Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [CPT.Pirk:] "Fényhűtés" ciksorozat (tuningnet.hu)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Scream007
őstag
felejtő, lassú, és szakadozika feltöltés , jó az a rapid max várok
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
karib
addikt
A kérdés inkább az, hogy kell-e egyáltalán ilyen videókat csinálni? Mit akartok bizonyítani, kinek?
Lehet pályát bérelni vagy trackdayre járni (múlt hétfőn volt autós nap a Hungaroringen, arról nincs videótok? gondolom mind kinn voltatok pályazárásig...), netán versenyautót venni és valamilyen versenyre nevezni, vagy ha tényleg ennyire elszántak vagytok, ilyen járműparkkal a kezetek között simán nekiállhatnátok egy Totalcar-gyilkos autós magazint csinálni. Szóval lehetőség nagyon sok van - kár éjszakai városi ökörködésre vesztegetni ezeket az autókat. Szerintem - aztán ha majd nekem is lesz egy Ferrarim, talán megnő hozzá az arcom is, és meggondolom magam
Department of Redundancy Department
Scream007
őstag
Ezt te nem érted mester, mert yóóóóóóóóó
Viccet félretéve mielőtt megint valaki beszól, szerintme emléknek mentik el, azért ha előveszik pár év múlva monhatja látjátok én nem mindig voltma ilyne szolíd benen voltam vad dolgokban, tudok iylen is lenni, jó visszagondolnia haverokkal eltöltött pillanatokra a sok ökörködésre, és ez dokumentálva van, nem bezsélve arról azért lehet lamboval picit másképp gondolnád a dolgokat, nem érdekelne hogy 15öt vagy 35öt etetnél meg vele.
Szerintem semmit nem akrnak bizonyítani de én speciel az össze videót megnéztem, érdekelnek ezek az autók, nekem tetszik, ha gondolod megkérem hogy max. privibe nekem küldje a linket ha úgy gondolod nem ide való.Egyszerűen egy jót szórakozta és gondolja nekünk is megmutatja hagy lássuk mi is. Nekem lenne ilyne autóm én is feltennék ilyet és milyne jókat el lehetne a kettő közti azonosságokról beszélni.És nem érdekelne hogy 10 ilyen( ) vagy ilyenek( ) lennének benne.Nem tom ti éreztetk iylne érzést soha.....áh ezt nem lehet mesélni, azt hittem ennél közvetlenebbek vagyunk egymással itt ph!-n belül, tévedtem, bocsánat.
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
Viewsonic
aktív tag
Ezeket a durva verdákat pl:lambo,ferrari most ismertük meg,és hívtuk ki racingre kihalt úton kocsikazunk ejjelente,de van ott körforgalom is egykét elvetemült haverom nagyon keményet megy ott akár 4wd-vel akár rwd-vel +van még egy 2*2sávos 1km-es egyenes,ha megunjuk akkor megyünk be csak városba és nem jaszkarizni megyünk hanem a váci útra ki gyorsulgatni onnan meg a Fóti Corahoz a körforgalomba.
Megalltunk megint a Hősök teren odajött 1 rendörauto mondom magamba dejó jöttek köcsögösködni erre meg megkérték,hogy vigyük őket
beültettük öket egyik durva sráchoz és olyat ment a rendőrökkel,hogy falfehéren szálltak ki mi meg szakadtunk a röhögéstől
videokat elsösorban magunknak csinaljuk,akkor teszem fel ha van rá igény minősége meg olyan amilyen HD-s kamerát kéne venni de egy jodarabig esti felvételek lesznek
Aprilia Mille R Factory rox! :D
Viewsonic
aktív tag
elég jól érzed,hogy miért csinaljuk
ha jaszkarizni akarnank a körúton szaguldoznank kb,de ott sose megyünk!
Aprilia Mille R Factory rox! :D
karib
addikt
Olasz rendőr besegít a Team Polizeinek a Gumball 3000-en:
[link]
Kicsit sem elmebetegek
Asszem egy Jabba355 nevű emberke csinált olyat, hogy bérelt versenypályát, kamera felszerelést meg tán helikoptert is, ő így filmezgette az autóit. Na, erre azt mondom, hogy le a kalappal Mostanra asszem ez lett belőle: www.jabbasworld.net
Department of Redundancy Department
Scream007
őstag
Így van a többit meg xard le, nem tudják ők mi ez, nyomjad privibe a linket
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
karib
addikt
Egy újabb okos hozzászólás
Department of Redundancy Department
Motion_Blur
félisten
nekem a bömös
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
SzalaiG
addikt
Nekem az Audi.
Fortissimus
őstag
Nekem marad a merci...
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
SzalaiG
addikt
Szegény...
karib
addikt
Feketében nagyon durván mutat az új S Merci - kisebbnek hat, és nagyon szép kontrasztos a sok krom (ablakkeret stb.). Világos színben ellenben szerintem kifejezetten csúnya. Bár talán fehérben még jó lehet - elvégre arab barátainknak is kell tessen
Department of Redundancy Department
Scream007
őstag
amelyik a legdrágább, másnap adom el
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
SzalaiG
addikt
A Merci. Több mint 20milla.
Scream007
őstag
akkor azt választanám
Eladom másnap , és e36 m3 gyere a bácsihoz + simán veszek egy lakást
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
Viewsonic
aktív tag
egy kis ízelitő [link]
f430 vs. gallardo
video minösége azer ilyen mivel 1 szikra utvilagítás se volt bekapcsolva...
hangokat a kamera nemadja vissza,mert igazából mégszebben és hangosabban muzsikáltak
Aprilia Mille R Factory rox! :D
Jim Tonic
nagyúr
Amilyen jó volt ez a topik az elején, annyira felhigították itt páran mostanra. Scream, tudnál valami értelmeset is írni?
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
szatocs
őstag
Egyetértek!
=== Szatocs ===
szatocs
őstag
[link] - Egy 1,8 - as turbómotortól ez a teljesítmény egy szégyen. 7,5 s 100 - ra? Elég kiábrándító. Persze tuti, hogy nem akarják a Golf miatt nagyobbra húzni, de a Honda pl. az Integrában 1,8 szívóval csinál 192 LE - s motort. Az azért már jobb teljesítmény, és nincs benne ''dopping'' sem.
=== Szatocs ===
Viewsonic
aktív tag
chapter 2 alagút ! ferrari meg gallardo + evo8
kamera nemkepes minden hangot felvenni iszonyatdurvan szolt itt mind2 verda
[link]
Aprilia Mille R Factory rox! :D
hobizoli
nagyúr
SZVSZ ez is csak 3.-ban futja meg a 100km/h-t, azaz 2x valt es 2 turboluk van, egy valtas es 0 turboluk ellen, szoval a fokozatokban gyorsitva el lehet kepzelni melyik gyorsul jobban.
Ezenkivul ez a 180LE-s verzio a legfikabb ebbol a 1.8T-bol, egyatalan nincs kihegyezve, az ITR-l ellentetben, amire abbol ''csak'' 200LE-t csinalsz, addig ebbol az 1.8T-bol 250LE-t, sot...
hobizoli
több drón kell ;P
Scream007
őstag
Jól láttam hogy mind2x a gallardo nyert?
Amugy amikor visszalsított 320ról az f430 és a szélsőbe odalépett neki a lambo azért elég szép nyomatéka volt.Gondolom ott még mindig jóval 200 fölött mentetek de 200 fölött ekkora nyomaték nem semmi
Hát igen a hang, 320nál a ferrari nem hiszem hogy ilyen halk lenne A végén az az amg-s merci nemde?
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
Viewsonic
aktív tag
nem jól láttad ferka jobban megy egy kicsivel!
össze se lehet hasonlítani az élményt így és amikor igazabol hallod és latod na mind1 kéne egy HD-s kamera
jah az durva volt 250 körül lehetett de mar csak gurulás volt mi hatul jöttünk tilton 265el és végig kb tavolodtak,hát nem is csoda
igen sl55 amg azis finom darab autopalyan végig ugyan azt ment a 3 verda rollingból viszont elverték 2autóval
[Szerkesztve]
Aprilia Mille R Factory rox! :D
szatocs
őstag
Abból is csinálhatsz akár 500 LE - set is, de ahhoz is már turbó kéne. Chippel is kilehente hozni 250 - et az Integrából.
=== Szatocs ===
karib
addikt
Azért azt megnézem, hogy ''csippel'' 250-et kihozol egy Integrából. Nem vagyok Honda szakértő, de egy már alapból nagyon kihegyezett szívómotorból csak további komoly mechanikai átalakításokkal lehet jelentősen több erőt kihozni. (Utána meg jöhetnek a különféle feltöltések).
Amúgy elvileg a 180 LE nem annyira kevés egy Polóba (elvégre nem nagy autó az...), de a 7,5s százra elég csirke. Valszeg azért, amit hobizoli is írt, csak 3-asba futja meg a százat, tehát valójában jobban megy, mint ahogy tippelnénk.
Mondjuk fura, hogy nem a TSI (1,4 turbó + kompresszor, 170 LE) motort rakták bele - lehet, hogy nem volt értelme belekalapálni a lassan kifutó Polóba, bár szerintem olcsóbb is a régi 1,8T (amit szintén nemsokára nyugdíjaznak, ha jól tippelek).
Annyiból is okos az 1,8T használata, hogy egy széles körben tuningolt motor, sok infó és alkatrész van hozzá, így a morcos kis Polo népszerű lesz a wannabe sztrítrészerek között
Department of Redundancy Department
karib
addikt
Gondolom nagyon megterhelő lenne értelmes magyar nyelven írnod... (tudod, mondatok, írásjelek...)
Az már csak magánvélemény, hogy én egy Ferrarinak látatlanban is több tiszteletet adok, minthogy ''ferka'' néven hivatkozzak rá.
Ezek után ne lepődj meg, hogy egyesek (akár tévesen) sekélyes hülyegyereknek néznek. (Ne sértődj meg, építő jellegű kritika akart lenni - vedd figyelembe, hogy a fórumban csak az itteni megnyilvánulásaid alapján lehet képet alkotni Rólad, és ez eddig nem túl hízelgő Rád nézve...)
Department of Redundancy Department
szatocs
őstag
Jó sok benzinnel meg füstokádással lehet
=== Szatocs ===
Viewsonic
aktív tag
Neharagudj,de nemértek veled egyet!
Nemond meg már nekem,hogy hogyan nevezem az autókat!
Abszolult nem érdekel,hogy itt kinek mi a véleménye rólam!
Amíg nem sértegetek addig sztem azt és úgy irom le ahogy nekem tetszik,tőlem lehetsz házigazda vagy moderátor is
Aprilia Mille R Factory rox! :D
hobizoli
nagyúr
Csippel 250...hiheto, kezdjuk kb ott, hogy OBD2-s vezerlot nem lehet csippelni, vannak persze egyeb megoldasok...
SZVSZ, ha 210-re fel tudod bikazni Skunk meg stb nem dzsunka -es igy nem eppen occso'- cuccokal, mar foldhoz verheted a segged, de ennek a felebol erosebbre megcsinaljak az 1.8T-t
Ahhoz, hogy 500LE-s legyen a ITR motor, sacc/kb ki kell dobni az egesz belet es ujraepiteni az alapoktol, ami nyilvan tokoccso', annak motornak igy mar csak a motorszama lenne ugyanaz, mint ami volt.
hobizoli
több drón kell ;P
karib
addikt
Tudtam, hogy rögtön felkapod a vizet, de mindegy
Abban igazad van, hogy addig mondhatod a monológod, amíg tetszik - mit látod, sosem lettél kimoderálva, míg más válaszát már kozmetikáztam. Ismétlem, csak egy jótanács volt, nehogy félreértsenek az itteni megnyilvánulásaid alapján, de asszem nincs igazán mit félreérteni, ez van - annyi baj legyen.
Részemről a téma lezárva, folytassa felség Azért idézek a Fórum Alapelvekből is, aminek áttanulmányozását javasolom, ha még nem tetted meg:
'' - a fórum nyelve a magyar''
'' - a moderátor / házigazda elsődleges feladata a fórum területén (minden moderációs szabály alapja) a normális, emberi hangnemű, konstruktív beszélgetés lehetőségének, körülményeinek fenntartása''
Néha kicsit feszegeted a határokat, lássuk be.
Department of Redundancy Department
szatocs
őstag
Egy szóval nem mondtam, hogy olcsó lenne, én eleve azzal kezdtem, hogy ha van egy motor, ami 1,8 - as, és ki lehet hozni belőle ennyi lovat szívóstól is, akkor minek bele ez a kis szaros turbó. Ilyenkor fog jönni az a válasz, hogy ugye az egyenletes nyomaték, meg hasonló, de ha már 1,8 - ason turbó van, akkor ne ennyi legyen a gyorsulás. Egy 6,5 sokkal többet jelentene, de azt is megjegyeztem, hogy a golf alá akarják valszeg belőni. Innentől kezdve nincs értelme azt feszegetni, hogy milyen átépítés mennyibe kerülne, milyen ECU - val hány liter benzin mehetne másodpercenként a hengerekbe, mert nem ez a lényeg, hanem hogy a gyár adott pénzünkért mennyit nyújt.
Ez sem jó megfogalmazás annyira, mert a Polo új, és így többe is kerül, mint egy használt integra, de ha az integrát meg újan akarjuk megvenni, akkor ''csak'' a 2 literes 220 lovasat vehetnének, és az meg akár 2X annyiba is kerül, mint a Polo.
[Szerkesztve]
=== Szatocs ===
karib
addikt
Azért egy szívó és egy turbó motor karakterisztikája eléggé eltérő. Kötve hiszem, hogy általános közúti közlekedésre alkalmas lenne egy 250 pacis 1,8-as, akármilyen sportos modellbe van építve. Plusz a turbóst lényegesen olcsóbb előállítani, mint az ennyire kihegyezett szívót (pláne a ciklusa végét járó VW 1,8T, ahol már valszeg az utolsó csavar is bőven megtérült...).
Tehát elméletileg igazad van, de a realitásokkal köszönő viszonyban sincs. Ilyen alapon rakhatnának a Golf GTI-be is Porsche középmotort, hiszen mennyivel jobb...
Department of Redundancy Department
szatocs
őstag
Alap motorokról akartam beszélni eleve, csak felhozta ''hobizoli'' az erősebbé tétel költségeit és lehetőségeit. Persze, tisztában vagyok vele, hogy egy ilyen erős gépet ekkora motorból már csak a nagy fogyasztás és a rövidebb élettartam hátrányával hozhatunk létre.
=== Szatocs ===
hobizoli
nagyúr
Egy Polo-bol 7.5s-t sem sokan nezik ki, ne aggodj, de VTI nevelonek azert jo az.
Tenyleg felesleges osszehasnonlitani kettot, ki kell probalni, a turbo miatt a Polo kisebb fordulaton -ahol egyebkent a legtobbet hasznalod- erosebb, rugalmasabb, terhelhetobb, jobb a fajlagos fogyasztasa, kevesbe meredeken emelkedik a fogyasztas gorbeje, konnyebb hekkelgetni, nem suketulsz meg benne stb...hatranya, hogy tobb alkatreszbol all -> nagyobb hibalehetoseg, turboluk.
Az ijen adatok, hogy max teljesitmeny csak egy adat, az is szamit, hogy mijen a gorbe ehhez, a ket gorben meg lehet nezni, hogy a turbo vagy az valtozo vezerles rug-e nagyobbat, melyik mennyit ''er''
Az meg, hogy melyikbol mit lehet epiteni epeszu koltsegvetesbol igenis szamit, ugyanennyi erovel a gyarilag turbost is fel lehet huzni legalabb ugyanaddig piggypack vezerlovel stb
Tulkeppen az a baj, hogy ez a valtozo vezerleses dolog tulzottan majmolva van, sokan azt hiszik ez a megoldas es maris nem kell turbo az igazan nagy teljeitmenyhez es ez a megoldas a turbolukra is, de a valtozo vezerlest minden gyarto hasznalja ilyen-olyan megoldasokkal eleg reg ota, olyan is, akirol nem is gondolnad, max az nem azzal adja el az autoit -egy V betu sem utal erre sehol az auton meg rovid leirasaban sem-, igy nem is tud rola az atlag juzer...
hobizoli
több drón kell ;P
szatocs
őstag
Jó hang az a VTI hang, nekem bejön, és a nagyon nagy teljesítményhez igenis tényleg kell a turbo. A fogyasztás már nem biztos, hogy úgy van, ahogy mondod, a VTI motorok sem fogyasztanak azért hű de sokat. Mindkét motortípusnak vannak előnyei, és kinek melyik jön be.
De nem hülyeség a VTI - re turbót rakni sem
[Szerkesztve]
=== Szatocs ===
hobizoli
nagyúr
Fogyasztas pont azert van ugy, ahogy irtam, mert a hatasfoka turbos motornak nagyobb. Mi az a nem sok? Hat a varosban 11.2 gyari adatkent nekem nem eppen tunik eppen kevesnek, egy turbos auto amire szinten ennyi van megadva lerohogi maga elol
Persze tudom, mindenki joval a gyari alatt, azaz ~7l-l jar...hiheto
9:1-9.5:1 kompresszo fellett nem igazan lehet turbozgatni ertelmes nyomasokkal, mert ongyulladassal -dizel szeruen- detonal/''becsorog'' a motor, es ez rovid idon belul szetveri a csapagyazasat.
hobizoli
több drón kell ;P
szatocs
őstag
Azért azt sem gondolom, hogy azzal a turbós 1,8 - assal valaki 10 alatt járkáljon. Nem hoszem, hogy arra venné, hogy nézegesse.
=== Szatocs ===
szatocs
őstag
Ez a kiadása egyébként már a húzott változata a Polo GTI - nek. Az eredeti ugyanezzel a motorral 150 ló, és 8,2 s.
[Szerkesztve]
=== Szatocs ===
Scream007
őstag
hagyjad azért mert kicsit gyorsulásról beszélünk, meg sebbességről egyből rossz hülyegyereknek néznek, átlagos hozzállás semmi extra ...már nevetek csak rajta
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
Scream007
őstag
1.8as mociból ki nem hoz senki turgbófeltöltő nélkül 250 lovat úgy hogy a moci ki ne lehelje magát rövid idő alatt
[Szerkesztve]
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
karib
addikt
Nem a tartalommal, a modorral van a gond - de ezt nem éritek fel ésszel, látom Sebaj, mi is csak nevetünk rajta
Department of Redundancy Department
Scream007
őstag
akkor mi a baj?
View:
a második video durva, nekem akkor is az evo hangja tetszik azokkal a puffanásokkal
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
Integra
titán
ha egy turbónál szintén emeled a nyomást, ugyanúgy cserélhetsz szinte mindent, különben idővel szétküldöd az egészet.
teljesen mindegy hogy komoly szívó vagy turbo tuningot csinálsz, ha stabilitásra és megbízhatóságra vágysz a gizdázáson túl, akkor cserélni kell nagyon sok mindent
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
hát ez nagy hülyeség, mutass nekem egy márkát ahol nem mutatják meg a szelepvezérlésüket.. pláne a mai marketing orientált világban. mindenki megmutatja amilye van, max olyanok vannak akik nem igazán tudnak azzal reklámozni amilyük van ebbe a témában
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
szatocs
őstag
Alap motorból nem. Pénzből viszont simán.
=== Szatocs ===
karib
addikt
Egy érdekes olvasmány: Garrett T25 turbó felújítása házilag [link]
Akár meg is lehet csinálni, de kiegyensúlyozás nélkül nem sokat ér (arra meg otthon nem sok lehetőség van). Ellenben egy turbófeltöltő anatómiájának tanulmányozására egész jó a leírás a sok fotóval.
Department of Redundancy Department
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care