Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#89309696
törölt tag
Ja a szűrőre kényesek. Elég 30 ezrenként cserélni, nem kell 15. Az volt a bajuk, hogy a könyv valami 90 ezret írt elő annyit meg a legmárkásabb se bírt ki és átengedte a koszt a magasnyomású részbe.
Jók voltak az 1.5 motorok, a 100 ló alattiak legalábbis. De Robi motorkód alapján is meg tudja mondani melyik jó. Persze egy Laguna méretű autóban nem életképes a 100 ló alatti 1.5, de Clio, Megane teljesen jó.
A régiek közül a 65 és 80, 82 lovasok nagyon jók csak azok 10+ évesek. Meg igazából gyenge is.