Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Viewsonic
aktív tag
te remelem ezt nemmondtad komolyan....(535D re vonatkozó dolgot)
Aprilia Mille R Factory rox! :D
Ragnar_
addikt
A gyártó szerint nem főként a teljesítményt , hanem a dinamikát, gyorsulást javítja a 2000 -5000 fordulatszámtartományban. Még sport gyertyákat, esetleg egy gázgyorsító dobot tervezek a kocsira , szóval csak soft tuning.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
karib
addikt
Egy autó élvezeti értéke és korántsem csak a teljesítményétől függ, sőt inkább függ sok más szemponttól: futómű, fékek, váltó, motorkarakterisztika, súlyelosztás, hang, számtalan egyéb faktor, illetve hogy ezek hogyan állnak össze.
Az 535d egy kiváló gyors, sportos utazólimuzin, és sok tekintetben jobb is, mint akár egy M5 - mégis, el tudom képzelni, hogy vezetési élményre vannak nála kiemelkedőbbek is.
A legtöbb dízel ereje pedig 3500 körül elfogy, így tényleg spéci dolog, hogy az 535-ös 5000-ig húz rendesen állítólag.
Szóval válasszuk szét az autót, mint közlekedési eszközt, és az autót, mint élvezeti cikket Annak a legjobb, aki csak közlekedési eszközként érdeklődik az autó iránt - sokkal egyszerűbb az élete
Department of Redundancy Department
hobizoli
nagyúr
Es mi van ha 3500 ''elfogy'' az ero? Semmi. Mashol csak 7000 folott fogy el ugyan, de a hozza tartozo nyomatek meg feleannyi (se), mint a 3500folott halott dizelben, akkor vegul is ~ugyanannyi vagy kisebb lesz a teljesitmenye. A teljesitmeny fogja gyorsitani az autot, nem rednaaazos a hangja.
hobizoli
több drón kell ;P
karib
addikt
Van annak élvezeti értéke, hogy egy sportosabb motort ki lehet forgatni 7-8 ezerig - ha kellően nagy, akkor akár kisebb fordulatról is tud kellően gyorsítani. Ezzel szemben az átlag dízel kb. 1800 és 3500 között él. Nincs ezzel semmi baj, közlekedésre bőven kényelmes, de élményautózásra kevés. A szupernyomatékos dízelekkel is észnél kell lenni, mert véletlenül 100 fordulattal elméred a váltást és hirtelen nincs erő...
A megoldás: nagy, pörgős benzines V8-as: van lóerő, nyomaték, és kellően széles fordulatszám tartomány is
Department of Redundancy Department
Scream007
őstag
csak fizesd meg
De könyörgöm tegyék bele ezt a biturbot egy benzinesbe is, asszem volt róla valami kósza írás.De m3ban nem az lesz.De azé ütne egyedi V8 biturbó motor, semmelyik másba nem tennék bele, tán még a 6osba. .....3as coupé>>>[link] üt ver, mintha 6os hasonlítana kicsit az eleje, ebbe pont jól muitatna még a biturbós.
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
karib
addikt
Arra gyűjtök
Biturbó V8: lásd előző Audi RS6, Porsche Cayenne Turbo...
Amúgy a jelenlegi trend inkább az, hogy a hétköznapi autók kapnak feltöltőt, a sportosra kihegyezett autók pedig pörgős, nagyköbcentis, sokhengeres szívómotort. Lásd: Audi 4,2 literes FSI az RS4-ben, AMG 6,3 literes V8, új M3 motor - mind pörgős V8-ak. A legújabb egzotikus feltöltős egyedül a 911 Turbo, de hát ott a név kötelez, és legalább ott is bűvészkednek (először kerül változó geometriájú turbó benzines motorra). (A kisszériás, kis költségvetésű angolokat és a szintén nem a kifinomultságról híres amerikaiakat most hagyjuk... pl. Noble biturbó V6 Ford motorral, Ford GT kompresszorral...)
Ezzel szemben csőstül jönnek a feltöltött szériamotorok, benzinesben is: PSA-BMW 1,6-os, Opel turbók, VW FSI, TFSI, BMW 35i moci... ezek azonban inkább a kényelmesebben autózható karakterisztikára mennek rá, nem annyira az eszement erőre.
Pedig nemrég még pont fordítva volt - kompresszoros AMG-k, Jaguarok, turbós Audik...
Belegondolva érthető - egyszerűbb egy feltöltős motor karakterisztikáját beszabályozni. Aki meg hajlandó áldozni egy valódi sportmotorért, az meg tudja fizetni azokat a mechanikai trükköket, amivel egy szívómotorból is nagy teljesítményt lehet kihozni.
Nekem tetszik a fejlődési irány
Department of Redundancy Department
koob
senior tag
M5 503LE éppen elég nekem
karib
addikt
Nem 507? És az is csak akkor, ha benyomod a sport gombot - induláskor csak 400
Department of Redundancy Department
Scream007
őstag
tyűűű ha, vesztesz 1mp-t szerintem a terézkörüton
Erre az 507re be meri majd vállalni hartage, ac schnitzer a turbó ráépítést???
vagy ez már nekik is nagy falat
Na igen a 911 Turbo motorja üt ver mindent hiávba tartozik a VW-hez a porsche kazegóriájában no.1+
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
karib
addikt
Mindent meg lehet oldani, kérdés, hogy van-e értelme. Az M5 V10-esét az alapoktól egy pörgős szívómotornak építették - valszeg többre jutnál, ha a kiindulástól egy bazierős turbós motort akarsz építeni.
Per Porsche: léven a Porsche ma már a VW legnagyobb részvényese (majdnem 20%), lassan már ott tartunk, hogy a VW tartozik a Porsche alá
Department of Redundancy Department
#16741888
törölt tag
Most olvastam valami újságba, a Hamman csinálta valami 60X lóerős dögöt, bár szerintem baéfaszul írták az újságba, mert turbo nélkül plussz 100lóerőt, nem nagyon tudnak kihozni abból a motorból, vagy ha igen, akkor nem vagyok benne biztoshogy a tartósság mintapéldánya. 2versenyt nem bírna ki na. szvsz Forma1szemlélettel.
Viewsonic
aktív tag
Nekem az uj kedvencem az uj c6 z06 Corvette lett na ez igen a chevy ezzel nagyot alkotott !
kép róla : [link]
7000ccm V8 505le 640es nyomaték
1esbe 100
2esbe 140
3asba 200 at megy
0-100ra 3,7-3,9 et szoktak megadni 0-200ra 12sec alatt
ja még vmi [link]
ja és a kedvenc pilótám Tiff Needel +c6 z06 video [link]
[Szerkesztve]
Aprilia Mille R Factory rox! :D
#16741888
törölt tag
0-200nál Schuszter Zoli, ad neki pár mpet.
Integra
titán
a jó öreg amcsi filózófia
a lökettérfogat semmi mással nem helyettesíthető mint lökettérfogattal..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
koob
senior tag
1esbe 100
2esbe 140
Ugyanezt elérem 1.3 Suzukival 2., 3.-ban
karib
addikt
Igen, lehet - bár kettesben a 100 már gyilkolás, de 80-90 simán megvan.
Negyedikben meg a 200
Department of Redundancy Department
karib
addikt
Azért nem rossz, amit kihoznak abból a jó öreg nyomórudas small block V8-ból Még meg is ideologizálják - egyszerű és könnyű konstrukció. Végülis működik. Szegény C6 sem rossz, bizonyos szögekből komondottan jól néz ki, csak összességében teljesen jellegtelen szegényke Vissza a jó öreg Stingrayt!
Nem mintha az AMG friss fejlesztésű 6,3 literes V8-asának szégyenkeznie kellene
Department of Redundancy Department
Integra
titán
egy sima crx del sol esi kettesben 125-öt megy, nem kell ide korvett
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
azért vicces ahogy a turbo meg kompresszor gigászok most áttérnek az agyon fikázott fordulatszám orgiára...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
karib
addikt
Én tényleg csak azt tudom tippelni, hogy mára olcsóbbak lettek a feltöltők + a vezérlésük, tehát megértek a széria alkalmazásra, ellenben igazán karakteres (és az egyre szigorodó előírásoknak megfelelő) szívómotort építeni továbbra is drága dolog, így az ilyen mocik csak az exkluzívabb típusokba férnek már be. De jó ez így
Department of Redundancy Department
Scream007
őstag
Ez azt ezt akartam 3. írni Hamman-t, csak ugye a mecss....
Szerintem aza 60x ló lehetséges, gondolom megfúrták a motort, meg pár dolgot kicseréltek benne. Ez motor az év motorja volt, szóval valamit tud az biztos Akiktől eddig hallottam próbálták, azt mondják 250nél olyat rúg beléd mikor leszabályoz , Sőt a bmw is nem hivatalos info szerint azt állította nardoban 31x volt a vége.
#3661>>>akkor veszek passatot 3.6os 911 bitrubo mocival???mikortól rendelhető?
[Szerkesztve]
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
hobizoli
nagyúr
Jaja, 10.58s @216km/h 402.33m-n
A poen, hogy a piros, turbos Swift 1.3 GTi 16V is 11.79s-t ment
hobizoli
több drón kell ;P
Matthew
senior tag
Üdv!
Lenne egy picit offtopik kérdésem. Adott egy alufelni aminek hiányzik a középső kis műanyag takarólemeze (ami a csvarokat takarja). Namost jó lenne szerezni egy ilyet de nem tudom a felni gyártóját.
Ezek a számok vannak a felnin:
ET35
K12000.1D
LK 112
KBA CODE T
Ebből be lehet azonosítani a gyártót szerintetek? Próbáltam keresgélni de nem jutottam sokra, a legtöbb jelzés inkább a méretére vonatkozik.
Viewsonic
aktív tag
chippel és kipufogó rendszerrel lesz 550le azt a maradék 50le-t nemtudom,hogyan varázsolták bele(600 hoz) mikor ígyis 8400-at pörög amugy gyarilag 270nél szabalyoz le és ha kiiktatod +chippeled akkor 330at biztosan fog menni de lattam mar videot mikor az m6 340el ment portugaliaban az autopalyan
Aprilia Mille R Factory rox! :D
Viewsonic
aktív tag
nagyon okosak vagytok azt elfejtitek,hogy a corvett fényévekkel jobban gyorsul
kit erdekel egy szuzuki? hungaroringen az a fos polski attol,hogy jol megy meg nemjövök lazba töle szamomra az egy szar autó nem attól lesz egy autó jó autó,hogy 200 vagy 400métert mihamarabb tesz meg,vagy ha ti igy látjátok akkor
Aprilia Mille R Factory rox! :D
Integra
titán
nem tudom miért beszélsz olyanokat bele az írásainkba amikről egyikünk se beszélt...
a tapsikolós szmájlit meg 15 év alatt szokták a hülyegyerekek használni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Viewsonic
aktív tag
ti kezdtetek mondogatni hogy mit megy a szuzuki engem az nagyon nem izgat!
kispolákot meg azert hoztam szoba mert kb azt hoztátok volna fel következő ellenpédának.
Te meg engem ne biraljal,hogy milyen smiley-ikat hasznalok hülyegyerek jelzőt meg remelem nem rám értetted!!
amugy utalom a hondakat meg a legtöbb japan verdat vérbeli német sport autokat tartok jo autonak +1-2 Angol sport autot és az uj c6 z06 ot
latom teis gyökér hondás vagy mar tudom mi is a baj veled
[Szerkesztve]
Aprilia Mille R Factory rox! :D
deicide
veterán
nem feltétlen rád értette, de nem nehéz párhuzamot vonni a véleménye és a Te hozzászólásodban található ''tapsikolós smiley'' között.
[Szerkesztve]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Integra
titán
szerinted ez a (mag)ömlésed mennyire érdekel?
semennyire, de nyugodtan kötekedhetsz, ha neked ez jó, hajrá...
15 éves tapsikolós gyerkőctöl sokat nem várok..
menjél ring topicba kötekedni, aztán ott várd hogy valakit érdekelsz e
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
karib
addikt
Nyugalom, gyerekek!
Department of Redundancy Department
Ripley
tag
Suzuki 1.3 2-ben óra szerint 110-nél jön a leszabályzás.
... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...
Integra
titán
Moderálva - karib
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
karib
addikt
Legyél te az okosabb, na
Department of Redundancy Department
karib
addikt
Viewsonic, te is nyugodj le.
Department of Redundancy Department
Viewsonic
aktív tag
ő kezdett bírálni még jóhogy nemhagyom magamat!
a privátot meg nemvéletlenül kapta !
Aprilia Mille R Factory rox! :D
karib
addikt
Rendezzétek le privátban nyugodtan, a topikban nem akarok személyeskedést látni.
Ez Integrának is szól, de ő is tudja. Aki ezt nem képes beérni ésszel, a megtörtént figyelmeztetés után kap egy nap pihenőt.
Department of Redundancy Department
Viewsonic
aktív tag
karib! én is így gondoltam azért írtam a privit! elnézést..
Pumpi:Schuszter Zoli ellen se kéne zavarba jönni check this [link]
Aprilia Mille R Factory rox! :D
#16741888
törölt tag
Nekem ebből nem derült ki semmi, állórajtból 400men, nem vagyok benne biztos hogy lenne esélye, de ez csak az én véleményem, autópályán meg 300fölött biztos elmenne, de ott a Corvette se annyira fickós.
Viewsonic
aktív tag
hát nemtom ugylátszik nemvagy tisztaba az erejevel (ez megeszi a hayabusát is)
700le hátsókeréken mérve+ehhez társul a bődületes nyomaték egy ilyen vette 10 körüli időt megy vagy 10 alattit pl ez :[link] (de ahhoz feltétlen drag gumi kell meg nagyon jó pilóta!) 0-400M en!
Az audinak alapbol nemsok eselye lenne pl rollingból mivel 4WD és nagyon kijön 150km/h felett a hátránya..
Aprilia Mille R Factory rox! :D
hobizoli
nagyúr
Beugrott...
Meg a videon ez egy ''kezelt'' palya, probalja meg ezt a 9.99-s idot legeneralni kezeletlen betonon vagy aszfalton....nem fog sikerulni
hobizoli
több drón kell ;P
Scream007
őstag
na erről van szó.
Ki égetne magát egy ilyen trabihulladékkal az uton.
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
Scream007
őstag
nyugalom ő már csak ilyen marad, amugy igazad van
hol az m6 video?
[Szerkesztve]
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
Viewsonic
aktív tag
nagynehezen atküldte spanom nekem msn en becsomagolva (550mega lett)
kéne olyan progi amivel megvagnam azt 1-2 részt feltolnék pl: a rapidshare-ra
hobizoli:látom szakmabeli vagy és érted is a témát,inkabb hagyom a dolgot....
[Szerkesztve]
Aprilia Mille R Factory rox! :D
Matthew
senior tag
Valaki a #3674-re? Plíííz, sürge lenne mert meg kéne venni a héten a felniket.
Scream007
őstag
milyen kiterjesztésű?.avi, .mov, .divx?
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
szatocs
őstag
Ismét egy Hamann csoda:
[link]
=== Szatocs ===
Viewsonic
aktív tag
hát ez eleg tréül töltötte fel el is baszta a hangját is...
feltöltöttem rapid-re is végre itt már normális a hangminőség is !
check this
[link]
[Szerkesztve]
Aprilia Mille R Factory rox! :D