Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-v-
addikt
Guminyomás rendben? Ez nagyon soknak tűnik.
Qru
MODERÁTOR
Nem ez a sok, hanem a vízfogyasztása.
#nincsbennetarcsi
gzbotii
veterán
Az a vicces, hogy az én 1.9TDI-m, ami Euro 3-as, nagyvárosi forgalomban is elvan 6.5-el. Biztos sokat ér az Euro 6d-vel szívni
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-v-
addikt
Prémium vízzel próbáltad már?
Qru
MODERÁTOR
7,92 az elmúlt 16k átlaga a gyári 5,1-es adathoz képest picit többet eszik. És még az AdBlue-val is szórakozni kell. Tegnap ráfröccsent a cipőmre is meg a fényezés is kapott belőle.
Vili: Nem még, sima csapvizet kap. Mit javasolsz? Szikvíz?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Coyot
őstag
10km/h bringatempókat menve az 1.9pd is elvan 7.5 el.
Qru:
bringa kéne neked, vagy villanyos roller!
Viszont az adblue téma érdekel, hamár valószínüleg ilyenem lesz, mennyi méterenként kell tölteni? Bármilyen adblue jó bele csak adblue legyen a neve? Mert literje 200ft nem tűnik egy nagy összegnek a tankolása.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
Qru
MODERÁTOR
Bringatempó? Van olyan is! Megtett táv: 469 km, avg. speed 13 km/h: 11,30
Bármilyen jó bele, nincs összetételi különbség. Jellemzően a pálya melletti kutakon pisztolyból tankolható, mint a gázolaj. Amúgy meg kannából tudod tankolni (5 meg 10 literes kiszerelés szokott lenni). Most vettem 3,6k-ért az 5 literes AB-t a helyi kúton, ami kb 5k km-re elég nálunk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Coyot
őstag
Pont hallottam nemrég, hogy 10k km = ~10l Adblue. Akkor ez így jó is. Csak 5 literes a tartály?
Má' nem
Kickass
őstag
Erdekes, 2.2 CDI ha belet kitaposom se nagyon megy atlag 8 fole, de ranezve spritmonitorra a nagyatlag kb ott jon ki ahol nekem, 7 lityi korul.
Pedig ebben van Bp dugo boven, az atlag evi 25-26k km kb. fele.
mi történik, ha kifogy az adblue? tudsz vele továbbmenni valamennyit?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
simonjoe
senior tag
Nagyon sokat gondolkodtam rajta, de minél jobban megy az idő felettem, annál nyugodtabb vagyok. Mágival beszéltünk erről, én a csipppszelést nem preferálom, ami nektek volt és a mienk között csak a turbó a különbség és a szoftver. Venni akartam gyári 170LE-s turbót, de mindenki fázik a cseréjétől. Pedig nem értem, turbócsere és átírni a CBBB progiját. Feladtam, mert macerának érzem, meg már elfogadtam ilyennek (lomha szar ). A PH-tól kétszer kaptunk levelet a visszahívás miatt, nem vittük el. Egy barátom Touran-ján módosították a szoftot, és állandóan regenerált, olyan 300km-enként. Keresett egy varázslót, visszarakta neki a gyárit és most boldogság van. Ezt a tortúrát meg végképp nem akarom végigtaposni.
Joe
Qru
MODERÁTOR
Nem, 13 literes de ha félig van akkor rányomok egy 5 literes kannát. Nagyon kijárni nem szeretem a tankot, azt meg egyenesen utálom ha ott lötyög a kocsiderékban a maradék lötty.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Nem, semennyit. Egyszerűen be sem indul a motor. Letilt az elektronika és amíg nem töltöd fel nem enged tovább menni.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
A sima CBBB Passat-ból átülve azért érezni a CC súlyát, nem lép akkorát a CFGB-vel sem.
#nincsbennetarcsi
Zizmand
aktív tag
Hát igen, a leírás alapján tényleg annak tűnik, nekem ez a kedvencem: "Helyreállítja az alkatrészek eredeti alakját"
Benne vagyok egy autószerelők nevű fb csoportban és ott is utána nézve, többször volt már téma és szinte csak pozitív tapasztalatokat írtak róla.
Mindenesetre én is tboldival értek egyet, hogy folyékony autószerelő nincs.
#89309696
törölt tag
Az de gáz, a traktorok elindulnak csak visszavesz a teljesítményből és úgy tartja a normát.
Önts bele gázolajat azt kész.
#89309696
törölt tag
Én se hiszek benne, de vannak akik pozitívan használják, meg egy traktoros csávó az ezer éves Ford traktorba beleöntötte és javult a kompresszió a mérés alapján.
Fronterába bele kéne önteni, hogy az alapjárati majdnem nulla kopott olajnyomáson mit javít. Csak ugye ki tudja lehet egy 20W50 olaj is hozna annyit.
Bár az hidegen szar, az adalék meg nem.
[ Szerkesztve ]
Megkötöttem az új biztiket, most végre időben.
Az Union CASCO korrekt volt, jött levél, és a díj kb. 800 Ft-ot nőtt csak.
Az Allianz KGFB viszont mohó, 8k-val többet akartak.
Hát nem Megyünk át Aegon-hoz, ők 2k-val olcsóbbak idénhez képest.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
6030D
Ármester
Az AdBlue-t szenzor alapján adagolja a magának a kocsi? Tehát nem mindig ugyanannyit,illetve nem minden motor ugyanannyit? Nem lehetne adblues a gázolaj eleve? Keverék
Ez meg most ment el mellettem. Érdekes élményVillany Trabi.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
djdaniel
senior tag
Sziasztok! visszagurulás-gátló hogy működik manuális váltónál, gyakorlatban?
#89309696
törölt tag
Nem, mert az Adbluet egy felforrósodott SCR katalizátorhoz kell adagolni, hogy működjön.
#89309696
törölt tag
Nekünk az egyik cégesben egy butább verziója van, mikor leszállsz a fékről megfogva marad 3 másodpercig utána engedi el. Ha közben elkezded a kuplungot emelni és érzi a feszítést akkor kienged előbb. Okosan működik, nem rángat.
stickermajom
addikt
Astra nekem ugyanezt tudja, teljesen jól működik.
Látod milyen rendesek? Gondoltak rám
Amúgy nem ilyen olaj kell bele...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
dj79
senior tag
Vöslauer vagy Evian kellemes választás a motor menüjéhez az adblue mellé, már csak valami nagyonprémium gázolaj kell bele egy kis spurival felhigítva
Előre és hátra is, ha nagyobb erővel nyomod a féket, akkor 2-3 másodpercig fogja még az autót,miután leléptél a fékről.
Célszerű sebességbe rakni még mielőtt lelépsz a fékről
más: ismerem a srácot
Kamion és személyautó ütközött a borkombinátnál Balatonbogláron.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Azért kicsit elgondolkoztam most ezen az ajánlaton (elméletben), szerintem krvajóáron adják: [Mercedes E200]
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
gergo5991
őstag
[link] itt a listaár 17,7 ről kezdődik, ennyit tudnának engedni belőle hogy 14 ért már elvihető? gondolom a 14 se 14, inkább 17. 194 lóval mennyire élhető egy ilyen "nagy" limó?
új "S" osztályról mi a vélemény? merci topikban az a durva nem igen láttam róla kommentet, gls-re is próbáltam keresőbe rákeresni hátha vannak róla fantáziák pletykák stb-k, de kb minden komment ilyen 2005 előtti kocsiról szól..
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Na de ez egy speci kivitel, az FL elottibol is volt egy ilyen, csak ide Magyarorszagra, 11,5 volt assszem, ha ugyanazt osszelegoztad volna kulon, akkor milliokkal dragabbra jon ki.
"Bad reklám is reklám too"
pit stop
addikt
Nekem meg pont Allianz lett sokkal olcsóbb, így megyek hozzájuk. (Bár utálom őket, de itt gond esetén nem nekem kell vitázni velük)
Uniqa 2-3 év után idén is emelt volna 2k-t, így búcsúzni tervezek tőlük.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Qru
MODERÁTOR
Igen, használat függő, hogy mennyit fecskendez be és mikor. Hideg motornál (katalizátornál) pl nem fecskendez be.
#nincsbennetarcsi
HoaryFox
őstag
Feltételezem, hogy automata (elektromos) kéziféked van. Ez esetben amikor visszagurulást érzékel, egyszerűen "behúzza" a kéziféket, majd ha elindulnál és érzékeli a nyomatékot, hogy fordulna a kerék előre, kiengedi.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
fant0mi
addikt
Az uzemi feket, nem a kezifeket.
pècsimunkás
addikt
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én mindig is úgy tudtam - és ezt hangoztatták a szervizekben - , hogy az M9R motor először 2006!-ban a 2.dci Nissan qashqai-ba került. Laguna 3 meg 2007 őszétől kezdték gyártani.
A ph1-ről van szó. Nekem ez volt, én újonnan vettem, gurultam ki a pesti szalonból, 8 millióért, 2009 januárjában a létező összes extrát belekérve. Hogy a ph2, ph3 típusoknál már mennyire volt csak Renault azt nem tudom. Az biztos, hogy én kifogtam egy olyat, amit úgy összeraktak, ha azóta is úgy jártam volna vele, most közel lenne a 850-900 ezerhez.
A futóműve kemény, sportos és ezáltal egy fos, de... a magyarországi elcseszett utakra értem, ez az autó pályára való és szerpentineken sport autókat megszégyenítő betapadási tulajdonságokkal bír. Hasonló erőben lévő kombi bmw, vagy passat etc... max annyit lát, hogy a laguna 3 eltűnik előlük, esélyük nincs azokra a kanyarsebességekre, mint a renault-nak.
Szóval ez az autó pályára való, nem városba, főleg nem magyar városba és mivel az ára a béka segge alatt van már régóta, ezért olyanok is egyre többen megveszik, akiknek épen futja rá, de az alkatrész árai viszont durván drágák. Emlékszem, mikor a volvo s90 autóm volt, ahhoz minden olcsóbb volt, mint a lageszhoz. Röhej. Ezért aztán elkezdődik az otthoni tákolás, gányolás, aminek az híre megy, hogy a renault és a francia (megint) szar.
Nem az, csak meg kell venni a gyári alkatrészeket és időben kicseréltetni.
HoaryFox
őstag
Akkor azt
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
#89309696
törölt tag
Az ABS tömb csinál nyomást és fogja meg. Az elektromos kézifék más, az viszont képes lehet már rántani. Azt mondjuk nem tudom a Hold gomb melyiket használja, amelyikben van.
AMD Power
titán
Ilyet sem veszünk.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
pècsimunkás
addikt
Biztos olvastad, hogy én is oda voltam a Laguna 3 ért. Néztem is egy Black Editiont, ültem is benne. De aztán sok gondolkodás után elmaradt a vétel. Ha Németországban megkotlik benne valami a sok rövid táv miatt, akkor az gyakorlatilag gtk itt.
Kollégám A5 2,7 tdi- je nemrég adta meg magát. Egy házban is lakunk, ő is értelemszerűen sok rövid távot megy.
Nem mondom, hogy ez miatt- de van rá bőven esély, de 5000 eurós ajánlatot kapott szerelőtől, mert megállt az autója.
5000 euró! És 18- ért vette az autót 2-3 éve.
Az utóbbi 2-3 hétben nincs jó kedve.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
gzbotii
veterán
Mondjuk azt elárulom, hogy ha más autóból kifogy a tüzelőanyag, akkor azok se mennek semerre aztán
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Ok csak nem mindegy, hogy egy, vagy két dologra kell figyelni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez tény, nem városba való, de ha már vesz ilyet a tulajdonosa magyarországon, akkor ezt az autót muszáj elrúgni neki pályán hetente minimum kétszer és 3000 felett legalább fél órán át, mert azt imádják. 6-ban nem lehet, az enyém 130-nál, kb 2100-2200 fordulaton volt...
5-ös ben lehet menni vele 3000 felett 130 körül, hatban az enyém már 180 körül ment, mondjuk - tudom ezt itt sokan nem szeretik- de engem ez sem érdekelt, ha pályára mentem vele MO pályán 160 alatt nem mentem vele.
Egyébként minden baja lesz. A FAP-tól kezdve, az egr és kb minden elkoszolódik, a motornak meg a turbónak idő előtt annyi lesz. A legjobb olaj és légszűrő csere (10 és 5 ezrenként), pályán megküldeni és soha nem lesz baja ennek a motornak.
Szerencsére az enyém gyárilag FAP mentes volt még, úgyhogy ezzel sem kellett törődnöm.
De soha egy kis füst, annyi nem jött belőle, mert... Egyszerűen rendben volt/van a motorja.
Ádám16
addikt
Az a 4.2-es fogyi valós is volt pályahasználat mellett?
Elég zsear.
Mr X
veterán
Current-et ír, nem average-t.
[ Szerkesztve ]
mandleee
tag
Nagyon szeretem én is ezt a motort, a kistesójával Megane III-al autózok. Nekem is képben volt a lagesz, de a garázs méret miatt esett erre a választás. A GT futóműve eszméletlen kemény. Eddig 36 ezer km ment bele, most már csak autópályán használom. Ide találták ki, nekem kicsit szomjasabb 7,46 l/100km a nagy átlag, de ebben a benne van a pesti araszolástól, az autópályáig minden. Eddig leginkább kopó dolgok jöttek ki nálam, bár az alkatrész árak valóban nem olcsóságukról híresek. Meg ugye kapásból 7,4 liter kell bele, a gázolajszűrőt minden második olajcserekor cserélem. Rettentően alulértékelt autó, ami megvételkor nekem nagyon jól jött, de eszem ágában sincs eladni. Van pár bosszantó dolog, de én nagyon magaménak érzem ezt az autót.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Igen az volt, de a fogyasztás kevésbé, egyáltalán érdekelt, miután megcsináltattam a tuningot. 131-ről 224 lóerőre és 320 nm-ről 470-re, (ATC), mondták is, hogy a fogyasztás is jelentősen vissza fog esni.
És úgy is lett, sőt volt, amikor direkt lemértem, hogy telibe nyomtam, elrúgtam neki 100km-re, majd megálltam és 3 decivel kevesebb ment bele. Egyébként érthető, a jelentős erő többlet miatt, a gázt kevésbé kellett nyomni, hogy haladjon.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyszer raktam be egy ilyet anno...
#89309696
törölt tag
Ez tényleg így van amúgy, a dízelt is rúgni kell neki. A papás használat jobban árt neki, mint a rövid táv. Mivel ezek alacsony fordulaton is ugranak, hajlamosak sokan papásan menni.
A tied az más, mert akkora teljesítményt nehéz kiautózni. De az átlagember 100 lovas dízele simán karbantartható városon is rövidebb távokkal, ha nem ezeöccázná váltogat pedált simogatva meg fogyasztásbuzi. Még a hidegen hajtást is sokkal jobban viselik, mint a papis meneteket. Csak az olajcserékre kell figyelni.