Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integrale
veterán
15-20e Ft a Bravora egy váltó, és 40 a munkadíj + kuplungszett, ha kell. Szóval 100-ból megvagy.
Nekem nem nagy a listám,
-bal oldali gumiharang szimmeringjenel látok minimális szivárgást, annyira nem számottevő, hogy ha letörlöm, akkor hetek múlva jelenik csak meg újra.
-kettesben van egy kicsit hangja a váltónak (van egy másik váltóm, már váltósemberrel is egyeztetve a móka).
- 12 fok felett valami oknál fogva többet forgat indulásig, 12 fok alatt csak rá kell nézni a kulcsra.
-legutóbbi vezérléscserénél ki lett cserélve mind a 16 hidrotőke újra, valamelyiknek volt már hangja a váltó oldalon. Na, most a vezérlés oldalon van hangja, indítás után néha.
Ha azt nem vesszük hibának, hogy van 1-2 karcolás, kavicsfelverődés a fényezésen és a szélvédőn, akkor ennyi. De egy szélvédőcserére gyúrok már egyébként is, mert akkor a tetőkárpitot is megcsináltatom, másképp nem fér ki. (ha megnyomom a tetőkárpitot egy ponton, akkor lassan ugrik vissza a szivacs. )
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"