Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [bitpork:] Bú. Boci bú- a bornyú kétszer pusztul
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tomcsi23
veterán
tomiii.
aktív tag
ha meleg a motor, miért ne foroghatna a motor akármennyit, akárhányszor?
Mondjuk egyszer engem is zavart, mikor ismerősömnek versenypályán odaadtam a kocsit és mivel hátsófék nem volt rajta, ezért 70-nél kézifék helyett folyton egybe pakolgatta vissza(40km/h-t tud 1-esben) Mikor kigyulladt a motortér, akkor mondtam neki, hogy inkább próbálja "kézifékezgetés" nélkül az autót
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Azt ne mond hogy tartósan egy motor többet el fog menni pl 6000-es fordulaton mint 3000. Kímélés szempontjából nagyon nem mind1 nyilván előzésnél nem érdekes, de tartósan hosszú távon nem tesz jót a motornak határon járatni.
Tomcsi nem jó a link.
tomcsi23
veterán
Rá kell kattintani.
Néha megküldve neki nem fog ártani.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VegyesTamás
senior tag
gyári értékeken belül nem tiltáson azért nem egy drasztikus dolog. ilyenkor a legjobb a kenés is
tomii: miértnem rángatta be és rúgott a kuplungra?
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
Rivaul
addikt
Olyan 4500-700 körülre megy fel és 6300-400 körül kapja a 3-at ha szükséges addig húzni. Nekem 6800-ig még el se kezdődik a piros. Mivel alapjáraton 2000-nél váltok így az ilyen esetek elenyészően terhelik a motort, sőt sztem kell is neki néha.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
SzlobiG
félisten
Már jó.
Persze hogy kell, de tartósan tuti nem tenne neki jót.
tomiii.
aktív tag
Mert ez nem lehetséges hosszú, nagyívű kanyar vége, aminek a végén volt egy törés és onnan éles kanyar, ugyanabban az irányba. Na már most, ha nagy tempóval keresztben mész végig a nagy íven, esel be a töréshez, ahhoz, hogy szögben maradjon az autó, felváltani nem tudsz, mert hiába váltasz fel, nem fogod tudni ráúsztatni, szóval "kézifékkel" tovább tudod úsztatni az autót az éles kanyarig, onnan meg gázt tövig nyomod és izomból szétrugdosod a kuplungot, bár így egyesben nem kell, de ha rendes kézivel engednéd rá, akkor én vagy 5-6-ot is rárúgok a kuplungra Bár nagyobb autón lehet, egy előre balancolt bal-lábfék motorfékkel is hozza ezt, de eddig még nem jutottam
Hát ezt így átolvasva, nem lehet leírni rendesen Valóságban egy másodperc az egész és mikor életemben először próbáltam ki autót pályán, automatikus nyúltam a kézihez, szóval ez jön magától
Buster17
addikt
Átlagba 1600as fordulaton közlekedek ne már
VegyesTamás
senior tag
Jaa, nem zagyva, ez így pont érthető...erősebb kocsinál meg előre tekert fékerő szabályzóval lehet ilyenkor kikerülni a kézit.
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
Mágus2
Közösségépítő
Gyenge az autó. A komolyabbak egy kövérebb gáztól is megindulnak.
roberto211
őstag
A Sierra tud 40et egyben ?
Akkor ahhoz kepest nem is rossz a suzim. Egybe megy 50-52km/h t 6800 korul
1esbe nem szereti ha visszatolom 20-25alatt tehat en nem is csinálok ilyet sűrűn de neha muszáj ezért fék berúg(ha nem jon mögöttem senki )kuplung kirug es gyorsan 1.
Amúgy en se sajnálgatom mar ha uzemmeleg. 4000-4500at találtam optimalisnak, ha azt akarom váltás utan ne essen vissza 3500 alá akkor 6500 es ilyenkor jo helyre visszamegy a fordulat (3500korul) mert innét kezd el húzni. Ezt csak elozesnel szoktam használni hogy 6500ig elporgetem meg ha nincs úton senki es belátható szakasz vagy ha gyorsan kikell menni valahol, , amúgy ilyen 3500-4e.
Vtec hondasokat irigylem egyszer kiprobalnek egyet milyen 9e ig elpörgetni
Buster: Rossz volt az oktatód.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
tomcsi23
veterán
6500-nél ha váltasz 3500 a következő fokozat Vagy kettőt szoktál váltani?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
tresh
addikt
Tartalék hiány
tresh
addikt
Vtec hondasokat irigylem egyszer kiprobalnek egyet milyen 9e ig elpörgetni
Mit irigyelsz azt hogy elforog 8500ig és nem megy ? Mert akkor csak át kell skálázni a suzi rpm mérő kiosztását hogy 6500nél 9000et mutasson és ugyan ott vagy teljesítménybe
varsam
őstag
Ez kár, hogy nem fér be aláírásba Honda topikba mehet?
roberto211
őstag
Hát ha például 2őt elpörgetem 6500-6800ig akkor ugye hármasban már 3500-4100kozott van. Váltási időtől is függ.
De amúgy nem,nem kettőt váltok egyszerre.
Tresh: ja....Persze persze.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
tomiii.
aktív tag
Látom akkor mégsem jött át a helyzet Tessék, itt talán megérthető
Szerintem ez már erősnek mondható, 2JZ, 600-700 ló. 0,13 után már nincs értelme gázt, ott csak kézivel tudod ráúsztatni, de ez azt hiszem hallható is Vagy ez sem elég erős?
Egyébként, nem, a legkomolyabb 1000 lóerős autók sem simán gázzal indulnak meg itt , az a féle megindítás elég gyér szöget eredményezve, ami valljuk be, ekkora erőnél elég nevetséges lenne
"A Sierra tud 40et egyben ?"
Áttétel függő, most nekünk majdnem a legrövidebb a bent lévő difink és nekem így rémlik, de kimondottam sose néztem ( most gyorsan fejben számoltam, de olyan 46km/h-ra jött ki ezzel a váltóval és difivel, tehát ekörül van.)
Ha nem haragszol, emiatt nem váltok Suzira.
[ Szerkesztve ]
roberto211
őstag
Nem azert kérdeztem
De brutal mód atlett építve ha ez az a auto a vidin ami van neked.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Qru
MODERÁTOR
Nekem egyedül az a bajom, hogy picit lassan ejti vissza a fordulatot így gyors váltáskor nehéz finoman váltani. Bezzeg a mk1 Puntónk.. Na abban élénk a gázreakció (csak minek, mert erő az nincs benne ).
Még kicsit az Euro 6-os témánál maradva:
Botrányosan környezetszennyezők az Euro 6-os dízelautók
#nincsbennetarcsi
TaaT
veterán
"a Mazda6 2,2 literes Skyactiv dízelmotorja átlagosan négyszeresen lépi túl a határértéket, lakott területen belüli emelkedős, fekvőrendőrös szakaszon azonban 12,6-szeres a határérték-túllépés mértéke."
Kit kell ezért megkövezni?
Give them hell Ukraine!
Qru
MODERÁTOR
Két betű. E-vel kezdődik és U-ra végződik.
#nincsbennetarcsi
TaaT
veterán
Amúgy meg megtehetik a gyártók, idehaza pl nem mérik az NOx-ot műszakin...
Give them hell Ukraine!
VegyesTamás
senior tag
megindulni megindul, de szögben tartani nem tudod...jó ez a sierra..hidrós kézivel meg ezzel az első futóművel lowcost driftautó..lesz nekem is majd.
Sőt...utcai lesz, csak mókolászok majd rajta
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
zoo8800
veterán
Ez az érték konkrétan rosszabb, mint amit az Euro3 megenged. [link]
Álszent, képmutató dolog ez. A kirakat okés, ami mögötte van, az már nem.
rip and tear, until it is done
Mágus2
Közösségépítő
Maga a mérési módszer sem jó, amivel ellenőrzik. A benzint 2500 körül forgatják terhelés nélkül, a dízelt tiltáson. Ami semmire sem jó. Ha lenne fékpad, ahol meghajtják rendesen az autókat, akkor lenne még csak pislogás, hogy mennyi károsanyagot termel egy motor.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Úgy néz ki a károsanyag kibocsátás szisztéma is annyit ér mint a fogyasztási rendszer (NEDC), vagy még kevesebbet.
Én azért nagyon a jogalkotók orra alá dörgölném ezt a dolgot, és a fizujukat is hasonló módszerrel csökkenteném.
Give them hell Ukraine!
tomcsi23
veterán
Aztán még mi csodálkozunk, ha egyesek üresben kormolják ki a gépet egy parkolóban.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
TaaT
veterán
Nálatok műszakin mérik az NOx-et?
Give them hell Ukraine!
Qru
MODERÁTOR
Úgy látom meg is van a hétfői vezér cikk témája a TC-nek.
Vagy csak a milyen autót vegyek topikot olvassák?
#nincsbennetarcsi
F_Zolee
veterán
Jó de nem mindegy milyen autóról van szó. Meg elég ködösen írta a sztorit is. Kb mintha 80nál váltana 2-be...és nem izom gépe van. Nekem a kis 1000es motor alig ér 4000-ig, mert már csak hangosabb lesz, mint hogy húzna. Nekem sajnos csak a lendület ad erőt.
Mágus2
Közösségépítő
Nálunk csak korom kibocsájtást mérnek tiltáson a dízelen, a benzinesen meg CO-t, HC-t, alapjárati fordulatot, lambda faktort, motor hőmérsékletet, de majd megnézek egy protokolt, ha hazaértem.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Bedobtam nekik facéra a linket.
Mágus: Ok
Give them hell Ukraine!
SzlobiG
félisten
Ezekből kell kikapni az egr,dpf,nox csapdát. Úgy lenne vagy 20-30X-os kül.
(#11582) Mágus2 Ezt a tiltáson pörgessük a dízelt én meg se engedem nekik műszakin amikor viszem. 3000-ig pörgethették múltkor is. Volt már olyan eset itt a helyi állomáson, hogy tiltáson pörgettek vmi kis dízelt azt hibakódott dobott meg úgy elkezdett kopogni szerencsétlen motor, hogy azt hitték elugrott a vezérlés.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Áruló!
SzlobiG: De legalább jobban mennének.
#nincsbennetarcsi
Mágus2
Közösségépítő
Itt az van, hogy vagy megforgatják, vagy nem kap műszakit.
SzlobiG
félisten
Itt meg az amit én mondok.
Múltkor megmértek egy autót rendben volt jött a következő azt nem figyelték, hogy már másik autó van mérésen azt beírták az előzőnek az értékeit neki. Természetesen meg se felelt volna ott is egr dugózva van. Másik esetnél 3-4x-ese volt a megengedettnél az érték állítgattak vmit a gépen azt egyből jó lett.
szőröscica
addikt
Nem tudom 6 liter felé vinni a fogyasztást...
815km-es etap, 47.5 liter üzemanyaggal. Benne egy Miskolc-Bp. oda-vissza 160 tempomattal. A maradék 450km a szokásos napi 2*25km ingázás, reggel 100-al a nulláson, este 130-140 között 15-15km, a maradék a városban araszolgatva.
trassher
addikt
Rivaul
addikt
"Miskolc-Bp. oda-vissza 160 tempomattal." majd a sárga csekk behozza a megtakarítást nyugi
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
szőröscica
addikt
Mindig benne van a pakliban, de figyelek és Waze-t használok. Sajnos két és fél éve ellopták a laser interceptorom, ezért nem 200-al járok ha sietek, figyelni kell a trafikra is. Meg sajnos ennek a fostalicskának a gps szerinti 200-hoz nyélgáz kell.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Ott már lenne vagy 6,2 mi?!
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
szőröscica
addikt
Emlékeim szerint ott 8-9 között eszik, de hosszú távot sosem mentem így.
tomcsi23
veterán
Az nem is sok (v-max környékéhez képest).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
szőröscica
addikt
Szerintem sem vészes, de az autó nem szereti ezt a tempót, egyrészt 180 felett nincs tempomat, másrészt ott már nem annyira stabil, kissé könnyebb a kormányzás, gondolom erős a felhajtóerő. Igazából kétszer utaztam így hosszabb távon, egyszer egy Miskolc-Debrecent mentünk nyélgázon egy TSI Superbbel, egyszer pedig ugyanezt egy Q7 3.0 TDI-vel, 150-ig mindig elpicsázott, de afölött meghalt a légellenállása miatt, így kellemes óra szerinti 220 körül gurulgattunk végig.
SzlobiG
félisten
Fix sebesség mérőket telepítik onnantól már nem nagyon kell annyival menni egyszer nem figyel az ember azt ott a csekk.
szőröscica
addikt
Az M3-on már tudom hol lesznek, kint vannak a táblák, csak le vannak még zacskózva, egyébként a Waze már most is szól miattuk, pedig nincsenek is telepítve. Én mondjuk pont nem pakolnám pályára őket, van ezer veszélyesebb hely, ahol szarrábüntetném a gyorshajtó tetveket, de a magyar pályákon ha értelmes vagy, akkor nyugodtan lehet 180-200 között közlekedni anélkül, hogy bárkit is veszélybe sodornál.
DeFranco
nagyúr
de a magyar pályákon ha értelmes vagy, akkor nyugodtan lehet 180-200 között közlekedni anélkül, hogy bárkit is veszélybe sodornál.
hűűűűvaze... nap kommentje.
trassher
addikt
Az hogy számodra nem okoz gondot ekkora sebességgel haladni csak egy dolog. Az olyanokkal van a baj akik nem néznek a visszapillantóba ha előznek vagy épp nem tudják felmérni a sebességed és/vagy hogy milyen távol vagy tőlük. Általában nem azok okoznak balesetet akik tudnak vezetni hanem azok akik nem.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
tomcsi23
veterán
Nofene van max sebesség a tempomatra? A min. oké, meg egyesben, illetve rükiben sem megy, de a maxot még nem néztem meg.
Jók ezek a q7, x5 méterűek. Azt veszik alap 3d motorral, menni akarnak, de nem tudnak haladni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben