Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [bobalazs:] RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [CPT.Pirk:] "Fényhűtés" ciksorozat (tuningnet.hu)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Előfordul...
Same rules apply!
Városban szoktam néha kötsög lenni, amikor elém vágnak és a lámpánál utolérem őket - elkezdem emelni a kocsit és lehet látni a tükörben hogy mint a galamb tekergeti a fejét ahogy takarom ki folyamatosan egyre jobban a napot
Azt nem tudom honnan veszed h billeg, mert ha felemelem, akkor olyan kemény lesz hogy elpattog mint kecskeszar a betonon - még a TC nagy terepjáró tesztjében is van róla videó hogy viccesen pont fordítva van.
Különben Comfort fokozatban használom a legtöbbet ami a leglágyabb
Mágus2: van is respektje ha izmozik így Qru Bubija és egy rnd 5er mellett is izmozott
EQMontoya: na jó de az IS nem is erre lett kitalálva. Domi hasmagassága is elfogadható volt ha felemeltük, de az is irgalmatlan alacsony ehhez a monstához képest. Mondjuk a helyedben egy LS460 alá nem mentem volna
(#33750) darál0w: egyössz a talira és bepróbálod Munez avantját. És majd rájössz
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Haha a tükrödig se érek.
#nincsbennetarcsi
1. Negyednapos vagyok (= másnap+2 nap, korral jár);
2. holnap hétfő;
3. tegnap 5, ma 2 órát autót suvickoltam; kezdem unni, mehetek biciklivel, hogy ne ázzon el a "mű".
EQMontoya
veterán
Azért az LS fenntartásban és fogyasztásban szerintem már fájna, illetve sokkal inkább arra van szükségem, hogy élmény legyen vezetni az autót, mintsem a praktikumra. Ezt pedig az IS-nél jobban igazából semmi nem adja megfizethető kategóriában, 4 ajtóval.
A hasonló BMW-knél szerintem jobb (pl. E46 320i), az M3 és hasonlók pedig árban és fenntartásban is ligákkal fentebb játszanak.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
w333
félisten
Akkor lehet hogy annak sz*r volt a légrugó, főleg 90 fokos kanyarban éreztem hogy dől az autó ... majd hirtelen ahogy egyenesbe hoztam billent egy jó nagyot
(#33753) Qru
Szép ez a bimmer, de ugye nem Diesel és nem kombi ?
(#33755) EQMontoya
Nem kérdés ... IS250 -re mennék rá a helyedben !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Hehe én tegnap lemostam nagynyomásúval kúton, erre 3x áztatta utána eső. 800Ft kuka, ugyan olyan lett, mint előtte, én meg bosszankodtam. Alig várom a garázst, úgy eldugom, egy porszem se találja meg
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
w333
félisten
Alig várom a garázst, úgy eldugom, egy porszem se találja meg
Inkább porszem legyen rajta mint az egész garázs
Csak arra célzok hogy erős legyen, elég hülye időjárás van mostanában
(#33759) Tsebacsi
Akkor nem szóltam !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
A házban belül van a garázs, onnan csak egy tornádó szedi ki, az meg errefelé igenritka
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Tudja a franc, a Subaru az enyém.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Pont ma gondolkoztam, hogy lefotózom a föld-koptató távolságát.
w333
félisten
Jah hogy a Subaru, hmmm jó kis Legacy (de akkor gondolom benzines boxer)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Qru
MODERÁTOR
Legacyt akartam de abból éppen nem találtam megvételre alkalmas darabot így lett Impreza végül. Méretben ez is elég nekem (bár a csomi elég kicsi).
Persze benzines, a diesel boxer motor nagyon szar.
EQMontoya: Mi most a GTI találkozóra egy IS250-el mentünk. Engem meggyőzött (bár eddig sem kételkedtem benne). Kényelmes, megy és pályán nem eszik sokat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Jó az IS250, de más.
Sokkal kevéssé huligánkodós, egy finom, megfontolt utazóautó inkább.
A sportos, régebbi BMS-s irányból egy nagy lépés volt inkább a Merci felé.
Annak jó nagyon, de nem vágyom rá.
Same rules apply!
w333
félisten
Meg mertem volna rá esküdni hogy ez egy Legacy ... nem is nagyon láttam még élőben ilyet csak a régebbi modell de az teljesen máshogy néz ki !
És igen iS250 egy álom, fél évig használtam ... nekem a szinte tökéletes autó !
(#33764) bitpork
Igazi M5 vagy csak az Auspuff az ?
(#33765) EQMontoya
Hát nem tudom ... kormányváltóval lehet azzal sportosan is menni szerintem !
De tény hogy nagyon csöndes
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
LógaGéza
addikt
Hogyan alakul nálad az IS200 fogyasztása?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
w333
félisten
A 10L -t kb. befalja azért ... Link, (az iS250 talán még kevesebbet)
Városban 10L fölé nem nagyon ment a fogyasztás, pedig nehéz a lábam !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Integrale
veterán
Mi van veled, nem ismered fel az autokat?
Nem M5, nezd meg a tukrot es a kopoltyukat (huanyukat) a sarvedon, na meg a lokharitok sem stimmelnek.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
SzlobiG
félisten
Tizest simán isminek ilyen volt szabadult is tőle gyorsban mondjuk neki szépen rohadt is..
LógaGéza
addikt
Nálam ennyit eszik a Civic is, ergo egálban lesz
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
w333
félisten
Nem látszik rendesen a képen ... ezért is volt gyanús hogy nem M5 !
De most hogy mondod, már látom
(#33771) LógaGéza
Akkor "no problem"
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Fandango
veterán
Sziasztok!
Mostanában egyre jobban mozgatj a fantáziámat, hogy le kellene cserélni a jelenlegi Astra H-t (amivel az ég világon semmi bajom, de egy pár éve már megvan, és jól jönne a változatosság ). Szóval elkezdtem nézegetni a 2005-06 körüli BMW 320i járgányokat (pl itt van ez.). Na most az lenne a kérdésem, hogy milyen típus hibák, problémák jöhetnek elő ennél, mire kell figyelni és úgy általánosságban mi a vélemény róla. Fentartási költsége, szervíz igénye és annak ára mibe fáj úgy nagyjából. A válaszokat előre is köszi.
Ironizer
tag
Na megvolt a pályanap, végülis nem volt szükség a kútra. Ha nem a saját szememmel látom, soha nem hiszem el a fogyasztást. De még így se. Pedig... csak nem termeli a benzint. Na szóval 17,7l/100km lett, annyi kicsit a trükk, hogy ez nem tiszta versenypálya, hanem az odaút, és a visszaút egy része is benne van. Kb 72km-t mentem a versenypályán, és kb. 178km-t autópályán. Na de teccikérteni, 14l-es átlagok szoktak kijönni sok autópályával, kevés várossal, szóval annyira az nem húzta le az átlagot.
Nagyon nagy élmény volt, rohadtul élveztem, első pályanapom volt. Nem voltak sokan, csak kétszer értem utol vkit, amúgy tiszta köröket lehetett menni. Nagyon fognak az új gumik, főleg azon az aszfalton, nem igazán mocorgott a segge kettő padlónál kanyarban sem, persze nem a drift volt a cél, "időre" autóztam. Vagy csak még nem voltam eléggé a határon. Nyilván nem egy fél nap alatt ér el oda az ember, hogy elérje az autója határait, jó néhány másodperc lehet még benne, amit sok gyakorlással lehetne kihozni.
Volt 1-2 parás helyzet, legalábbis így tapasztalatlanul. Az egyik a célegyenes végén a balos kanyar, kanyarban kell fékezni, ráadásul pont ott van egy átmenet az aszfalt kifelé/befelé dőlésében, és van egy kis hepehupa is (persze versenypálya mércével, nem hétköznapi kátyúra kell gondolni), ami így kissé elbizonytalanítja az autó seggét fékezéskor. Ez 140-nél (kb ennyivel érkeztem meg a célegyenes végébe), első alkalommal befosatós volt.
Készült videó (belülről, és kívülről is), majd linkelem, ha feltöltöttem őket. Persze nem igazán izgalmasak, a videó nem tudja visszaadni az élményt, nem érezni a sebességet, meg az oldalerőket sem.
BigBlackDog
veterán
"E90 320i benzines, szürkéskék metál szinben, kézi 6seb. váltóval, világoskék szinben..."
Ez most csak én nem értem, vagy tényleg színváltós?
[ Szerkesztve ]
Fandango
veterán
Na most ilyen apróságon kérem ne akadjunk fenn.
#94529552
törölt tag
Talán kaméleon fényezést kapott a kocsi. [link]
Bocs, mégse, mert metálszürke.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Vagy kettobol lett osszerakva egy gtk utan, eleje ilyen, hatulja olyan.
"Bad reklám is reklám too"
Ironizer
tag
Lehet, hogy a sebváltó a világoskék.
Néhány fotó a napról: https://picasaweb.google.com/118123252484037445252/6282417241511526273
Volt ez a Ferrari, fizetős élményautó volt, jöttek az emberek, mentek pár kört, oszt örültek. Borzasztó hangos volt, azon poénkodtunk haverral, hogy mi azért fizetnénk, hogy végre leállítsák. Hangosabb volt, mint ahogy ment. Jó, persze nyilván egy egyszeri utas nem tud olyan tempót menni vele, de ettől függetlenül is, amikor elindult, azt hallottad, hogy hamar ment felfelé a fordulat, hangos volt, mint a rossebb, és közben alig ment. Iszonyat rövid lehetett az első fokozat, vagy én nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Qtya123
őstag
Én meg pont azon csodálkoztam, hogy amiket megnéztem egyik sem rohadt, kivéve egyet, amit ropira törtek.
SzlobiG
félisten
Ki kell fogni ami nagyon rohad ott esélyes, hogy vagy víz káros volt, vagy körbe törték.
#94529552
törölt tag
Pont 177000 km lenne benne? Vagy ez kerekítés? Nekem az ilyen már gyanús, és még amikor ott látom alul, hogy Járművek ugyanitt.
Közben meg annyira szürke kívül-belül, hogy: A szürke 50 árnyalata c. filmbe is passzolna a kocsi, főleg ha még a hátsó lámpákat is kiszürkítenék.
Kornel
veterán
Ennyire sikerült visszatekerni.
Fandango
veterán
Ha kérhetem ne linkelt autóra reflektáljatok, az csak egy példa, hogy mire gondolok, és kb milyen árkategória. Az adott típusról érdekel amit kérdeztem, nem egy konkrét autóról. Köszönöm.
rii
nagyúr
köszönöm!
a kárpittisztító hab lesz az első próbálkozás
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
rbalint88
addikt
Ne eroltesd. Astrahoz kepest 2-3x a fenntartasa, ha valami polgari valtozatod van. Nyugosebb is, meg ez igy elegge fapad, kb a nehezebb havas kozlekedesen kivul alig ad valamivel tobbet, mint az Astra. Fogyasztasa varos 12-13, out 8-9, palya 9-10 kb. Viszont tuzijatek ezzel a motorral nem lesz, az 25i felett kezdodik. Ennyiert egyebkent is az igazan jo e46-ok mennek, szerintem sz formara is jobb, meg szebben is oregszik, inkabb azt vennek 25i vagy 30i motorral, sportulessel.
EQMontoya
veterán
Pályán 8-9 lábfüggően, országúton talán kicsit alá is mehet, városban mondjuk 11. Huligán módban 12, de akkor tényleg élvezetesen közlekedsz.
Same rules apply!
zack
nagyúr
330i alatt én sem erőltetném. Ha már drágább a fenntartása, legalább menjen is. Sok a leharcolt E46, nehéz jót találni.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
Qtya123
őstag
Te mennyivel közlekedsz a pályán, hogy ilyen jó a fogyasztás?
Nekem GPS szerint 145-nél 10 liter.
8 liter sosem volt, a negatív rekordot a feleségem csinálta, országút, nem nyomva neki, 90-100-as tempó. Úgy lett kb 8.5 liter.
EQMontoya
veterán
Ennél általában lassabban, mondjuk óra szerint 130 körül.
Same rules apply!
EQMontoya
veterán
Egyébként ezeken a gyártók féle megadott gyorsulásadatokon egyre jobban röhögök.
Azonos teljesítmények és minimális pluszsúly mellett az e92 320i elvben 1 másodperccel jobbat megy százra, mint az e46 320i.
Nem tudom, hogy rakták be ilyen ügyesen azt a +30 kilót, de ha lehet, én is kérek belőle! Hihető...
Same rules apply!
-v-
addikt
Nos igen, nagy csodák nincsenek, hazudnak mint a vízfolyás
0 to 100 kph: 9.2s (8.1 claimed)
9.2s az a valóságban .. sedánra valamiért jobbat mértek, mindegy kb. annyival megy szarabbul mint az E46, amennyivel nehezebb: [link]
Hurka mindkettő.
325i viszont már korrekt [link]
[ Szerkesztve ]
Assimilator
őstag
Sziasztok! Lenne egy olyan gondom, hogy neha nem indul az auto. Raadom a gyujtast, majd elforditom a kulcsot es csak teker az onindito, de nem indul a motor. Az onindito egyebkent normalisan teker, nem olyan "nyuzott" a hangja, mint amikor merul az akksi. Ha viszont nyomom/"pumpalom" a gazt, akkor egy par masodperc utan elkapja es elindul. En benzinszurore gyanakszom, szerintetek?
Mágus2
Közösségépítő
Szia. Azért leírhatnád, hogy milyen autó.
EQMontoya
veterán
Hát igen, és a teljesítmény:súly arányokat figyelembe véve bizony 9 környékén is van a realitás.
25i nem rossz, nem tudom, mennyire megbízható.
E61 benzineseket már nem áldották, sőt...
Same rules apply!
-v-
addikt
Pedig az E60-ban a szívó sorhatosok még M54-esek voltak eleinte, azok elég jók
Később N52 (E90 az már eleve azzal startolt), annyira az se rossz bár már több a baj vele. Én szemezek azzal is N53 meg már a közvetlen befecskendezéses fos.
[ Szerkesztve ]
Ennél azért jóval kevesebb fogyasztást néztem ki egy IS200-ból.
Na, egy touareget?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-v-
addikt
Ez is IS200? Minden rendben van ott? Montoya fogyasztása sokkal reálisabbnak tűnik.
Mondjuk gps szerint 145 már haladós.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care