Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2951) Integra


Integra
titán

[kép]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2952) Integra válasza Guruka (#2950) üzenetére


Integra
titán

az ilyen motorcserék sajnos nem ilyen egyszerűek, sem technikai oldalról, de leginkább jogi oldalról nem:(
ugyanis ha az adott kasztniba nem rakta a márka hivatalosan a berekandó blokkot, akkor nagyon sanszos, hogy szétfognak szopatni a főfelügyeletnél:(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2953) Integra


Integra
titán

fácán 250-nél befigyelt a szélvédőn..... :Y
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2954) Notes válasza Integra (#2953) üzenetére


Notes
senior tag

Nagggggyon durva....

Romanes eunt domus!

(#2955) Type-R válasza Integra (#2953) üzenetére


Type-R
őstag

LOL.:DD
Gondolom a soför is jol megijedhetett amikor berepült a fácán a szélvédőn keresztül.

(#2956) Integra válasza Type-R (#2955) üzenetére


Integra
titán

nem kis flash lehetett, az biztos!
de mire ezt kipucolják...... :D

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2957) escie válasza Integra (#2953) üzenetére


escie
őstag

blöehh... :)
egyszer, valami ralin, egy verébméretű madár vágódott be az utastérbe, azon a kis felső szellőzőn...
rendesen látszott a belő kamerán.
a pilóta nem akarta elhinni a mitfahrerének. :)

I'm back, baby!

(#2958) a_tesz válasza Integra (#2956) üzenetére


a_tesz
Korrektor

volt valami őzikefelezős forester is, de mondjuk arra azt mondták hogy fake, de az is elég moslékul nézett ki...

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#2959) Type-R


Type-R
őstag

''Kisebb felháborodást váltott ki olvasóink között, amikor az új Lexus IS és az 5-ös BMW vonalai között számunkra kissé furcsa hasonlóságra hívtuk fel a figyelmet. Pedig úgy látszik az eset nem egyedi, a német Bild internetes oldala szerint ugyanis a bajorok év elején felfrissített zászlóshajója, az új 7-es jó néhány ponton mutat egyezést az õsszel a kereskedésekben érkezõ S-osztályú Mercedes-szel. A BMW igen sikeres modelljét szerette volna megszorongatni a Mercedes, állítólag ezért húzta meg sportosabbra a karosszéria vonalait, igaz, így a hátsó rész kifejezetten hasonlít a bajor modelléhez. A Bild szerint még feltûnõbb a hasonlóság az utastérben, a középkonzolon a Merci új kezelõ gombja eléggé hajaz az iDrive rendszerére.''

[kép]
[kép]

(#2960) Integra válasza Type-R (#2959) üzenetére


Integra
titán

pedig itt a merci ment a bmw után

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2961) #16741888 válasza Type-R (#2959) üzenetére


#16741888
törölt tag

Hát nem tom, német autó ide német oda, nekem egygik sem tetszik, a külseje még csak csak elmegy, de a belsejük mindkettőnek annyira ótvar hogy az már fáj:(, nekem valahogy rohadtul nem jön be ez az idrive rendszer igaz hogy még nem használtam, de annyi rosszat olvastam róla hogy nem is nagyon akarom.

(#2962) Type-R válasza #16741888 (#2961) üzenetére


Type-R
őstag

Én se hallottam még sok jót az iDrive/MDrive-ról, de annak a 7-es bömbinek szerintem pazar a belseje, negyon jól néz ki, habár a régi 4 küllős kormány szerintem jobban nézett ki, de itt izlésről felesleges vitatkozni, úgy se lesz ilyen autóm egy darabig.

(#2963) Type-R


Type-R
őstag

Gumpert Apollo:
[kép]
[kép]
[kép]

Technische Daten V8-Mittelmotor • zwei Turbolader • fünf Ventile je Zylinder • Hubraum 4163 cm³ • Leistung 478 kW (650 PS) bei 6800/min • max. Drehmoment 810 Nm bei 5000/min • Hinterradantrieb • sequentielles Sechsganggetriebe • rundum Einzelradaufhängung, Doppelquerlenker • rundum innenbelüftete und geschlitzte Scheibenbremsen • Reifen 255/35 R 19 vorn, 345/35 R 19 hinten • Länge/Breite/Höhe 4250/1960/1105 mm • Radstand 2700 mm • Leergewicht 1100 kg • Tankinhalt 120 l • Zuladung 400 kg • Beschleunigung 0–100 km/h in 3,0 s • Höchstgeschwindigkeit 360 km/h • Preis 176.000 Euro

Bővebben: link

(#2964) Integra válasza #16741888 (#2961) üzenetére


Integra
titán

teljesen használhatatlan...
egyik haveromnak volt egy 760iL, bohóckodtam vele egy sort, tiszta káosz az egész.
egy lexus ls vagy acura rl rendszere meg aztán meg is adja az ilyen idrive cuccoknak a kegyelem döfést

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2965) Integra válasza Type-R (#2963) üzenetére


Integra
titán

impozáns teljesítmények:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2966) B.Kox válasza #16741888 (#2961) üzenetére


B.Kox
tag

Na igen, de ezesetben a mercinek sikerült mégrondábbat alkotnia mint a BMW belseje. Egyszerűen borzalom ahogy kinéz az új merci műszerfala...:(

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#2967) Integra


Integra
titán

kis égés.... :)
Bővebben: link

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2968) brownus


brownus
veterán

Mit szóltok ehhez? autót csinálnak vagy csak annak néz ki?
Bővebben: link
Bővebben: link

(#2969) Type-R


Type-R
őstag

Euro5 szabvány 2009-re

''Nyilvánosságra hozták az új károsanyag-kibocsátási határértékekre vonatkozó tervezetet, egyelőre azért, hogy az érintett felek megvitathassák azokat.

Az Európai Bizottság dokumentuma szerint elsősorban a dízelmotorokra vonatkozó előírásokat szigorítanák drasztikusan. A levegőbe engedhető koromrészecskék mennyisége az Euro4 szabvány által előírt 0,025 g-km-ről az egyötödére, 0,005 g/km-re módosulna, míg a nitrogén-oxid kibocsátást 0,25-ről 0,2 g/km-re csökkentenék. A benzinmotorokra vonatkozó előírások kevesebbet változnak: az elégetlen szénhidrogénekre és nitrogén-oxidokra vonatkozó határértékeket is 25%-kal csökkentenék a javaslattevők.

A tervek szerint a javaslatból legkorábban az év végére lehet törvény, és 2008-ban jelenhetnének meg az első olyan motorok amelyek teljesítik is ezeket az új határértékeket, de addig még nagyon sok vita várható. Az autógyártók nyilvánvalóan szeretnék elkerülni, hogy teljesíteniük kelljen az új szabályokat, mivel ez a piac összes szereplőjének - gyártónak és vásárlónak - egyaránt komoly többletköltséget jelenthet, ugyanakkor az EU nyilván ragaszkodik majd a javaslathoz, a környezetvédő szervezetek viszont további szigorításokért lobbiznak majd.

Az autógyártók egy része még az Euro4 szabványnak sem tett eleget maradéktalanul, hiszen erre a törvények csak 2006-tól kötelezik őket.''

(#2970) Notes


Notes
senior tag

Kijöttek az új Civic hivatalos fotói. Előröl meg oldalról nagyon brutál, a ''szpész-édzs'' műszerfal nekem kicsit sok, meg a hátulját is szoknom kell még, de amúgy tetszik. Mondjuk az 1.4 i-dsi szerintem kevés lesz neki, az 1.6 VTEC passzolna bele, de arról egyelőre szó sincs, csak valami 1.8, meg a 2.2-es dízel :F

Romanes eunt domus!

(#2971) Archer


Archer
őstag

Nem tud valaki jó képeket egy Chevrolet Yenko Camaro-ról, vagy az új Shelby Cobra-ról.

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#2972) Type-R


Type-R
őstag

Valmiért nem jelennek még a képek, sorry.:F

[Szerkesztve]

(#2973) Type-R


Type-R
őstag

Képek az E90-es M3-ról:
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]

(#2974) Integra válasza Type-R (#2973) üzenetére


Integra
titán

ronda, vissza a régi szép szögletes, tekintélyt parancsoló bömbivel!!!!

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2975) adalbert1 válasza Type-R (#2973) üzenetére


adalbert1
veterán

Nem rossz, de már korántsem az az agresszív bmw-s kinézete van, mint régen, ami szerintem sokmindenkinek jobban tetszik (mármint a régi).

(#2976) Type-R válasza Integra (#2974) üzenetére


Type-R
őstag

Egyetértek veled, sajnos az M részleg se tud csodát művelni, abból amit Chris bácsi alkotott.:(

(#2977) #16741888 válasza Integra (#2974) üzenetére


#16741888
törölt tag

:R pontosan
Nézzétek meg a hátsó lámpáit, mint egy Hyundai...:(:DD

(#2978) Integra válasza #16741888 (#2977) üzenetére


Integra
titán

hátsó lámpa a leghányadékabb az egész autón..
drámai, 2005-ben ilyet csinálni ilyen szín és minta összeállításban:((

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2979) Integra


Integra
titán

ural vs samara....
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2980) #16741888 válasza Integra (#2978) üzenetére


#16741888
törölt tag

Ez így van.
Nekem mostanában nagyon az az érzésem hogy sokan csak azért vesznek/szeretik a BMWt mert húú az BMW és eggyáltalán nem azért mert tetszik nekik...
Néhány embernél az a név hogy BMW =azzal hogy gyönyörű autó, teljesen mindegy hogy hogyan néz ki... és ezekből már annyira elegem van:((( mert én akkor is azt tartom hogy ez az új BMW ''termékskála'' egy elég undorító dolog... a régi 6szor szebb volt.:((
Én tudom a régi Passatról hogy egy undorító autó volt, nem fog csak azért tetszeni mert VW.

(#2981) Integra válasza #16741888 (#2980) üzenetére


Integra
titán

sajnos a bömisek nagy többsége pontosan a névért vesz bömbit.
ezt a nem kívánt státusszimbólumot sajnos már nem tudják levetkőzni.
viszont bőven van réteg amelyik eltartja a márkát.
a hardcore fanok meg lassan bottal üthetik a kemény bömbik nyomát.
hondánál is sajnos ugyanez van:(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2982) lestaylor válasza Integra (#2981) üzenetére


lestaylor
csendes tag

Talán az új Civic?

Houston, we have a problem......

(#2983) Integra válasza lestaylor (#2982) üzenetére


Integra
titán

nem, az király lesz újra a kisiklás 7 gen után, csak az hogy a motorpalettán látványosan kevesebb lett a 100le/liter teljesítményű blokk, illetve veszettül bedrágultak és a profit miatt a nagyobb piac felé nyitottak és a kisebb, de hard core fanatikus mag meg nehezebben találja meg az autóját. érted, nagyon csak ez a réteg használja az autóját 5000rpm felett, ez meg természetesen nem a legjövedelmezőbb csoport, mert kevesen vannak

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2984) mycso válasza Integra (#2983) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

Azért, ott volt a sportolást kedvelőknek a Type R.
Az új civic sportba a 125-ös esi féle motor van ugye, nem vti?

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#2985) mycso


mycso
veterán
LOGOUT blog

Egy kis Samara tuning:
Bővebben: link
Bővebben: link

[Szerkesztve]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#2986) Integra válasza mycso (#2984) üzenetére


Integra
titán

ááá, már rég nem
1.6 sohc vtecII 110le

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2987) B.Kox válasza Integra (#2974) üzenetére


B.Kox
tag

Sztem így feketében türhető, de abban egyet értek hogy a régiebbi BMW-k ''az igazi BMW-k'', ez sajnos már nagyon nem az.:(

Ez még az: Bővebben: link Bővebben: link

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#2988) brownus


brownus
veterán

kis minik:R
Bővebben: link

(#2989) maddog


maddog
tag

honda
honda
honda
honda

(#2990) Notes válasza #16741888 (#2977) üzenetére


Notes
senior tag

Érdekes, ezekről a hátsó lámpákról nekem is a Hyundai jutott eszembe.

Romanes eunt domus!

(#2991) Notes válasza Archer (#2971) üzenetére


Notes
senior tag

Google.hu, ott meg a Képek rovatba beírod, aztán kapsz egy rakás képet. O.K.? :)

Romanes eunt domus!

(#2992) brownus


brownus
veterán

(#2993) 1.Kid válasza brownus (#2992) üzenetére


1.Kid
csendes tag

:R:C

''Az élet olyan mint a motor:jól be kell rugni,és megy magától!''

(#2994) --TIKI--


--TIKI--
tag

Szerintem a legjobb autó a honda.
Szépen megcsinálták a HSC-t.
Meg a s2000-t:C:C

(#2995) mycso


mycso
veterán
LOGOUT blog

New civic Bővebben: link

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#2996) golyani


golyani
addikt

na szóval az van h ha lesz jogsim meg kapom az 206-ost ami anyámé csak nme használja.
1.1-es 60 lovas. ezt kéne vhogy megpiszkálni. giondoltam motorcserére de az annyira drága lenne h nem éri meg. aztán eszembe jutott h turbo + csiptuning vagy csak turbo.
kéne vmiféle link vagy egy kis eligazítás h mit kellene ehhez csinálni és mennyiből jönne ki illetve h hány Le-t nyernék vele???
más megoldás nincs anyámék elég valószínű h nem adják el azér h vegyek vmi erősebb használtat meg anyámék sose venének használtat ze iylen berögződés.

köszi.

(#2997) Ricso válasza mycso (#2995) üzenetére


Ricso
tag

Nagggyon dúrva és nagyon jó tuning alap.

„Amíg élek remélek....''(mondta Jordano Bruno), aztán felcsaptak a lángok

(#2998) Florida válasza golyani (#2996) üzenetére


Florida
tag

Bővebben: link itt nézz szét a tuningok között,sok jót nem ígérek 60 lóerős alapból..

(#2999) golyani


golyani
addikt

én lyan 80-90 pacinak már úúúúgy örülnék h nagyon.
fogyasztás mennyit ugrana most olyan 7,5 körül és 160 körül a vége?
olyan 8,5-re tippelte fater vagy 8-ra ha csak az eggyik tuning a kettő közül.

(#3000) Florida válasza golyani (#2999) üzenetére


Florida
tag

Megnézted a linket?
1-1.5millió a turbóssá alakítás.Megér ez legjobb esetben +50 lóerőt:F

Más:zsír új jogsival vezetni kezdj el tanulni,ne fogj rögtön tuningolásba mert rövid úton árok lesz a vége..Tudom,hogy én milyen voltam mikor először vezettem egyedül,a többi,úton lévő ember vigyázott rám,hogy ne csináljak faszságot.Észre se vettem.

[Szerkesztve]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.