Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11551) tomcsi23 válasza SzlobiG (#11550) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nem vészes az. ;]

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11552) tomiii. válasza SzlobiG (#11550) üzenetére


tomiii.
aktív tag

ha meleg a motor, miért ne foroghatna a motor akármennyit, akárhányszor? :F

Mondjuk egyszer engem is zavart, mikor ismerősömnek versenypályán odaadtam a kocsit és mivel hátsófék nem volt rajta, ezért 70-nél kézifék helyett folyton egybe pakolgatta vissza(40km/h-t tud 1-esben) :DD Mikor kigyulladt a motortér, akkor mondtam neki, hogy inkább próbálja "kézifékezgetés" nélkül az autót :D

[ Szerkesztve ]

(#11553) SzlobiG válasza tomiii. (#11552) üzenetére


SzlobiG
félisten

Azt ne mond hogy tartósan egy motor többet el fog menni pl 6000-es fordulaton mint 3000. Kímélés szempontjából nagyon nem mind1 nyilván előzésnél nem érdekes, de tartósan hosszú távon nem tesz jót a motornak határon járatni.

Tomcsi nem jó a link.

(#11554) tomcsi23 válasza SzlobiG (#11553) üzenetére


tomcsi23
veterán

Rá kell kattintani. ;);]

Néha megküldve neki nem fog ártani.

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11555) VegyesTamás válasza SzlobiG (#11553) üzenetére


VegyesTamás
senior tag

gyári értékeken belül nem tiltáson azért nem egy drasztikus dolog. ilyenkor a legjobb a kenés is

tomii: miértnem rángatta be és rúgott a kuplungra? :F :K :D

[ Szerkesztve ]

Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli

(#11556) Rivaul válasza SzlobiG (#11550) üzenetére


Rivaul
addikt

Olyan 4500-700 körülre megy fel és 6300-400 körül kapja a 3-at ha szükséges addig húzni. Nekem 6800-ig még el se kezdődik a piros. Mivel alapjáraton 2000-nél váltok így az ilyen esetek elenyészően terhelik a motort, sőt sztem kell is neki néha.

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#11557) SzlobiG válasza tomcsi23 (#11554) üzenetére


SzlobiG
félisten

Már jó. :)

Persze hogy kell, de tartósan tuti nem tenne neki jót.

(#11558) tomiii. válasza VegyesTamás (#11555) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Mert ez nem lehetséges :D hosszú, nagyívű kanyar vége, aminek a végén volt egy törés és onnan éles kanyar, ugyanabban az irányba. Na már most, ha nagy tempóval keresztben mész végig a nagy íven, esel be a töréshez, ahhoz, hogy szögben maradjon az autó, felváltani nem tudsz, mert hiába váltasz fel, nem fogod tudni ráúsztatni, szóval "kézifékkel" tovább tudod úsztatni az autót az éles kanyarig, onnan meg gázt tövig nyomod és izomból szétrugdosod a kuplungot, bár így egyesben nem kell, de ha rendes kézivel engednéd rá, akkor én vagy 5-6-ot is rárúgok a kuplungra :DDD Bár nagyobb autón lehet, egy előre balancolt bal-lábfék motorfékkel is hozza ezt, de eddig még nem jutottam :DD

Hát ezt így átolvasva, nem lehet leírni rendesen :D Valóságban egy másodperc az egész és mikor életemben először próbáltam ki autót pályán, automatikus nyúltam a kézihez, szóval ez jön magától :D

(#11559) Buster17


Buster17
addikt

Átlagba 1600as fordulaton közlekedek ne már :D

(#11560) VegyesTamás válasza tomiii. (#11558) üzenetére


VegyesTamás
senior tag

Jaa, nem zagyva, ez így pont érthető...erősebb kocsinál meg előre tekert fékerő szabályzóval lehet ilyenkor kikerülni a kézit.

Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli

(#11561) Mágus2 válasza tomiii. (#11558) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gyenge az autó. A komolyabbak egy kövérebb gáztól is megindulnak. :)

(#11562) roberto211 válasza tomiii. (#11552) üzenetére


roberto211
őstag

A Sierra tud 40et egyben ?
Akkor ahhoz kepest nem is rossz a suzim. Egybe megy 50-52km/h t 6800 korul :D ;]

1esbe nem szereti ha visszatolom 20-25alatt tehat en nem is csinálok ilyet sűrűn de neha muszáj ezért fék berúg(ha nem jon mögöttem senki )kuplung kirug es gyorsan 1.

Amúgy en se sajnálgatom mar ha uzemmeleg. 4000-4500at találtam optimalisnak, ha azt akarom váltás utan ne essen vissza 3500 alá akkor 6500 es ilyenkor jo helyre visszamegy a fordulat (3500korul) mert innét kezd el húzni. Ezt csak elozesnel szoktam használni hogy 6500ig elporgetem meg ha nincs úton senki es belátható szakasz vagy ha gyorsan kikell menni valahol, , amúgy ilyen 3500-4e.

Vtec hondasokat irigylem egyszer kiprobalnek egyet milyen 9e ig elpörgetni :D

Buster: Rossz volt az oktatód. ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#11563) tomcsi23 válasza roberto211 (#11562) üzenetére


tomcsi23
veterán

6500-nél ha váltasz 3500 a következő fokozat :F Vagy kettőt szoktál váltani? ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11564) tresh válasza Mágus2 (#11561) üzenetére


tresh
addikt

Tartalék hiány ;]

(#11565) tresh válasza roberto211 (#11562) üzenetére


tresh
addikt

Vtec hondasokat irigylem egyszer kiprobalnek egyet milyen 9e ig elpörgetni :D

Mit irigyelsz azt hogy elforog 8500ig és nem megy ? ;] Mert akkor csak át kell skálázni a suzi rpm mérő kiosztását hogy 6500nél 9000et mutasson és ugyan ott vagy teljesítménybe :DDD

(#11566) varsam válasza tresh (#11565) üzenetére


varsam
őstag

Ez kár, hogy nem fér be aláírásba :DDD Honda topikba mehet? ;] :P

(#11567) roberto211 válasza tomcsi23 (#11563) üzenetére


roberto211
őstag

Hát ha például 2őt elpörgetem 6500-6800ig akkor ugye hármasban már 3500-4100kozott van. Váltási időtől is függ.
De amúgy nem,nem kettőt váltok egyszerre.

Tresh: ja....Persze persze. :D

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#11568) tomiii. válasza Mágus2 (#11561) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Látom akkor mégsem jött át a helyzet :DD Tessék, itt talán megérthető
Szerintem ez már erősnek mondható, 2JZ, 600-700 ló. 0,13 után már nincs értelme gázt, ott csak kézivel tudod ráúsztatni, de ez azt hiszem hallható is:D Vagy ez sem elég erős? :D

Egyébként, nem, a legkomolyabb 1000 lóerős autók sem simán gázzal indulnak meg itt , az a féle megindítás elég gyér szöget eredményezve, ami valljuk be, ekkora erőnél elég nevetséges lenne :D

"A Sierra tud 40et egyben ?"

Áttétel függő, most nekünk majdnem a legrövidebb a bent lévő difink és nekem így rémlik, de kimondottam sose néztem :D ( most gyorsan fejben számoltam, de olyan 46km/h-ra jött ki ezzel a váltóval és difivel, tehát ekörül van.)

Ha nem haragszol, emiatt nem váltok Suzira. ;] :P

[ Szerkesztve ]

(#11569) roberto211 válasza tomiii. (#11568) üzenetére


roberto211
őstag

Nem azert kérdeztem :D

De brutal mód atlett építve ha ez az a auto a vidin ami van neked.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#11570) Qru válasza Reaper (#11548) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nekem egyedül az a bajom, hogy picit lassan ejti vissza a fordulatot így gyors váltáskor nehéz finoman váltani. Bezzeg a mk1 Puntónk.. Na abban élénk a gázreakció (csak minek, mert erő az nincs benne :D ).

Még kicsit az Euro 6-os témánál maradva:

Botrányosan környezetszennyezők az Euro 6-os dízelautók

#nincsbennetarcsi

(#11571) TaaT válasza Qru (#11570) üzenetére


TaaT
veterán

"a Mazda6 2,2 literes Skyactiv dízelmotorja átlagosan négyszeresen lépi túl a határértéket, lakott területen belüli emelkedős, fekvőrendőrös szakaszon azonban 12,6-szeres a határérték-túllépés mértéke."

Kit kell ezért megkövezni? :U

Give them hell Ukraine!

(#11572) Qru válasza TaaT (#11571) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Két betű. E-vel kezdődik és U-ra végződik. :D

#nincsbennetarcsi

(#11573) TaaT válasza Qru (#11572) üzenetére


TaaT
veterán

Amúgy meg megtehetik a gyártók, idehaza pl nem mérik az NOx-ot műszakin...

Give them hell Ukraine!

(#11574) VegyesTamás válasza Mágus2 (#11561) üzenetére


VegyesTamás
senior tag

megindulni megindul, de szögben tartani nem tudod...jó ez a sierra..hidrós kézivel meg ezzel az első futóművel lowcost driftautó..lesz nekem is majd.

Sőt...utcai lesz, csak mókolászok majd rajta :D

Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli

(#11575) zoo8800 válasza TaaT (#11571) üzenetére


zoo8800
veterán

Ez az érték konkrétan rosszabb, mint amit az Euro3 megenged. :D [link]
Álszent, képmutató dolog ez. A kirakat okés, ami mögötte van, az már nem.

rip and tear, until it is done

(#11576) Mágus2 válasza zoo8800 (#11575) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Maga a mérési módszer sem jó, amivel ellenőrzik. A benzint 2500 körül forgatják terhelés nélkül, a dízelt tiltáson. Ami semmire sem jó. Ha lenne fékpad, ahol meghajtják rendesen az autókat, akkor lenne még csak pislogás, hogy mennyi károsanyagot termel egy motor.

[ Szerkesztve ]

(#11577) TaaT válasza zoo8800 (#11575) üzenetére


TaaT
veterán

Úgy néz ki a károsanyag kibocsátás szisztéma is annyit ér mint a fogyasztási rendszer (NEDC), vagy még kevesebbet. :U

Én azért nagyon a jogalkotók orra alá dörgölném ezt a dolgot, és a fizujukat is hasonló módszerrel csökkenteném.

Give them hell Ukraine!

(#11578) tomcsi23 válasza Mágus2 (#11576) üzenetére


tomcsi23
veterán

Aztán még mi csodálkozunk, ha egyesek üresben kormolják ki a gépet egy parkolóban. :U

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11579) TaaT válasza Mágus2 (#11576) üzenetére


TaaT
veterán

Nálatok műszakin mérik az NOx-et?

Give them hell Ukraine!

(#11580) Qru


Qru
MODERÁTOR

Úgy látom meg is van a hétfői vezér cikk témája a TC-nek. :U :D

Vagy csak a milyen autót vegyek topikot olvassák? :F

#nincsbennetarcsi

(#11581) F_Zolee válasza Rivaul (#11549) üzenetére


F_Zolee
veterán

Jó de nem mindegy milyen autóról van szó. Meg elég ködösen írta a sztorit is. Kb mintha 80nál váltana 2-be...és nem izom gépe van. :) Nekem a kis 1000es motor alig ér 4000-ig, mert már csak hangosabb lesz, mint hogy húzna. ;] Nekem sajnos csak a lendület ad erőt. :DDD

(#11582) Mágus2 válasza TaaT (#11579) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nálunk csak korom kibocsájtást mérnek tiltáson a dízelen, a benzinesen meg CO-t, HC-t, alapjárati fordulatot, lambda faktort, motor hőmérsékletet, de majd megnézek egy protokolt, ha hazaértem. ;)

[ Szerkesztve ]

(#11583) TaaT válasza Qru (#11580) üzenetére


TaaT
veterán

Bedobtam nekik facéra a linket. :)

Mágus: Ok :)

Give them hell Ukraine!

(#11584) SzlobiG válasza Qru (#11570) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ezekből kell kikapni az egr,dpf,nox csapdát. :D Úgy lenne vagy 20-30X-os kül. :D

(#11582) Mágus2 Ezt a tiltáson pörgessük a dízelt én meg se engedem nekik műszakin amikor viszem. 3000-ig pörgethették múltkor is. Volt már olyan eset itt a helyi állomáson, hogy tiltáson pörgettek vmi kis dízelt azt hibakódott dobott meg úgy elkezdett kopogni szerencsétlen motor, hogy azt hitték elugrott a vezérlés. :U

[ Szerkesztve ]

(#11585) Qru válasza TaaT (#11583) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Áruló! :DDD

SzlobiG: De legalább jobban mennének. :D

#nincsbennetarcsi

(#11586) Mágus2 válasza SzlobiG (#11584) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Itt az van, hogy vagy megforgatják, vagy nem kap műszakit. :U :Y

(#11587) SzlobiG válasza Mágus2 (#11586) üzenetére


SzlobiG
félisten

Itt meg az amit én mondok. :D

Múltkor megmértek egy autót rendben volt jött a következő azt nem figyelték, hogy már másik autó van mérésen azt beírták az előzőnek az értékeit neki. :D Természetesen meg se felelt volna ott is egr dugózva van. Másik esetnél 3-4x-ese volt a megengedettnél az érték állítgattak vmit a gépen azt egyből jó lett.

(#11588) szőröscica


szőröscica
addikt

Nem tudom 6 liter felé vinni a fogyasztást... :(
815km-es etap, 47.5 liter üzemanyaggal. Benne egy Miskolc-Bp. oda-vissza 160 tempomattal. A maradék 450km a szokásos napi 2*25km ingázás, reggel 100-al a nulláson, este 130-140 között 15-15km, a maradék a városban araszolgatva.

(#11589) trassher válasza szőröscica (#11588) üzenetére


trassher
addikt

;]

Redmi Note 7

(#11590) Rivaul válasza szőröscica (#11588) üzenetére


Rivaul
addikt

"Miskolc-Bp. oda-vissza 160 tempomattal." majd a sárga csekk behozza a megtakarítást nyugi ;]

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#11591) szőröscica válasza Rivaul (#11590) üzenetére


szőröscica
addikt

Mindig benne van a pakliban, de figyelek és Waze-t használok. Sajnos két és fél éve ellopták a laser interceptorom, ezért nem 200-al járok ha sietek, figyelni kell a trafikra is. :DDD Meg sajnos ennek a fostalicskának a gps szerinti 200-hoz nyélgáz kell.

[ Szerkesztve ]

(#11592) tomcsi23 válasza szőröscica (#11591) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ott már lenne vagy 6,2 mi?! :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11593) szőröscica válasza tomcsi23 (#11592) üzenetére


szőröscica
addikt

Emlékeim szerint ott 8-9 között eszik, de hosszú távot sosem mentem így.

(#11594) tomcsi23 válasza szőröscica (#11593) üzenetére


tomcsi23
veterán

Az nem is sok (v-max környékéhez képest).

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11595) szőröscica válasza tomcsi23 (#11594) üzenetére


szőröscica
addikt

Szerintem sem vészes, de az autó nem szereti ezt a tempót, egyrészt 180 felett nincs tempomat, másrészt ott már nem annyira stabil, kissé könnyebb a kormányzás, gondolom erős a felhajtóerő. Igazából kétszer utaztam így hosszabb távon, egyszer egy Miskolc-Debrecent mentünk nyélgázon egy TSI Superbbel, egyszer pedig ugyanezt egy Q7 3.0 TDI-vel, 150-ig mindig elpicsázott, de afölött meghalt a légellenállása miatt, így kellemes óra szerinti 220 körül gurulgattunk végig. :DDD

(#11596) SzlobiG válasza szőröscica (#11591) üzenetére


SzlobiG
félisten

Fix sebesség mérőket telepítik onnantól már nem nagyon kell annyival menni egyszer nem figyel az ember azt ott a csekk.

(#11597) szőröscica válasza SzlobiG (#11596) üzenetére


szőröscica
addikt

Az M3-on már tudom hol lesznek, kint vannak a táblák, csak le vannak még zacskózva, egyébként a Waze már most is szól miattuk, pedig nincsenek is telepítve. Én mondjuk pont nem pakolnám pályára őket, van ezer veszélyesebb hely, ahol szarrábüntetném a gyorshajtó tetveket, de a magyar pályákon ha értelmes vagy, akkor nyugodtan lehet 180-200 között közlekedni anélkül, hogy bárkit is veszélybe sodornál.

(#11598) DeFranco válasza szőröscica (#11597) üzenetére


DeFranco
nagyúr

de a magyar pályákon ha értelmes vagy, akkor nyugodtan lehet 180-200 között közlekedni anélkül, hogy bárkit is veszélybe sodornál.

hűűűűvaze... nap kommentje. :U

(#11599) trassher válasza szőröscica (#11597) üzenetére


trassher
addikt

Az hogy számodra nem okoz gondot ekkora sebességgel haladni csak egy dolog. Az olyanokkal van a baj akik nem néznek a visszapillantóba ha előznek vagy épp nem tudják felmérni a sebességed és/vagy hogy milyen távol vagy tőlük. Általában nem azok okoznak balesetet akik tudnak vezetni hanem azok akik nem.

[ Szerkesztve ]

Redmi Note 7

(#11600) tomcsi23 válasza szőröscica (#11595) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nofene van max sebesség a tempomatra? A min. oké, meg egyesben, illetve rükiben :D sem megy, de a maxot még nem néztem meg.

Jók ezek a q7, x5 méterűek. Azt veszik alap 3d motorral, menni akarnak, de nem tudnak haladni. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.