Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3651) Viewsonic válasza hobizoli (#3648) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

te remelem ezt nemmondtad komolyan....(535D re vonatkozó dolgot)

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3652) Ragnar_ válasza GeorgeBerger (#3575) üzenetére


Ragnar_
addikt

A gyártó szerint nem főként a teljesítményt , hanem a dinamikát, gyorsulást javítja a 2000 -5000 fordulatszámtartományban. Még sport gyertyákat, esetleg egy gázgyorsító dobot tervezek a kocsira , szóval csak soft tuning.

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#3653) karib válasza hobizoli (#3648) üzenetére


karib
addikt

Egy autó élvezeti értéke és korántsem csak a teljesítményétől függ, sőt inkább függ sok más szemponttól: futómű, fékek, váltó, motorkarakterisztika, súlyelosztás, hang, számtalan egyéb faktor, illetve hogy ezek hogyan állnak össze.

Az 535d egy kiváló gyors, sportos utazólimuzin, és sok tekintetben jobb is, mint akár egy M5 - mégis, el tudom képzelni, hogy vezetési élményre vannak nála kiemelkedőbbek is.

A legtöbb dízel ereje pedig 3500 körül elfogy, így tényleg spéci dolog, hogy az 535-ös 5000-ig húz rendesen állítólag.

Szóval válasszuk szét az autót, mint közlekedési eszközt, és az autót, mint élvezeti cikket :) Annak a legjobb, aki csak közlekedési eszközként érdeklődik az autó iránt - sokkal egyszerűbb az élete :D

Department of Redundancy Department

(#3654) hobizoli válasza karib (#3653) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Es mi van ha 3500 ''elfogy'' az ero? Semmi. Mashol csak 7000 folott fogy el ugyan, de a hozza tartozo nyomatek meg feleannyi (se), mint a 3500folott halott dizelben, akkor vegul is ~ugyanannyi vagy kisebb lesz a teljesitmenye. A teljesitmeny fogja gyorsitani az autot, nem rednaaazos a hangja.


hobizoli

több drón kell ;P

(#3655) karib válasza hobizoli (#3654) üzenetére


karib
addikt

Van annak élvezeti értéke, hogy egy sportosabb motort ki lehet forgatni 7-8 ezerig - ha kellően nagy, akkor akár kisebb fordulatról is tud kellően gyorsítani. Ezzel szemben az átlag dízel kb. 1800 és 3500 között él. Nincs ezzel semmi baj, közlekedésre bőven kényelmes, de élményautózásra kevés. A szupernyomatékos dízelekkel is észnél kell lenni, mert véletlenül 100 fordulattal elméred a váltást és hirtelen nincs erő...

A megoldás: nagy, pörgős benzines V8-as: van lóerő, nyomaték, és kellően széles fordulatszám tartomány is :D

Department of Redundancy Department

(#3656) Scream007 válasza karib (#3655) üzenetére


Scream007
őstag

:D
csak fizesd meg :DD
De könyörgöm tegyék bele ezt a biturbot egy benzinesbe is, asszem volt róla valami kósza írás.De m3ban nem az lesz.De azé ütne egyedi V8 biturbó motor, semmelyik másba nem tennék bele, tán még a 6osba. ;) .....3as coupé>>>[link] üt ver, mintha 6os hasonlítana kicsit az eleje, ebbe pont jól muitatna még a biturbós. :DD

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3657) karib válasza Scream007 (#3656) üzenetére


karib
addikt

:D

Arra gyűjtök :)

Biturbó V8: lásd előző Audi RS6, Porsche Cayenne Turbo...

Amúgy a jelenlegi trend inkább az, hogy a hétköznapi autók kapnak feltöltőt, a sportosra kihegyezett autók pedig pörgős, nagyköbcentis, sokhengeres szívómotort. Lásd: Audi 4,2 literes FSI az RS4-ben, AMG 6,3 literes V8, új M3 motor - mind pörgős V8-ak. A legújabb egzotikus feltöltős egyedül a 911 Turbo, de hát ott a név kötelez, és legalább ott is bűvészkednek (először kerül változó geometriájú turbó benzines motorra). (A kisszériás, kis költségvetésű angolokat és a szintén nem a kifinomultságról híres amerikaiakat most hagyjuk... pl. Noble biturbó V6 Ford motorral, Ford GT kompresszorral...)

Ezzel szemben csőstül jönnek a feltöltött szériamotorok, benzinesben is: PSA-BMW 1,6-os, Opel turbók, VW FSI, TFSI, BMW 35i moci... ezek azonban inkább a kényelmesebben autózható karakterisztikára mennek rá, nem annyira az eszement erőre.

Pedig nemrég még pont fordítva volt - kompresszoros AMG-k, Jaguarok, turbós Audik...

Belegondolva érthető - egyszerűbb egy feltöltős motor karakterisztikáját beszabályozni. Aki meg hajlandó áldozni egy valódi sportmotorért, az meg tudja fizetni azokat a mechanikai trükköket, amivel egy szívómotorból is nagy teljesítményt lehet kihozni.

Nekem tetszik a fejlődési irány :)

Department of Redundancy Department

(#3658) koob válasza karib (#3657) üzenetére


koob
senior tag

M5 503LE éppen elég nekem ;]

(#3659) karib válasza koob (#3658) üzenetére


karib
addikt

Nem 507? És az is csak akkor, ha benyomod a sport gombot - induláskor csak 400 :DDD

Department of Redundancy Department

(#3660) Scream007 válasza karib (#3659) üzenetére


Scream007
őstag

tyűűű ha, vesztesz 1mp-t szerintem a terézkörüton :DDD
Erre az 507re be meri majd vállalni hartage, ac schnitzer a turbó ráépítést???
vagy ez már nekik is nagy falat :D

Na igen a 911 Turbo motorja üt ver mindent hiávba tartozik a VW-hez a porsche kazegóriájában no.1+

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3661) karib válasza Scream007 (#3660) üzenetére


karib
addikt

Mindent meg lehet oldani, kérdés, hogy van-e értelme. Az M5 V10-esét az alapoktól egy pörgős szívómotornak építették - valszeg többre jutnál, ha a kiindulástól egy bazierős turbós motort akarsz építeni.

Per Porsche: léven a Porsche ma már a VW legnagyobb részvényese (majdnem 20%), lassan már ott tartunk, hogy a VW tartozik a Porsche alá :D

Department of Redundancy Department

(#3662) #16741888 válasza Scream007 (#3660) üzenetére


#16741888
törölt tag

Most olvastam valami újságba, a Hamman csinálta valami 60X lóerős dögöt, bár szerintem baéfaszul írták az újságba, mert turbo nélkül plussz 100lóerőt, nem nagyon tudnak kihozni abból a motorból, vagy ha igen, akkor nem vagyok benne biztoshogy a tartósság mintapéldánya. 2versenyt nem bírna ki na.:DDD szvsz Forma1szemlélettel.

(#3663) Viewsonic


Viewsonic
aktív tag

Nekem az uj kedvencem az uj c6 z06 Corvette lett na ez igen a chevy ezzel nagyot alkotott !
kép róla : [link]
7000ccm V8 505le 640es nyomaték
1esbe 100
2esbe 140
3asba 200 at megy :DDD

0-100ra 3,7-3,9 et szoktak megadni 0-200ra 12sec alatt :R
ja még vmi [link]
ja és a kedvenc pilótám Tiff Needel +c6 z06 video :R [link]

[Szerkesztve]

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3664) #16741888 válasza Viewsonic (#3663) üzenetére


#16741888
törölt tag

0-200nál Schuszter Zoli, ad neki pár mpet.:DDD

(#3665) Integra válasza Viewsonic (#3663) üzenetére


Integra
titán

a jó öreg amcsi filózófia:)
a lökettérfogat semmi mással nem helyettesíthető mint lökettérfogattal.. :D

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3666) koob válasza Viewsonic (#3663) üzenetére


koob
senior tag

1esbe 100
2esbe 140

Ugyanezt elérem 1.3 Suzukival 2., 3.-ban ;)

(#3667) karib válasza koob (#3666) üzenetére


karib
addikt

Igen, lehet - bár kettesben a 100 már gyilkolás, de 80-90 simán megvan.

Negyedikben meg a 200 :))

Department of Redundancy Department

(#3668) karib válasza Integra (#3665) üzenetére


karib
addikt

Azért nem rossz, amit kihoznak abból a jó öreg nyomórudas small block V8-ból :) Még meg is ideologizálják - egyszerű és könnyű konstrukció. Végülis működik. Szegény C6 sem rossz, bizonyos szögekből komondottan jól néz ki, csak összességében teljesen jellegtelen szegényke :( Vissza a jó öreg Stingrayt!

Nem mintha az AMG friss fejlesztésű 6,3 literes V8-asának szégyenkeznie kellene :)

Department of Redundancy Department

(#3669) Integra válasza karib (#3667) üzenetére


Integra
titán

egy sima crx del sol esi kettesben 125-öt megy, nem kell ide korvett:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3670) Integra válasza karib (#3668) üzenetére


Integra
titán

azért vicces ahogy a turbo meg kompresszor gigászok most áttérnek az agyon fikázott fordulatszám orgiára... :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3671) karib válasza Integra (#3670) üzenetére


karib
addikt

Én tényleg csak azt tudom tippelni, hogy mára olcsóbbak lettek a feltöltők + a vezérlésük, tehát megértek a széria alkalmazásra, ellenben igazán karakteres (és az egyre szigorodó előírásoknak megfelelő) szívómotort építeni továbbra is drága dolog, így az ilyen mocik csak az exkluzívabb típusokba férnek már be. De jó ez így :)

Department of Redundancy Department

(#3672) Scream007 válasza #16741888 (#3662) üzenetére


Scream007
őstag

Ez azt ezt akartam 3. írni Hamman-t, csak ugye a mecss.... :DD
Szerintem aza 60x ló lehetséges, gondolom megfúrták a motort, meg pár dolgot kicseréltek benne. Ez motor az év motorja volt, szóval valamit tud az biztos :R Akiktől eddig hallottam próbálták, azt mondják 250nél olyat rúg beléd mikor leszabályoz :DDD , Sőt a bmw is nem hivatalos info szerint azt állította nardoban 31x volt a vége.

#3661>>>akkor veszek passatot 3.6os 911 bitrubo mocival???mikortól rendelhető? :C

[Szerkesztve]

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3673) hobizoli válasza #16741888 (#3664) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Jaja, 10.58s @216km/h 402.33m-n :DDD:C:R
A poen, hogy a piros, turbos Swift 1.3 GTi 16V is 11.79s-t ment :DDD


hobizoli

több drón kell ;P

(#3674) Matthew


Matthew
senior tag

Üdv!

Lenne egy picit offtopik kérdésem. Adott egy alufelni aminek hiányzik a középső kis műanyag takarólemeze (ami a csvarokat takarja). Namost jó lenne szerezni egy ilyet de nem tudom a felni gyártóját.
Ezek a számok vannak a felnin:

ET35
K12000.1D
LK 112
KBA CODE T

Ebből be lehet azonosítani a gyártót szerintetek? Próbáltam keresgélni de nem jutottam sokra, a legtöbb jelzés inkább a méretére vonatkozik.

(#3675) Viewsonic válasza Scream007 (#3672) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

chippel és kipufogó rendszerrel lesz 550le azt a maradék 50le-t nemtudom,hogyan varázsolták bele(600 hoz) mikor ígyis 8400-at pörög amugy gyarilag 270nél szabalyoz le és ha kiiktatod +chippeled akkor 330at biztosan fog menni de lattam mar videot mikor az m6 340el ment portugaliaban az autopalyan :U

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3676) Viewsonic válasza Integra (#3669) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

nagyon okosak vagytok :DDD azt elfejtitek,hogy a corvett fényévekkel jobban gyorsul
kit erdekel egy szuzuki? hungaroringen az a fos polski attol,hogy jol megy meg nemjövök lazba töle szamomra az egy szar autó nem attól lesz egy autó jó autó,hogy 200 vagy 400métert mihamarabb tesz meg,vagy ha ti igy látjátok akkor :C

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3677) Integra válasza Viewsonic (#3676) üzenetére


Integra
titán

nem tudom miért beszélsz olyanokat bele az írásainkba amikről egyikünk se beszélt...
a tapsikolós szmájlit meg 15 év alatt szokták a hülyegyerekek használni

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3678) Viewsonic válasza Integra (#3677) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

ti kezdtetek mondogatni hogy mit megy a szuzuki engem az nagyon nem izgat!
kispolákot meg azert hoztam szoba mert kb azt hoztátok volna fel következő ellenpédának.
Te meg engem ne biraljal,hogy milyen smiley-ikat hasznalok hülyegyerek jelzőt meg remelem nem rám értetted!!
amugy utalom a hondakat meg a legtöbb japan verdat vérbeli német sport autokat tartok jo autonak +1-2 Angol sport autot és az uj c6 z06 ot
latom teis gyökér hondás vagy mar tudom mi is a baj veled

[Szerkesztve]

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3679) deicide válasza Viewsonic (#3678) üzenetére


deicide
veterán

nem feltétlen rád értette, de nem nehéz párhuzamot vonni a véleménye és a Te hozzászólásodban található ''tapsikolós smiley'' között.

[Szerkesztve]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#3680) Integra válasza Viewsonic (#3678) üzenetére


Integra
titán

szerinted ez a (mag)ömlésed mennyire érdekel?
semennyire, de nyugodtan kötekedhetsz, ha neked ez jó, hajrá...
15 éves tapsikolós gyerkőctöl sokat nem várok..
menjél ring topicba kötekedni, aztán ott várd hogy valakit érdekelsz e

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3681) karib


karib
addikt

Nyugalom, gyerekek! :(((

Department of Redundancy Department

(#3682) Ripley válasza koob (#3666) üzenetére


Ripley
tag

Suzuki 1.3 2-ben óra szerint 110-nél jön a leszabályzás.

... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...

(#3683) Integra


Integra
titán

Moderálva - karib

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3684) karib válasza Integra (#3683) üzenetére


karib
addikt

Legyél te az okosabb, na ;)

Department of Redundancy Department

(#3685) karib válasza Viewsonic (#3678) üzenetére


karib
addikt

Viewsonic, te is nyugodj le.

Department of Redundancy Department

(#3686) Viewsonic válasza karib (#3685) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

ő kezdett bírálni még jóhogy nemhagyom magamat!
a privátot meg nemvéletlenül kapta !

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3687) karib válasza Viewsonic (#3686) üzenetére


karib
addikt

Rendezzétek le privátban nyugodtan, a topikban nem akarok személyeskedést látni.

Ez Integrának is szól, de ő is tudja. Aki ezt nem képes beérni ésszel, a megtörtént figyelmeztetés után kap egy nap pihenőt.

Department of Redundancy Department

(#3688) Viewsonic válasza karib (#3687) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

karib! én is így gondoltam azért írtam a privit! elnézést..

Pumpi:Schuszter Zoli ellen se kéne zavarba jönni check this [link] :DDD

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3689) #16741888 válasza Viewsonic (#3688) üzenetére


#16741888
törölt tag

Nekem ebből nem derült ki semmi, állórajtból 400men, nem vagyok benne biztos hogy lenne esélye, de ez csak az én véleményem, autópályán meg 300fölött biztos elmenne, de ott a Corvette se annyira fickós.

(#3690) Viewsonic válasza #16741888 (#3689) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

hát nemtom ugylátszik nemvagy tisztaba az erejevel (ez megeszi a hayabusát is)
700le hátsókeréken mérve+ehhez társul a bődületes nyomaték egy ilyen vette 10 körüli időt megy vagy 10 alattit pl ez :[link] (de ahhoz feltétlen drag gumi kell meg nagyon jó pilóta!) 0-400M en!
Az audinak alapbol nemsok eselye lenne pl rollingból mivel 4WD és nagyon kijön 150km/h felett a hátránya..

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3691) hobizoli válasza Viewsonic (#3690) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Beugrott... :DDD
Meg a videon ez egy ''kezelt'' palya, probalja meg ezt a 9.99-s idot legeneralni kezeletlen betonon vagy aszfalton:U....nem fog sikerulni


hobizoli

több drón kell ;P

(#3692) Scream007 válasza Viewsonic (#3676) üzenetére


Scream007
őstag

na erről van szó.
Ki égetne magát egy ilyen trabihulladékkal az uton. :U :F

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3693) Scream007 válasza Viewsonic (#3686) üzenetére


Scream007
őstag

nyugalom ő már csak ilyen marad, amugy igazad van

hol az m6 video? :DDD



[Szerkesztve]

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3694) Viewsonic válasza Scream007 (#3693) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

nagynehezen atküldte spanom nekem msn en becsomagolva (550mega lett) :DDD
kéne olyan progi amivel megvagnam azt 1-2 részt feltolnék pl: a rapidshare-ra

hobizoli:látom szakmabeli vagy és érted is a témát,inkabb hagyom a dolgot....

[Szerkesztve]

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3695) Matthew


Matthew
senior tag

Valaki a #3674-re? Plíííz, sürge lenne mert meg kéne venni a héten a felniket. :B

(#3696) Scream007 válasza Viewsonic (#3694) üzenetére


Scream007
őstag

milyen kiterjesztésű?.avi, .mov, .divx?

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3697) szatocs


szatocs
őstag

Ismét egy Hamann csoda:
[link]

=== Szatocs ===

(#3699) Viewsonic


Viewsonic
aktív tag

hát ez eleg tréül töltötte fel el is baszta a hangját is...
feltöltöttem rapid-re is végre itt már normális a hangminőség is !
check this :U
[link]

[Szerkesztve]

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3700) GeorgeBerger válasza Viewsonic (#3699) üzenetére


GeorgeBerger
tag

Azon gondolkodom, hogy leírjam-e a véleményemet.
...
Inkább nem.:)

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.