Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Vissza lehet ugyfelkapun is.
#nincsbennetarcsi
rbalint88
addikt
Le kell cserelni egy 1.4T-re
8 liter teljesen jo. Alattam a splash is annyit evett
molnarpeter
nagyúr
Grafitos zsír +1, felni előtte lehetne szobahőmérsékleten, gyűrűk fagyasztóban/kint. Aztán akár évente ki is lehet szedni újra zsírozni, ha neccesnek tűnik a szitu.
Qru
MODERÁTOR
Bennuk en is jobban biznek. Konzerv chips van Bubira naluk realis amit igernek. +15 lo +20 nm.
#nincsbennetarcsi
stickermajom
addikt
Add el, vegyél turbóst.
Qru
MODERÁTOR
Eleg ha tesz az 1.6i-re egy csigat.
#nincsbennetarcsi
MC Pite
veterán
Az országban kb 3 helyen chippelnek szívómotort (mmc, atc, rigotech, árban növekvő sorrendben).
A sport módra nem tudom mennyit tudnak rakni, ki kell próbálni. Nálam az alapteszt, hogy pl 4.ben 110re állított tempomattal hogy indul meg, meg gázpedállal is megnézem hogy hogyan. Ha tempomattal sokkal lelkesebb, akkor lesz érezhető eredmény (van ahol óvatos a tempomat, de legtöbb (főleg)szívónál nem az, és nincs olyan lambda(?) korlát.
Megane és Picassonál sokat hozott a vitaminkúra (észreveszik mások is utasként/turbósnak gondolják a Megant) megindulási hajlamban, a C3nál nem sokat.
Összkerekest csak padon csipszeltetnék, mert ugyan szívónál kicsi az esélye, de dízeles kollégáknál gond szokott lenni a 2wd programokkal. 120-150be tuti belefog kerülni sztem.
Amit még megpróbálhatsz, hogy a hátsó dobot lekötöd (5-10p), és stoperrel/appal méred a különbséget rugalmasságban. Ha így javul(vannakntípusok ahol sokat fojt, de relatív ritka) egy szolíd forgatott dob, esetleg egy k&n/bmc (ha mindkettő van, előbbit vedd) mosható légszűrő, aztán erről lehet tudatni az ecut is.
tboldi: Az meg már szinte kevésnek tűnik. Ráadásul ugyanazzal a paddal vitarát, s crosst és swiftet másra mérnek, vszínű eltér az ecu, meg lehet hogy a turbo terén is nagyobb tűréssel/szórással dolgoznak (nálunk is vannak típusok amire iszonyú nehéz belőni a megengedettbe, meg vannak amiből szinte mind jó állítás nélkül is).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Qru
MODERÁTOR
Autokolber is chippel szivot.
#nincsbennetarcsi
MC Pite
veterán
Nálam kettőből (M, C3) kétszer lepattintottak (ecotuning a szomszéd településen van, ő 5/5ször, csak mérni voltam nála). 1,4-1,5-1,6-1,8 as gépkekket vittünk, sok helyet megkérdeztem.99%ban árlistában ott vannak a szívók, de nem vállalják el a polgári (1,4-1,8) autókat. Próbáld ki, hívd fel mennyi lenne a tiéd.
Szerk: Fogyasztáscsökkenés:
Nekem úgy tűnt, hogy ötös, hosszabb/nagyobbat ejtő váltókkal van inkább, ha az ember normálisan gyorsít (3-3500ig normálisan lenyomva a pedált, nem cirógatva). Papásan vezetve illetve pl a Meganeon a kis ejtésű hatos váltóval nem mértem különbséget, a Leon (20V) meg a Picassonál pedig 5-10%-ot. Szerintem tudok azért nagyjából takarékosan, de dinamikusan vezetni, főként hasonló vezetés él lesz különbség, ha racsingol az ember, akkor nem,vagy nőni fog.
Mondjuk a Megane esetén is az a baj, nem ugyanúgy vezetem mint előtte, hanem sűrűbben kihasználom az élénkebb nyúlmólusokat(pl többet előzök), de leszarom, centire ugyanannyit eszik így is
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Qru
MODERÁTOR
Mar tul vok rajta, 150+afa lenne.
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
Mennyi lóerő jár cserébe, 5?
Qru
MODERÁTOR
Tegyel ele egy egyest. Am olvass vissza mar irtam.
#nincsbennetarcsi
MC Pite
veterán
AN C4 teszt, lássuk mennyire tippeltem jól .
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-v-
addikt
Ja látom, meg 20 négyzetméter.
Qru
MODERÁTOR
Az kene a legjobban mert kicsi a csomi.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
A Swift Sporté biztosan különbözik, hisz a gyári specifikációban is van különbség.
……………………………………
Amúgy a Jazz-nek nem módosítható ECU-ja van, egyedül a gyári diagnosztikai interfésszel lehet csak “újratelepíteni”. Mással nem is szabad, főleg nem kínai másolatokkal, brick lesz a vége.
Mondjuk a gyújtást nehéz is lenne jól hangolni, a hátsó gyertyasor felügyelet és vezérlés nélkül gyújt fix időben.
Qru
MODERÁTOR
Erre egy megoldas van: K20 swap.
#nincsbennetarcsi
MC Pite
veterán
Hát, még egy egy statikus bemutatóhoz képest is elég sovány lett az AN cikk, ellenben kellemes lett az autó, tetszik
tboldi: Hát, akkor másik autó kell . Az 1.8as Picassomat se lehetett,ez volt az első szög/szálka
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
tboldi
nagyúr
és (#191368) MC Pite:
Piggybackkel lehetne szórakozni esetleg, de még egy ilyen esetet sem találtam a neten, hogy bárki is megpróbálta volna.
És megkövetem magam, a GD Jazzek ECU-ját újratelepíteni sem lehet, csak a GE-től felfelé megy.
Qru
MODERÁTOR
Kell egy GE akkor.
#nincsbennetarcsi
Snoop-y
veterán
K24
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Qru
MODERÁTOR
K20 befer tenyleg, az a kemeny...
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Inkább a swap. De akkor már legyen F20C.
szerk.: A K24 is, tulajdonképpen ugyanakkora. Gondi Peti is 24-et rakott a saját Jazzébe, miután széthajtotta a 20-at.
[ Szerkesztve ]
Jujj, 150-ért akad zsír új gyári IS38 turbó a Golf R-ről. (P&P + kell szoftveres mókolás, de a vége 350+ ló és 450-500 mókus. Sok.)
Qru
MODERÁTOR
Nekem mondod hogy sok? Meg az alufelnihez is spur vagyok. Nem is csinaltattam meg, HF-es lesz ez anelkul is allitolag.
#nincsbennetarcsi
#191342gzbotii: Juj Nekem ez friss, 1 napos. Jelzett a kompjúter, a kúton meg néztem hogy 1 bar van benne csak
#1913436030D: Nem vagyunk beszélőviszonyban, nem ismeri minden gondom-bajom csak ami vele kapcsolatos
#191349Qru: Még nem tudom milyen motoros, nem lestem még le a rendszámot.
#191350molnarpeter: Igen én is láttam Csík tesztjét Nem hiszem Asszony 1 KIA-t hajlandó engedni, és az a Sorento. Az meg nagyon zsebbenyúlós lenne
Amúgy tegnap számolgattunk, ééééés ööö... Hát az a baj, nem térülne meg nagyon egy PHEV vagy hybrid újonnani vétele egy benzinessel szemben, vagy nagyon sokat kéne ahhoz autóznom. Szóóóval ajaj és most nemtudom.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Snoop-y
veterán
Ne farigcsalj. Nem gondolnam, hogy csak ennyi lenne a kulonbseg. Inkabb add el es nezzel R-t.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-v-
addikt
150-ért akad zsír új gyári IS38 turbó a Golf R-ről
Az nem jó az ő autójába
molnarpeter
nagyúr
Nézegettem, hogy mire a teszt kijött, már bőven el is adták a kocsit Mennyire fontos szempont, hogy szalonautó legyen? Alig futott példánnyal talán az első időszakban igényel megszokást, hogy van már rajta 1 karc mondjuk, de hosszabb távon gondolkodva minden nap megspórolsz egy fejfájást a fogyasztás miatt, értékvesztés szintén barátibb
Hát nem lenne rossz. Bizony én is megnéztem a "flottát" és már nem volt ott
Mondjuk pl. GTE Passat nem lesz nagyon hazai beszerzésből az fix, 90% holland import, és a 100k+ futás kicsit elszomorít (tudom, mit akarom, állapot nem km) de akkor is. Meg ez már kétfős döntés, nem csak az én hülyeségem, Asszony is részt vesz a vásárlásban, beleszólása van
Mondjuk az újautóáraknál ketten dobtunk hátast
Tartok tőle lehet mégis valami VAG féle benya lesz... Vagy más... Most minden ködös.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Tempomattal sokkal sokkal lelkesebb. Néha azzal megyek mert úgy lép. Ha tempomat mellett gázzal gyorsítok akkor semmi, ha ő gyorsít magától akkor sokkal jobban megindul. Pofátlan a differencia.
Hát én akinek csináltak annak nem volt csak 70, de neki első kerekes volt a vitara. Ha ennél sokkal több akkor nem érdekel.
Igen cserélni kéne, csak keret nincs most rá. Amúgy maga az autó jó lenne, csak menne egy kissé jobban.
Qru
MODERÁTOR
Aki lemaradt volna Lidl-ben van okostolto, endoszkopkamera, olajpumpa, olajszuro leszedo...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Az ilyen, pókhálószerűen ?repedezett? féktárcsa mitől lehet (szembe jött kép az interneten)?
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Meleg (forró) tárcsa + hideg víz talán?
[ Szerkesztve ]
Kerámia tárcsák szoktak így kinézni.
"Less but better" - Dieter Rams
Sima 2.0 TDI Paszuly. Február 5-ös forgalomba helyezésű. Ez is listaáron 13,5M
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
molnarpeter
nagyúr
Küllők között befigyel egy carbon felirat
molnarpeter
nagyúr
EF-nél volt GTE Passat, csak azt nem tudom, lesz-e belőle eladó (karosszéria, stb részletek meg főleg passz )
RAZR_v3
tag
Még nincs vége a télnek, de már a nyári szélvédőmosó folyadék beszerzésén gondolkodom. Koncentrátumokról van szó.
Az SCT Mannol és a Sonax hasonló kiszerelésű és hígítási arányú terméke közül választanék, bár a Sonax majdnem 1000 forinttal drágább a másiknál, de így is jobban megéri, mint a készre keverten árult nyári szélvédőmosó folyadékok. Én nem hiszem, hogy a Sonax annyival jobb lenne, mint amennyivel drágább az SCT Mannolnál. Nektek van tapasztalatotok ezekkel a koncentrátumokkal?
MC Pite
veterán
Ha van akinek tuti jó lett, az alapján bepróbálhatod, de én másnak nem nagyon hiszek amíg nem próbáltam/nem produkált méréseket, mert placebo erősen bejátszik sokaknál.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
BigBlackDog
veterán
+ #191387 molnarpeter: Ezek szerint ez természetes kerámiánál.
#191384 tboldi: Először én is erre tippeltem, de máshol még nem nagyon láttam. Pedig kiadósabb autópályás lassítás után, esőben van rá esély, hogy kap vizet a meleg tárcsa.
6030D
Ármester
Egyszer vettem olyan decis Sonaxot, 130 Ft volt ingyen szállítással. Nem volt rossz, de a Motul ugyanazt tudja, be van keverve, 2000 ft/5 l.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Qru
MODERÁTOR
Motip koncentratumot probaltam de az nem vmi nagy durranas. Bogaroldas nuku, az illata is olyan semmilyen...
#nincsbennetarcsi
R: a turbón túl nagyobb injektor, más vezérműtengely, úgy kb. 400 szoftverrel. A gyári GTI setup 300-ig OK.
Max. szoftvert kap, de korántsem biztos.
Snoop-y
veterán
Hat meg van alatta egy adaptiv futomu AWD-vel nem?
En nem baszkuralnam azt a GTI-t.
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
MC Pite
veterán
Ha már múltkor kis crossoverekről is volt szó, nekem tetszik a C3 AC facelift, egész más karakter lett: [link] . És mivel egy kisegyterűt váltott, még a praktikum/bővíthetőség nagy részét is meghagyták, meg a futómű illetve ülés upgrade is wellcome . Tessék a Vitarásoknak majd ide is átmenni egy próbakörre. Tudom, ne ide írjam
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Qru
MODERÁTOR
Vetted volna meg a kinezett S3-at latod-latod...
Tudom, az nem megy el puruttyaval.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
brumi1024
veterán
285-ös hátsó gumival ez gyanítom carbon kerámia fékes M4.
[ Szerkesztve ]
CactuS
Arcképgyáros
Ilyenkor siratom az egyszerűeket, sokkal praktikusabb, mint egy divat SUV, jókat álmodnak ők is mostanában. Én simán bevállalnám, csak saját használatra fosnék az elektromos hibáktól - sajnos mai napig jellemző rájuk -, meg hát azok a csodás prince motorok....
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin