Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41901) tomcsi23 válasza Skillet (#41845) üzenetére


tomcsi23
veterán

El is rúgta neki?

Matizzal voltál? ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#41902) Luck Dragon válasza Kornel (#41894) üzenetére

Ez a J caravan már régóta fent van hahun. :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#41903) Richard! válasza Kornel (#41894) üzenetére


Richard!
addikt

Azt tudja, hogy nehéz, mint a sár. Ergo a fogyasztás sem 7 liter lenne...

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#41904) Gergőke88 válasza SzlobiG (#41896) üzenetére


Gergőke88
addikt

Saabban is zavart a sok gomb?
Meg mindig jobb megoldas, mint a gagyi fedelzeti rendszerek, ahol minden fontos dolgok el vannak dugva es 20mp mire megtalalod vezetes kozben.

(#41905) BigBlackDog válasza Kornel (#41894) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Ebbe a hatos váltó melyik? Nem az a problémás, amit a H-ba is tettek a dízelek mellé?

(#41906) Kornel válasza BigBlackDog (#41905) üzenetére


Kornel
veterán

Passz.
Azért kérdeztem.

(#41907) Kornel válasza Richard! (#41903) üzenetére


Kornel
veterán

Ú B+ 😂
Igazad van, tudtam én, de hogy ennyire :Y
9,42 / 100 km
[link]
Sztorno 😂

(#41908) Skillet válasza tomcsi23 (#41901) üzenetére


Skillet
addikt

El. ;] de nem vettem fel, nem volt olyan a helyzet.
Ez amúgy nismo rs volt, nem sima rs, jelentsen bármit is. 1.6turbo, elvileg.
Viszont neten találtam egy olyat, hogy gyárilag szerelték a juke-okat a Nissan nagyágyújával is, az r38dett-el is :DDD Juke-R
Limitált példányszámos valami, méregdrágán.

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#41909) Skillet válasza Skillet (#41908) üzenetére


Skillet
addikt

Akarom mondani, nismo rs, nem sima nismo :U

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#41910) zoo8800 válasza Kornel (#41894) üzenetére


zoo8800
veterán

Ez lesz majd a játszós autód? :DD

rip and tear, until it is done

(#41911) Kornel válasza zoo8800 (#41910) üzenetére


Kornel
veterán

:C
Nooo.

(#41912) tomcsi23 válasza Skillet (#41908) üzenetére


tomcsi23
veterán

Igen-igen, van egy ilyen, mely egész közel parkol, de nem futottam még össze vele. :)
Mármint nem Juke-R, hanem a Nismo RS. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#41913) zoo8800 válasza Kornel (#41911) üzenetére


zoo8800
veterán

Pedig mintha kinézted volna már, mit akarsz...
Fogadjunk, hónapokig fogod linkelgetni az összes létező hot hatch-et, olcsóbb Porikat, lesz Subaru, meg minden ami érdekes, aztán a végén veszel valami SX4-et, vagy egy 316i-t :))

rip and tear, until it is done

(#41914) Kornel válasza zoo8800 (#41913) üzenetére


Kornel
veterán

Háhá 😂
Colt CZT lesz, egy kis chippel, 190 paci környéken😉

(#41915) tomcsi23 válasza zoo8800 (#41913) üzenetére


tomcsi23
veterán

aztán a végén veszel valami SX4-et, vagy egy 316i-t
#bimmerkell. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#41916) lenko válasza Kornel (#41914) üzenetére


lenko
aktív tag

1.5T motor 150ló, 190-re húzni azt nem nevezném kis chipnek. Inkább 170-175.

Az embereknek fáj az igazság!

(#41917) Kornel válasza lenko (#41916) üzenetére


Kornel
veterán

Sima stage1-el meg egy 60-as rendszerrel megvan.

[link]

[link]

(#41918) lenko válasza Kornel (#41917) üzenetére


lenko
aktív tag

Én azt mondom ekkora különbség hosszú távon nem biztos, hogy egészséges(nem azt, hogy nem lehet), én biztos nem húzatnám 190-re. Max 175-re.
A másik ők az enyémre is 183-t ígérnék a 170 helyett(szívó). Szeretik kicsit túlhúzni az autókat.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#41919) Kornel válasza lenko (#41918) üzenetére


Kornel
veterán

Teljesen mindegy, a 175 paci is jó már bele.
Egyébként a blokk bírja, kint sokan 200 pacin használják, gond nélkül.

(#41920) zoo8800 válasza tomcsi23 (#41915) üzenetére


zoo8800
veterán

Vilike, hooool vaaaaaaagyyy :DD

rip and tear, until it is done

(#41921) Kornel válasza zoo8800 (#41920) üzenetére


Kornel
veterán

Alszik még, este bimmeres videókat nézett biztos 😂
Vagy xbox-on bimmerel csapatta ;]

[ Szerkesztve ]

(#41922) lenko válasza Kornel (#41919) üzenetére


lenko
aktív tag

Inkább a kuplung/váltó bírja-e, vagy szerintem a fékeket is kéne cserélni ilyen növekedésnél.

Az embereknek fáj az igazság!

(#41923) barnam_ válasza Krogoth (#41882) üzenetére


barnam_
nagyúr

Ha meg minden nap használod, szerintem pláne macera a ponyva.

Üléshuzatot nem tudok ajánlani, én nem tettem a gyárin felül, mert szerintem mind ronda.

(#41924) zoo8800 válasza lenko (#41922) üzenetére


zoo8800
veterán

a fékeket is kéne cserélni ilyen növekedésnél

Nézd, ha a kocsim 120 helyett 320 lovas lenne, akkor is bőven elég lenne nekem a gyári fék. Lehet használni a lovakat fékölés nélkül is :)

rip and tear, until it is done

(#41925) Skillet válasza Kornel (#41919) üzenetére


Skillet
addikt

Bírni fogja :K

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#41926) Kornel válasza Skillet (#41925) üzenetére


Kornel
veterán

Szerintem is.
Ezt a blokkot valami 30+ évig gyártotta a micsu.
Kb. örök élet 😉
Valamit nagyon tudtak annó...
Hol vannak most???

Mod: fék meg a bzknak való 😂
Amúgy meg egy EBC green már csak elég hozzá.
Gyari nyergekkel.

[ Szerkesztve ]

(#41927) lenko válasza zoo8800 (#41924) üzenetére


lenko
aktív tag

Ok... :O

Az embereknek fáj az igazság!

(#41928) Skillet válasza Kornel (#41926) üzenetére


Skillet
addikt

Micsu :F :Y
Fék okosításnak elég a fékbetétek cseréje. Szerintem a technika többi része is bőven bírni fogja.
Czt Ralliart is volt, közel 200 lóval.
Jó az a blokk. Mivec turbo jó dolog.

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#41929) Kornel válasza Skillet (#41928) üzenetére


Kornel
veterán

Ja ezt mondom én is.
Ugyanaz a blokk gyarilag is van 170 paciv pl.
Meg ugye a ralliart amit mondasz.
Szerintem jövő év elején benevezek egyre 😉
Aztán asszony hadd járjon a kuvikkal, ha meg utazunk, arra is nyilván a kuvik.

(#41930) 8th válasza lenko (#41922) üzenetére


8th
addikt

Alul nem lesz "sokkal" erősebb így a kuplung nem fogja megsínyleni a teljesítménynövekedést a fékek ugye alapból túl vannak méretezve a futóműnek meg tökmindegy a váltónak szintén.

(#41931) Elektrosokk


Elektrosokk
addikt

Bmw 320 330 CD-ről mit tudtok mondani? Milyen autómatával szerelték ezeket?

[ Szerkesztve ]

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#41932) -v- válasza Elektrosokk (#41931) üzenetére


-v-
addikt

Esetleg egy évjárat :F

(#41933) Elektrosokk válasza -v- (#41932) üzenetére


Elektrosokk
addikt

2004-2008

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#41934) Snoop-y válasza zoo8800 (#41924) üzenetére


Snoop-y
veterán

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#41935) BigBlackDog válasza zoo8800 (#41924) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Végül is csak hátramenetbe kell kapcsolni, oszt kicsit a kuplunggal okosodni! :DDD

(#41936) zoo8800 válasza BigBlackDog (#41935) üzenetére


zoo8800
veterán

Remek megoldás :D
De ha valaki úgy rúgja el, hogy utána 2 mp múlva nem kell beleállni a fékbe, az még jobb.

rip and tear, until it is done

(#41937) -v- válasza Elektrosokk (#41933) üzenetére


-v-
addikt

6HP ZF, dicsérik őket, persze az is szét tud hullani egy idő után.

(#41938) Integrale válasza lenko (#41927) üzenetére


Integrale
veterán

Figyelj, ha a tömeg nem növekszik, és a maximális sebességem sem, mert betartom a határokat, akkor miért ne lenne elég a gyári fék?

"Bad reklám is reklám too"

(#41939) focvis válasza zoo8800 (#41913) üzenetére


focvis
veterán

SX4 szedán (made in India) a hibátlan esztétika okán, természetesen egy JDM kompresszor szett elengedhetetlen + KONI futómű, eredeti japáni Enkei felgen 225/45R17 Michelin CrossClimate abroncsokkal. ;]

Bocs, Kornél! ;) :R

[ Szerkesztve ]

(#41940) Snoop-y válasza Integrale (#41938) üzenetére


Snoop-y
veterán

Igen ez igy szokott lenni.

Viszont a teljesitmeny novelesevel aranyosan novekszik a tobbszor felgyorsitok illetve nagyobb sebesseggel kozlekedek ergo nagyobb sebessegrol tobbszor fekezek minek folyomanya az hogy a feket jobban terheled mint amire terveztek -------> rosszabb fekhatas

Probaljunk meg elvonatkoztatni a de en tenyleg nem es egyaltalan minek erosebb kocsi mikor csak 50-el lehet menni varosban hulyesegektol. Ertd jol :U

Szerinted egy STI-n minek van 4 dugattyus brembo mikor a wrx-en csak ket dugos van? Sulyuk ugyanannyi :F

[ Szerkesztve ]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#41941) lenko válasza Integrale (#41938) üzenetére


lenko
aktív tag

Városba forgalomba ha "kilősz" , és mondjuk ugyanazon idő alatt, eléred a 70-et(tuning után) nem csak az 55-t, és váratlanul besatuzik valaki, nem olyan biztos, hogy a gyári fék meg fog állítani 70-ről, ellenben 55-ről igen...

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#41942) tboy93 válasza focvis (#41939) üzenetére


tboy93
nagyúr

Az esikszét sedan szerintem japó :P

(#41943) Integrale válasza Snoop-y (#41940) üzenetére


Integrale
veterán

Általában betartom s ebességhatárokat, azok elérési ideje változó, egy erősebb autóval ugyan így tennék.

Természetesen értem amit mondasz, csak nem mondott Zoo8800 sem hülyeséget, maximum egyik szemszögből.
Gyanítom az STi-t már felkészítik valamilyen szintű huligánkodásra/pályázásra is, míg a WRX-et nem.

lenko: ki beszélt 70-ről? Olvasd el amit írtam, tehát betartott sebességhatárok mellett. 70-ről ugyan akkora tömeget ugyan annyi idő alatt fog megállítani a gyári fék, hiába éred el hamarabb.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#41944) Snoop-y válasza Integrale (#41943) üzenetére


Snoop-y
veterán

Igen erre mondtam hogy elmeletben. Csak azt a feket ugy terveztek ahogy feletted is irtak.

100% hogy emberunk gyorsabb lesz mint elotte hiszen hamarabb felgyorsit egyes szakaszokon biztosan tobbel fog menni mit amennyivel elotte ment ergo nagyobb sebessegrol lassit. Minel tobbszor teszi ezt meg annal jobban melegiti a feket ami normal uzemben meg megfeleloen lassit de ha elmelegited mar nem fog uzemszeruen mukodni.

Legtobb jarmu gyarilag eppenhogy jo fekekkel rendelkezik. Nagyon keves az a modell aminek megfelelo fekei vannak (ezek altalaban a felsokategorias sport modellek es nem a filleres hothatch kategoria)

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#41945) mdani01 válasza focvis (#41939) üzenetére


mdani01
aktív tag

*Made in Japan :K

iPhone 6S SpaceGray

(#41946) lenko válasza Integrale (#41943) üzenetére


lenko
aktív tag

Pesten elég sok helyen van 70-es tábla...
A tömeg hiába ugyanannyi, ha közelebb érsz egy autóhoz ugyanazon idő alatt. rövdebb távról kell tudni lefékezni, kapís?

Gondolom az is véletlen a 150 lovas V5 golfon 280-as tárcsa van a 170lovason 312-es...
Ugyanez igaz az 1.8T 150lovasra, és a jubi 180 lovasra is.

Az embereknek fáj az igazság!

(#41947) EQMontoya válasza lenko (#41946) üzenetére


EQMontoya
veterán

Gondolom az is véletlen a 150 lovas V5 golfon 280-as tárcsa van a 170lovason 312-es...

Azért ennek megvan az a hátránya, hogy a 280-asra, ha nem túl vastag a nyereg, még talán a 15-ös felni is felmegy, a 312-esre viszont szerintem már a 16-os sem. Márpedig 17-es télivel és nyárival is számolni már nem olcsó móka, és a magyar utakon télen nem is feltétlen élmény.

Same rules apply!

(#41948) Mágus2 válasza lenko (#41946) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mert a VW hülye. A motor erőhöz adják a féket, nem a súlyhoz. Combi octaviára meg dobot tettek hátra, mert nem lehet olyan jó mint a golf... Nagy ész kell ehhez.

Még szerencse hogy a második generációnál azt mondta a skoda, hogy bekaphatja a vw, és feltették a legnagyobb féket. :D

[ Szerkesztve ]

(#41949) zoo8800


zoo8800
veterán

Baszki, szerintem kurvára meddő vita megy... :C
Azt írtam, hogy NEKEM elég lenne az alap fék is, mert nem rúgom a gázt, ha utána bele kell állni a fékbe. Sem akkor nem kell fékeznem, amikor az autópálya felhajtón akarom felvenni az utazósebességet, sem előzéskor, sem a szerpentinen felfelé. Városban ész nélkül, meg a ringen simán elfogy egy utcai fék, ezt is aláírom :)

rip and tear, until it is done

(#41950) EQMontoya válasza Mágus2 (#41948) üzenetére


EQMontoya
veterán

És ebben az a szomorú, hogy meg kellett hozzá tervezni a dobfékes agyat, legyártani két félére a megfelelő alkatrészeket, cikkszámokat kezelni, raktározni... Még ha olcsóbb is egy picit egy dobfék, szerintem ezen akkor sem kerestek semmit, tényleg arról szólt, hogy "nehogy túl jó legyen" az olcsóbb modell.

Same rules apply!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.