Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integrale
veterán
Az igazsaghoz hozzatartozik az is, hogy a Mitsubishinel a gumimerettel trukkoztek, massal teszteltek, mint amivel forgalomba kerult.
Aztan, van egy kiskapu a rendszerben, ezt hasznalta a Merci es a Fiat is, na meg meg sokan masok, ami NEM csalo szoftver, teljesen legalis, csak nem etikus, ez petig a Thermal Window. Nincs megszabott homerseklet, igy egyik gyarto 7 foknal kapcsolja le, a masik pedig 17-nel.
Az pedig tovabbra sem csalas, hogy szar a meresi folyamat, arra kivancsi lennek, hogy a VW aktiv csalo szoftverrel, utcai hasznalat soran mit tud. Gyanitom pont annyit es ugy, mint a tobbi gyarto.
De az nem eletszeru, hogy meleg motorral, fogyasztok nelkul es lassan gyorsitva mernek.
brumi1024: ne mosd ossze a csalast, az optimalizalassal!
bitpork: ezt csak akkor lehetne kijelenteni igy, ha tudnank barmit arrol, hogy aktivalt szoftverrel utcai korulmenyek kozott mit hoz egy VW, addig tokeletesen ertelmetlen osszemosni a tobbivel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"