Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [bobalazs:] RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [CPT.Pirk:] "Fényhűtés" ciksorozat (tuningnet.hu)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tomcsi23
veterán
El is rúgta neki?
Matizzal voltál?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Ez a J caravan már régóta fent van hahun.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Richard!
addikt
Azt tudja, hogy nehéz, mint a sár. Ergo a fogyasztás sem 7 liter lenne...
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Gergőke88
addikt
Saabban is zavart a sok gomb?
Meg mindig jobb megoldas, mint a gagyi fedelzeti rendszerek, ahol minden fontos dolgok el vannak dugva es 20mp mire megtalalod vezetes kozben.
BigBlackDog
veterán
Ebbe a hatos váltó melyik? Nem az a problémás, amit a H-ba is tettek a dízelek mellé?
Kornel
veterán
Passz.
Azért kérdeztem.
Kornel
veterán
Ú B+ 😂
Igazad van, tudtam én, de hogy ennyire
9,42 / 100 km
[link]
Sztorno 😂
Skillet
addikt
El. de nem vettem fel, nem volt olyan a helyzet.
Ez amúgy nismo rs volt, nem sima rs, jelentsen bármit is. 1.6turbo, elvileg.
Viszont neten találtam egy olyat, hogy gyárilag szerelték a juke-okat a Nissan nagyágyújával is, az r38dett-el is Juke-R
Limitált példányszámos valami, méregdrágán.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Skillet
addikt
Akarom mondani, nismo rs, nem sima nismo
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
zoo8800
veterán
Ez lesz majd a játszós autód?
rip and tear, until it is done
Kornel
veterán
Nooo.
tomcsi23
veterán
Igen-igen, van egy ilyen, mely egész közel parkol, de nem futottam még össze vele.
Mármint nem Juke-R, hanem a Nismo RS.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
zoo8800
veterán
Pedig mintha kinézted volna már, mit akarsz...
Fogadjunk, hónapokig fogod linkelgetni az összes létező hot hatch-et, olcsóbb Porikat, lesz Subaru, meg minden ami érdekes, aztán a végén veszel valami SX4-et, vagy egy 316i-t
rip and tear, until it is done
Kornel
veterán
Háhá 😂
Colt CZT lesz, egy kis chippel, 190 paci környéken😉
tomcsi23
veterán
aztán a végén veszel valami SX4-et, vagy egy 316i-t
#bimmerkell.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
lenko
aktív tag
1.5T motor 150ló, 190-re húzni azt nem nevezném kis chipnek. Inkább 170-175.
Az embereknek fáj az igazság!
Kornel
veterán
lenko
aktív tag
Én azt mondom ekkora különbség hosszú távon nem biztos, hogy egészséges(nem azt, hogy nem lehet), én biztos nem húzatnám 190-re. Max 175-re.
A másik ők az enyémre is 183-t ígérnék a 170 helyett(szívó). Szeretik kicsit túlhúzni az autókat.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Kornel
veterán
Teljesen mindegy, a 175 paci is jó már bele.
Egyébként a blokk bírja, kint sokan 200 pacin használják, gond nélkül.
zoo8800
veterán
Vilike, hooool vaaaaaaagyyy
rip and tear, until it is done
Kornel
veterán
Alszik még, este bimmeres videókat nézett biztos 😂
Vagy xbox-on bimmerel csapatta
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Inkább a kuplung/váltó bírja-e, vagy szerintem a fékeket is kéne cserélni ilyen növekedésnél.
Az embereknek fáj az igazság!
barnam_
nagyúr
Ha meg minden nap használod, szerintem pláne macera a ponyva.
Üléshuzatot nem tudok ajánlani, én nem tettem a gyárin felül, mert szerintem mind ronda.
zoo8800
veterán
a fékeket is kéne cserélni ilyen növekedésnél
Nézd, ha a kocsim 120 helyett 320 lovas lenne, akkor is bőven elég lenne nekem a gyári fék. Lehet használni a lovakat fékölés nélkül is
rip and tear, until it is done
Skillet
addikt
Bírni fogja
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Kornel
veterán
Szerintem is.
Ezt a blokkot valami 30+ évig gyártotta a micsu.
Kb. örök élet 😉
Valamit nagyon tudtak annó...
Hol vannak most???
Mod: fék meg a bzknak való 😂
Amúgy meg egy EBC green már csak elég hozzá.
Gyari nyergekkel.
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Ok...
Az embereknek fáj az igazság!
Skillet
addikt
Micsu
Fék okosításnak elég a fékbetétek cseréje. Szerintem a technika többi része is bőven bírni fogja.
Czt Ralliart is volt, közel 200 lóval.
Jó az a blokk. Mivec turbo jó dolog.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Kornel
veterán
Ja ezt mondom én is.
Ugyanaz a blokk gyarilag is van 170 paciv pl.
Meg ugye a ralliart amit mondasz.
Szerintem jövő év elején benevezek egyre 😉
Aztán asszony hadd járjon a kuvikkal, ha meg utazunk, arra is nyilván a kuvik.
8th
addikt
Alul nem lesz "sokkal" erősebb így a kuplung nem fogja megsínyleni a teljesítménynövekedést a fékek ugye alapból túl vannak méretezve a futóműnek meg tökmindegy a váltónak szintén.
Elektrosokk
addikt
Bmw 320 330 CD-ről mit tudtok mondani? Milyen autómatával szerelték ezeket?
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-v-
addikt
Esetleg egy évjárat
Elektrosokk
addikt
2004-2008
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Snoop-y
veterán
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
BigBlackDog
veterán
Végül is csak hátramenetbe kell kapcsolni, oszt kicsit a kuplunggal okosodni!
zoo8800
veterán
Remek megoldás
De ha valaki úgy rúgja el, hogy utána 2 mp múlva nem kell beleállni a fékbe, az még jobb.
rip and tear, until it is done
-v-
addikt
6HP ZF, dicsérik őket, persze az is szét tud hullani egy idő után.
Integrale
veterán
Figyelj, ha a tömeg nem növekszik, és a maximális sebességem sem, mert betartom a határokat, akkor miért ne lenne elég a gyári fék?
"Bad reklám is reklám too"
SX4 szedán (made in India) a hibátlan esztétika okán, természetesen egy JDM kompresszor szett elengedhetetlen + KONI futómű, eredeti japáni Enkei felgen 225/45R17 Michelin CrossClimate abroncsokkal.
Bocs, Kornél!
[ Szerkesztve ]
Snoop-y
veterán
Igen ez igy szokott lenni.
Viszont a teljesitmeny novelesevel aranyosan novekszik a tobbszor felgyorsitok illetve nagyobb sebesseggel kozlekedek ergo nagyobb sebessegrol tobbszor fekezek minek folyomanya az hogy a feket jobban terheled mint amire terveztek -------> rosszabb fekhatas
Probaljunk meg elvonatkoztatni a de en tenyleg nem es egyaltalan minek erosebb kocsi mikor csak 50-el lehet menni varosban hulyesegektol. Ertd jol
Szerinted egy STI-n minek van 4 dugattyus brembo mikor a wrx-en csak ket dugos van? Sulyuk ugyanannyi
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
lenko
aktív tag
Városba forgalomba ha "kilősz" , és mondjuk ugyanazon idő alatt, eléred a 70-et(tuning után) nem csak az 55-t, és váratlanul besatuzik valaki, nem olyan biztos, hogy a gyári fék meg fog állítani 70-ről, ellenben 55-ről igen...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Az esikszét sedan szerintem japó
Integrale
veterán
Általában betartom s ebességhatárokat, azok elérési ideje változó, egy erősebb autóval ugyan így tennék.
Természetesen értem amit mondasz, csak nem mondott Zoo8800 sem hülyeséget, maximum egyik szemszögből.
Gyanítom az STi-t már felkészítik valamilyen szintű huligánkodásra/pályázásra is, míg a WRX-et nem.
lenko: ki beszélt 70-ről? Olvasd el amit írtam, tehát betartott sebességhatárok mellett. 70-ről ugyan akkora tömeget ugyan annyi idő alatt fog megállítani a gyári fék, hiába éred el hamarabb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Snoop-y
veterán
Igen erre mondtam hogy elmeletben. Csak azt a feket ugy terveztek ahogy feletted is irtak.
100% hogy emberunk gyorsabb lesz mint elotte hiszen hamarabb felgyorsit egyes szakaszokon biztosan tobbel fog menni mit amennyivel elotte ment ergo nagyobb sebessegrol lassit. Minel tobbszor teszi ezt meg annal jobban melegiti a feket ami normal uzemben meg megfeleloen lassit de ha elmelegited mar nem fog uzemszeruen mukodni.
Legtobb jarmu gyarilag eppenhogy jo fekekkel rendelkezik. Nagyon keves az a modell aminek megfelelo fekei vannak (ezek altalaban a felsokategorias sport modellek es nem a filleres hothatch kategoria)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
mdani01
aktív tag
*Made in Japan
iPhone 6S SpaceGray
lenko
aktív tag
Pesten elég sok helyen van 70-es tábla...
A tömeg hiába ugyanannyi, ha közelebb érsz egy autóhoz ugyanazon idő alatt. rövdebb távról kell tudni lefékezni, kapís?
Gondolom az is véletlen a 150 lovas V5 golfon 280-as tárcsa van a 170lovason 312-es...
Ugyanez igaz az 1.8T 150lovasra, és a jubi 180 lovasra is.
Az embereknek fáj az igazság!
EQMontoya
veterán
Gondolom az is véletlen a 150 lovas V5 golfon 280-as tárcsa van a 170lovason 312-es...
Azért ennek megvan az a hátránya, hogy a 280-asra, ha nem túl vastag a nyereg, még talán a 15-ös felni is felmegy, a 312-esre viszont szerintem már a 16-os sem. Márpedig 17-es télivel és nyárival is számolni már nem olcsó móka, és a magyar utakon télen nem is feltétlen élmény.
Same rules apply!
Mágus2
Közösségépítő
Mert a VW hülye. A motor erőhöz adják a féket, nem a súlyhoz. Combi octaviára meg dobot tettek hátra, mert nem lehet olyan jó mint a golf... Nagy ész kell ehhez.
Még szerencse hogy a második generációnál azt mondta a skoda, hogy bekaphatja a vw, és feltették a legnagyobb féket.
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
Baszki, szerintem kurvára meddő vita megy...
Azt írtam, hogy NEKEM elég lenne az alap fék is, mert nem rúgom a gázt, ha utána bele kell állni a fékbe. Sem akkor nem kell fékeznem, amikor az autópálya felhajtón akarom felvenni az utazósebességet, sem előzéskor, sem a szerpentinen felfelé. Városban ész nélkül, meg a ringen simán elfogy egy utcai fék, ezt is aláírom
rip and tear, until it is done
EQMontoya
veterán
És ebben az a szomorú, hogy meg kellett hozzá tervezni a dobfékes agyat, legyártani két félére a megfelelő alkatrészeket, cikkszámokat kezelni, raktározni... Még ha olcsóbb is egy picit egy dobfék, szerintem ezen akkor sem kerestek semmit, tényleg arról szólt, hogy "nehogy túl jó legyen" az olcsóbb modell.
Same rules apply!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care