Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
- Tudástár RTX3070 16 GB VRAM-mal?
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [parandroid:] KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Algieba:] A víz világnapján fotóztam
- [Re:] Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- [Re:] A mágusmester 1. rész
- [Re:] [Davey0211:] Régi laptop felhasználása?
- [Re:] [aquark:] Milyen „light” RPG-t ajánlanátok kezdőnek?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Hehe, írok én is:
- gyanús hogy a hátulsó koccom óta valami zörög hátul, két év alatt nem jöttem rá hogy mi az :) Idén megkeresem.
- Néha nekem is random ránt a váltó, de 2-ből 3-asba. Nem mindig csinálja sőt...
- vizet még nem eszi
- kanyarban úthibán ez is elpattog.
- jelenleg AA alatt nem működnek a kormány gombok, néha olyan csinál hogy felveszem de nem halljuk egymást a hívó féllel. Ha én hívok nincs gond. Passz hogy AA, telefon vagy autó rendszer hiba...
- a parkradar szerintem minden autóban kicsit lassú.
- aktív start-stop alatt a klíma nekem is lekapcsol de azonnal vissza ha beröffen a motor.
Passat GTE kell
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
EQMontoya
veterán
Szerintem is fent lesz ez meg hahun holgy tulajtol...
Same rules apply!
hacki87
senior tag
anno akartam is marea váltót a jobb gyorsulás miatt. de azért attól függetlenül, hogy a fl előtti 130@4000 forgott gondolom a 100-at nem 3000nél érte el. igazából az érdekel ami nekem van az mit tudott és ahhoz képest a bogár nehéz és lassabb szerintem és még többet is eszik. De ez Bea autója csak most én használom ameddig ő nem fogja tudni, hogy meg legyen járatva. Amúgy attól függetlenül én nem éreztem olyan lomhának a bravot. gyorsulásin amikor kint voltam akkor fotocella 10.7sec@101-et mért. ha jól emlékszem talán 11sec volt a gyárija.
CactuS
Arcképgyáros
A lakatosok főnöke mondta, hogy örülne, ha mi adnánk neki egy másik autót, mert félti az övét, amit adott.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
tboldi
nagyúr
Akkor én is.
- A váltó oldali főtengelyszimmering picikét ereszt;
- ...
Több nem jut eszembe.
brumi1024
veterán
Hát a jelenlegi helyzetben a rendőrségnek (meg a tulajnak) szerintem huszadrangú, hogy elvitték az autókat.
CactuS
Arcképgyáros
Ja, hibalista az van/volt nálam is.
Végre meg jött a fűtőmotor a hörcsögbe (~40k), volt olajcserén, gyertyák is cserélve lettek, az egyik ráadásul alig akart kijönni (~7,5k /db), hosszbordás szíj csere (nem cserélték anno a vezérléssel együtt), de legalább a görgők még tökéletesek (annak örültem, mert az is valami 40k körül van), viszont a gumírozott rész elég rossz állapotban volt a főtengely szíjtárcsán, így az is cserélve lett (az is kb. 40k) Nem tudom mennyi lesz a vége, de remélem most már egy picit nyugiban lesz és csak benzint kér.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
A papucsomról hosszabb hibalistát írok vzze
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
CactuS
Arcképgyáros
Mondjuk a papucsot könnyebb javítani, mint azt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
tboldi
nagyúr
Na, jó, van még, de akkor sem hosszú a lista.
- Picit zúg a váltó, ha nincs kinyomva a kuplung. Valszeg nyelestengelycsapágy, bár van, aki szerint ez a zajszint még normális, nincs baja. Mindenesetre az eddigi 3 év és ~23000 km alatt nem lett rosszabb, ráadásul bemelegedve szinte teljesen meg is szűnik a hang.
- A villanyoszloppal való közelebbi kapcsolatba kerülés óta folyamatosan nyitottnak hiszi a csomiajtót - ezt áthidaltam egy egyszerű billenőkapcsolóval, ami megszakítja az áramkört, és így a központi zár is rendesen működik.
- A rádión a hangerő tekerentyűje körül nincs háttérvilágítása a gomboknak, 4 rizsszemizzót kellene cserélni, de a legapróbb darabokra szét kell szedni hozzájuk az egész rádiót, nem éri meg.
- Az elülső lengéscsillapítók bár még határértéken belül vannak, lassacskán azért cserések lesznek.
Ennyi.
szerk.: Ja, még egy, kicsit kerepel a klíma ventije, mikor az elektronika beindítja. Ha már elérte az üzemi fordulatszámát, minden oké.
Olyan gyakran használom a klímát, hogy kiment a fejemből.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
MX5:
-nemi zorej, nyikorgas, pl. a visszapillanto nem all tokeletesen a szelvedore ragasztott tarton, kicsit nyekereg.
-lassan csereerettek a gumik
-a teton lenyitasnal egy nagyon picit kell igazitani, kulonben egy ponton nem hajlik tokeletesen. Ez utobbival valoszinuleg nem fogok foglalkozni
IS300:
-Par napja nincs refim, valami elektronikai hiba. Ennek nyilvan utana fogok jarni, mert nem oke, de az emelt fenyereju xenonok mellett azert nem tragedia.
-Elso futomuben valami neha koppan, valoszinuleg valamelyik stabrud vagy szilent cseres
Jelenleg asszem, ennyi.
Jovo heten megy egy Dension Gateway a Lexusba, ha minden igaz. Kell a bluetooth.
Same rules apply!
pècsimunkás
addikt
- enyémet leszarták tegnap a madarak
- nincs telefon tükrözés a nagy kijelzőre
+ nem eszi sem az olajat, sem a vizet
Bluetooth mindig jó
Futómű nagyon jó
Csendes autó.. Nagyon csendes...
Keveset fogyaszt
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
nekem a 10 éves tartja magát, minden szinten
A kipufogó viszont cserés lesz szerintem nemsokára.
#168234) CactuS : ilyenkor ki fizeti a kárt?
[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
CactuS
Arcképgyáros
Ügyfél, casco lesz, nincs meg az előtte lévő és ha meg is lenne, akkor mondhatná, hogy megfelelő követési távolságot kell tartani.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Lassan erik a kotelezo kamera legalabb elol a balesetek esetere a cascohoz
Everybody lies.
&@(#168245) BigBlackDog
Az új al-témába sajnos én is be tudok szállni
- fagyós kijelző
- 4. szervizpróbálkozás után (ma megyek érte) azt mondják tünetmentes
- hol ilyen hangú, hol másik hangú tolatóradar (nem vicc, csináltam videót is róla)
- vezetéskor égve maradó belső világítás (akkusaru le egy éjszakára, az megoldotta)
- hol ilyen, hol olyan "emergency call system failure" - egyszer világító villásulccsal, egyszer nem
Persze pozitív is van.
- szerintem egész jól néz ki
- belefér a család + 2 nagyszülő
- 140-nél is lehet beszélgetni (ha nem bömböl valami nagyon)
- nagybódés benzineshez képest 8,3 a fél éves teljes átlagfogyasztás
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Leonban is volt ilyen, hogy random beszarik az AA kormanygomb mukodese. Ilyenkor az ujracsatlakoztatas segitett csak. Ez android hiba lesz.
milyen autót is vettél?
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
#89309696
törölt tag
A 130/4000 az pont 100/3000. Illetve 97.5, nekem is ennyit forgott, volt is élet az autóban, simán ment 130-ról 150-ig, 1135Kg és 127 Nm 4000-nél, 95hp 6000-nél.
Öreg autónál mondjuk ne cseréltess váltót max akkor ha a kuplung szétmegy. Egy váltócsere, hacsak nem magadnak csinálod és nem olyan könnyű leszedni, mint egy Lada, Swift, Frontera esetében akkor 100 fölötti költség bőven, belenyal a 200-ba is.
[ Szerkesztve ]
Ford S-Max 1.5Ecoboost. (165LE, 240Nm)
És egyelőre nem hűtőfolyadék-fogyasztós.
(7000km van most benne).
3000rpm mellett 130km/h-t mutat az óra.
4000rpm mellett 170km/h-t mutat az óra.
Azt hittem, hogy csak nálam vannak ilyen nyűgök... de nem látom azt sem kitörő lelkesedéssel, hogy másoknál is vannak ilyenek. Bár abból a szempontból "megnyugtató", hogy lám, ilyen az autóipar ma.
A használt autóink egyike sem volt arányosítva ennyit szervizben, mint az új.
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Doki16
addikt
Mindenkinek is Passat GTE kell
De azért ne legyenek hiú ábrándjaid. Amik itthon vannak azok már simán 150k km körül járnak. Bármi lehet ezekkel is. Jelenleg mindkettő GTE jól működik nálunk, így csak jót tudok róla mondani, főleg a Passatról. A B8 egy nagyon jól kitalált és összerakott autó. Ahogy Vályi is megmondta az utolsó amiben még vannak gombok és normális beltere van. A Golf 8 érintőkapcsolós lámpáját nem tudok megérteni. [link]
Ellenben a váltókar körüli rész sokkal szebb és praktikusabb lett. [link]
Amúgy ajánlom a Passat GTE-t
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
CactuS
Arcképgyáros
Sajátomban van, itt azért élek a gyanúperrel, hogy csak elbambult és ahogy feleszmélt, megijedt, úgy rántotta neki a betonnak. Csak ezt bevallani nyilván nehezebb, mint azt mondani, hogy hirtelen fékeztek előttem.
Doki16: Apám azóta is emlegeti néha a Passatot, nemrég ültem egyben, nekem se fér el rendesen a térdem a középkonzol miatt. Nem is értem, pedig amúgy méretes egy autó. Meg azóta is morog a Toyotára, hogy milyen önálló élete van néha (gondolom a táblafelismerő, sávtartó rendszer akar vele beszélgetni rendszeresen. )
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Akkor a Prius 2 (1.5 HSD, Yaris, stb..) nyert
130km/h-nál 2800rpm alatt forog eretnek módban (heretical mode)
Youtube video (GPS szerint 67km/h-nál 1100-1150rpm)
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
dj79
senior tag
Az attól függ, hogy milyen az út dőléssszöge
Land
veterán
Használt autó vásárlás után átírásra mindenképp ki kell nyomtatnom a Netrisken megkötött biztosítási ajánlatot vagy elég telefonon bemutatnom? A díjat már befizettem. (Nem tudom hirtelen hol tudnék nyomtatni.)
Forgalmi, törzskönyv, adásvételi és személyes okmányok természetesen nálam lesznek.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
#89309696
törölt tag
Elég a telefon. De valószínű már a rendszámból is le tudja kérni a rendőr. Nem tudom a megkötés után mennyi idő múlva látják ők.
CactuS
Arcképgyáros
Nem a rendőrre gondol, hanem az okmányirodára.
Land: Tőlem papíron kérték, anno, amikor a hörcsögöt vettem, meg most is, amikor átírtam az Aurist asszonyka nevére. A hörcsögnél nem volt elég digitálisan, ki kellett nyomtatnom valahol az ügyintézőnek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
ha lejt, akkor 0rpm
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Qru
MODERÁTOR
"kanyarban úthibán ez is elpattog."
Akkor ez nem bug hanem feature lesz. Elvégre így izgibb a vezetés, ami hozzátesz a vezetési élményhez.
Kormiban nem volt lassú a parkradar. Érdekes a VW-nél megoldott a Skodánál nem. De hát nyilván ez termék pozicionlás. Az ACC is ezért nem indít magától pl.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Nem a parkradar lassú, hanem a user túl gyors. Nyugodtabban kell parkolni és nincs gond, nálam sohasem jött ilyen elő.
Mondjuk múltkor egy baleset miatti útzárnál sikerült nekem is megtapasztalnom, hogy a DSG lassú (vagy én vagyok gyors) D-ből R-be való váltásnál. Kisebb gázra, csak a fordulat változott, de a kocsi nem mozdult. Aztán magára talált szerencsére.
Qru
MODERÁTOR
Lelomboztál, mert már azt terveztem, hogy a Legacy 6-os váltóját bedobom Bubiba. De akkor marad így. Fogyi így sem olyan rossz vele, gyorsan menni meg amúgy sem tudna.
BBD: Itt nincs gond a D->R&R->D váltási idő között. Mire állóra fékezem a kocsit és indulnék a másik irányba addigra beteszi a kívánt sebességet (a DSG különösen érzékeny arra ha nem állóból indítod meg a másik irányba).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
CactuS
Arcképgyáros
Egyszer kollégával ültünk egy új skodában, talán octaviában, elkezd tolatni, pip-pip-pip, finom puffanás, ahogy beleért a mögötte álló autónkba, majd rá kb. 2 másodpercre: piiiiiiiiiiii..... Gond nem volt belőle, mert tényleg lassan gurult hátrafelé, nem arról volt szó, hogy kézifékkel csinált egy 180 fokos fordulatot és úgy tette be a parkolóba.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
barnam_
nagyúr
Azt el tudom képzelni, hogy front hajtásnál macerásabb a váltó cseréje, bár szerintem ebben a műveletben a munkadíj a legkevesebb.
Nekem hátsó hajtásnál csak kardán le, aztán csavarozás. Le/föl szerelés munkadíja 15 ezer volt nem tartott tovább 1 óránál. A bontott váltó 100e volt.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Bubi hibátlan. Jó nem teljesen... Néha nekem is zörög vmi a beltérben de hát öreg japán autó... Viszont az összes extra hibátlanul működik benne. Igaz az egész autóban én vagyok az egyetlen extra.
#nincsbennetarcsi
Pffff, keveset volt nálam a 3-as oktáv, de nem tűnt ennyire lassúnak.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
zoo8800
veterán
Érdekes, amit írsz, Golf7-esen teljesen jó* a radar: gyorsan bekapcsol, és jól követi a távolságot.
*Nem annyira jó, amikor forgalomban, araszolgatás közben ok nélkül becsipog, mintha el akarnék ütni egy láthatatlan szellemet plusz ami 30 centin belül van parkoláskor, arra már non-stop sípol.
rip and tear, until it is done
brumi1024
veterán
Jövök én is:
- eleinte a csomagtartónál valami kattogott/hangosan zörgött az úthibáknál, de gariban hibátlanul megcsinálták szóval ez egyben + is
- a carplay szórakozott néha csatlakozáskor, de egy alapbeállításbeállítás és újraindítás megoldotta
- a legegyszerűbb módot a központi egység újraindítására a Bimmercode-os OBD-n keresztüli beállításmódosítást találtam, az Audinál erre volt gombkombináció
- nagyon kemény a futómű, mindenhol figyelni kell, hogy mi van az úton, de megszokható, legalábbis amerre én járok
- az előbbi pontnak köszönhetően néhol tud halkan nyöszörögni a beltér, de az A3, sőt az F10 5-ös is rosszabb volt ilyen szempontból, meglátjuk mit hoz a jövő
- a gyári gumi nem erre az autóra való, pláne nem a defekttűrő
+ ha jön egy jobb szerpentin zseniálisan összeáll az egész, és egy cseppet sem zavaró a keménység
+ a gumit lecserélve sokkal magabiztosabb
+ jó az automata
+ lekopogom, de eddig még se a vizet, se az olajat nem ette
+ zseniális a mátrixled
+ a teljesítményéhez képest nagyon jól fogyaszt
+ az automata beparkoló és a ráfutásgátló meglepően korrekt, az előbbi gyorsan beparkol (bár inkább csak a show kedvéért használom), utóbbi pedig nem zavaró a bp-i közlekedésnél, így mindig be van kapcsolva
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
15-20e Ft a Bravora egy váltó, és 40 a munkadíj + kuplungszett, ha kell. Szóval 100-ból megvagy.
Nekem nem nagy a listám,
-bal oldali gumiharang szimmeringjenel látok minimális szivárgást, annyira nem számottevő, hogy ha letörlöm, akkor hetek múlva jelenik csak meg újra.
-kettesben van egy kicsit hangja a váltónak (van egy másik váltóm, már váltósemberrel is egyeztetve a móka).
- 12 fok felett valami oknál fogva többet forgat indulásig, 12 fok alatt csak rá kell nézni a kulcsra.
-legutóbbi vezérléscserénél ki lett cserélve mind a 16 hidrotőke újra, valamelyiknek volt már hangja a váltó oldalon. Na, most a vezérlés oldalon van hangja, indítás után néha.
Ha azt nem vesszük hibának, hogy van 1-2 karcolás, kavicsfelverődés a fényezésen és a szélvédőn, akkor ennyi. De egy szélvédőcserére gyúrok már egyébként is, mert akkor a tetőkárpitot is megcsináltatom, másképp nem fér ki. (ha megnyomom a tetőkárpitot egy ponton, akkor lassan ugrik vissza a szivacs. )
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
hacki87
senior tag
Csereltunk már 1.4 caddyn váltót otthon csak egy krokodil emelovel meg a gerendahoz huztuk fel a váltót meg a motort azzal rogzitettuk. Bravon is csereltunk mert 270ezrr körül ki dobálta a 3ast.
nyomtatás: könyvtár, legalábbis régebben én ott nyomtattam, másoltattam mikor nem volt ilyen filléres dolog a nyomtató
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
Ugyintezo nekem mondta, hogyha nincs nalam kinyomtatva, az adatok is elegek, a kotvenyszam alapjan mar megoldja pl.
Everybody lies.
Akkor én is, de csak a negatívumokat. A pozitívumokat mindenki képzelje hozzá!
- Amivel minden induláskor szembesülök, h a virtual cockpit nem jegyzi meg teljesen ez utolsó nézetet.
- Már kétszer is büntetőfékeztem a Pre-sense miatt (ACC használatakor). Párhuzamos úton belső sávban haladok, sávot váltok, h előzzem az előttem haladót, erre mire kb 1-3 méterre kerülök hozzá (már félig a másik sávban) jön a (satu)fék. Már állítottam az érzékenységen, remélem jobb lesz. Plusz a vezetési stílusomra is ráfér a finomhangolás, mert gyakran "centizgetem" az előttem haladót sávváltáskor.
- A Head-up display rossz pozíciója - de ez az én hibám, mert kicsit jobbra dőlve vezetek. Középre visszaszokás folyamatban...
- A hátsó keresztirányú forgalmi asszisztens már kétszer is rám hozta a frászt. Kapuból kitolatáskor ha meglát az utcában egy arra járó autót úgy bebassza a féket (nincs rá jobb szó), h simán azt hihetnéd, h nekimentél valaminek. Nagyon durva - főleg elsőre.
- Illetve egy bónusz (de ez már kicsit szőrszálhasogatás), h néha nem csatlakozik automatikusan a telóm a rendszerhez. Mondjuk felajánlja a csatlakoztatást és csak el kell fogadnom. De ilyen téren (is) még mindig fényévekre van az előző BMW-m rendszerétől (4er), szval nem panaszként írtam.
[ Szerkesztve ]
KAMELOT
titán
Ruszkiban már elől és hátul is vannak kamerák. Így lényegében mindent tudsz bizonyítani.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Magnum_
nagyúr
En listam:
+ / -
BMW
I humbly and respectfully decline™
(#168295) MasterMark válasza bulikavagyok (#168292) üzenetére
MasterMark
titán
Hogy vezetsz jobbra dőlve? Te is ilyen területi képviselősen fogod felül középen a kormányt, amivel semmilyen jellegű vészhelyzetben nem tudsz reagálni rendesen?
Switch Tax
máyköl
veterán
Az a baj így pont értelmét veszti a parkradar.
Egyik autónknál sincs ilyen jelenség, tűpontos a radar, pedig elmúlt 10 éves mindkettő.
Nálam:
- lassú a parkradar;
- nehéz dög;
- az alvázburkolatot upgradelni tervezem 1 db extra patenttel - úton van az Aliról;
- csináltam egy ajtórányitás nyomot - mehetek majd a horpadásjavító emberhez.
Reggie0
félisten
Na, egy jo horpadasjavito nekem is kene. Sajnos valaki ravagta az ajtajat a vezetooldali ajto kozepere. Szerencsere nem mely, surlo fenyben latni igazan. (Ezert utalok parhuzamosan parkolni. )
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
+1
Szerencsére legalább van kamera is a lassú radar mellé (mondjuk a kettő eleve felesleges egyszerre szvsz).
#nincsbennetarcsi