegen hagy a hideg. :P

Focvis: Oké! A most csütörtök nekem se lesz jó.

#nincsbennetarcsi

(#67436) MunezXBK válasza BigBlackDog (#67434) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Szvsz már rég eldöntötte, csak a megfelelőre vár.

Amúgy tényleg uncsi a bsztatása.

(#67437) Qru válasza MunezXBK (#67436) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor nekem se írjátok h nincs tarcsi a Bubiban. :D

#nincsbennetarcsi

(#67438) MunezXBK válasza Qru (#67437) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mé, van? ;]

(#67439) bitpork válasza Qru (#67437) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Az nem baszogatás, hanem tény kérdés :P És én nem is böfögtem feszt asszem :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#67440) #94529552 válasza Qru (#67437) üzenetére


#94529552
törölt tag

Te meg a VAG-ot szidod állandóan, ha kell, ha nem. Akkor neked is le kéne állni azzal. :K

Mágus2: :DDD

[ Szerkesztve ]

(#67441) Mágus2 válasza #94529552 (#67440) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Meg egy turbót is vehetne a jappánra, ha már teljesen meg akar javulni. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#67442) Tsebacsi válasza #94529552 (#67440) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

A saját autót lehet szidni, vagy az is tilos?

Vili olyan, mint Kornél vagy én, annyira nem haladunk az autóvétel/cserével, hogy az már incselkedésre ad okot ;]

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#67443) Speeedfire válasza Tsebacsi (#67442) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Kornél nem tavaly vette a hondát? :U

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#67444) #94529552 válasza Tsebacsi (#67442) üzenetére


#94529552
törölt tag

Én csak egy csere-bere javaslatot mondtam, Qru mondására, és nem azt, hogy tulajdonát ne szidhatná bárki is, mint a bokrost. Amit nem tilos, azt szabad..., de a varázsát veszti a sok ismétlés, bitporkot idézve.

(#67445) brumi1024 válasza -v- (#67422) üzenetére


brumi1024
veterán

Azért az ilyen kijelentéseket érdemes óvatosan bánni (főleg próba nélkül), rengeteg tesztelő felül a "régen minden jobb volt" vonatra, van, hogy azért, hogy ne legyen gyökeres ellentmondás a különböző tesztek között. Innentől pedig ez dinamóelv. A külföldi szaksajtó nem nagyon hoz ki olyan dolgot, amiben az előd jobb lett volna, ez (F20) pedig úgy maradt a kategóriájában legélvezetesebb autó, hogy lehet benne azt a cselekvést is csinálni, amire való, utazni.

Egyébként ugyanez a tendencia megfigyelhető az E87 tesztjénél is: túl puha, nem sportos, a régebbi alapokra épülő 3er sokkal jobb, az az igazi BMW. Érdekes dolog az emberi emlékezet, van tudományos alapja az "idő mindent megszépít" közmondásnak, csak sajnos kevesen tekintenek magukra ilyen szempontból tudatosan.

[ Szerkesztve ]

(#67446) bitpork válasza brumi1024 (#67445) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ez egy mérnöktől/technokratától teljesen elfogadható szemlélet. De nem mindenki reál beállítottságú.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#67447) -v- válasza brumi1024 (#67445) üzenetére


-v-
addikt

Tessék, itt van összehasonlító teszt is: [link]

Itt az E87 alap futóműves, az F20 meg sportfutóműves, ennek ellenére:
"jelen hasonlításban bizony egyértelműen dinamikusabb az előd, amely széria futóműve ellenére kevésbé dől, szebben betámaszt, semlegesebben fordul, kormányzásába pedig lényegesen több érzés szorult"

Leszarom amúgy, felőlem bármelyik lehet a jobb :) csak ebben kivételesen elég konzisztens az összes teszt, magyar meg külföldi egyaránt, én elhiszem nekik, hogy ha ezt írják valószínűleg nekem is ugyanez lenne a véleményem a próba után. Fórumokból is ugyanez a tapasztalat ..

Edit: hát én megnéztem megint pár fórumban, meg reviewkat, de csak ezt látom változatlanul és igen konzisztensen :) "I have an F20 (non facelift) with stock suspension and 16" wheels (non runflat) and I've been wondering about how the car behaves. It is too soft (everyone knows by now, for sure), but the E87 with stock suspension had waaaaaaay better behaviour."
I rest my case ;)

[ Szerkesztve ]

(#67448) szőröscica válasza -v- (#67447) üzenetére


szőröscica
addikt

Basszus, pedig mar egy alap haromhengeres 116i F20-at is milyen jo volt atterelgetni a svajci Alpokon. Ki kene probalni egy jo M futomuves 130-ast az E87-bol.

(#67449) brumi1024 válasza -v- (#67447) üzenetére


brumi1024
veterán

Akkor ezek szerint nem ment át a mondanivalóm. Igen, valószínűleg az előd közelebb áll ahhoz, amit a cikkíró dinamikusként definiál. Az is köztudott, hogy a BMW puhul az utóbbi években.

DE:

Mire használja az ember az autóját az esetek 95%-ában? Közlekedni. Ebben viszont _minden tekintetben_ mérföldekkel jobb az F20, annak ellenére, hogy megtartotta a dinamikus és abszolút élvezhető mivoltát. Az alapvető problémám azzal volt, hogy lehintóztad, ami nem igaz, attól nagyon messze áll. (Sőt, szerintem egyébként még mindig kényelmetlen, hangos és baromira igénytelen belsős.)

(#67446) bitpork: Az tény, engem sajnos (vagy nem sajnos) régen erre konvertáltak.

[ Szerkesztve ]

(#67450) -v- válasza brumi1024 (#67449) üzenetére


-v-
addikt

Legyen, te F20-ak kis védőszentje ;]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.