Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Itt D-ben is írja. Viszont nem vált fel olyan gyorsan lejtőn mint az előd 6-os DSG. Sokat reszeltek a váltó szofton ez látszik, mert sokkal jobban eltalálja mit is szeretne a vezető. 6-osnál minden előzést azzal kellett kezdenem, hogy S-be áthúztam, itt nem kell mert magától tudja mi a dolga (hogy ehhez használja-e a radar infókat vagy egyszerűen nem olyan tetű lassú mint az elődje azt passzolom).
Fék: az eTSI sztem máshogy működik, ez egy mezei post-csalódízel. Inkább csak arra vonatkozik az írásom, hogy azonos pedálnyomásra egyszer marha nagyot fékez egyszer meg nem. attól függ mennyire gyorsan közelíted az előtted állót (ha kell akkor meg magától vészfékez). Nem megszokható de legalább éberen tart, mert időnként akkorát fékezek akaratom ellenére, hogy majd leszakad a fejem.
#nincsbennetarcsi