Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3051) brownus válasza Type-R (#3049) üzenetére


brownus
veterán

köszi! én ezt raktam be:Bővebben: link

(#3052) Type-R válasza brownus (#3051) üzenetére


Type-R
őstag

Elötte nekem is az volt, de már meguntam.:)

(#3053) a_tesz válasza Integra (#3034) üzenetére


a_tesz
Korrektor

tyű ez aztán leégett... vajon totálkárnak minősül? :)

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#3054) rATdrAgOn válasza Integra (#3034) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

Szerencsetlen!

Igaz, hogy barmilyen auto szerencsetlen ha kigyullad. Skacok bizta kokanyoltak benne valami vicceset, aztan vagy zarlatos lett, vagy az isten tudja.
Bizta kek fenycsovet raktak a kuszob ala, meg kek ledet az ablakspricnibe! :)


Lattam en mar tyunyinghondat is egni, igaz, csak egyszer. :DDD
Erteni kell az aramhoz egy kicsit, meg talan nem kene barom modon megkokanyolni az uzemanyagrendszert. Mindketto okozhat varatlan meglepeteseket. :D
Sajat - francia ;] - automon ezert nezem _EN_ at az osszes kabelt es csovet a motorterben ket havonta, ha valahol valami faradas latszik, akkor csere. :DDD

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#3055) RAM válasza brownus (#3051) üzenetére


RAM
őstag

;)

Csak tisztán

(#3056) Unas


Unas
csendes tag

Direktlégszűrőről vannak tapasztalatai vkinek? Benzinmotornál okoz érezhető változást?

(#3057) a_tesz válasza Unas (#3056) üzenetére


a_tesz
Korrektor

aha, jobb hangja lesz egy kcsit a motornak:D meg beszélik, hogy néha kicsit közvetlenebb a gázreakció, vagyis a gázpedál érintésére hamarabb reagál a motor.

ellenben ha nem takarítod sűrűn, elég hamar telemehet porral az égéstér, ami kifejezetten jót tesz neki.

főleg igaz ez az olcsóbbakra:)

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#3058) Unas válasza a_tesz (#3057) üzenetére


Unas
csendes tag

akkor talán érdemes beépíteni

csak azt nem tudom hogy a levegőmennyiségmérőhöz hogy lehet hozzápasszítani a gumiharangot... :F

(#3059) Integra válasza rATdrAgOn (#3054) üzenetére


Integra
titán

pont tegnap láttam egy videót, dc2 itr gyorsul el is megy mint a barom, aztán bumm, akkora fehér füst mint az f1-ben a bárnál:)
kicsit túlpiszkálta a motort valszeg, vagy megadta valami szelep magát és páfffff:(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3060) PeliScan


PeliScan
addikt

már csak pár nap, és csatlakozom a lóerőt hajszolók táborához, pontosan 163 lóval :)

http://peliscan.fpn.hu/Porsche.jpg
http://peliscan.fpn.hu/Porsche2.jpg
http://peliscan.fpn.hu/Porsche3.jpg
http://peliscan.fpn.hu/Porsche4.jpg

(#3061) Integra válasza PeliScan (#3060) üzenetére


Integra
titán

ejha!
milyen állapotban van?
képek alapján viszonylag rendbennek tűnik:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3062) [pod]Diablo


[pod]Diablo
őstag

itt van egy két jó autós kép:Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
imádom a BMW-ket a kedvenc autóim:DD:DD:DD:DD:DD

[Szerkesztve]

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3063) [pod]Diablo


[pod]Diablo
őstag

itt van egy jó oldala itt van mindenféle autós cucc:
Bővebben: link

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3064) [pod]Diablo


[pod]Diablo
őstag

Első próba: BMW 750i és új 7-es sorozat
2005.04.30. 15:09
[kép]
Báránybőrbe bújt zászlóshajó

Azt mondtuk, hogy a forma megítélése magánügy, és majd kiderül, hogy megérik-e az emberiség a befogadására, vagy kilökődik, mint egy disznószív. Erre számítottam a legkevésbé, hogy a BMW harsány győztünk, győztünk kiáltások kíséretében, örömtüzek füstje alatt csendesen visszavonul.

* – Nínó Karotta

Vállalati kommunikáció: a kezemben az új 7-es bő százoldalas sajtóanyaga, és sehol, egyetlen ponton sem említi, hogy az emberiség fele szédülten támolygott az autó külsejétől. Azt annál inkább, hogy ennyi hetest még sosem adtak el, állítólag a Bangle-féle dizájn kapóssá tette, mint a cukrot. Nyilván az emberiség másik felének a körében.

hirdetés
Jó három éve a hetes sorozattal nyitott az új dizájniskola, és a sosem látott formavilág legalább akkora gyomros volt, amekkora maga az autó. A konzervatív luxusautó-vásárlók és BMW-fanok java része már azt se nagyon értette, hogy mi a fenéért kell radikálisan eltérni az eddigi irányvonaltól, azt pedig végképp fel nem foghatták, hogy miért kell a reformerséghez mindenképpen csúnyának is lenni.

Azt mondtuk, hogy a forma megítélése magánügy, és majd kiderül, hogy megérik-e az emberiség a befogadására, vagy kilökődik, mint egy disznószív. Erre számítottam a legkevésbé, hogy a BMW harsány győztünk, győztünk kiáltások kíséretében, örömtüzek füstje alatt csendesen visszavonul. A 7-esnek ugyanis nem pusztán a ráncait varrták föl, hanem visszahozták pár évvel a jövőből a jelen felé. Azaz szebb lett. Vagy a fene tudja.


Ha zsűritag lennék egy ufószépségversenyen, fogalmam sem lenne, hogy a nyálkás tapogatók a szebbek, vagy a göcsörtös csápnyúlványok. Így vagyok a az új 7-essel is, egyszerűen nem tudom a formáját hova tenni. Azt biztosan érzem, hogy most kevésbé olyan, mint amilyen volt, de hogy milyen volt korábban, azt nem tudom. Nagy, impozáns, diszharmonikus, erőteljes, darabos. És üvölt róla, hogy nem érdekli a véleményem, sem senki másé. Az veszi meg, akinek nincs szüksége önigazolásra a környezetétől, és nem bánja, ha inkább tisztelik, mint szeretik.


régi, új, régi, új

Ami a konkrétumokat illeti, más az eleje és a vége, szelídebbek a lámpák, kisebb a púp a csomagtartón. Az összhatás kompromisszumkészebb, Bangle szempontból talán megalkuvóbb, de az alapvető személyiségjegyek megmaradtak, kutyából manapság kutyatáp lesz, nem szalonna. Semmivel sem kevésbé domináns dög, de kellemesebb a szemnek.


A belvilágban még ekkora forradalom se volt, nyilván azért, mert az utasteret látva nem hüledeztek a potenciális (és rekordmennyiségű) vevők a szalonban. Jó volt az nagyon, és jó most is. Szép formák, egészen kiváló minőségérzet, rengeteg tér. Az én ízlésemnek kicsit technokrata hangulat, nem tudok szabadulni az érzéstől, hogy a 7-es (szemben a csodálatos 6-ossal) messze inkább az agyra próbál hatni, mint a szívre. A kemény, céltudatos, önérzetes agyra.


Az eladott autók nagyobbik része nyújtott testű Li változat, ezekről fixen tudhatjuk, hogy sofőrös limuzinnak vásárolják. Hátul ennek szellemében majdnem teljes lábnyújtásnyi hely van, alhasat kockásító lábemelést pont lehetne végezni, ha ez érdekelne még bárkit, aki Hetest vesz. Aztán elektromosan állítható a két szélső ülés lapjának és támlájának a dőlésszöge, és van ülésfűtés hátul. A középső támla lehajtható kartámasznak, mögötte akad egy kis fridzsider, pezsgőtartóval. A rövid kasztniban is nagyon kényelmes hátul, persze. A Föld pedig gömbölyű.


Alapos piackutatás mutatta ki, hogy a luxuslimuzin-vevőkör legnyomasztóbb rémképe - a kopaszodás és az aktus közbeni erekcióvesztés után - a másik embert a magunkéhoz hasonló autóban látni. Ez ellen hat a BMW Individual programja, ami lényegében annyit tesz, hogy bármilyen kárpitot, faborítást, külső színt, akármit kérhetünk, legyártják nekünk. Állítólag Karl Lagerfeld a hóna alatt hozta a fát, amit a műszerfalra elképzelt.


A bemutatón kiállított metálfekete, narancs és fekete belsejű 750-es annyira jól nézett ki, hogy attól már a technokrata jelzőt is megvonom, a narancssárga bőr vidámsága feloldotta, még a 3 dvd-monitor robotszaga dacára is. Az individualizált BMW-khez kivilágított feliratú küszöböt, és fél méter átmérőjű krómkereket is vehetünk. Utóbbi fölött ne sikoljunk el iszonyodás nélkül: két ilyen 20 hüvelykes kerék gumistul magasabb, mint anyám.

A Hetes lényege, hogy állítólag ez a legsportosabb limuzin. Olyasmi lehet ez, mint a legszálkásabb izomzatú operaénekesnőnek lenni, nem biztos, hogy jó, de nem is szükségképpen rossz dolog. Érdekes módon az Active Steering, a gyár forradalmi, változó áttételű kormányműve most sem került be, de van helyette Dynamic Drive dőlésgátlós aktív futómű, sok új erős motor, hogyishíjják. Hajtani csak a 367 lóerős 750-est lehetett, halk és nagyon erős, mint egy csomag fehér bors.
Csodás új motorok
A 7-es legfontosabb újdonságai a motorok. Most így fest a kínálat:


730i az olcsójánosoknak
Ultrakönnyű, fojtószelep nélküli alu-magnézium soros 6 hengeres
Max teljesítmény: 258 LE @ 6600/min
Max nyomaték: 300 Nm @ 2500-4000/min
Max sebesség: 244 km/h
Gyorsulás: 7,8 s
Átlagfogyasztás: 10,1 l/100 km




740i
V8, 4000 cm3
Max teljesítmény: 306 LE @ 6300/min
Max nyomaték: 390 Nm @ 3500/min
Max sebesség: 250 km/h
Gyorsulás: 6,8 s
Átlagfogyasztás: 11,2 l/100 km

750i
V8, 4799 cm3
Max teljesítmény: 367 LE @ 6300/min
Max nyomaték: 490 Nm @ 3400/min
Max sebesség: 250 km/h
Gyorsulás: 5,9 s
Átlagfogyasztás: 11,2 l/100 km


760i
V12, 5972 cm3, teljesen változó vezérlés, közvetlen befecskendezés
Max teljesítmény: 445 LE @ 6000/min
Max nyomaték: 600 Nm @ 3950/min
Max sebesség: 250 km/h
Gyorsulás: 5,5 s
Átlagfogyasztás: 13,4 l/100 km




730d érthetetlen lelkivilágú olcsójánosoknak
Soros, 6 hengeres turbódízel
Max teljesítmény: 231 LE @ 4000/min
Max nyomaték: 520 Nm @ 2000-2750/min
Max sebesség: 238 km/h
Gyorsulás: 8,0 s
Átlagfogyasztás: 8,2 l/100 km



745d
V8, irgalmatlan biturbó dízel
Max teljesítmény: 300 LE @ 4000/min
Max nyomaték: 700 Nm @ 1750-2500/min
Max sebesség: 250 km/h
Gyorsulás: 6,8 s
Átlagfogyasztás: 9,5 l/100 km


Vezetni annál jobb, minél nagyobb az út. Autópályán csodás, kényelmes, nem imbolyog, nem ráz, kicsit susog a szél, semmi más. Néma, mint egy leleplezett ügynök. Autóúton minden erény megmarad, és szépen is kanyarodik, pláne a terjedelméhez képest. Szűk, kanyargós szerpentinkén aztán messze a tömege győz, Annus Adrián is nagyon sportos, mégse indul kétszáz gáton. Az biztos, hogy az elektronika nagyon ügyesen úton tartja, mi legalábbis sose estünk le. Háromféle futómű rendelhető: standard, adaptív, és annak továbbfejlesztése, a sport.


Érdekes, hogy a dőlésmentesítést végző aktív stabilizátorok nem is annyira a sportosságot, mint inkább a kényelmet szolgálják: a hátsó, nem az útra figyelő (és feltehetően tulajdonos) utas életét teszi sokkal könnyebbé, hogy a karosszéria nem billen, csak a tényleg tempósabb kanyarban, és akkor se nagyon. És mivel a rendszer a stabilizátorrudat tekergeti, nem a csillapítással játszik, nem lesz tőle rázós a menet. Illetve EDC-C néven a csillapítást is uralja az elektronika, de alaphelyzetben nem kínoz a sportossággal. Jobb is, mert az I-drive-on sportosra állított felfüggesztés mellett hátul ülve nem túl jó érzés átkelni egy fekvőrendőrön. Képzelem egy álló hogy rázhat.


Ezzel megérkeztünk az I-Drive-hoz. A központi vezérlőrendszer az előző Hetesben jelent meg, ahol sikerrel bizonyította, hogy az emberiség igazi ellensége nem a vírus, a napszél, a globalizáció, Kim-Dzsong Il vagy Oszáma, hanem a szoftverfejlesztő (a rossz szoftverfejlesztő). Azóta minden új BMW-sajtóanyag kitér arra, hogy az (állítólag azóta már mindenki által másolt) rendszert tovább tökéletesítették. Mostanra lehet benne valami, mert még úgy sem utáltam, hogy eleve tele voltam mocskos előítéletekkel. A menüpontok topográfiáját kattogássá és akadozássá alakító villanyegér továbbra is lenyűgöző, és mostanra mintha maguk a pontok is értelmesedtek volna.




Hiába az I-Drive, így is épp egy tucat gomb van a fűthető! kormánykeréken magán, 10 állítja a masszírozós! ülést, van négy bajuszkapcsoló, két komplett telefonbillentyűzet, meg a fene tudja mi még. Az ég szerelmére, az elektronika még arra is figyel, hogy a használaton kívüli ablaktörlő ne vetemedjen meg, és időnként kicsit megmozgatja. Lenyűgöző autó, úgy pazar, ahogy van. Sajnos nem érzek iránta semmit. Ez jó hír, én sem korban, sem státuszban nem vagyok a Hetes célközönsége, és ha ilyen butaságokat írok, nem is leszek soha.



Nagy bajban lennék, ha a nagy limuzinok közül kéne választanom: az S-osztály épp kifut, a Lexus LS egy kicsit borzasztó belül, és lassan ki is fut, a Jaguar XJ-t nem próbáltuk, a Phaetonnak még szokom a vezetéknevét, az A8-as önfejű tökélye riaszt, de talán még mindig inkább az kéne. Vagy ez a Hetes. De leginkább egy minden objektív szempont alapján sokkal-sokkal rosszabb, kisebb és olcsóbb Lancia Thesis, amit nem zseniális német koponyák terveztek, hanem inkább szív küldi szívnek, ahogy épp sikerül. [kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
:DD:DD:DD

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3065) [pod]Diablo


[pod]Diablo
őstag

[kép]
ez egy szépség:R:R:R
[kép]

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3066) [pod]Diablo


[pod]Diablo
őstag

ha valakit érdekel itt van Nitró:Mit kínál a NITROSYSTEM ? - Ebben nem fogsz csalódni!

Extrém lóerőnövekedés a motor megbontása nélkül: a megoldás Nitro.
Drasztikusan megnöveli a teljesítményt és gyorsulást!
Ajánlatunk kétfajta Nitrosystem rendszer, és két amerikai nitro rendszer, leírását és árait itt megtalálod.



Kétfajta nitro-system rendszert ajánlunk:

Hagyományos Nitro-rendszer:

Ez a következő képen működik:

Az autóban valahol el van helyezve egy kapcsoló, amely bekapcsolásával a Nitró-rendszer működésre kész, azonban még nincs nitrózás. A fojtószelepnél van egy az annak teljes nyitását érzékelő mikrokapcsoló. Amint ez a kapcsoló jelet ad ( padlógáznál ) aktiválódik a rendszer és megindul a nitrózás.
Ez igen kellemes érzés a bent ülőknek.
ELLENBEN elég kellemetlen látvány a melletted lemaradó ''ellenfélnek''.

A nitróval elérhető maximális lóerőt minden esetben az autód motorjához igazítjuk. Így lehet 35 LE, 50 LE ,75 LE,100 LE ,150 LE .

Amire vigyázni kell, hogy 2500 fordulatszám/perc motorfordulatszám alatt soha ne aktiváld a nitró-rendszert és
Ne engedd bele tiltásba. Vagyis korábban vedd vissza a lábad a gázról mint az autó leszebályozna.


Computer vezérlésű nitró-rendszer:

Ez a következőképpen működik:

A nitrózást egy vezérlő computer ellenőrzi és szabályozza. Progamból beállítható az aktiválás kezdeti és a leszabályozási fordulatszám. Ez azért fontos mert miután bekapcsoltad a főkapcsolót nem tudod túl korán elkezdeni a nitrózást és nem fog beleforogni a piros mezőbe a fordulatszám mérő.
Mialatt tart a nitrózás a computer folyamatosan figyeli az oxigén szenzor jeleit és ha a hengerben nem tökéletes az égés azonnal szabályozza a nitró mennyiségét.
Ez meg azért fontos mert nitrótól két módon mehet tönkre egy motor:
1. Túl korán kezdték a nitró befecskendezését
2. A dinitrogén-oxid és benzin aránya eltolódott a nitró javára. Vagyis valami miatt kevesebb benzin érkezik mint amennyi szükséges volna. ( gyengélkedő benzin pumpa, szűrő...)

Beállítható a nitrózás időtartama ( nem muszály Debrecenbe lemenni Győrből nitróval )

Lehetőség van arra, hogy a nitróval elért teljesítmény-növekedés ne egyszerre szabaduljon rá a motorra, hanem folyamatosan növekedjen ( milisecundumban mérve). És végül van egy kapcsoló a DRAG kapcsoló amit ha bekapcsolsz akkor kiiktatja az utóbbi funkciót és egyszerre jelenik meg az 50-75-100-150 Le.

Azért csinálátunk folyamatos teljesítmény adagolást, mert az Integra például kettesben ha megkapja a nitrót azonnal elkapar. Lásd a diagrammot.

Ennél a rendszernél is a nitróval elérhető maximális lóerőt minden esetben az autód motorjához igazítjuk. Igy lehet 35LE, 50LE, 75LE, 100LE, 150LE.

Beszerelés:

A szettek beszerelése 1- 3 napot vesz igénybe. Rendelni nem kell , minden van raktáron.

AZ AUTÓKAT BEJELENTKEZÉS ALAPJÁN TUDJUK FOGADNI !

Bejelentkezés: 06/20 9257-207,

NYÁRI AKCIÓ !!!!! Élj a lehetőséggel!
Nitrosystem nitro szettek autókhoz és motorokhoz:

Hagyományos szett:
250.000 helyett 199.999.-
A szett tartalmazza: palack, csőrendszer, vezetékek, szabályozó relék, injektor fej, kapcsolók, fúvókák.
Computeres szett:
350.000 helyett 299.999.-
A szett tartalmazza: palack, csőrendszer, vezetékek, szabályozó relék, injektor fej, kapcsolók, fóvókák, nitró vezérlő computer



Egy palack kb.: 30-40 db. tíz másodperces gyorsulásra elég (autó típustól függ)
A palack újra töltése: 10.000.-


FORGALMAZOI VAGYUNK A NOS és NX MÁRKÁKNAK . Ezeket, az amerikai nitro rendszereket is, megvásárolhatod nálunk:

Áraik:

NOS: 200.000.-
NX: 250.000.-
(ezek computer nélküli szettek )

ide sajnos képet nem tudtam berakni

[Szerkesztve]

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3067) PeliScan válasza Integra (#3061) üzenetére


PeliScan
addikt

sajnos nincs olyan jó állapotban, mint amilyennek tűnik, illetve hittem. már kb 50 napja az enyém az autó, de azalatt csak másfél kilométert mentem vele, az első úton otthagyott, azóta szervízben. e héten, ha minden jól megy, meglesz a zöldkártya és forgalmi, aztán már gurulászhatok vele :o :o :B

(#3068) [pod]Diablo válasza Type-R (#3036) üzenetére


[pod]Diablo
őstag

szerintem gyönyörű darab

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3069) Notes válasza [pod]Diablo (#3064) üzenetére


Notes
senior tag

Elég lett volna linkelni, nem gondolod?

Romanes eunt domus!

(#3070) [pod]Diablo válasza Notes (#3069) üzenetére


[pod]Diablo
őstag

bocsi,csak azért csináltam így mert ezek a képek pont ehez a cikkhez tartoznak és az egész cikkket a képekkel együtt nem tudtam volna belinkelni az oldalról,mert úgy volt megcsinálva az oldal hogy ha az url-jét másolnám be akkor nem a cíket adta volna be hanem az oldal kezdőlapját.Ezért csináltam így.

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3071) Fantasy


Fantasy
tag

Én már kisseb korom ota is belezúgtam a Lamborghinibe ráadásul a Diabloba szerintem egy gyönyörű autó. És kár hogy magyarországon az utak miatt nem mehet! :O

Az OGC nem segít a célzásban. Csak a loosereken! Welcome to Quake III Arena!

(#3072) Integra válasza Notes (#3069) üzenetére


Integra
titán

még jó hogy létezik scrollozás:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3073) Notes válasza [pod]Diablo (#3070) üzenetére


Notes
senior tag

Bővebben: link

Romanes eunt domus!

(#3074) [pod]Diablo válasza Notes (#3073) üzenetére


[pod]Diablo
őstag

bocsi én ezt egy gportálos oldalon láttam és onna szettem le.

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3075) #16741888 válasza [pod]Diablo (#3064) üzenetére


#16741888
törölt tag

Most őszintén neked ez az új 7es tetszik???
szerintem valami olyan szinten elcseszett azt egész autó hogy nagyon:(, mind külsőleg mind belsőleg. (desing tekintetében)
A régi 7es sokkal szebb, kívül-belül.

(#3076) [pod]Diablo válasza #16741888 (#3075) üzenetére


[pod]Diablo
őstag

tényleg nem a legjobb készült BMW-de nemrosz,én azért elfogadnám,és tuningolva viszont nagyon szép.Amiket az előbb felraktam azok tetszenek?

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3077) [pod]Diablo


[pod]Diablo
őstag

és ezek hogy tetszenek:[kép]
[kép]
na itt vannak jó autók:
Bővebben: link

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3078) [pod]Diablo


[pod]Diablo
őstag

még itt is van pár jó autó:Bővebben: link

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3079) RAM válasza [pod]Diablo (#3064) üzenetére


RAM
őstag

Jó lesz nekem az M5, M6 is. :P

Csak tisztán

(#3080) [pod]Diablo válasza RAM (#3079) üzenetére


[pod]Diablo
őstag

Azok se roszak

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3081) #16741888 válasza [pod]Diablo (#3077) üzenetére


#16741888
törölt tag

Szépek, de szerintem ezeket inkább a Deutsche Tuning&Leistung topikba illeszd mert a többiek lehet nem nézik jó szemmel.;)
Meg aztán elhiszem hogy tetszenek neked, de nem biztos hogy más is oldalakon keresztül csak BMWket akar nézni.;)
Én is elkezdhetném orrvérzésig linkelni az ingolstadti 4kerekűeket, de felesleges.

(#3082) [pod]Diablo válasza #16741888 (#3081) üzenetére


[pod]Diablo
őstag

oké

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3083) Sidaries


Sidaries
őstag

Tudja valaki, hogy ez milyen autó? Azt tudom, hogy amerikai:
[kép]
Bővebben: link


[Szerkesztve]

I am the Visionaire, follow me if you dare...

(#3084) Desolate One válasza Sidaries (#3083) üzenetére


Desolate One
csendes tag

Oldsmobile Toronado
De erősen Moddolt:D

Ilyen van Jay Leno -nak is


''Sose vitatkozz idiótákkal. Lesüllyedsz az ő szintjükre, és ott legyőznek a rutinjukkal.''

(#3085) Sidaries válasza Desolate One (#3084) üzenetére


Sidaries
őstag

Szerintem nem az. Két ilyen is volt és nem tűntek moddoltnak csak csúnyán rohadtak néhány helyen. :)

I am the Visionaire, follow me if you dare...

(#3086) Sidaries


Sidaries
őstag

up

I am the Visionaire, follow me if you dare...

(#3087) [pod]Diablo


[pod]Diablo
őstag

Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
:DD:DD:DD

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3088) Sidaries válasza Sidaries (#3086) üzenetére


Sidaries
őstag

up

I am the Visionaire, follow me if you dare...

(#3089) Unas


Unas
csendes tag

Audi kp.-i zár távirányítója kifingott, most a pót távir.-t használom. Tud valaki segíteni hogy honnan lehet új távir.-t szerezni, kódot tanítani meg ilyesmik?

(#3090) Type-R


Type-R
őstag

''Belga lapértesülések szerint az Európai Bizottság 2009-re kötelezővé tenne az autókban egy balesetjelző és adatrögzítő berendezést, amely leginkább a repülőgépek fekete dobozára emlékeztet. A döntéshozók elsősorban azzal a céllal szereltetnék az autókba a berendezést, hogy egy-egy balesetnél azonnal, automatikusan riaszthassa a mentőket és a tűzoltókat, megadva az autó aktuális koordinátáit, így a mentés sokkal hamarabb megindulhatna.

A tervnek persze akadnak gyenge pontjai is. A fekete doboz egyrészt drága, átszámítva csaknem 150 ezer forintba kerül, így régebbi típusokba, amelyek főként az újonnan csatlakozott EU-tagországokban gyakoriak, nemigen érné meg utólag beszerelni. Ráadásul a szerkezet jelei alapján az egyes autók helyzete bármikor bemérhető lenne, akkor is, ha nincsen vészhelyzet, ez pedig a tervezet bírálói szerint visszaélésekre is lehetőséget ad. Hasonló rendszereket már most is alkalmaznak egyes autógyártók, főképp drágább típusaikban.''

(#3091) AMD Power


AMD Power
titán

Számomra csak két autó létezik:

-Volvo
-Lamborghini

A Volvo-ból kimondott kedvenc nincsen. De Lambo-ból van!:B
Egy 1996-s Lamborghini Diablo VTTT.
V12, 6000cm2, 3 Turbo.
357.3 Km/h , 750LE. 3,2 sec 100-ra. Akkor mikor megjelent 500000$ volt. A dollár árfolyama 1996-ben sajnos nem tudom mennyi lehett , így nem tudok Ft-ba megmondani az árát!:B

Ennél persze van erősebb Lambo is de ez jobban tetszik!:)

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#3092) [pod]Diablo


[pod]Diablo
őstag

ezek szerintem álom szépek:
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
és itt a kedvencem:
[kép]
:R:R:R

[Szerkesztve]

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3093) AMD Power válasza [pod]Diablo (#3092) üzenetére


AMD Power
titán

A Gallardo valóban nagyon szép. De Viper-töl nem vagyok elájulva. Mikor utoljára láttam egyet az utcán az se jött be nagyon.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#3094) Integra válasza Type-R (#3090) üzenetére


Integra
titán

big brother is watching...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3095) [pod]Diablo válasza AMD Power (#3093) üzenetére


[pod]Diablo
őstag

aha,azt csak azért raktam be mert sokan szeretik.Nekem speciál a Skyline,meg a Corvette
két kedvencem,ezek a képek közül

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3096) #16741888 válasza AMD Power (#3093) üzenetére


#16741888
törölt tag

Én egy ilyen Gallardot, a Taksony ABC előtt láttam.:DDD Pont mellettem állt:D, majdnem azzal jöttem haza.:DD

(#3097) [pod]Diablo válasza #16741888 (#3096) üzenetére


[pod]Diablo
őstag

nekükn van egy boltunk és előtte láttam egy lamborgini-t,álomszépvolt:DD:DD:DD

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#3098) Sidaries válasza Sidaries (#3083) üzenetére


Sidaries
őstag

Na jó, egy kis segítség. Az egész autó olyan, mintha egy átalakított tank lenne. :) A karosszéria k. vastag acéllemez és mintha golyóállóra lenne tervezve.

I am the Visionaire, follow me if you dare...

(#3099) AMD Power válasza [pod]Diablo (#3097) üzenetére


AMD Power
titán

Nálunk itt Békáson ( Bp III Ker) van egy L. Murcielago illetve egy Ferrari F50. Hát a Lambo nem egyszerű... Csináltam is róla egy jó pár képet. De úgy nézz ki nem viszik ell öket. A Csiki-Bege autó bigyóba vannak!

Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link

:R

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#3100) zsiga667


zsiga667
addikt

Ferrari, Lamborghini, BMW, ugyanmár...

EZ az autó... Bővebben: link
Meg ez Bővebben: link
:P

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.