Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#176651) tboldi válasza Coyot (#176650) üzenetére


tboldi
nagyúr

Vagy csak nem jársz a városban a délelőtti és a kora délutáni órákban. :D

[ Szerkesztve ]

(#176652) Coyot válasza tboldi (#176651) üzenetére


Coyot
őstag

Sajnos minden nap, most hogy hidegvan, már bringázni sincs kedvem :( csak én Győrben nem Óváron.

Má' nem

(#176653) Reggie0 válasza tboy93 (#176553) üzenetére


Reggie0
félisten

Az ilyen orvost illene feljelentenetek.

(#176654) tboldi válasza Coyot (#176652) üzenetére


tboldi
nagyúr

Győrben sokkal jobb a közlekedés, Móváron majdnem mindenki kalapos. De tényleg. :K

(#176655) Tsebacsi válasza szimi57 (#176645) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Írd már le vagy mutasd meg hol írtam magam kivételnek Te nemíromlemicsoda... Csak felhúzol az értetlen hülyeségeddel itt, kvázi pont így vezethetsz is, kicsit ide nézek, kicsit oda, kicsit bambulok, jaj zöld, jaj dudálnak, de krva anyjukat, ráérek, mit visonganak.
Tipikus, naná ezért háborogsz itt, mert telibetaláltuk a jellemzésed. :U
De igazad van, inkább ne írj, inkább hanyagolj, a mentális egészségem fontosabb, mint hogy a magadfajtákkal vitázzak itt a tényekről.

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#176656) parandroid válasza Reggie0 (#176653) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Falun ez kb mindennapos. A legszebb, amikor a doki is 75 éves, és autóval ő a falu réme. A betegei kb felét 40+ éve ismeri, nem fog nekik nemet mondani. Meg nem is akar, nem is érti, miért kéne. :(

Hülye helyzet, mert ha meg ő nincs, akkor abban a faluban kb sose lesz többet orvos. És ez is általános, sajnos. Orvossal lassan úgy állunk, mint pappal, csak ez sokkal nagyobb baj.
p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#176657) szimi57 válasza Tsebacsi (#176640) üzenetére


szimi57
őstag

Na, akkor folytassuk. Futásteljesítmény. Szerintem mindenki értette, hogy mit akartam ezzel kifejezni, csak te nem. Nem akartam feleslegesen koptatni a billentyűzetet, már így is túlléptem a napi célon. Az, hogy szent szar nem tudom, hogy jót jelent vagy rosszat. Jót nem jelenthet. A szar rossz lehet, a szent az még rosszabb. Az idősek által vezetett autók futásteljesítményét fejeztem ki egy szóval. Ugye milyen ügyi vagyok. De most már tudom, hogy ezt neked külön a szádba kellett volna rágnom :DD

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#176658) Tsebacsi válasza szimi57 (#176657) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ne mosdasd magad, hülyeséget írtál, el kéne ismerni, nem kötni az ebet :D

Nem sikerül felfogni a párhuzamot a témával kapcs?

"Nem ismerem be doktor úr, 92 évesen is fitt vagyok, úgy vezetek, mint ifjú koromban"

Köszönjük Emese...

Ha még a szent szarral is bajok vannak, akkor még nagyobb itt a probléma, mint elsőre gondoltam.

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#176659) szimi57 válasza Tsebacsi (#176658) üzenetére


szimi57
őstag

Honnan veszed, hogy ez mosdatás a részemről. Te mosdatod magad, mert nem tudsz értelmezni egy mondatot. A szádba kell rágni.
"Miféle kivétel vagyok, hol írtam ilyet?" Tőlem kérdezed, hogy hol írtál ilyet, én erre válaszoltam: Te már azt sem tudod, hogy mi az amit én írtam és mi az amit Te. Azt nem Te írtad én írtam.
A szent szarral semmi bajok nincsenek, de ha te úgy látod nálad nagy lehet a baj. :DD
Szerintem ne fárasszuk egymást, jó éjszakát neked!

[ Szerkesztve ]

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#176660) Dluinet válasza szimi57 (#176613) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Mert nincs is jogijuk. Nagyon alul reprezentáltak, ahhoz képest nagyon sok balesetet okoznak.
Régen nem minden családban volt jogsival rendelkező ember, nemhogy autó.
Majd nézd meg ezt a statisztikát 2050-ben.

Ezt a 46-64 éves korhatárt nem értem. 46 éves rohadtul nem idős. Ráadásul az a sor 20 évet ölel át az 5 meg 10 év helyett, persze hogy 2×-4× annyi eset szám lesz.

Egy ilyen táblázatért minimum egy kirúgás jár valakinek.

Szerk:
Látom már ki lett tárgyalva rendesen a téma.

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#176661) Mian


Mian
aktív tag

Sziasztok!
2018-as peugeot expert, iphone 7. Telefon rácsatlakozva a kocsira. Hívnak nyomok egy ok-ét, hogy felvegyem de csak pittyeg, majd nyomok megint egy oké-t és akkor már hallom a másikat. Valószínűnek tartom, hogy a kocsiban lehet elállítva valami, egyből a hívásvárakoztatásra gondoltam. A menüben ki is szedtem a pipát mellőle, majd a telefonban is kikapcsoltam de még mindig ugyanezt csinálja. Tudja valaki miért csinálja ezt a kocsi/telefon? Használható meg minden csak mindig ez a dupla okézás...

(#176662) #89309696 válasza parandroid (#176656) üzenetére


#89309696
törölt tag

Itt ugyanez van. Van az utcánkban egy öregember 80 körül, a kapuja meg a kocsija is körbehorpadva, az utcában élők szokták elvinni bevásárolni a városba. Szerencsére ő csak itt jár bent a faluban, itt nem öl meg senkit. Kérdeztem egyszer az egyiktől, hogy látták-e az öreg jogsiját, nincs-e lejárva vagy nincs benne valami korlátozás? Nincs lejárva sőt friss és teljes időre megkapta amit az életkorhoz kaphat, nincs benne semmi korlát csak a szemüveg.
Puszira simán megadta a doki neki.

Nekem meg azért nem akarta megadni az orvosit még pár éve, mert nem szemorvosnál csináltattam szemüveget/kontaktlencsét, hanem optikusnál és ő állította ki az igazolást is. El kellett mennem egy szemészetre is ahol ugyanazt megvizsgálták és leírták, csak a pecsét meg az aláírás volt más. Ráadásul nem is kötelező egy ilyen igazolás benyújtása az alkalmasságihoz, csak az orvos kérte extrába. És akkor az volt a kezdet, mert utána meg máshova akart még küldeni, mintha űrhajósnak készülnék. Elfogyott a türelmem.
De szerintem nem is a hipohondria/maximalizmus volt itt a probléma (akkor nem engedne puszira öregeket át), hanem szerintem várta a fehér borítékot a címlettel. Na hát nálam az nem lesz. Kapott helyette üvöltözést meg asztalcsapkodást, mondtam neki hogy másokat meg átenged haveri alapon, meg gondolom kéz alá csúsznak borítékok, felőlem mehetünk bíróságra is, addig meg vezetek orvosi nélkül, meg tud akadályozni benne? Kinyomtatta, pecsét és aláírta... :U

Hallásomat, szívemet, tüdőmet meg se hallgatta egyébként, de annyira el akart küldeni szakorvosokhoz pitiáner, valószínű kitalált dolgok miatt... Szinte biztos, hogy a tízezres kellett volna neki, hogy gördülékeny legyen a munkamenet... Gyanítom az öregek se puszira kapják meg ezt a rengeteg alkalmasságit az országban, hanem címletekért cserébe. Nem véletlenül járkálnak a háziorvosok 10+ milliós új autókkal pár év után.

(#176663) #89309696 válasza gergo5991 (#176583) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ezt írták a Rönó topikban is, hogy az M3 az 1.6 szívó Nissan motorral és hatos váltóval megölhetetlen, egy olyan autó amit érdemes megvennie annak aki viszonylag fiatal és elpusztíthatatlan gépet keres sok évre aminek nincs baja minden második héten.
Viszont lomha, a nagybácsis kalapot fel kell venni hozzá. Te is ezt tapasztalod.

De egyébként ez a tudok-e vele előzni kérdés nagyban függ attól is ki hol járkál. Én a kanyar után kanyar vidéken lakva sokszor nem merek belemenni előzésbe ilyen szívó szarokkal, kevés az 1.6.
Egyenes szakaszokon élőknél teljesen más, a 64-esen a Swifttel én is belementem kb minden előzésbe, mert 2 Km-re előreláttam, hogy nem jön semmi. Oda elég a 68 ló, még sok is. :D

(#176664) szimi57 válasza Dluinet (#176660) üzenetére


szimi57
őstag

Igazából meg sem néztem alaposabban a táblázatot. Csak két részre bontottam. 2050-ben már 100 év lesz az átlagos életkor, mondjuk nem nálunk. Ki fog idősnek számítani? 85 fölött? :F

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#176665) szimi57 válasza #89309696 (#176663) üzenetére


szimi57
őstag

Sógorom 78 éves. Jött át hozzám, hogy nézzünk neki robogót a neten mert ő nemigen megy át az orvosin, leteszi a kocsit. A doktornőnek nem adott kézcsókot, be is küldte a kardiológiára. Mindent rendben találtak, lett jogsija. Azóta sem ült a kocsiba, mondjuk a robogót sem keresi, pedig egy jó párat kinéztem neki. :D Azért egyet birok az idősekben. Nem büntető fékeznek :C

[ Szerkesztve ]

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#176666) #89309696 válasza ivana (#176573) üzenetére


#89309696
törölt tag

Hülyeség az A-nál is a 4 részre bontás, a kocsiknál is elég lenne két kategória és csak életkorhoz kötni, nem különvizsgához. És akkor nem lennének az olyan YT videók is ahol a hülyegyerek a 300 lovas G7R-ben repeszt 18 évesen. Bár igazából nem tudom, hogy ők mennyi balesetet okoznak másokhoz képest. Lehet nem változna semmi.

Motornál a 14 éveseknek racsingolni AM oké, B mellé én adnám alapból az automata 125ccm/11kW-ot, kéziváltóhoz különvizsga. Felette meg korlátlan, már az A2-vel is meg lehet pusztulni nem is kicsit, semmit nem véd a korlátlanhoz képest, az a kategória kihagyható. Annyi gond lenne csak amit corgi is ír, hogy a 125 köbről sok évet kéne várni a korlátlanhoz, ha nincs A2.

Orvosihoz Kreszt kötni is rendben lenne, igaz hogy az új vizsgázók is 2-3 hetet várnak, mert annyira telített, szóval ez esélytelen.
De ha lenne is akkor teljesen más kérdéskör kéne, mert egy sima Kresz vizsgán megbukna az emberek háromnegyede még innen a topikból is. És általában pitiáner hülyeségeken. Nem lenne rendjén, nem lenne optimális, a 10 év utáni ellenőrző vizsgához olyan kérdések kellenek ami az alapokkal foglalkozik, akkor tényleg az van kilökve a sorból aki annyira sötét és veszélyes, hogy azt se tudja melyik oldalon kell menni meg melyik van jobbra és melyik balra. Pont ezekkel a sofőrökkel van a probléma is.
X év fölött PÁV is rendjén van.
Csak ugye aztán visszajutunk oda, hogy a Pávot is fehér borítékkal kapnák meg és amiatt mindig minden ötlet elbukik és nem fog működni. Ahogy a reklám is mondja, gyökerestől kellene megszüntetni előbb a körömgombát. :D

(#176667) #89309696 válasza szimi57 (#176665) üzenetére


#89309696
törölt tag

AM kategóriát lehet vezetni lejárt orvosival, ha jól emlékszem. Sőt elvileg ha nincs semmilyen jogsija és úgy csináltat AM-et akkor az iskola és okmányiroda se kér orvosit az AM-hez, csak egy nyilatkozatot kell aláírni, hogy nincs betegséged. Legalábbis mikor csináltam ez rémlett, aztán fene tudja. Az AM ugye még mindig (elavult fos kategória) egy pedálos bringa amit hajt egy kis berregő. Babetta lényegében. Az más, hogy közben eltelt 50 év és már 80-nal is tudnak menni az autók gyorsulásával. :D

[ Szerkesztve ]

(#176668) Dluinet válasza szimi57 (#176664) üzenetére


Dluinet
nagyúr

2050-ben a 70 éven felüliek 85-90%-nak lesz jogosítványa.
Most jó ha 5-10% ez az érték.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#176669) BigBlackDog válasza Dluinet (#176668) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Akkó' nem lesz több a baleset? :F

;]

[ Szerkesztve ]

(#176670) Dluinet válasza BigBlackDog (#176669) üzenetére


Dluinet
nagyúr

önvezető autók lesznek

;]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#176671) #89309696 válasza Dluinet (#176668) üzenetére


#89309696
törölt tag

Viszont 2050-re remélem a magyar se Golf 3-mal és Passat 5-tel fog járni még mindig, hanem legalább félig önvezetőkkel és nem haverokkal áttolva a műszakin, akkor az öregek reflex problémái sokat enyhülnek, megoldja az autó helyette.

(#176672) #89309696 válasza cappa72 (#176533) üzenetére


#89309696
törölt tag

Egy ennyire patika autó csak a Sátán műve lehet.

(#176673) parandroid válasza Mian (#176661) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Csak ötlet:

Szerintem az elsővel felveszed, a második ok-val meg kiválasztod, hogy melyik hangszórót / mikrofont használja. Gondolom, itt a fel-le, vagy jobb-bal gombokkal tudnál is váltani ezek között. Nem tudom, melyik ios, vagy mivel van összekapcsolva, ez nyulván az autó kihangosítójától is függ. Nézz rá próbaképp a kijelzőre, hogy mit okézol le.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#176674) szimi57 válasza Dluinet (#176670) üzenetére


szimi57
őstag

Azoknak nem kell orvosi, jogsi? :D Retteghetünk tőlük!

[ Szerkesztve ]

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#176675) gergo5991 válasza #89309696 (#176663) üzenetére


gergo5991
őstag

az a baj 1,6 os szivó 16v k4m motorkód, de csak az 5ös váltó van benne. Mondhatni ugy 110ig még elfogadható, szerethető hangja van, de autópálya már eléggé fárasztó 130al, nagyon zúg. A váltó már kezd vacakolni, 2est nehezen veszi, lehet a kuplung a ludas mert szerintem már az is a végét várja. bár csak hidegen ilyen úgy vettem észre.
20km után szerintem már bemelegszik a motor, utána mivel szivó, általában 3500 felett használom. 4000nél van a csúcsnyomaték asszem, de a legjobban 3000-3500 között megy, utána meg mintha kezdene elfogyni. A renault topikban az elf olajat ajánlották bele, a szerelő elf premium sport-ot vagy mit tett bele, de szerintem hiba volt a sportosat tenni bele, hiába forog sokat a motor, inkább az RS verzióhoz illik az, mert azt vettem észre nagyon lassan melegszik be, inditáskor pld le se megy a fordulat 1000 alá még 1-2 perc után se, ha pörgetem 2000en 10 másodpercig csak utána ugrik le az alapjárat 750re ( asszem annyi van beállitva rajta)

[ Szerkesztve ]

(#176676) kisza25 válasza gergo5991 (#176583) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Én 75 lóval is tudtam előzni, 2be kell visszaszúrni, nem 3-ba :D
ivana: nem ilyen egyszerű a dolog, függ az autó súlyától, a váltó kiosztásától, vannak versenyautók amik 1,6 130-140 lóerővel hasítanak, mert 700-800kg és 5/6 végáttétel 165-175
A golfban 1,6 105 lovas 150Nm motor van, ami 4500/6000 fordulaton tudja a Nm/le-t és 1200kg. Na ez 4000-ig döglött, utána kezd el húzni, de folyamatosan lelkesedik 6000-ig.
Ugyanez a blokk rövidebb hajtókarokkal az ibizában 1,4 86 ló 134 Nm 1025kg-ra 3800/5000 fordulaton tudja a Nm/LE-t, 2500-tól már terhelhető, 3000-től megyeget, 3800-5000-ig megindul mint a bolond, de 5000-nél elfogy, mintha falba mennél. Totál más karakter ugyanaz a motor más hosszúságú hajtókarral, más váltóval és súllyal.

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#176677) kisza25 válasza szimi57 (#176613) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Ha megnézed az derül ki, hogy a legtöbb sofőr az úton 36-64 éves, többől több fog balesetet okozni, hosszabb idő alatt :)

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#176678) CactuS válasza gergo5991 (#176675) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Rs Twingoban is ez a blokk van, bár csak a blokk a közös, de sajnos ebben is 5ös váltó van és szerintem rövidebb a fokozat is, mint a simában. Ez sem pályára való, valahol 210-220 körül van a vége, mert ott tilt le ~7000 körül, ugyanakkor majd 3000et forog 90nél.

[ Szerkesztve ]

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#176679) #89309696 válasza gergo5991 (#176675) üzenetére


#89309696
törölt tag

Rönóból ezt kell venni és akkor lehet előzni. [link]

(#176680) CactuS válasza #89309696 (#176679) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Ja, csak ebben akkor is megsérülsz, ha egy bicajos neked megy. :B

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#176681) cappa72 válasza CactuS (#176678) üzenetére


cappa72
nagyúr

Ez sem pályára való, valahol 210-220 körül van a vége, mert ott tilt le ~7000 körül, ugyanakkor majd 3000et forog 90nél.
Na végre valami olyan adattal bíró motor/váltó kombó, mint a jó régi (1983) Toyota Corolla GTi 16v twin cam...
90-nél forgott 3k-t, és 220-nál vége volt. Na de addig... fúúúú... pedig csak 130LE, 980kg volt.
Ja, itt nem volt tiltás, 8,5k-ig mertem forgatni (9k-ig skálázták a fordulatszámmérőt). Asszem' akkorbian a halál-CRX és a R5 Alpine Turbo volt a kicsik között riválisa.

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#176682) ivana válasza kisza25 (#176676) üzenetére


ivana
Ármester

Persze sok mindentől függ, de azonos kaszniban még 0-100-ban sem szokott lemaradni a benzines, pedig a 0-100 pont nem egy szívóbenzin terepe.

(#176683) #89309696 válasza CactuS (#176678) üzenetére


#89309696
törölt tag

[link]
Megnézed a váltón a bilétát és meg tudod keresni melyik. Ha 100-nál 3000-ret forog akkor a legrövidebb, a kombi 1.4 is azt kapta. Csak ott nem sportossági okokból. :D

(#176684) CactuS válasza #89309696 (#176683) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Egy Renaultban sem éreztem még ennyire németesen "szűknek" a váltót, szerintem nem az lesz. Holnap megnézem, de szerintem 100nál többet forog 3000nél.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#176685) CactuS válasza cappa72 (#176681) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Ezért is sajnálom, hogy nem nyitható tetős darabot vettem anno. Nagyon szeretem ezt a motort, ezzel a karakterrel. Manapság már nem lehet ilyet venni, kihalnak a szívók. Lassan csak az amcsiknál marad, ha Trump tartja, amit ígér. Bár ott legalább nem turbós, hanem kompresszoros gépek vannak. Azok megint más jellegűek ( szerintem jobbak).

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#176686) szimi57 válasza kisza25 (#176677) üzenetére


szimi57
őstag

Igen lehet matekozni, de a lényegen nem változtat, az idősebb korosztály okozza a balesetek kisebb hányadát. Nem azért, mert jobb a reflexük, hanem azért, mert kevesebben vannak akár az életkoruk, akár a jogsi nemléte miatt. Nem is erről szól a történet hanem arról, hogy egyesek nem tudják elviselni azt az egy-két idősebb embert, akik az utakon "piszmognak" :)

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#176687) Tsebacsi válasza szimi57 (#176659) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Nem sikerült válaszolni semmire, mert ugye nem tudsz mit. Nembaj ezt vártam. Ne küldj engem aludni nem a kisgyereked vagyok. Maradok hátha még írsz ilyen szuper szösszeneteket.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#176688) #89309696 válasza Tsebacsi (#176687) üzenetére


#89309696
törölt tag

(#176689) szimi57 válasza Tsebacsi (#176687) üzenetére


szimi57
őstag

Ezt ne mond! Fél napom arra ment rá, hogy megtanítsalak mondatot értelmezni. Te meg azt mondod, hogy nem sikerült válaszolnom semmire sem. Ez nagyon durva. Ez teljes kudarc a részemről. Ezek után meg sem merem kérdezni, hogy van-e még kérdésed. De úgy emlékszem nem is volt igazán kérdésed csak jöttél azzal a "szent szarral" stb. Még jó, hogy nem vagy a kisgyerekem, kapnál a virgáccsal. Komolyan nem tudom miről beszélsz. Hol és mikor küldtelek én bárhová is, aludni meg pláne nem. Ha valaki jó éjszakát kíván neked a parkban, akkor lefekszel a padra? Remélem élvezted ezt a szuper kis szösszenetet. Csak azért is jó éjszakát! :))

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#176690) #89309696 válasza szimi57 (#176689) üzenetére


#89309696
törölt tag

[link]
Szerintem elég lesz, aztán launcsolja magát mindenki valamerre.

(#176691) CactuS válasza szimi57 (#176689) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Lassan talán elég lesz offból, meg a cuccolásból szerintem.

Laptiming pickupok. Raptor az egyébként egy jó kis gép, volt nálunk anno teszten (bár nem ez, hanem egy fehér).

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#176692) Tsebacsi válasza #89309696 (#176688) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

:D [link]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#176693) Qru


Qru
MODERÁTOR

Látom nagyon eltért a téma a heti fogyi Skormival: 7,8 lett (klímázva vegyes üzemben, mezei B7).

Cactus: Vezettél Euro6-os szívót gondolom... Hát abban nincs sok köszönet. Utoljára az euro3-as fire motoros Punto volt ami rendesen vette a gázt.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#176694) #89309696 válasza Qru (#176693) üzenetére


#89309696
törölt tag

Amik még bovdenes fojtószeleppel voltak azok ugrottak jól, az euro3/4 körül jelent meg a villanyos. Az már csak lag.
Na jó azért egy új Mustang képes menni villanyos fojtószeleppel is euro6 létére, oszt még csiga se kell bele. :D

[ Szerkesztve ]

(#176695) Tsebacsi válasza Qru (#176693) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Volt gyönyörű kék 2.0 hátsókerekes Sierránk, csak még nem volt jogsim. A Mondeo-k már egészen mások voltak. Kár :(

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#176696) Qru válasza #89309696 (#176694) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem csak az, hanem hogy idegesítően lassan ejti vissza a fordulatot már az Euro4 is.

#nincsbennetarcsi

(#176697) #89309696 válasza Tsebacsi (#176695) üzenetére


#89309696
törölt tag

A Focus meg megint igencsak más. ;]

(#176698) Tsebacsi válasza #89309696 (#176697) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Régen minden jobb volt :(((

;]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#176699) ZeroX92P


ZeroX92P
tag

Volt szerencsém nem olyan rég egy öreg 1.6 os Mazda3 at cserélni, egy újabb Mazda3 ra skyactiv-g, hiába euro 6 szívó, elég kellemesen autózható, és az öreg bowdenes fojtószelep hiánya se tűnik fel nagyon :D

Van viszont az a körülmény amikor a réginek nem kellett, ennek viszont vissza kell kapcsolni hiába erősebb, nagyon hosszú fokozatok vannak benne, cserébe legalább takarékos, pálya-dugó vegyesbe 7 liter körül és alatt elvan.

(#176700) CactuS válasza Qru (#176693) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Még a dízel se. Transitnál dobtam egy hátast, amikor bejöttek a 2.2 dízel helyett a 2.0 motorok. Papíron erősebbek voltak, aztán jöttek vissza eladós 2.2-es példányok. Azt hittem valami chippelt példányt vezetek. :DDD

Kia 1.4 táltossal toltam, az utolsó szívó szériával. Hát, sejtettem, hogy maradandó lesz, amikor a kollégám röhögve adta oda a kulcsot, hogy igazi élményautó. :D

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.