Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ΞΔGLΞ
nagyúr
10 ezrenként cseréltem benne olajat (xado luxury drive) , 5 ezrenként légszűrőt, 30 ezrenként üzemanyagszűrőt. Volt, hogy 1 hónapban az olajcsere háromszor is megtörtént, annyit mentünk.
Integrale
veterán
Mivel egy cegcsoport a Renault es a Nissan, ebben nincs meglepetes, hogy Nissanba (is) rakták. A Nissan reszt vett a motor fejleszteseben, ennyi kozuk van hozza, de alapjaiban az nem Nissan motor. ( Laguna volt az elso auto amibe bekerult.)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nissan 2.0dci. Ami alkatrész kellett a motorhoz, simán lehetett volna nézni akár a nissan qashqai 2.0dci-t is, egy az egyben ugyanazokat hozza.
ΞΔGLΞ
nagyúr
De az nissan motor és nem renault fejlesztés, mert te ezt írtad.
Reggie0
félisten
Forumon az nyer, amelyik elobb irta le
Qru
MODERÁTOR
És hogy vált be a Xado olaj? Elég ellentétes véleményeket olvastam róla eddig. Van aki szerint csodaszer van aki szerint meg ipari hulladék, újrafutózott pakura.
#nincsbennetarcsi
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ezeket én is olvastam anno, de adtam neki egy esélyt és bevált.
Ha ipari hulladék lett volna, nyilván szétesett volna a motor darabjaira, főleg mert tuningos volt (470nm, 224le), és a legtöbbször 230 felett toltam neki a németeknél. Teljesen más volt járása, a nyomatéka, amikor a xado benne volt, én erről az olajról csak jót tudok írni. Azt nem tudom, hogy írtam-e itt, vagy a renault topikban, de amikor nyugdíjba küldtem a lageszt és kicseréltettem rajta mindent, a turbó, a lánc, a kettöstömegű, kuplung etc... mind olyan állapotban voltak, hogy a szerelő azt mondta, ezt szét sem kellett volna szedni. Egyszerűen nem hitte el.
Nagyon szerettem azt az autót, lehet a 760i előbb döglik meg valamivel alattam, mint a lagesz, ami semmivel és soha, de akkor nagyon pipa leszek.
Mondjuk most biztosan hülyét kapnék, ha dízel hangot kellene hallgatnom.
Qru
MODERÁTOR
A Lagesz 3 jól sikerült autó amúgy önmagában is. Haveréknál van egy 2.0T elég kellemes járgány.
#nincsbennetarcsi
Gombinyó
őstag
És a coupé még jól is néz ki.
Qru
MODERÁTOR
Haver is szemezett vele de végül Passat CC-t vett inkább. Hiába nem mai vas azért az össze van rakva rendesen, az új 13+M-s Skodából átülve érezni a minőségbeli fölényét.
#nincsbennetarcsi
Ádám16
addikt
Kicsit nekem elvette a kedvem, hogy a Fb csoportjába belépve rengeteg a motorhibás cucc, de elektronikai hibákkal is találkozok szép számmal.
Persze, ha nincs baja az autónak, nem írja be az ember, hogy fain minden, de na...
Következő autónak ez az elsődleges jelölt most (a 159-et elengedtem). A PUG 508 jobban tetszik, de ár-érték arányban jobb a Laguna 3 2.0 dci-vel.
Qru
MODERÁTOR
CC-ből? Hát nem szart kell venni, ennyi a titka.
CFGB motoros az jó, a többinél gyakrabban jönnek elő gondok valóban.
#nincsbennetarcsi
Szoszo94
őstag
MPS rendszám? Mert akkor az kompresszoros, nem turbós, ismerősömé
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Ádám16
addikt
Rönyóra gondoltam végig. A CC-t motorikusan nem ismerem, de az tuti, hogy egy fehér R-line facelift bármikor jöhetne, meg az ára is.
Qru
MODERÁTOR
Jaa, azt hittem a CC-ről. CC-ből a korai verziókban a hexagon tengely elnyalódik, és kuka a motor. Az újabbakban ez pl már javítva van.
#nincsbennetarcsi
pècsimunkás
addikt
Igaza van Integralénak. Az egy Renault fejlesztésű motor.
Egy ideiglenes motor volt az 1,9 és az 1,6 dci között.
Ideiglenes motorként mondjuk az egyik legjobb motor volt a rönó történetében.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Qru
MODERÁTOR
Csak nem hagyhatta a Renault, hogy a 3F szabályt meghazudtolják...
#nincsbennetarcsi
Zizmand
aktív tag
Nekem is pozitív tapasztalatom van a Xado olajjal kapcsolatban. Ismerősnek darabosan vette az egyes fokozatot az Audija, raktunk bele Xado váltó adalékot, azóta egyszer sem jött elő a hiba és finomabb is lett a váltó.
Következő olajcserénél szerintem én is kipróbálok egy motorolaj adalékot.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Ez a valto adalek erdekelne engem is. Ha nem horror osszeg kivancsisagbol beletoltom, nekem is neha az egyest nehezebben akarja.
#89309696
törölt tag
Ja a szűrőre kényesek. Elég 30 ezrenként cserélni, nem kell 15. Az volt a bajuk, hogy a könyv valami 90 ezret írt elő annyit meg a legmárkásabb se bírt ki és átengedte a koszt a magasnyomású részbe.
Jók voltak az 1.5 motorok, a 100 ló alattiak legalábbis. De Robi motorkód alapján is meg tudja mondani melyik jó. Persze egy Laguna méretű autóban nem életképes a 100 ló alatti 1.5, de Clio, Megane teljesen jó.
A régiek közül a 65 és 80, 82 lovasok nagyon jók csak azok 10+ évesek. Meg igazából gyenge is.
-v-
addikt
Passz, van kép?
molnarpeter
nagyúr
Rudazat vagy bovden? Gumi és műanyag persely ügyben át lehetne nézni.
80 lovas is turbos? En mar nem tudom, milyen clio kene akkor
Everybody lies.
molnarpeter
nagyúr
Mindegyik dCi turbós lesz szerintem.
simonjoe
senior tag
Én egy CBAB-t hajtok negyedik éve. Az első dolgom volt gépésszel megcsináltatni. 100k val vettem, most tartok 300k-nál. Nem mondom, h nincs vele gond, de csak a "sallangokkal". Nagyon szeretjük, nincs tervben a csere. Egy szaladgálós kis benzinest veszünk most mellé, a CC így csak hosszabb utakra lesz használva.
Joe
Legutobb is erre jutottunk, de azert hatha
Everybody lies.
molnarpeter
nagyúr
További híreink - az ég kék, SDI-t kell venni, a víz nedves
Qru
MODERÁTOR
Az a 140 lovas, chippet neki! Nekünk CBBB volt (igaz nem CC csak sima Passat) az is hexagon problémás de 282k km-t kibírt amíg nálunk volt. Csaló szoft rajta van még? Ezen a CC-n akarta frissíteni a nem csalóra de a márkaker nem csinálta meg (szerencsére).
#nincsbennetarcsi
Szoszo94
őstag
Képet nem találok most, rég csináltunk közöset Itt viszont 5:30-nál láthatod, mellettem állt
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Zizmand
aktív tag
Rob210 tanácsára ezt raktuk bele: [link] Xado 12030 EX120.
Mivel kicsivel több mint 2 liter olaj van a váltóban ezért inkább 2 fecskendőnyit nyomtunk bele. A Kauffernél 6 ezer ft volt a kettő db, mert volt hírleveles kuponom. Lassabb gurulásnál volt érezehetőbb az akadozás, darabosabb működés egyes fokozatban. Nem gondoltam volna, hogy 2x8 ml javulást fog hozni, de azóta 1x sem volt probléma.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Pedig a leirasa igazi bullshitgeneratoros hokuszpokusz, nem tul bizalomgerjeszto. Beszelek majd a szerelovel, megkerdezem neki mi a velemenye ezekrol.
pècsimunkás
addikt
Amúgy az Aurisom előtt néztem egy Laguna Black Edition- t, 150 le- s motorral. Rohadtul tetszett az autó. De... akármilyen jó motor a 2.0 l dci, a napi 2x 7-8 km-re nem mertem megvenni a dízelt. Az, hogy évente 3x-4x haza jöttem volna vele, egy dolog, a napi használatra nem mertem megvenni, mert ha dízeles nyűg előjön, az gyakorlatilag gtk.
Aztán vissza mentem szabiról Németországba, képbe kerültek az új autók, a többi már történelem
Asszem a legjobban alakult az autókereső 1-2 hónapom
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
En egy ideje igy hasznalom a kocsit, mondjuk 3-3.5 eve. 3-4 km a munkaba jaras (ugye mar volt szo a mechwart-oktogon tavrol😁), de nem latom, hogy nagyon gondja lenne ezzel a felhasznalassal az 1.6 crdi kianak.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Qru
MODERÁTOR
Igen ez nem éppen ideális felhasználási mód lett volna a dci-nek. Aurissal nem lesz gondod, csak a kokszosodás de az nem egy nagy történet. Itthon megdióztatod és kész.
#nincsbennetarcsi
pècsimunkás
addikt
A kokszosodást, jól emlékszem, értékesítő mondta neked?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Qru
MODERÁTOR
Igen lehet hogy csak azért mert a drágább HSD-t akarta (volna) ránk melegíteni. De direkt befecskendezéses, szóval ha volt is benne kis túldramatizálás attól még tényszerű a dolog.
#nincsbennetarcsi
gzbotii
veterán
Úgyse nagyon írtam - volt egy kerek 500km tripp (na jó, csak 499) aminek 4.5L/100km lett a vége, tankolással mérve. 2x60km pálya, többi országút. Pedig spórolás nem volt cél
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Qru
MODERÁTOR
Az baba. Pont reggel tankoltam én is, 7,98-as átlag jött az elmúlt 576 km-es tripre (BC 7,9-et írt).
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Most én is rákerestem ezekre, az egyiknél az áll, hogy:
"A motor tömítései a kiszáradás miatt idővel elvesztik rugalmasságukat. Ilyenkor tökéletlenné válik a tömítés és a motorolaj szivárogni kezd . Az AtomeEX A motorolaj szivárgását megszüntető adalék hatékonyan csökkenti illetve megszünteti a motorolaj szivárgását."
Nem lenne célszerűbb kicserélni a problémás tömítést?
[ Szerkesztve ]
pècsimunkás
addikt
Lehet...
Lehet azért, mert egy túltárolt akciós autót még tovább akart akciózni ismerősének.
Legalábbis erre gondoltam.
Lassan 60000 km, 3,5 év, de semmi... Csak tankolás.
Egyszer fél év után volt valami turbó vákuum pumpa vagy mi cserélve. Régen volt, nem emlékszem pontosan a nevére, de gariban kb 10 perc volt.
Na, azóta csak tankolás. Nem azt mondom, hogy húúú...
De annyi idő után már sok mai autóval van gond.
A turbós Toyotától nem féltem, mert elég régóta gyárt turbós autót a Toyota.
Ráadásul a szerviz költségek sem vészesek. 4 kötelező eddig azt hiszem 120k ban -"fáj"
Új autó, márkaszervíz, kb semmi...
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
ivana
Ármester
Plusz nem értem mit lehet rakni az olajhoz amitől nem áll be a motor, de egy eresztő szelep vagy olaj dekni tömítés megjavul
Qru
MODERÁTOR
Koksz majd 200+k km környékén jön, szóval még sehol nem vagy.
4 revizió 120k? Haha itt a VAG-nál 1 kerül ennyibe.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Az OKJ-n is mindig mondta az oktatónk, hogy folyékony autószerelő nincs. Én is szkeptikus vagyok.
Amúgy a Honda nem is ajánlja az utólagos adalékok használatát, legalábbis úgy emlékszem, hogy a Jazz kezelési útmutatójában lenne egy ilyesmi mondat a motorolajos fejezetben.
szerk.: Meg is van (279. oldal).
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Az olajdoki is ezt nyilatkozta amúgy, bár ő azzal érvelt ha jól elmékszem, hogy nem tudni biztosan hogy az utólagos adalék meg az olajban lévő adalék hogy reagálnak egymásra.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Pedig ez a tömítést helyrerakó lötty tök jó lenne a főtengelyszimmeringemre.
Qru
MODERÁTOR
Olcsóbb mint kicserélni és mennyivel kevesebb meló is... Sztem fontold meg.
#nincsbennetarcsi
gzbotii
veterán
Pedig látod a tojás milyen jó hűtőt foldozni
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
gzbotii
veterán
Ebben mennyi város és mennyi a padlógáz? Dízeltől elég soknak tűnik.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-v-
addikt
Ja ez rengeteg