Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3851) karib válasza G@ben (#3850) üzenetére


karib
addikt

Az erősebb Miniken a kompresszor már rajta van. Azon a nem túl jól sikerült BMW-Chrysler 1,6-oson :)

Nem tudom, talán egyszerűbb lenne egy sima kivitelt turbósítani. Fene tudja. Mindenesetre jó bonyolult megoldás :) Az új mini PSA-BMW motorja jobbnak ígérkezik, bár valszeg messze áll majd az igazi BMW motoroktól (lásd mai Totalcar hír, amit korábban idéztem).

Amúgy Wikipedia ír a kompresszorokról: [link]

Department of Redundancy Department

(#3852) karib válasza G@ben (#3850) üzenetére


karib
addikt

Aham. Tudtommal nem lehet úgy belőni, hogy mindenhol jól töltsön - ezért inkább arra mennek rá, hogy alul már legyen bőven töltés, cserébe felül túltölt. Másként szerintem nem sok értelme lenne - valszeg még lassabban jönne meg a töltés, mint egy turbónál. Szép lassan felkúszna, eleinte szinte semmi, a végén pedig nyomná be a levegőt, mint állat - nem épp kedvező karakterisztika.

Másrészt gyakrabban használod alacsonyabb fordulatszám tartományban a motort, tehát arra érdemes rágyúrni.

Nem vagyok kompresszor guru (egyelőre), de így logikus, ha fix az áttételed. Alul is kell töltés, azt csak a kompresszor tudja adni, felül viszont a túltöltést el tudod vezetni egy szeleppel.

Department of Redundancy Department

(#3853) G@ben válasza karib (#3851) üzenetére


G@ben
addikt

Én se tudok fogalmazni. :D
Természetesen úgy értettem, hogy a már rajta levő kompresszor elé raknak egy turbot. A motor alapban tényleg nem a legjobb, bár azt mondják rá, hogy elég jó tuningblokk.
Tényleg bonyolult kicsit, de erre tart a fejlesztés. :)
A Wikipedia link nem rossz, bár én a Turbomotorok és más feltöltő rendszerek könyvet olvasgattam inkább. :)

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#3854) G@ben válasza karib (#3852) üzenetére


G@ben
addikt

Igen, érdemesebb alulra hangolni, de biztos, hogy felül túltölt? Az én gondolatmenetem (persze lehet, hogy tévedek) az, hogy alacsony fordulaton kb környezeti nyomású levegő van a szívócsőben, azt tudja szívni a kompresszor, majd sűrítve benyomja a motorba. Magas fordulaton viszont a szívócsőben értelemszerűen kisebb nyomás van, azaz a kisebb nyomásból kell felépíteni a motor számára megfelelő töltőnyomást. Gondolom ezért van az, hogy ha az elé beépített turbo beindul, akkor szépen megugrik a nyomaték, hiszen magas nyomásból építkezik a kompresszor is.
Komolyan mondom, most bogarat ültettél a fülembe. :D Jövő héten bemegyek a tanárhoz és megkérdezem. :)

[Szerkesztve]

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#3855) karib válasza G@ben (#3853) üzenetére


karib
addikt

Jah, vannak rendes források is :)

Elolvastam a Wikipedia cikket - röviden: bonyolult a kompresszor téma, főleg mert nagyon sok konstrukció létezik, nehéz általánosítani :)

Department of Redundancy Department

(#3856) G@ben válasza karib (#3855) üzenetére


G@ben
addikt

Az biztos, hogy bonyolult, sok konstrukció létezik, de nekem akkor is a Roots-fúvó ugrik be a kompresszorról, hisz talán az a legelterjedtebb. :)

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#3857) karib válasza G@ben (#3854) üzenetére


karib
addikt

Elolvasva a Wikipedia cikket nem vagyok 100% az érvelésemben, illetve gyanítom, hogy csak bizonyos típusokra áll meg. Kérdezz utána nyugodtan, én is kíváncsi vagyok :) De most már én se tudok nyugodni, így kénytelen leszek utánaolvasni :)

Department of Redundancy Department

(#3858) GeorgeBerger válasza karib (#3843) üzenetére


GeorgeBerger
tag

Elmorzsoltam egy könnycseppet a szemem sarkában, ez annyira szép volt.
Csak annyit tudok hozzátenni, hogy én kompresszorpárti vagyok pontosan azért, mert ez a motorról megy, fix, nem kell trükkölni a töltőnyomással, és nincs turbólyuk, tehát alul és felül egyaránt szépet tol.

Az elektromos turbó alatt én egy csuda dologra gondolok: idén jelentek meg a légszűrőhöz valahova rakható, elektromos ''turbók'', hatásfokra kb. annyit jelentenek, mint a ledes kipufogóvég.

[Szerkesztve]

(#3859) karib válasza GeorgeBerger (#3858) üzenetére


karib
addikt

A kompresszor igazi hátránya, hogy baromira zabálja a teljesítményt - a linkelt cikk szerint akár a motorteljesítmény harmadát is elviheti. Persze többet ad vissza, de a turbó jobb hatásfokú (és egyszerűbb felépítésű, ráadásul ma már szinte tucattermék, megfelelő anyagokkal, gyártástechnológiával, vezérléssel).

Az elektromos turbó nem összekeverendő az említett légkeverőkkel, amikkel igyekeznek bepalizni a hozzá nem értőket. Szerencsére könnyű felfedezni az átrázást:
- olcsó
- irreális dolgokat ígér (bármilyen autóra felszerelhető, alig vesz fel teljesítményt stb.)
- a valódi nagyon ritka és leírják, hogy milyen feltételek kellenek a használatához (leginkább jó izmos generátor és nagy akku vagy akkuk)

Cikk egy valódi elektromos turbó történetéről:

[link]

Thomas Knight honlapja: [link]

Amúgy én egyszerűen nagy köbcenti, vagy könnyű autó párti vagyok :D

Department of Redundancy Department

(#3860) Integra


Integra
titán

itt van két link turbo és centrifugális s.charger ügyben.
érdemes elolvasni
[link]
[link]
itt egy harmadik is [link]

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3861) GeorgeBerger válasza karib (#3859) üzenetére


GeorgeBerger
tag

Igen, ez a hátránya, de az előnye az, amit alant felsoroltam..
Nem véletlenül alkalmazzák Amerikában a kompresszorokat a dragsterekben. Gondolom akkora motorok könnyebben hajtják meg őket.

Én is könnyű autó párti vagyok..

Viszont a versenyautómmal kész őrület közúton menni. 900 kiló, keményített futómű, elfújja a szél és elpattog a hátulja az úthibákon!:D

[Szerkesztve]

(#3862) Viewsonic


Viewsonic
aktív tag

na keresgeltem a videok között talaltam a brigadrol tavalyi videot...(városba csapatás esőben)

hogy ne mondjatok,h 4*4 el mennek direkt ezt tettem fel.Annyit mondok,hogy a feher sti-s haveromé volt a fekete vti és ö vezeti. A feher peugeot-ot pedig Peti a hatso kerek istene számomra majd teszek fel olyan videot is ahol megmutatja h mitis müvel rwd-vel..

1.rész : [link]

[Szerkesztve]

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3863) Viewsonic


Viewsonic
aktív tag

2. rész : [link]

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3864) Scream007 válasza karib (#3846) üzenetére


Scream007
őstag

:B
Ahhoz a következő lépcsőhöz, hátt őőő nem is tudom. tán gurigás havi fizetés elég, de lehet nem. :U

Amugy ha már kompresszor és Mini, minap ezt is a lóerőben>>egybizonyos MK-motorsport cég megpiszkálta a cooper S-t ami alapból kompresszoros, súlycsökkentéseket csináltak, meg gondolom mást ha az 1.6os kompis moci 230 paccantást teljesít :Y :Y
De vannak még érdekesek kifejezetten>>pl:corvette visszahívás a meg a VW kidob egy modellt a GTi alá bizonyos GT elnevezéssel csak ez 170 ló lesz a GTi 200ával szemben.
(ja és nem nem avgyok az újság reklámembere, de ami jó azt el kell ismernem :R )

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3865) karib válasza Scream007 (#3864) üzenetére


karib
addikt

Hát, havi 1 gurigából sokáig kell gyűjtögetni egy M5-re is :) Tegyünk hozzá még egy nullát sztem, bár az ilyenre vetemedők már általában nem bérből és fizetésből élnek :D

A Mini egy aranyos autó és a tesztek is dicsérik, de nekem valahogy nem tetszik. Túlságosan divatcikk - és az ős szellemiségéből semmit nem hozott át. Az eredeti mini egy egyszerű, okos, élvezhető kisautó volt. Az újban szinte semmi egyedi ötlet nincs - másolt dizájn meg némi high-tech, amitől jó drága lesz (az új Mini dizájnban nem sokat változik, ellenben olcsóbban gyártható lesz). Azért bosszantó ez, mert a BMW-nek meg lett volna a lehetősége egy ötletes kisautót csinálni - nulláról tervezték a Minit. De ők csak egy divatos gokartot építettek - ami oké, de nekem technikai szempontból nem szimpatikus. A VW Beetle sokkal elfogadhatóbb - ennyit lehetett kihozni belőle, az csak egy átformázott Golf. Na mindegy, egyelőre nem áll fenn a veszélye, hogy Miniben találnám magam :)

A Golf GT pedig már kapható, tesztek is olvashatók számtalan helyen. Ebbe is a korábban említett kompresszoros-turbós 1,4-es TSI motor kerül. Nem rossz, akár nyerő is lehet - kérdés, hosszabb távon mennyit fogyaszt, mennyire megbízható és szervizelhető ez a bonyolult motor. Lehet, hogy inkább megéri beruházni egy rendes Golf GTI-re. Csak hát egy közepesen felszerelt GT is vagy 6,5 millió...

Department of Redundancy Department

(#3866) szatocs válasza Viewsonic (#3862) üzenetére


szatocs
őstag

Uncsim Thaliaval szokott ilyet csinálni, persze csak eső után.

=== Szatocs ===

(#3867) Viewsonic válasza szatocs (#3866) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

tudom itt mindenki autoversenyző,persze csak elméletben :DDD

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3868) Eagl3


Eagl3
veterán

[link]

Ferrari Enzo Vs. SLK Merci

(#3869) szatocs válasza Viewsonic (#3867) üzenetére


szatocs
őstag

Kva jól vezet egyébként, nagyon lendületesen és biztonságosan, ezt úgy, hogy betartja az 50 - et városban. Csak azért mondom, hogy ehhez nem kell az a hű de nagy tudomány, fordít kettőt a kormányon, meg érzi az autót és ennyi. Ha akarná, majdnem mindenki meg tudná csinálni. Nem sértés, nem rosszindulat, de ez van.

=== Szatocs ===

(#3870) Viewsonic válasza szatocs (#3869) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

szoban mindenki über ugylatom,gyertek be vmikor a varosba és ott megmutathatja mindenki,hogy mit is tud :U

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3871) Scream007 válasza karib (#3865) üzenetére


Scream007
őstag

Nyugodtan írd lemagadat már csak nem moderálódik ki, meg szerintme ezzel ugyis mindneki tisztában van hogy 10 millát becsületesen nem lehet havonta összekeresni.. Legjobb esetben is ekivel kereskedik vagy komolyabb cuccal, netán fegyver, kávé, cigaretta, pia..egyéb csempészárú

Nekem szimpi a mini ha adnák lehet nem adnám el, de amennyibe kerül annyiért tényleg nem kéne, de 230 ló 1.6ból :R , erre kéne még biturbófeltötő :DDD Amugy gyorsulásba picit odaver mindent így is, lehet páran már csodálkoztak mikor otthagyta őket mondjuk egy 2.5ös mocis autót :DD

Hóba én is drifteltem télen a parkolóba, de csak kipróbálás szinten annyira nem vonz eza csúszka téma. :B
Az az enzos video durva, hát nem is tom, talán elhiszem :U



[Szerkesztve]

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3872) Viewsonic válasza Scream007 (#3871) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

''simán'' összelehet keresni több millát havonta, persze nem alkalmazottként nemtom mi ebbe olyan hihetetlen.. attól,hogy valaki jobban él mint az ''átlag'' nemkell hozzá bűnözni vagy lopni,csalni !

semmi durva nincs az enzos video ba slk ba slr moci van ami kompis meg gondolom aztis megprobaltak kikönnyiteni,látszik a videobol,hogy a kompi rögtön tölt siman le is lépi az enzot ami azer nem semmi..

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3873) szatocs válasza Viewsonic (#3870) üzenetére


szatocs
őstag

Csak te nem, úgy látom. Nem olvasod, hogy mit írok, nem fúrkálódásnak írtam, csak ahhoz, hogy elájuljak attól, hogy mit tudnak, többet kell mutatni. Ezt minden kölök megcsinálja, aki vezet már egy éve, és tudja, hog mire képes az autó.

=== Szatocs ===

(#3874) Scream007 válasza Viewsonic (#3872) üzenetére


Scream007
őstag

Nem baj nekem akkor is az enzo kellene :P
Nem több milláról beszélünk, mert annyit össze lehet persze van is több ilyen ismerösöm. Mi 10ről vagy afölöttről beszéltünk.Vagy legalábbis annyiról amiből nem megerőltetés egy 20-30millás autó megvétele>>>végülis 2 havi fizetésből egy ilyne autó nem megerőltetés.

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3875) GeorgeBerger válasza Viewsonic (#3870) üzenetére


GeorgeBerger
tag

Vegyél már vissza ebből a stílusból!
Most mondjam azt, hogy gyere ki a (hóra:D) közeli crosspályára, amivel csak akarsz, és próbálj utolérni? Nem a városban kell májerkodni, azt az idióta hülyegyerekek szoktak.

(#3876) Viewsonic válasza GeorgeBerger (#3875) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

nehez magam türtöztetni ugy beszelek 1 bizonyos szintig ahogy akarok nemondmar meg,hogy mitcsinaljak irigység beszel belöled miota irogatsz kb most röhögjelek ki ? gokart-al mehetünk barmikor persze versenygokartal :DDD cross palyan nem mentem vagy gyere be a varosba a verdaddal azt megnezzük mint megyünk a bol b be lehet hegyi szakasz is pl: dobogókő felfele vagy lefele navigátor úr :DD


[Szerkesztve]

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3877) Scream007 válasza Viewsonic (#3876) üzenetére


Scream007
őstag

LOLLLL
Melyik pályára gondoltatok addigra elrendezem az útlezárásokat, Rockride Union?? :DDD :D :DD :C

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3878) GeorgeBerger válasza Viewsonic (#3876) üzenetére


GeorgeBerger
tag

Ne fogd vissza magad.
Nem az irígység beszél belőlem, hidd el..:) Komolyan :)
Továbbra is azt mondom, hogy nem a városban kell ''gyorsan menni'', hanem a versenypályákon.
Annyira nevetséges, hogy arra vered a melled, hogy a multimilliomos idióta haverjaid milyen csúsznak egy olyan autóval, amit annak a sokszorosára terveztek. Hurrá.:)
Legyen inkább a Kányi elág-Szemere!

(#3879) Viewsonic válasza GeorgeBerger (#3878) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

látom kurvára vágod a dolgokat egy wrc között és egy evo vagy sti között kurvanagy difi van nemvéletlenül kerül a wrc kb 20szor annyiba mivel azok 10x jobban birjak a csapatást mint a gyáriak.Az meg nehezen jut el az agyadig,hogy nemmindegyikünk vezet ilyen bevállalósan mert nem 2 fillér volt egyik auto se és a szerviz se olcsó mulatság hátha letöröd.ottmegyünk gyorsan ahol akarunk,pl ideális erre éjjel az autopálya mert tartósan lehet éjjel nagysebességgel utazni mindenféle para nélkül..

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3880) GeorgeBerger válasza Viewsonic (#3879) üzenetére


GeorgeBerger
tag

Igen, kurvára vágom a dolgokat!
Ha te is, akkor nem tudom, miről beszélünk.
Ki a halál fasza emlegetett WRC-ket meg EVO-kat?
Azt mondtam, hogy gyere olyan autóval, amilyennel akarsz, én meg jövök a saját, direkt erre a célra készített versenyautómmal, menjünk ki egy igazi gyorsaságira, és ott produkáld magad.

Éjjel az autópályán mennek gyorsan? Erre vered magad két napja?

No mindegy, én békén hagylak, vedd úgy hogy irigykedem (azt hiszel amit akarsz felőlem:D), de egyszer rá fogsz jönni, hogy igazam volt. Jelesül abban, hogy nem az utcán kell jaszkarizni, és nem attól tud valaki jól vezetni, hogy éjjel gyorsan megy az üres autópályán.
Peace! :D

[Szerkesztve]

(#3881) GeorgeBerger válasza GeorgeBerger (#3880) üzenetére


GeorgeBerger
tag

Értem már, arra írtad a WRC-t, hogy ''annak a sokszorosára terveztek''.

Nos, ez csak annyit jelent, hogy ha egy autóversenyző kezébe kerülne, ellátná a baját rendesen.

(#3882) Viewsonic válasza GeorgeBerger (#3880) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

nemcsak az autopalyara ertettem mind1 en nem vitazni jöttem ide pedig mindig az lesz a vége és nemcsak miattam....
wrc-ket meg azert hoztam fel peldanak,mert egy gyari sti vagy evo nembirja sokaig a nyomogatast mert ezek is szethullanak
kibeszelt neked csak üres autopalyarol? folyamatosan kiforgatod a szavaimat

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3883) GeorgeBerger válasza Viewsonic (#3882) üzenetére


GeorgeBerger
tag

te beszéltél. éjszaka televan az autópálya?

(#3884) Scream007


Scream007
őstag

hehe találkoznotok kéne Tökölön nemde? :DDD
és ott eldőlne a téma, pont kerülne az i-re. :P

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3885) GeorgeBerger válasza Scream007 (#3884) üzenetére


GeorgeBerger
tag

Tökölre a balfasz streetracer hülyegyerekek járnak!

(#3886) Scream007 válasza GeorgeBerger (#3885) üzenetére


Scream007
őstag

:C :C :C :C
Még jóhogy én sosem jártam ott, de már előre fejemet tettem volna erre a reakcióra, amugy itt többen is mondták voltak már ott szóval buktad. ;)
Persze csak azért hülye mert próbára akarja magát tneni picit versenyezni büntetés nélkül és megmutatni mindneki hogy miylen klassz aza utója, ezért hülyék igaz??? :( szánalomhalmaz.

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3887) karib


karib
addikt

Tiszta óvoda ez a topik...

Department of Redundancy Department

(#3888) mycso válasza Viewsonic (#3870) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

Erre muszály reagálnom:

gyertek be vmikor a varosba és ott megmutathatja mindenki,hogy mit is tud

LOL
Hát ott aztán nagyon meg lehet mutatni :DD :DD :DD

Én inkább a Bükköt javasolnám /akár egy havas téli délutánon vagy este/.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#3889) Scream007 válasza mycso (#3888) üzenetére


Scream007
őstag

:C
Tokyo drift???? helyett Bükk drift rally :C

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

(#3890) karib


karib
addikt

Kicsit fellendítendő az elcsendesedett sztrítrészer témát, nemrég futottam bele ebbe a leírásba:

(Sajnos angolul van, előre is elnézést azoktól, akiket ez zavar. Ha netán valakinek van érkezése magyarítani, hajrá...)

How to Be a Street Racer

General Life Guide

'Import Car'

So, you've watched `The Fast and the Furious' eight times, and you live by Dominc's famous words, ''I live my life a quarter-mile at a time, in those ten seconds or less I am free,'' you are a bonified street racer. If you're fat please don't confuse this life motto with, ''I live my life a quarter-pounder at a time, no lettuce or tomato and french fries for free,'' you're just a bonified fat ****.
Anyways, before you go blowing your cash on a fixed-up Honda, Nissan, or Acura, take a look in your own garage first. If you own any type of imported vehicle, you can be a street racer! You don't need a fast car; all you need is some stickers, sweet driving skills and a little imagination.


Driving Techniques

First, let's discuss how to properly drive your imported vehicle. Even if your import has a stock engine, you can't let anybody else know this. Although people rarely know the difference, a little mystery will help your image. Driving your vehicle properly is imperative. Think of the street cred points you would lose if you drove just like every other Average Joe? Here are some driving tips that are sure to get you the reputation you deserve:

ALWAYS drive fast, even if the next stoplight is only 500 feet away.

Try to secure the front spot when waiting at a stoplight. Make sure your front end is all up in the pedestrian crosswalk to let everyone know who is boss.

If you cannot secure the front spot, be sure to stop behind a car that has a higher probability of driving fast. For example: If you are faced with the decision of either stopping behind a Dodge Caravan or a Ford Focus, choose the Focus even if you are almost at a stop already. Cutting people off makes them realize how fast and powerful your car is.

When driving in traffic: One word. Weave. Always try to get in front of people who are blocking your way to VTEC happiness. If someone refuses to heed to your Japanese balls of steel, drive about one foot behind them. This is international car talk for ''Please move your vehicle when possible''. If somebody honks at you, it is not because you are driving recklessly; it is simply horns of applause at your aggressive, talented driving.

When you see a Mustang GT or SRT-4 on the freeway, casually pass them and put on your hazards on, signifying your win. Immediately go home and post on your favorite internet car forum that you raped a Mustang on the freeway. Then masturbate to the thought of your 4-cylinder naturally aspirated monster destroying an eight cylinder with low HP per liter, realizing that at sexual release, only the feeling of going into VTEC is better than jizzing in your hand. Don't forget to wipe it up with your sock!

Car Image

The image of your car is important to you as a street racer. Without it, you are nothing. Image is MUCH more important than what is actually under the hood. Here are some simple steps that enhance your bragging Horse Power (numbers you don't need to worry about, just know it makes your car fast in Honda land):

Step 1 - Lower your car: all street racers have lowered cars, without it, you might as well be driving a Yugo.
+ 5 Horse Power

Step 2 - Body kit - Be sure to have a body kit on your import.If you can't afford one, make it out of cardboard. If you can, don't worry about painting it, this is not important to your street racing image.
+ 10 Horse Power

[ Extra Horse Power if your car has a primered body kit with a painted car and you leave it like that for 6 months or more. + 2 extra Horse Power]

Step 3 - Carbon-Fiber anything: Carbon-Fiber makes your car lighter and faster.
+ 5 Horse Power

Step 4 - Spoiler: The bigger, uglier, more obnoxious the better. A well-placed spoiler SCREAMS ''Street Racer''.
+ 7 Horse Power

Step 5 - If you are a girl: be sure to show your Honda power with a pink, flowery sticker that says ''Powered By [Your name here]'' or better yet, ''Powered By mother hen.''
+ 2 Horse Power

[Again, + 2 Horse Power more if the sticker color does not match your car at all]

Step 6 - Muffler tip: Don't waste your time doing your entire exhaust system. No street racer knows the difference anyways. Just go to your local muffler shop and pick up a 3 inch muffler tip. Sound is perhaps the most important aspect of your import.
+ 10 Horse Power

FYI: Don't have time/can't afford a muffler tip? That's OK! Just get a drill and put a golf-sized hole in your muffler. Works just as well! + 4 Horse Power

Step 7 - Stickers: Stickers on your car enhance and add the much-desired Horse Power. They can be from anywhere, your local muffler shop, body shop, or the sticker from your favorite radio station. + 1 Horse Power for every sticker.

Step 8 - Car Color: If you are Mexican, make sure some kind of neon color makes it onto your import. No need for professional paint, spray paint will do.
+ 10 Horse Power

Step 9 - Your Nationality: Being short and Asain with spiky black hair gives you even more street cred...if you are ready to handle the attention, bleach the tips of your hair and bust out your Linkin Park/Jay-Z ''Collision Course'' CD + 10 Horse Power

Step 10 - Tagging your Acura as a Honda: There is no greater sign of greatness in the import world. If you live in the U.S., tagging your Acura as a Honda gives you the BIGGEST penis on the block! You see, in Japan, Acuras are Hondas.
+ a billion Horse Power

Pre-Racing/ Getting someone to race you:

Step 1 - Get in behind them and flash your brights, this is international car talk for ''Would you like to eat my dust?''

Step 2 - When coming to a stoplight, intimidate your opponent by revving and rolling down your window to shout mild racing obscenities such as:
# ''Your mom goes to college!''
# ''Where did you get that spoiler?! The toilet store?!''
# '' I slept with your girlfriend last night!''
# ''I put my wiener in your sister's mouth last night!''

Racing

Honk 3 times, and on the 3rd honk, place the pedal to the metal.

Winning/ Losing

Whether you win or lose, let your opponent know who they're dealing with:

If you win, get in front of them and flash your hazards. This is international car talk for '' Oh snap, I kicked your ***, you stupid mother hen.''

If you lose, drive off with your head held high and don't let them see you cry. Talk **** about them to your friends saying it doesn't matter and thier car was a piece of **** anyways, and if you had a better launch you would have won.

Final Thoughts on the Street Racing Life

To finalize your life as a street racer, you must dabble in all aspects of street racing life. For example, you could visit the online Honda Forums daily or stop watching porn and look at live streaming videos of real Japanese Nissan Skylines,those down-and-dirty Toyota Supras or God's own chariot the Integra Type-R. Whatever it is, remember to always live life a quarter mile at a time.

Department of Redundancy Department

(#3891) szatocs válasza karib (#3890) üzenetére


szatocs
őstag

Ez nagyon tetszett. Megjegyzések:
- Without it, you are nothing. Image is MUCH more important than what is actually under the hood. -Na én ezt a nézetet nagyon nem osztom.
- Step 10 - Tagging your Acura as a Honda: There is no greater sign of greatness in the import world. If you live in the U.S., tagging your Acura as a Honda gives you the BIGGEST penis on the block! You see, in Japan, Acuras are Hondas.
+ a billion Horse Power - Ez a rész nagyon tetszett:))
- Step 2 - When coming to a stoplight, intimidate your opponent by revving and rolling down your window to shout mild racing obscenities such as:
# ''Your mom goes to college!''
# ''Where did you get that spoiler?! The toilet store?!''
# '' I slept with your girlfriend last night!''
# ''I put my wiener in your sister's mouth last night!'' - Ez egy felesleges hülyegyerek stílus, ha csak ennyi módosítás van az autóján, csúnyán el fogják kalapálni, emellé még nagy is a pofája.
To finalize your life as a street racer, you must dabble in all aspects of street racing life. For example, you could visit the online Honda Forums daily or stop watching porn and look at live streaming videos of real Japanese Nissan Skylines,those down-and-dirty Toyota Supras or God's own chariot the Integra Type-R. Whatever it is, remember to always live life a quarter mile at a time. - Erre csak anyit, hogy ''Az igen...''


[Szerkesztve]

=== Szatocs ===

(#3892) robisz válasza szatocs (#3891) üzenetére


robisz
senior tag

Sziasztok!

Az egyik kedves kolléganőm nekitolatott a Peugeot 206-osomnak
és kilapította a jobb első ajtón a vékony műanyag lökhárítót és alig láthatóan,
néhány miliméternyire az ajtó is behorpadt... :(
Szeretnénk házon belül megoldani a dolgot... tudnátok ajánlani olyan
szerelőműhelyt (Budapesten, Csepel környéke lenne a legjobb)
ahol olcsón és megbízhatóan meg tudnák javítani? :F

Köszi mindenkinek... :R


[Szerkesztve]

(#3893) --TIKI--


--TIKI--
tag

[link]
nem rosz ;)

(#3894) bambano válasza robisz (#3892) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

Ha csinos, akkor tényleg érdemes házon belül megoldani;)PP

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#3895) Viewsonic


Viewsonic
aktív tag

Tegnap ismét összejött a banda éjjel
most volt jópár uj résztvevő
pl: sl55 amg,f430,gallardo video eleg zorall volt lánchídi alagútnál megállt az élet :DDD

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3896) szatocs válasza Viewsonic (#3895) üzenetére


szatocs
őstag

Na, a hangokról meg hasonlókról, esetleg egy jó kis gyorsulásról jöhet vid:) emélem az ízlésemnek megfelelőek lesznek a beállítások, bár nem hiszem, hiszen ez nem egy igazi forgatás, és kár hogy nem nappal készült.

[Szerkesztve]

=== Szatocs ===

(#3897) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

[link] jobb klikk, cél mentése...

Hangot feltekerni! :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3898) Sytex válasza GeorgeBerger (#3885) üzenetére


Sytex
tag

Ezt kikérem magamnak..... én is járok Tökölre, de nem a MüllerAkármi ''megyünkegyenesen400métertésfaszagyerekekvagyunk'' cimű bohóckodásra. Az autósport ott kezdődik ahol már kanyarodni is kell, és nem csak egyenesen menni..... Amugy osztom a többi véleményed (városban jaszkarizás, autópályán éjszaka nagykirálynak képzelés)

- Kártyával lehet fizetni? - Persze. - Egy ászból és királyból tud visszaadni?

(#3899) Viewsonic válasza szatocs (#3896) üzenetére


Viewsonic
aktív tag

nappal hol csinalsz ilyen felvételeket a városban,vagy azon kívül ?
f430 ról van belső kamerás felvétel 320-330as tempónál :U este lesz nalam a video nemtud vki normalis tarhelyet ahova felpakolhatnám, a rapidshare nemvmi jó...

Aprilia Mille R Factory rox! :D

(#3900) Scream007 válasza Viewsonic (#3899) üzenetére


Scream007
őstag

én is megnézném.
Azóta csere volt 2 evo+m6=s55, lambo, ferrari?? :Y

az a baj olyna van ahonnan törölnek, a magyarok ilyenek, talán filefront, de oda meg körülményes a feltöltés, meg a letöltés is :U Most zene téren nagyon megy az oxyshare.com, regeltem, kipróbálóm én is.

BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.