Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3901) Scream007 válasza Scream007 (#3900) üzenetére


Scream007
őstag

felejtő, lassú, és szakadozika feltöltés :U , jó az a rapid max várok

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3902) karib válasza Viewsonic (#3899) üzenetére


karib
addikt

A kérdés inkább az, hogy kell-e egyáltalán ilyen videókat csinálni? Mit akartok bizonyítani, kinek?

Lehet pályát bérelni vagy trackdayre járni (múlt hétfőn volt autós nap a Hungaroringen, arról nincs videótok? gondolom mind kinn voltatok pályazárásig...), netán versenyautót venni és valamilyen versenyre nevezni, vagy ha tényleg ennyire elszántak vagytok, ilyen járműparkkal a kezetek között simán nekiállhatnátok egy Totalcar-gyilkos autós magazint csinálni. Szóval lehetőség nagyon sok van - kár éjszakai városi ökörködésre vesztegetni ezeket az autókat. Szerintem - aztán ha majd nekem is lesz egy Ferrarim, talán megnő hozzá az arcom is, és meggondolom magam :U

Department of Redundancy Department

(#3903) Scream007 válasza karib (#3902) üzenetére


Scream007
őstag

Ezt te nem érted mester, mert yóóóóóóóóó :DD

Viccet félretéve mielőtt megint valaki beszól, szerintme emléknek mentik el, azért ha előveszik pár év múlva monhatja látjátok én nem mindig voltma ilyne szolíd benen voltam vad dolgokban, tudok iylen is lenni, jó visszagondolnia haverokkal eltöltött pillanatokra a sok ökörködésre, és ez dokumentálva van, nem bezsélve arról azért lehet lamboval picit másképp gondolnád a dolgokat, nem érdekelne hogy 15öt vagy 35öt etetnél meg vele.
Szerintem semmit nem akrnak bizonyítani de én speciel az össze videót megnéztem, érdekelnek ezek az autók, nekem tetszik, ha gondolod megkérem hogy max. privibe nekem küldje a linket ha úgy gondolod nem ide való.Egyszerűen egy jót szórakozta és gondolja nekünk is megmutatja hagy lássuk mi is. Nekem lenne ilyne autóm én is feltennék ilyet és milyne jókat el lehetne a kettő közti azonosságokról beszélni.És nem érdekelne hogy 10 ilyen( :C ) vagy ilyenek( :DDD :D :DD ) lennének benne.Nem tom ti éreztetk iylne érzést soha.....áh ezt nem lehet mesélni, azt hittem ennél közvetlenebbek vagyunk egymással itt ph!-n belül, tévedtem, bocsánat.

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3904) Viewsonic


Viewsonic
aktív tag

Ezeket a durva verdákat pl:lambo,ferrari most ismertük meg,és hívtuk ki racingre kihalt úton kocsikazunk ejjelente,de van ott körforgalom is egykét elvetemült haverom nagyon keményet megy ott akár 4wd-vel akár rwd-vel +van még egy 2*2sávos 1km-es egyenes,ha megunjuk akkor megyünk be csak városba és nem jaszkarizni megyünk hanem a váci útra ki gyorsulgatni onnan meg a Fóti Corahoz a körforgalomba.
Megalltunk megint a Hősök teren odajött 1 rendörauto mondom magamba dejó jöttek köcsögösködni erre meg megkérték,hogy vigyük őket :DDD
beültettük öket egyik durva sráchoz és olyat ment a rendőrökkel,hogy falfehéren szálltak ki mi meg szakadtunk a röhögéstől :))
videokat elsösorban magunknak csinaljuk,akkor teszem fel ha van rá igény minősége meg olyan amilyen HD-s kamerát kéne venni :O de egy jodarabig esti felvételek lesznek

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3905) Viewsonic válasza Scream007 (#3903) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

elég jól érzed,hogy miért csinaljuk :R
ha jaszkarizni akarnank a körúton szaguldoznank kb,de ott sose megyünk!

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3906) karib válasza Viewsonic (#3904) üzenetére


karib
addikt

Olasz rendőr besegít a Team Polizeinek a Gumball 3000-en:

[link]

Kicsit sem elmebetegek :)

Asszem egy Jabba355 nevű emberke csinált olyat, hogy bérelt versenypályát, kamera felszerelést meg tán helikoptert is, ő így filmezgette az autóit. Na, erre azt mondom, hogy le a kalappal :) Mostanra asszem ez lett belőle: www.jabbasworld.net

Department of Redundancy Department

(#3907) --TIKI--


--TIKI--
tag

[link]

nem roszz!!!

(#3908) Scream007 válasza Viewsonic (#3905) üzenetére


Scream007
őstag

Így van a többit meg xard le, nem tudják ők mi ez, nyomjad privibe a linket

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3909) karib válasza Scream007 (#3908) üzenetére


karib
addikt

Egy újabb okos hozzászólás :o

Department of Redundancy Department

(#3910) SzalaiG


SzalaiG
addikt

Gengszterkongresszus: [link] :D

(#3911) Motion_Blur válasza SzalaiG (#3910) üzenetére


Motion_Blur
félisten

nekem a bömös :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3912) SzalaiG válasza Motion_Blur (#3911) üzenetére


SzalaiG
addikt

Nekem az Audi. ;]

(#3913) Fortissimus válasza SzalaiG (#3912) üzenetére


Fortissimus
őstag

Nekem marad a merci... :)

''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...

(#3914) SzalaiG válasza Fortissimus (#3913) üzenetére


SzalaiG
addikt

Szegény... :( ;]

(#3915) karib válasza SzalaiG (#3910) üzenetére


karib
addikt

Feketében nagyon durván mutat az új S Merci - kisebbnek hat, és nagyon szép kontrasztos a sok krom (ablakkeret stb.). Világos színben ellenben szerintem kifejezetten csúnya. Bár talán fehérben még jó lehet - elvégre arab barátainknak is kell tessen :)

Department of Redundancy Department

(#3916) Scream007 válasza SzalaiG (#3910) üzenetére


Scream007
őstag

amelyik a legdrágább, másnap adom el :R

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3917) SzalaiG válasza Scream007 (#3916) üzenetére


SzalaiG
addikt


A Merci. Több mint 20milla. :Y

(#3918) Scream007 válasza SzalaiG (#3917) üzenetére


Scream007
őstag

akkor azt választanám :R
Eladom másnap , és e36 m3 gyere a bácsihoz :R + simán veszek egy lakást :B

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3919) Highend55


Highend55
tag

up

[Szerkesztve]

(#3920) Viewsonic


Viewsonic
aktív tag

egy kis ízelitő :) [link]

f430 vs. gallardo
video minösége azer ilyen mivel 1 szikra utvilagítás se volt bekapcsolva...
hangokat a kamera nemadja vissza,mert igazából mégszebben és hangosabban muzsikáltak :)

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3921) Jim Tonic


Jim Tonic
nagyúr

Amilyen jó volt ez a topik az elején, annyira felhigították itt páran mostanra. Scream, tudnál valami értelmeset is írni? :O

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#3922) szatocs válasza Jim Tonic (#3921) üzenetére


szatocs
őstag

Egyetértek!

=== Szatocs ===

(#3923) szatocs


szatocs
őstag

[link] - Egy 1,8 - as turbómotortól ez a teljesítmény egy szégyen. 7,5 s 100 - ra? Elég kiábrándító. Persze tuti, hogy nem akarják a Golf miatt nagyobbra húzni, de a Honda pl. az Integrában 1,8 szívóval csinál 192 LE - s motort. Az azért már jobb teljesítmény, és nincs benne ''dopping'' sem.

=== Szatocs ===

(#3924) Viewsonic


Viewsonic
aktív tag

chapter 2 alagút ! ferrari meg gallardo + evo8
kamera nemkepes minden hangot felvenni :( iszonyatdurvan szolt itt mind2 verda
[link]

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3925) hobizoli válasza szatocs (#3923) üzenetére


hobizoli
nagyúr

SZVSZ ez is csak 3.-ban futja meg a 100km/h-t, azaz 2x valt es 2 turboluk van, egy valtas es 0 turboluk ellen, szoval a fokozatokban gyorsitva el lehet kepzelni melyik gyorsul jobban.
Ezenkivul ez a 180LE-s verzio a legfikabb ebbol a 1.8T-bol, egyatalan nincs kihegyezve, az ITR-l ellentetben, amire abbol ''csak'' 200LE-t csinalsz, addig ebbol az 1.8T-bol 250LE-t, sot...


hobizoli

több drón kell ;P

(#3926) Scream007 válasza Viewsonic (#3920) üzenetére


Scream007
őstag

Jól láttam hogy mind2x a gallardo nyert?
Amugy amikor visszalsított 320ról az f430 és a szélsőbe odalépett neki a lambo azért elég szép nyomatéka volt.Gondolom ott még mindig jóval 200 fölött mentetek de 200 fölött ekkora nyomaték :Y nem semmi :C
Hát igen a hang, 320nál a ferrari nem hiszem hogy ilyen halk lenne :DD A végén az az amg-s merci nemde?

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3927) Viewsonic


Viewsonic
aktív tag

nem jól láttad :D ferka jobban megy egy kicsivel!
össze se lehet hasonlítani az élményt így és amikor igazabol hallod és latod na mind1 kéne egy HD-s kamera :)

jah az durva volt 250 körül lehetett de mar csak gurulás volt mi hatul jöttünk tilton 265el és végig kb tavolodtak,hát nem is csoda

igen sl55 amg azis finom darab autopalyan végig ugyan azt ment a 3 verda rollingból viszont elverték 2autóval

[Szerkesztve]

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3928) szatocs válasza hobizoli (#3925) üzenetére


szatocs
őstag

Abból is csinálhatsz akár 500 LE - set is, de ahhoz is már turbó kéne. Chippel is kilehente hozni 250 - et az Integrából.

=== Szatocs ===

(#3929) karib válasza szatocs (#3928) üzenetére


karib
addikt

Azért azt megnézem, hogy ''csippel'' 250-et kihozol egy Integrából. Nem vagyok Honda szakértő, de egy már alapból nagyon kihegyezett szívómotorból csak további komoly mechanikai átalakításokkal lehet jelentősen több erőt kihozni. (Utána meg jöhetnek a különféle feltöltések).

Amúgy elvileg a 180 LE nem annyira kevés egy Polóba (elvégre nem nagy autó az...), de a 7,5s százra elég csirke. Valszeg azért, amit hobizoli is írt, csak 3-asba futja meg a százat, tehát valójában jobban megy, mint ahogy tippelnénk.

Mondjuk fura, hogy nem a TSI (1,4 turbó + kompresszor, 170 LE) motort rakták bele - lehet, hogy nem volt értelme belekalapálni a lassan kifutó Polóba, bár szerintem olcsóbb is a régi 1,8T (amit szintén nemsokára nyugdíjaznak, ha jól tippelek).

Annyiból is okos az 1,8T használata, hogy egy széles körben tuningolt motor, sok infó és alkatrész van hozzá, így a morcos kis Polo népszerű lesz a wannabe sztrítrészerek között :)

Department of Redundancy Department

(#3930) karib válasza Viewsonic (#3927) üzenetére


karib
addikt

Gondolom nagyon megterhelő lenne értelmes magyar nyelven írnod... (tudod, mondatok, írásjelek...)

Az már csak magánvélemény, hogy én egy Ferrarinak látatlanban is több tiszteletet adok, minthogy ''ferka'' néven hivatkozzak rá.

Ezek után ne lepődj meg, hogy egyesek (akár tévesen) sekélyes hülyegyereknek néznek. (Ne sértődj meg, építő jellegű kritika akart lenni - vedd figyelembe, hogy a fórumban csak az itteni megnyilvánulásaid alapján lehet képet alkotni Rólad, és ez eddig nem túl hízelgő Rád nézve...)

Department of Redundancy Department

(#3931) szatocs válasza karib (#3929) üzenetére


szatocs
őstag

Jó sok benzinnel meg füstokádással lehet:D

=== Szatocs ===

(#3932) Viewsonic válasza karib (#3930) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

Neharagudj,de nemértek veled egyet!
Nemond meg már nekem,hogy hogyan nevezem az autókat!
Abszolult nem érdekel,hogy itt kinek mi a véleménye rólam!
Amíg nem sértegetek addig sztem azt és úgy irom le ahogy nekem tetszik,tőlem lehetsz házigazda vagy moderátor is :U

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3933) hobizoli válasza szatocs (#3928) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Csippel 250...hiheto, kezdjuk kb ott, hogy OBD2-s vezerlot nem lehet csippelni, vannak persze egyeb megoldasok...
SZVSZ, ha 210-re fel tudod bikazni Skunk meg stb nem dzsunka -es igy nem eppen occso'- cuccokal, mar foldhoz verheted a segged, de ennek a felebol erosebbre megcsinaljak az 1.8T-t :U
Ahhoz, hogy 500LE-s legyen a ITR motor, sacc/kb ki kell dobni az egesz belet es ujraepiteni az alapoktol, ami nyilvan tokoccso', annak motornak igy mar csak a motorszama lenne ugyanaz, mint ami volt.


hobizoli

több drón kell ;P

(#3934) karib válasza Viewsonic (#3932) üzenetére


karib
addikt

Tudtam, hogy rögtön felkapod a vizet, de mindegy :)

Abban igazad van, hogy addig mondhatod a monológod, amíg tetszik - mit látod, sosem lettél kimoderálva, míg más válaszát már kozmetikáztam. Ismétlem, csak egy jótanács volt, nehogy félreértsenek az itteni megnyilvánulásaid alapján, de asszem nincs igazán mit félreérteni, ez van - annyi baj legyen.

Részemről a téma lezárva, folytassa felség :R Azért idézek a Fórum Alapelvekből is, aminek áttanulmányozását javasolom, ha még nem tetted meg:

'' - a fórum nyelve a magyar''
'' - a moderátor / házigazda elsődleges feladata a fórum területén (minden moderációs szabály alapja) a normális, emberi hangnemű, konstruktív beszélgetés lehetőségének, körülményeinek fenntartása''

Néha kicsit feszegeted a határokat, lássuk be.

Department of Redundancy Department

(#3935) szatocs válasza hobizoli (#3933) üzenetére


szatocs
őstag

Egy szóval nem mondtam, hogy olcsó lenne, én eleve azzal kezdtem, hogy ha van egy motor, ami 1,8 - as, és ki lehet hozni belőle ennyi lovat szívóstól is, akkor minek bele ez a kis szaros turbó. Ilyenkor fog jönni az a válasz, hogy ugye az egyenletes nyomaték, meg hasonló, de ha már 1,8 - ason turbó van, akkor ne ennyi legyen a gyorsulás. Egy 6,5 sokkal többet jelentene, de azt is megjegyeztem, hogy a golf alá akarják valszeg belőni. Innentől kezdve nincs értelme azt feszegetni, hogy milyen átépítés mennyibe kerülne, milyen ECU - val hány liter benzin mehetne másodpercenként a hengerekbe, mert nem ez a lényeg, hanem hogy a gyár adott pénzünkért mennyit nyújt.

Ez sem jó megfogalmazás annyira, mert a Polo új, és így többe is kerül, mint egy használt integra, de ha az integrát meg újan akarjuk megvenni, akkor ''csak'' a 2 literes 220 lovasat vehetnének, és az meg akár 2X annyiba is kerül, mint a Polo.

[Szerkesztve]

=== Szatocs ===

(#3936) karib válasza szatocs (#3935) üzenetére


karib
addikt

Azért egy szívó és egy turbó motor karakterisztikája eléggé eltérő. Kötve hiszem, hogy általános közúti közlekedésre alkalmas lenne egy 250 pacis 1,8-as, akármilyen sportos modellbe van építve. Plusz a turbóst lényegesen olcsóbb előállítani, mint az ennyire kihegyezett szívót (pláne a ciklusa végét járó VW 1,8T, ahol már valszeg az utolsó csavar is bőven megtérült...).

Tehát elméletileg igazad van, de a realitásokkal köszönő viszonyban sincs. Ilyen alapon rakhatnának a Golf GTI-be is Porsche középmotort, hiszen mennyivel jobb...

Department of Redundancy Department

(#3937) szatocs válasza karib (#3936) üzenetére


szatocs
őstag

Alap motorokról akartam beszélni eleve, csak felhozta ''hobizoli'' az erősebbé tétel költségeit és lehetőségeit. Persze, tisztában vagyok vele, hogy egy ilyen erős gépet ekkora motorból már csak a nagy fogyasztás és a rövidebb élettartam hátrányával hozhatunk létre.

=== Szatocs ===

(#3938) hobizoli válasza szatocs (#3935) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Egy Polo-bol 7.5s-t sem sokan nezik ki, ne aggodj, de VTI nevelonek azert jo az.
Tenyleg felesleges osszehasnonlitani kettot, ki kell probalni, a turbo miatt a Polo kisebb fordulaton -ahol egyebkent a legtobbet hasznalod- erosebb, rugalmasabb, terhelhetobb, jobb a fajlagos fogyasztasa, kevesbe meredeken emelkedik a fogyasztas gorbeje, konnyebb hekkelgetni, nem suketulsz meg benne stb...hatranya, hogy tobb alkatreszbol all -> nagyobb hibalehetoseg, turboluk.
Az ijen adatok, hogy max teljesitmeny csak egy adat, az is szamit, hogy mijen a gorbe ehhez, a ket gorben meg lehet nezni, hogy a turbo vagy az valtozo vezerles rug-e nagyobbat, melyik mennyit ''er''

Az meg, hogy melyikbol mit lehet epiteni epeszu koltsegvetesbol igenis szamit, ugyanennyi erovel a gyarilag turbost is fel lehet huzni legalabb ugyanaddig piggypack vezerlovel stb

Tulkeppen az a baj, hogy ez a valtozo vezerleses dolog tulzottan majmolva van, sokan azt hiszik ez a megoldas es maris nem kell turbo az igazan nagy teljeitmenyhez es ez a megoldas a turbolukra is, de a valtozo vezerlest minden gyarto hasznalja ilyen-olyan megoldasokkal eleg reg ota, olyan is, akirol nem is gondolnad, max az nem azzal adja el az autoit -egy V betu sem utal erre sehol az auton meg rovid leirasaban sem-, igy nem is tud rola az atlag juzer...


hobizoli

több drón kell ;P

(#3939) szatocs válasza hobizoli (#3938) üzenetére


szatocs
őstag

Jó hang az a VTI hang, nekem bejön, és a nagyon nagy teljesítményhez igenis tényleg kell a turbo. A fogyasztás már nem biztos, hogy úgy van, ahogy mondod, a VTI motorok sem fogyasztanak azért hű de sokat. Mindkét motortípusnak vannak előnyei, és kinek melyik jön be.

De nem hülyeség a VTI - re turbót rakni sem:D

[Szerkesztve]

=== Szatocs ===

(#3940) hobizoli válasza szatocs (#3939) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Fogyasztas pont azert van ugy, ahogy irtam, mert a hatasfoka turbos motornak nagyobb. Mi az a nem sok? Hat a varosban 11.2 gyari adatkent nekem nem eppen tunik eppen kevesnek, egy turbos auto amire szinten ennyi van megadva lerohogi maga elol
Persze tudom, mindenki joval a gyari alatt, azaz ~7l-l jar...hiheto :DDD

9:1-9.5:1 kompresszo fellett nem igazan lehet turbozgatni ertelmes nyomasokkal, mert ongyulladassal -dizel szeruen- detonal/''becsorog'' a motor, es ez rovid idon belul szetveri a csapagyazasat.


hobizoli

több drón kell ;P

(#3941) szatocs válasza hobizoli (#3940) üzenetére


szatocs
őstag

Azért azt sem gondolom, hogy azzal a turbós 1,8 - assal valaki 10 alatt járkáljon. Nem hoszem, hogy arra venné, hogy nézegesse.

=== Szatocs ===

(#3942) szatocs válasza szatocs (#3941) üzenetére


szatocs
őstag

Ez a kiadása egyébként már a húzott változata a Polo GTI - nek. Az eredeti ugyanezzel a motorral 150 ló, és 8,2 s.

[Szerkesztve]

=== Szatocs ===

(#3943) Scream007 válasza Viewsonic (#3932) üzenetére


Scream007
őstag

hagyjad azért mert kicsit gyorsulásról beszélünk, meg sebbességről egyből rossz hülyegyereknek néznek, átlagos hozzállás semmi extra ;) ...már nevetek csak rajta :R

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3944) Scream007 válasza szatocs (#3935) üzenetére


Scream007
őstag

1.8as mociból ki nem hoz senki turgbófeltöltő nélkül 250 lovat úgy hogy a moci ki ne lehelje magát rövid idő alatt ;)

[Szerkesztve]

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3945) karib válasza Scream007 (#3943) üzenetére


karib
addikt

Nem a tartalommal, a modorral van a gond - de ezt nem éritek fel ésszel, látom :) Sebaj, mi is csak nevetünk rajta :D

Department of Redundancy Department

(#3946) Scream007 válasza karib (#3945) üzenetére


Scream007
őstag

:C
akkor mi a baj? :DDD

View:
a második video durva, nekem akkor is az evo hangja tetszik azokkal a puffanásokkal :D

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3947) Integra válasza hobizoli (#3933) üzenetére


Integra
titán

ha egy turbónál szintén emeled a nyomást, ugyanúgy cserélhetsz szinte mindent, különben idővel szétküldöd az egészet.
teljesen mindegy hogy komoly szívó vagy turbo tuningot csinálsz, ha stabilitásra és megbízhatóságra vágysz a gizdázáson túl, akkor cserélni kell nagyon sok mindent

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3948) Integra válasza hobizoli (#3938) üzenetére


Integra
titán

hát ez nagy hülyeség, mutass nekem egy márkát ahol nem mutatják meg a szelepvezérlésüket.. pláne a mai marketing orientált világban. mindenki megmutatja amilye van, max olyanok vannak akik nem igazán tudnak azzal reklámozni amilyük van ebbe a témában

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3949) szatocs válasza Scream007 (#3944) üzenetére


szatocs
őstag

Alap motorból nem. Pénzből viszont simán.

=== Szatocs ===

(#3950) karib


karib
addikt

Egy érdekes olvasmány: Garrett T25 turbó felújítása házilag :) [link]

Akár meg is lehet csinálni, de kiegyensúlyozás nélkül nem sokat ér (arra meg otthon nem sok lehetőség van). Ellenben egy turbófeltöltő anatómiájának tanulmányozására egész jó a leírás a sok fotóval.

Department of Redundancy Department

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.