Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [varso:] OpenVPN Szerver beállítása - ASUS RT-AC57U Padavan
- [Re:] Notepad++
- [Re:] [Soderes:] Kreativitás kimaxolva
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Morris
veterán
Nekem az 1.4 varrógépem nem szerette az (békéscsabai) OMW-s nyálat. Egyiket se. (G4, 1.4 16V)
Ingadozott az alapjárat.
A spurival kapcsolatban: Benzines/Dizeles vasba a menetdinamikán semmit nem vettem észre. Csak annyit, hogy hangosabb tőle a motor.
Ellenben a Mági által használt VIF Super Diesel Additive-től sokkal halkabb a gép. De ugyanezt tudom elmondani a a Castrol TDA-ról is. Ezek jó cuccok.
A Passatba (1.9PD 130LE) csak shell vpower nitro+ -t rakok. Ezzel megy a legjobban.
[ Szerkesztve ]