Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nem értetlenkedek, de akkor leírom lassan, hogy érthető legyen. Azt kijelenteni, hogy minden autógyártó így jár el, nem lehet!
Lehet újat mondok, de van pár szupersportkocsi gyártó - akik szintén beletartoznak, a fórum társ által kijelentett minden autógyártó halmazba - , akik kicsit komolyabb anyagokkal dolgoznak, mint az acél - pl.: szénszál - , ahol a büdös életben nem hajlítgatják/hajlítgathatják a munkadarabot, mert nem igazán tesz jót neki.
Tehát összefoglalva annyi volt a problémám, hogy ezt így kijelenteni, hogy minden autógyártó ezt csinálja, nem lehet.
[ Szerkesztve ]