Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ezeket én is olvastam anno, de adtam neki egy esélyt és bevált.
Ha ipari hulladék lett volna, nyilván szétesett volna a motor darabjaira, főleg mert tuningos volt (470nm, 224le), és a legtöbbször 230 felett toltam neki a németeknél. Teljesen más volt járása, a nyomatéka, amikor a xado benne volt, én erről az olajról csak jót tudok írni. Azt nem tudom, hogy írtam-e itt, vagy a renault topikban, de amikor nyugdíjba küldtem a lageszt és kicseréltettem rajta mindent, a turbó, a lánc, a kettöstömegű, kuplung etc... mind olyan állapotban voltak, hogy a szerelő azt mondta, ezt szét sem kellett volna szedni. Egyszerűen nem hitte el.
Nagyon szerettem azt az autót, lehet a 760i előbb döglik meg valamivel alattam, mint a lagesz, ami semmivel és soha, de akkor nagyon pipa leszek.
Mondjuk most biztosan hülyét kapnék, ha dízel hangot kellene hallgatnom.